Richting het zuiden, ongeacht van welk station.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:44 schreef H_T het volgende:
Ik ben straks in de stad van Roger, Epiales en @:Meke . Welke kant moet ik op zwaaien vanaf het station?
Ik zou bij De Vink niet aanraden om naar het zuiden te lopen. Dat is dan nog best een eind naar Voorschoten.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Richting het zuiden, ongeacht van welk station.
28quote:
5quote:
Zoals het hoort.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Een stad waar ze curry bij patat oorlog doen
Dat is gewoon een Flip met uitjes.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Whut? Wat is dat voor vaag iets. Oorlog is pindasaus en mayo met uitjes.
Het ging dan ook over zwaaien, niet over lopen.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou bij De Vink niet aanraden om naar het zuiden te lopen. Dat is dan nog best een eind naar Voorschoten.
Maar dan woon je dus nog onder De Vink als je dan nog naar het zuiden kunt zwaaienquote:Op zondag 13 juli 2025 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het ging dan ook over zwaaien, niet over lopen.
quote:Op zondag 13 juli 2025 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
En staan we dan achter in het aantal geïncasseerde doelpunten, of juist doelpunten vóór?
Wel meer naar het oosten idd, maar nog steeds zuidelijker dan De Vink ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan woon je dus nog onder De Vink als je dan nog naar het zuiden kunt zwaaien
Net zoals tegen Engeland staat er iemand vrij zonder dat iemand er ook maar 10 meter bij in de buurt staat...quote:
Zie TTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |