Zo te zien wacht je op een pakketjequote:Op maandag 14 juli 2025 11:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Echt vervelend
Maar snap wel dat je moe bent
Ik hoop het dat het meevalt![]()
Verwacht bezorgmoment
Maandag 14 juli
Tussen 12:35 - 14:35 uur
O dat soort dingen ga ik altijd gewoon in de winkel halenquote:Op maandag 14 juli 2025 11:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja een raamwisser
Van bol.com. Die is gister afgebroken
Dat doe ik wel. Privé en werk zijn gescheiden. Mijn werktelefoon is ook uit.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik niet, ga niet met 2 telefoons lopen yuppen
En anders uitbesteden aan die man die bij je in huis woontquote:Op maandag 14 juli 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Omdat ik niks in het huishouden mag doen na dinsdagmiddag, wil ik vanavond en morgenochtend nog even de ramen zemen
Logisch idd.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Privé en werk zijn gescheiden. Mijn werktelefoon is ook uit.
Ow ik had natuurlijk bij de action kunnen kijkenquote:Op maandag 14 juli 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat soort dingen ga ik altijd gewoon in de winkel halen
Ja dat had je kunnen doenquote:Op maandag 14 juli 2025 11:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ik had natuurlijk bij de action kunnen kijken
Ja die kan dat niet johquote:Op maandag 14 juli 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders uitbesteden aan die man die bij je in huis woont
niet bij nagedachtquote:
Waarom op woensdagavond? Voor de makelaar die foto's komt maken?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die kan dat niet joh![]()
Hij moet woensdagavond het hele huis stofzuigen en dweilen
Dat kan hij dan weer wel
[..]
niet bij nagedacht
Koningquote:
Morguh Wquote:
jaquote:Op maandag 14 juli 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom op woensdagavond? Voor de makelaar die foto's komt maken?
Je hoofd zit vol met andere dingen
Jij geluk dat jij niet magquote:Op maandag 14 juli 2025 11:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
jaDie komt donderdag
en foto's op vrijdag, dus mag hij do avond weer
Want rebel is erg aan het verharen
Hey Lovelyquote:
Ik zit twee fantastische dagen te kijken. 'quote:Op maandag 14 juli 2025 11:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hmmmm B&B Vol liefde is wel weer leuk.
Heb je nog genoeg te doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet nog wel de slaapkamer en zolder opruimen vandaag
wat is dat?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit twee fantastische dagen te kijken. '
drie bekende Nederlanders zitten 2 dagen in een villa en vertellen persoonlijke dingen tegen elkaarquote:
oh.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie bekende Nederlanders zitten 2 dagen in een villa en vertellen persoonlijke dingen tegen elkaar
ze krijgen ook vragen via een scherm binnen en dozen waar opdrachten of persoonlijke spullen in zitten
Het is ook niet allemaal te volgen. Ik kijk ook niet alles hoorquote:Op maandag 14 juli 2025 11:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
oh.
Nee sla ik over. Ik kijk echt teveel
Maar B&B is wel weer leukquote:Op maandag 14 juli 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet allemaal te volgen. Ik kijk ook niet alles hoor
Sandman is er weer op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |