Het was warm, geen wind, hond vervelend die kon ook niet slapen, wilde plassen middenin de nacht.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:23 schreef Sally het volgende:
Moggelll.
Wat een prutnacht.
Ik had een mug. En toen ik die op mn gezicht te pakken had, meteen binnen een minuut nóg 1.
Maar die niet gevonden om te meppen... 😑😥
Maar wel in het holst van de nacht nog op zijn, met lamp aan om die mug te vangen....
Ik ging naar bed en kwam een cadeau van een kat tegenquote:Op maandag 14 juli 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was warm, geen wind, hond vervelend die kon ook niet slapen, wilde plassen middenin de nacht.
Ik voel je pijn
Tja moet je maar geen kat nemen.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ging naar bed en kwam een cadeau van een kat tegen
Moet je maar geen hond nemenquote:Op maandag 14 juli 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was warm, geen wind, hond vervelend die kon ook niet slapen, wilde plassen middenin de nacht.
Ik voel je pijn
Maar mijn hond poept en plast buiten en zou nooit in bed zijn behoeftes doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Op mijn bed
[..]
Moet je maar geen hond nemen
Zo mepte ik vol op mijn bakkesquote:Op maandag 14 juli 2025 10:23 schreef Sally het volgende:
Moggelll.
Wat een prutnacht.
Ik had een mug. En toen ik die op mn gezicht te pakken had, meteen binnen een minuut nóg 1.
Maar die niet gevonden om te meppen... 😑😥
Maar wel in het holst van de nacht nog op zijn, met lamp aan om die mug te vangen....
Dit was ook niet haar behoefte.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mijn hond poept en plast buiten en zou nooit in bed zijn behoeftes doen.
Ik ook!quote:
ok mop, heb het genoteerdquote:Op maandag 14 juli 2025 10:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
nu eerst nog 1 bakkie pleur, en dan over naar de thee
quote:
Oh nee, ik de vlakke hand.quote:
Ze is beetje ziek, daarom gaat er nog wel eens wat uit aan de voorkant. Ff bed verschonen, backup lakens neerleggen en doorslapenquote:
Echt hequote:
welke liefde is over mopquote:Op maandag 14 juli 2025 10:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
super Paul. Overigens is de liefde over.
Helloquote:
Ja gaat wel weer,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? Zenuwachtig voor morgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 14 juli 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer,Heeft het weer zolang geduurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? Zenuwachtig voor morgen?
Beetje zenuwachtig nu wel ja
maar ja logisch tochIk ben gewoon bij
![]()
ik ben tegen 23.30 in bed gaan liggen toen was het er nog. Ben gelukkig in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het weg.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heeft het weer zolang geduurd dan?
Beetje zenuwachtig nu wel ja
maar ja logisch tochIk ben gewoon bij
Echt vervelendquote:Op maandag 14 juli 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik ben tegen 23.30 in bed gaan liggen toen was het er nog. Ben gelukkig in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het weg.
Ja snap ik dat je zenuwachtig bent. En ik denk dat je morgen zegt dat het allemaal wel meeviel achteraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |