Dan hebben wij tegelijk in de rij gestaanquote:Op maandag 14 juli 2025 17:59 schreef DeLuna het volgende:
1461 mensen hebben zich niet aangemeld.
Wij waren vanochtend om 10:00u op de Wedren en 10:20u hadden we onze bandjes en kaarten. Ging gesmeerd
Het gaat nu echt bijna beginnen![]()
![]()
1 van de niet aanmelders is een bekende van mij die om medische redenen nooit meer mag mee lopen.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:59 schreef DeLuna het volgende:
1461 mensen hebben zich niet aangemeld.
Wij waren vanochtend om 10:00u op de Wedren en 10:20u hadden we onze bandjes en kaarten. Ging gesmeerd
Het gaat nu echt bijna beginnen![]()
![]()
Jawel maar er was gewoon geen rij meer kon meteen doorlopen. Nou hoorde ik van anderen dat de rijen wel meevielen deze keer.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die zou tot 17:00 open moeten zijn. Heb je nu geen bandje?
Ouwe taaie, die moeder van mij..quote:Op maandag 14 juli 2025 21:52 schreef maily het volgende:
@:qltel weer een schitterend artikel in BN/DeStem![]()
respect voor jouw moeder!
91-jarige vierdaagse deelneemster uit Roosendaal wandelt naar het station, neemt de trein, en waar nodig een boterham met oude kaas
![]()
![]()
Ja heerlijk, dan is het echt begonnen. Veel succes allemaal. Ik ben nog thuis. Nog even een kopje thee en ik ga naar de start.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 04:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je dit ziet
Dan ga je bijna Huissen in.quote:
Jep, rest van de middag lijkt redelijk droog te verlopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:22 schreef Bargehassus het volgende:
Was net op de radio dat er al een flinke bui is gevallen??
Succes allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |