SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
Het kan verkeren.quote:Don't follow me. I am lost too
Ik moet het nog zien...quote:
Laatste seizoen helaas.Don't follow me. I am lost too
Ben wel benieuwd..Don't follow me. I am lost too
Make love not warDon't follow me. I am lost too
Goed, ben wakker aan het worden met een kop koffie en dan ga ik zo eens aan de grote schoonmaak van mijn huis beginnenquote:
En hoe is het met jou?![]()
CleanerDon't follow me. I am lost too
Mwah redelijkquote:Op maandag 14 juli 2025 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed, ben wakker aan het worden met een kop koffie en dan ga ik zo eens aan de grote schoonmaak van mijn huis beginnen
En hoe is het met jou?
Maar komt goed
Hoe waren je vlamtosti's eigenlijk?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ze waren wel oke, maar waren niet goed opgewarmd in de oven. De binnenkant was koud.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah redelijk
Maar komt goed
Hoe waren je vlamtosti's eigenlijk?
Maar verder wel lekker hoor.![]()
Ik laat ze altijd ontdooien en dan gewoon in tosti apparaatquote:Op maandag 14 juli 2025 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze waren wel oke, maar waren niet goed opgewarmd in de oven. De binnenkant was koud.
Maar verder wel lekker hoor.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah ja dat is ook wel slimquote:Op maandag 14 juli 2025 11:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik laat ze altijd ontdooien en dan gewoon in tosti apparaat
Maar ik vond het wel meevallen hoe scherp ze zijn. Van mij mag het wel standje verschroeide anus na het kakken zijn.![]()
Ja zit zoveel verschil in. De ene keer zijn ze pittiger dan de andere keerquote:Op maandag 14 juli 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook wel slim
Maar ik vond het wel meevallen hoe scherp ze zijn. Van mij mag het wel standje verschroeide anus na het kakken zijn.
Ik ken een chick die vertelde dat haar ex tandpasta op z’n tong deed en dan haar ster ging likken. Gaf een lekker gevoel.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook wel slim
Maar ik vond het wel meevallen hoe scherp ze zijn. Van mij mag het wel standje verschroeide anus na het kakken zijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker schoon sterretje welquote:Op maandag 14 juli 2025 11:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken een chick die vertelde dat haar ex tandpasta op z’n tong deed en dan haar ster ging likken. Gaf een lekker gevoel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Oeh zullen wij dat ook eens proberen?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken een chick die vertelde dat haar ex tandpasta op z’n tong deed en dan haar ster ging likken. Gaf een lekker gevoel.![]()
![]()
Ik heb 2 katten en wil nooit meer trouwen. En kinderen ben ik te oud voorquote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh zullen wij dat ook eens proberen?Wouter toch
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ok geen kinderen, wanneer datequote:Op maandag 14 juli 2025 11:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten en wil nooit meer trouwen. En kinderen ben ik te oud voor![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Met listerine.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh zullen wij dat ook eens proberen?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je likt en laat je maar likken waar en met wie je wilt hoor.quote:
Zolang ik het maar niet hoeft te doen![]()
Ik was alleen verbaasd het van jou te lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je likt en laat je maar likken waar en met wie je wilt hoor.
Ik was alleen verbaasd het van jou te lezen
Hahahaquote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was alleen verbaasd het van jou te lezen![]()
Als ‘ie uitgelikt is krijg je een kusje van hem.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was alleen verbaasd het van jou te lezenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker likkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kijk vooral series op npo+..quote:Op maandag 14 juli 2025 11:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien...
Laatste seizoen helaas."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je bent niet de enigequote:Op maandag 14 juli 2025 11:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Als ik lovely zie posten denk ik steeds aan dit nummer![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tegenwoordig genoeg aanbod.quote:
Teveel eigenlijk
Don't follow me. I am lost too
![]()
Koffie gvd bolk!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Soms wel ja, en soms ook helemaal niksquote:Op maandag 14 juli 2025 11:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tegenwoordig genoeg aanbod.
Teveel eigenlijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Graag VanDaag!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij de Bazel in Amsterdam, is wel jouw smaak. Lekker sterk.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Moet ik toch maar een keertje naar 020quote:Op maandag 14 juli 2025 12:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij de Bazel in Amsterdam, is wel jouw smaak. Lekker sterk.
Leuke slowchat, maar het spel lijkt deaudtvermoortquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Effe pissen, dan kan ik zo gaan starten met m'n wandelingIk heb er één en ik ben er trots op
Ik bolk die Yvonne VinoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mis poes, ik zat er tussenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou!quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Ik durf niet meer te bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jeukt het?quote:Op maandag 14 juli 2025 12:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit met m’n vinger al bij de TR-knop!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit met m’n vinger al bij de TR-knop!
Vonnyquote:
TR gemacht, beetje bolken in de SC man3quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
TR gemacht, beetje bolken in de SC man3
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
TR gemacht, beetje bolken in de SC man3
Alweer?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tandpasta op je aars gaat ook jeuken als je het achteraf niet goed afspoelt.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
oh ik heb altijd een kriebel als ik een adres heb voor een bestelling zonder huisnummer
het is engels dus het kan goed zijn dat het klopt
maar dan krijg je
naam achternaam
the folly
straatnaam
plaatsnaam postcode
en mijn hoofd schreeuwt gewoon huisnummer?!?!?!???!!!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 14 juli 2025 12:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tandpasta op je aars gaat ook jeuken als je het achteraf niet goed afspoelt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tandartsen, directe afstammelingen van Dr Mengele. Allemaal!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik had het over het huisnummer.quote:
Niet over tandpasta op mijn aarsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had het over het huisnummer.
Niet over tandpasta op mijn aars![]()
![]()
![]()
bij de ieren vind ik het minder erg, hun postcode systeem is zeeeeeer laat ingevoerd en zij dachten toen ze het invoerde van oke... ieder huis zijn eigen postcode!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook niet, maar met je sterretje kan je niet proeven.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Humor, I likequote:Op maandag 14 juli 2025 12:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
TR gemacht, beetje bolken in de SC man3Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
wellesquote:Op maandag 14 juli 2025 12:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar met je sterretje kan je niet proeven.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, daar hou je wel van hè? Boefje!quote:Op maandag 14 juli 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik had het over het huisnummer.
Niet over tandpasta op mijn aarsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemquote:Op maandag 14 juli 2025 12:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, daar hou je wel van hè? Boefje!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee gewoon neequote:Op maandag 14 juli 2025 12:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, daar hou je wel van hè? Boefje!
Zo slaapkamer stofzuigen enndan is deze ook klaar
Zolder doe ik vanmiddag wel,Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jawel en alleen tandpasta met natural whitening. Daarom is je sterretje zo mooi gebleekt.quote:
Gewoon ff je sterretje in de bleek zettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jawel en alleen tandpasta met natural whitening. Daarom is je sterretje zo mooi gebleekt.
die je gisteren liet zien was wel wat agressief roodquote:Op maandag 14 juli 2025 12:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jawel en alleen tandpasta met natural whitening. Daarom is je sterretje zo mooi gebleekt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was dat voor of na?quote:Op maandag 14 juli 2025 12:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die je gisteren liet zien was wel wat agressief roodIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilde nog een plaatje posten, maar heb me bedacht.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die je gisteren liet zien was wel wat agressief rood
Tuurlijk nietquote:Op maandag 14 juli 2025 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuke slowchat, maar het spel lijkt deaudtvermoort
Ik scoor ook punten met geklets![]()
Zoals vannacht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wilde nog een plaatje posten, maar heb me bedacht.
Oh, daar was ik wel effe aan toe.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]![]()
[ afbeelding ]
How can I make this topic about me?![]()
Ik zag net een DHL-busje voorbij rijden, komt wel dichtbij zoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, daar was ik wel effe aan toe.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zag net een DHL-busje voorbij rijden, komt wel dichtbij zo
Al die bezorgbusjes komen hier ongeveer om dezelfde tijd langs, in de middag. Dus ook al is de bezorgtijd steeds wisselend, als ik in de middag thuis ben zit ik doorgaans wel goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zag net een DHL-busje voorbij rijden, komt wel dichtbij zoHow can I make this topic about me?![]()
Gewoon alles naar een pickuppointquote:Op maandag 14 juli 2025 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al die bezorgbusjes komen hier ongeveer om dezelfde tijd langs, in de middag. Dus ook al is de bezorgtijd steeds wisselend, als ik in de middag thuis ben zit ik doorgaans wel goed.
ja hier zijn ze ook altijd wel op tijdquote:Op maandag 14 juli 2025 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al die bezorgbusjes komen hier ongeveer om dezelfde tijd langs, in de middag. Dus ook al is de bezorgtijd steeds wisselend, als ik in de middag thuis ben zit ik doorgaans wel goed.![]()
Tussen 12:35 - 14:35 uur
Maar denk rond 13:30
Nou, als het kan kies ik altijd een bezorgpunt... Doorgaans in zo'n boekwinkel naast een supermarkt. Vooral als de bezorgdag nog niet bekend is en ik natuurlijk ook moet werken en op kantoor zit.quote:How can I make this topic about me?![]()
normaal doe ik dat, maar dan had ik hem niet vandaag gehadquote:
Zit je erom te springen? Ik geef niet zoveel om de bezorgdag, als het een dag of 2 dagen later is, is het ook goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
normaal doe ik dat, maar dan had ik hem niet vandaag gehadHow can I make this topic about me?![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
een raamwisserquote:Op maandag 14 juli 2025 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit je erom te springen? Ik geef niet zoveel om de bezorgdag, als het een dag of 2 dagen later is, is het ook goed.
Wil vanavond de ramen zemenomdat de makelaar donderdag komt.
Vanaf morgenmiddag mag ik een week geen huishoudelijk taken doen
Lekker poetsenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ramenwisser is gister afgebrokenEn was zo professionele ook
Hopelijk komt het op tijd dan!quote:Op maandag 14 juli 2025 12:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
een raamwisser
Wil vanavond de ramen zemenomdat de makelaar donderdag komt.
Vanaf morgenmiddag mag ik een week geen huishoudelijk taken doen
Anders op de ouderwetse manier de ramen zemen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk komt het op tijd dan!
wat is de ouderwetse manierquote:Op maandag 14 juli 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk komt het op tijd dan!
ja 3 meter breed en 2 meter hoog.quote:
Ik heb die raamwisser gewoon nodig
Ik heb ook wel eens de ramen schoon gemaakt met glassex en een theedoek
Ik wacht op deze
Ik gebruik deze:
Dan goed insoppen, en dan met de wisser
Die heb ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mozes kriebel
Is het aan me te zien dat ik een roker ben ofzo? Ik ben aan het wandelen zonder sigaret, en nog komen mensen naar me toe om te bieten
meestal zie je dat wel aan iemandquote:Op maandag 14 juli 2025 13:04 schreef DJMO het volgende:
Mozes kriebel
Is het aan me te zien dat ik een roker ben ofzo? Ik ben aan het wandelen zonder sigaret, en nog komen mensen naar me toe om te bieten
Ooh ik dacht zo'n karcher apparaat ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wacht op deze
[ afbeelding ]
Ik gebruik deze:
[ afbeelding ]
Dan goed insoppen, en dan met de wisser
Dit valt nog mee
Ja, dat lucht op hè? Zeker als je al een tijdje op knappen stond....quote:How can I make this topic about me?![]()
Zo, het is een s24 gewordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja durfde niet want stel.... de dhl bezorger staat voor de deurquote:Op maandag 14 juli 2025 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat lucht op hè? Zeker als je al een tijdje op knappen stond....
De Samsung Galaxy S24 is een krachtige en compacte smartphone uit de Galaxy S-serie, boordevol slimme functies en AI-mogelijkhedenquote:How can I make this topic about me?![]()
Kijk je niet eerst even uit het raam of het busje eraan komt?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja durfde niet want stel.... de dhl bezorger staat voor de deur
Als hier het bezorgbusje de straat inrijdt dan heb ik echt nog wel 3 of 5 minuten voor hij (of zij) aanbelt, want er zijn altijd nog adressen eerst te doen.How can I make this topic about me?![]()
nee heb ik niet gedaanquote:Op maandag 14 juli 2025 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk je niet eerst even uit het raam of het busje eraan komt?
Als hier het bezorgbusje de straat inrijdt dan heb ik echt nog wel 3 of 5 minuten voor hij (of zij) aanbelt, want er zijn altijd nog adressen eerst te doen.
Galaxy AI Highlights
- Live Translate: realtime vertaling van telefoongesprekken.
- Circle to Search: omcirkel iets op je scherm en krijg direct Google-resultaten.
- Photo Assist: bewerk foto's met AI — verwijder objecten, vul achtergronden aan, pas compositie aan.
Die Circle to Search kan best handig zijn.How can I make this topic about me?![]()
Die Live Translate is onzinnig, want wie belt er tegenwoordig nog?How can I make this topic about me?![]()
Mee oneens. Ik gebruik het veel, ook in mijn werk.quote:
Zie het als cruise control: je moet nog steeds zelf rijden maar het is handige ondersteuning en maakt het rijden makkelijker.How can I make this topic about me?![]()
ik bel nog wel eens. Maar ik ben meer een apperquote:Op maandag 14 juli 2025 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Live Translate is onzinnig, want wie belt er tegenwoordig nog?
Watergebruik, CO2 uitstoot, mensheid wordt er dommer van. Projecten die je daarmee stimuleert.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee oneens. Ik gebruik het veel, ook in mijn werk.
Zie het als cruise control: je moet nog steeds zelf rijden maar het is handige ondersteuning.
Ik gebruik het niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik bel echt nooit, hoewel ik onbeperkt bellen heb - het zit standaard in het abonnement.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik bel nog wel eens. Maar ik ben meer een apperHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy S24 is een krachtige en compacte smartphone uit de Galaxy S-serie, boordevol slimme functies en AI-mogelijkhedenquote:Deze kenners hequote:
Eigenschuld dikke bult
Twee mannen in levensgevaar na stierenrennen in Spanje
Tijdens het jaarlijkse San Fermín-feest in het Spaanse Pamplona zijn twee mannen in levensgevaar geraakt. Het spektakel trekt jaarlijks duizenden deelnemers en toeschouwers van over de hele wereld, maar gaat ook gepaard met aanzienlijke risico’s en gewonden.
https://www.telegraaf.nl/(...)spanje/77645526.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat is meer iets voor vrouwen, lang bellen?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Laatst nog 50 minuten gebeld met beste vriendin
ik heb daar echt geen medelijden meequote:Op maandag 14 juli 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Eigenschuld dikke bult
Tijdens het jaarlijkse San Fermín-feest in het Spaanse Pamplona zijn twee mannen in levensgevaar geraakt. Het spektakel trekt jaarlijks duizenden deelnemers en toeschouwers van over de hele wereld, maar gaat ook gepaard met aanzienlijke risico’s en gewonden.
https://www.telegraaf.nl/(...)spanje/77645526.html
Ik denk hetquote:Op maandag 14 juli 2025 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat is meer iets voor vrouwen, lang bellen?
Neequote:Op maandag 14 juli 2025 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat is meer iets voor vrouwen, lang bellen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, onzinnige toestanden.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Eigenschuld dikke bult
https://www.telegraaf.nl/(...)spanje/77645526.htmlHow can I make this topic about me?![]()
IK bel liever dan dat ik appquote:Op maandag 14 juli 2025 13:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik bel nog wel eens. Maar ik ben meer een apperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dus ook niet, wel met die stieren, niet met die mensenquote:Op maandag 14 juli 2025 13:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik heb daar echt geen medelijden mee
[..]
Ik denk hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zou verboden moeten worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik app liever dan dat ik bel. Maar bellen is soms handiger, da's wel zo.quote:How can I make this topic about me?![]()
ja voor die stieren is het zieligquote:Op maandag 14 juli 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, wel met die stieren, niet met die mensen
Ja, dat gebeurt niet. Cultuur. En al die stieren eindigen aan het spit.quote:How can I make this topic about me?![]()
2 telefoons gebruiken is wel heel milieuvriendelijkquote:Op maandag 14 juli 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Watergebruik, CO2 uitstoot, mensheid wordt er dommer van. Projecten die je daarmee stimuleert.
Ik gebruik het niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 14 juli 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
2 telefoons gebruiken is wel heel milieuvriendelijk
quote:Op maandag 14 juli 2025 13:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
2 telefoons gebruiken is wel heel milieuvriendelijk
Ik vind bellen iets persoonlijker dan appen en vaak komen getypte woorden ook anders overquote:Op maandag 14 juli 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik app liever dan dat ik bel. Maar bellen is soms handiger, da's wel zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en daar ga ik heel vaak de mist mee in..... appeenquote:Op maandag 14 juli 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind bellen iets persoonlijker dan appen en vaak komen getypte woorden ook anders over
shit ik moet weer plassen
* Vino_Tinto kijkt uit het raam of ze dhl busje zietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daarom ook smilies.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind bellen iets persoonlijker dan appen en vaak komen getypte woorden ook anders over
of
dingdongquote:Op maandag 14 juli 2025 13:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja en daar ga ik heel vaak de mist mee in..... appeen
* Vino_Tinto kijkt uit het raam of ze dhl busje ziet
Briefje: "u was niet thuis"How can I make this topic about me?![]()
Want tijdens appen kun je nog andere dingen gelijktijdig doen, voor bellen moet ik wel echt tijd vrij makenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja je moet je woorden altijd zo zorgvuldig kiezen vind ikquote:Op maandag 14 juli 2025 13:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja en daar ga ik heel vaak de mist mee in..... appeen
* Vino_Tinto kijkt uit het raam of ze dhl busje zietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe tijdens het bellen wel andere dingen. Koffie zetten, even mail checken, etc.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Want tijdens appen kun je nog andere dingen gelijktijdig doen, voor bellen moet ik wel echt tijd vrij maken
Behalve naar de wc gaan, dat vind ik echt niet kunnen.How can I make this topic about me?![]()
Ja je kan iemand helemaal verrot schelden en dan eenquote:er achter zetten.
Maar nee, niet mijn stijl van communiceren WA met familie en vrienden bel ik lieverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij krijgt nu popcorn van Stigquote:Op maandag 14 juli 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:SwJ hoe is je vakantie tot nu toe? Elke dag biertje?
sowieso met mobiel naar de pot vind ik niet kunnen hoe goor is datquote:Op maandag 14 juli 2025 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik doe tijdens het bellen wel andere dingen. Koffie zetten, even mail checken, etc.
Behalve naar de wc gaan, dat vind ik echt niet kunnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Axe een optie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Benauwd weer vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kwam er zojuist achter dat de simkaart van mijn werktelefoon al sinds donderdag om een code vroeg. Oeps
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
"ik moet altijd bereikbaar zijn".quote:Op maandag 14 juli 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
sowieso met mobiel naar de pot vind ik niet kunnen hoe goor is dat
Daar heb ik een keer aan meegedaan. Bijna geraakt door een stier. Een man ging door het hek en duwde mij terug de straat op. Hufter.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Eigenschuld dikke bult
https://www.telegraaf.nl/(...)spanje/77645526.html![]()
Ja het is vies vochtig warmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dingen die je wel over het weer kunt zeggen maar niet tegen een vrouw tijdens de sexquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ook nog niet, zo even wandelen. Het is echt prachtig buiten, goed warm ook.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Een beetje drukkend is het vandaag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ze wachten maar even want op de wc bellen doe je toch nietquote:Op maandag 14 juli 2025 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"ik moet altijd bereikbaar zijn".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga vanavond 19:00 uur sportenquote:Op maandag 14 juli 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, zo even wandelen. Het is echt prachtig buiten, goed warm ook.
Denk dat ik daarvoor even naar mijn ouders ga.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"Ik bel je zo terug, moet even mijn reet afvegen"quote:Op maandag 14 juli 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ze wachten maar even want op de wc bellen doe je toch niet![]()
Waarom zou je aan zoiets mee willen doen?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer aan meegedaan. Bijna geraakt door een stier. Een man ging door het hek en duwde mij terug de straat op. Hufter.
Is toch zielig voor die dieren om zo opgejaagd te worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeft ook niet, voel je binnen ook welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
binnen is het gewoon lekkerquote:Op maandag 14 juli 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, voel je binnen ook wel
Maar bij een vrouw vind je het dan weer niet ergquote:Op maandag 14 juli 2025 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dingen die je wel over het weer kunt zeggen maar niet tegen een vrouw tijdens de sex![]()
De laatste keer voor een paar weken?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga vanavond 19:00 uur sporten
Denk dat ik daarvoor even naar mijn ouders ga.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh was best gaaf hoor, en ze worden niet opgejaagd de stieren jagen de mensen op.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je aan zoiets mee willen doen?
Is toch zielig voor die dieren om zo opgejaagd te worden?
Ben ook een keer naar stierenvechten geweest. Dat was wel enorm zielig. Eerst die sateprikkers in de rug, en dan met een dolk in het hart.
Moest bijna janken zo zielig.![]()
Heb je airco?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yesquote:
Vriendin baalt wel
Maar ik mag de komende weken geen krachttraining doen
Na 2 weken wel cardio
Ja, of op speaker en op mute.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
"Ik bel je zo terug, moet even mijn reet afvegen"
Dat is toch niks....How can I make this topic about me?![]()
Dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen na die twee weken of kan je het dan weer zo oppakkenquote:Op maandag 14 juli 2025 13:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yes
Vriendin baalt wel
Maar ik mag de komende weken geen krachttraining doen
Na 2 weken wel cardioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
denk dat ik wel achteruit ga qua gewichten helaasquote:Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen na die twee weken of kan je het dan weer zo oppakken
Jammer, maar waarschijnlijk heb je dat ook weer zo bereikt?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
denk dat ik wel achteruit ga qua gewichten helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja gaat best snel weer het opbouwenquote:Op maandag 14 juli 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar waarschijnlijk heb je dat ook weer zo bereikt?
OOooohhh - da's nog nixxxquote:Op maandag 14 juli 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
Laatst nog 50 minuten gebeld met beste vriendin
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is wel fijn danquote:Op maandag 14 juli 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja gaat best snel weer het opbouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk 2 keer de helft of 4 keer een kwartquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
met leuke mensen te kort en met stomme mensen te langquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is mijn langstequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 13:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dit is mijn langsteDat vind ik nog reuze meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Nutteloze bolkquote:
dhl bezorger is laat. Normaal komt hij precies op de helft tussen de tijd
Op op alles is opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hier was hij op tijd EN heeft hij het pakket naar boven gebracht
wat top is want ik had het zelf niet 2 trappen op kunnen tillen vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schnell, bel de klantenservice op en scheld iemand die er niks aan kan doen helemaal de tering tyfus in!quote:Op maandag 14 juli 2025 13:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
dhl bezorger is laat. Normaal komt hij precies op de helft tussen de tijdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
alweer?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik moet al weer bijna plassen
Jezus zegHow can I make this topic about me?![]()
Wat een euhhhh ben jijquote:Op maandag 14 juli 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik moet al weer bijna plassen
Jezus zeg
Ja heb koffie op, 1,7 liter water, 2 blikjes fanta zero, en halve liter theequote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 13:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb koffie op, 1,7 liter water, 2 blikjes fanta zero, en halve liter thee
*dingdon* de bezorgerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lijkt wel een porno film zo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Water is natquote:Op maandag 14 juli 2025 14:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
het gaat helemaal mis met je gekoppelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Biertjes zonder blokjes.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:SwJ hoe is je vakantie tot nu toe? Elke dag biertje?F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: