Maar dan woon je dus nog onder De Vink als je dan nog naar het zuiden kunt zwaaienquote:Op zondag 13 juli 2025 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ging dan ook over zwaaien, niet over lopen.
quote:Op zondag 13 juli 2025 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
En staan we dan achter in het aantal geïncasseerde doelpunten, of juist doelpunten vóór?
Wel meer naar het oosten idd, maar nog steeds zuidelijker dan De Vink ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan woon je dus nog onder De Vink als je dan nog naar het zuiden kunt zwaaien
Net zoals tegen Engeland staat er iemand vrij zonder dat iemand er ook maar 10 meter bij in de buurt staat...quote:
Zie TTquote:
Nou hop ga jij maar weer douchenquote:Op zondag 13 juli 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik besloot om nog even onder de douche te stappen want de 1e helft is toch niet zo spannend. En dan staat het opeens 1-1![]()
Gelukkig de gelijkmaker nog wel gezien
Eervol verlies, met opgeheven hoofd naar huis enzo.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:30 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat er vast nog wel dertien keer een Francaise meters vrij gaat staan, zou het mij niets verbazen als dit nog een knap gelijkspel of minimale winst wordt, waar je geen moer aan hebt.
'We hebben vandaag geknokt tot het einde. We hebben laten zien wat we waard zijn en wat we kunnen. Sluiten met een positief gevoel af.' Je kunt het zo invullen ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Eervol verlies, met opgeheven hoofd naar huis enzo.
Oh wij hebben 'm ook allemaal gemist want je webcam stond nog aan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik besloot om nog even onder de douche te stappen want de 1e helft is toch niet zo spannend. En dan staat het opeens 1-1![]()
Gelukkig de gelijkmaker nog wel gezien
Ze hebben het vrouwenvoetbal mooi op de kaart gezet.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
'We hebben vandaag geknokt tot het einde. We hebben laten zien wat we waard zijn en wat we kunnen. Sluiten met een positief gevoel af.' Je kunt het zo invullen ja.
Is dat jouw nieuwe alternatief voor het in de tuin liggen met verrekijker?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wij hebben 'm ook allemaal gemist want je webcam stond nog aan.
Ansichtkaart?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben het vrouwenvoetbal mooi op de kaart gezet.
Ja en ik heb tegenwoordig een VR-bril dus dat is toch nog net even échter.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat jouw nieuwe alternatief voor het in de tuin liggen met verrekijker?
Je zag een lege bank en maakte je ongerust?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wij hebben 'm ook allemaal gemist want je webcam stond nog aan.
Slim.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik heb tegenwoordig een VR-bril dus dat is toch nog net even échter.
Dat lijkt mij ook wel. Maar door de straat van welke user liep jequote:Op zondag 13 juli 2025 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net een tijdje in Google Earth VR rondgekeken. Wel gaaf hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |