SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Betere afzuiging kopenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Die baklucht van de pannenkoek, blijft zolang in je keuken hangen.![]()
![]()
Maar weer eens de nieuwe lay-out proberen.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Wel ff wennen.Don't follow me. I am lost too
En dan door zuigen..quote:Don't follow me. I am lost too
Allemaal stoeven met jullie hoge ranking
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik vind dit een mooie TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
PrachtigDon't follow me. I am lost too
Al het licht ook wegquote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op zondag 13 juli 2025 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Allemaal stoeven met jullie hoge ranking
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
False vacuum?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwantumwetenschappers allemaal meteen boos.![]()
Lekker goedkoopquote:Op zondag 13 juli 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een optie natuurlijk.![]()
![]()
Echt, hier nergens te vinden meerquote:Op zondag 13 juli 2025 15:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Staat hier in het gras een mooi eiland aan boterbloemen.
Vroeger wel op veel plekken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
AllemachtigtachtigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Madeliefjes en boterbloemen, tussen de klavertjes.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt, hier nergens te vinden meer
Vroeger wel op veel plekken![]()
Heb ook nog de opblaasbare versie, waar je dan tussen ligt.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een optie natuurlijk.![]()
Experimenteel een false vacuum demonstreren. Dit topic in je paper aanhalen als referentie.quote:
Kwantumwetenschappers wéér boos.🐙![]()
Heb je geen afzuigkap?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Die baklucht van de pannenkoek, blijft zolang in je keuken hangen.
Roosters een keer in de vaatwasser doen?![]()
Als je een FOK topic in je paper aanhaalt is het sowieso gedoemd te mislukken.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Experimenteel een false vacuum demonstreren. Dit topic in je paper aanhalen als referentie.
Kwantumwetenschappers wéér boos.![]()
Interessante sidequest unlocked om een Fok topic als referentie in Nature te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je een FOK topic in je paper aanhaalt is het sowieso gedoemd te mislukken.🐙![]()
Madeliefjes zie ik nog wel en paardebloemen vooralquote:Op zondag 13 juli 2025 16:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Madeliefjes en boterbloemen, tussen de klavertjes."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
de wetenschap zegt dat het menselijk IQ gestaag stijgt, waardoor men het 100 punt regelmatig moet aanpassenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Interessante sidequest unlocked om een Fok topic als referentie in Nature te krijgen.
we verwachten echter dat er research bias zit in deze onderzoeken, vaak uitgevoerd door studenten op studenten, daarom namen we een uitstapje naar het Fok!ForumHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet je ze voor de grap eens in een mengseltje van allesreiniger, spiritus en ammoniak in water leggen en kijken wat er gebeurtquote:Op zondag 13 juli 2025 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je geen afzuigkap?
Roosters een keer in de vaatwasser doen?![]()
![]()
Ahh, een connaisseur.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ook nog de opblaasbare versie, waar je dan tussen ligt.
Zo'n vacbed wil ik nog eens maken. Maar dat ga ik hier thuis niet doen. Dat is niet een conversatie waar ik op zit te wachten.
🐙![]()
Mwa, als het over psychologie gaat is het wel weer een goed voorbeeldquote:Op zondag 13 juli 2025 16:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je een FOK topic in je paper aanhaalt is het sowieso gedoemd te mislukken.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
morgen in de krant, 5 fokkers mysterieus overledenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet je ze voor de grap eens in een mengseltje van allesreiniger, spiritus en ammoniak in water leggen en kijken wat er gebeurtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Paardebloemenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Madeliefjes zie ik nog wel en paardebloemen vooral![]()
Dit filmpje![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
"We namen eerst aan dat we het absolute IQ-dieptepunt gevonden hadden. Dit bleek slechts een metastabiele dip, met een mogelijk verval naar een stabieler dieptepunt. Dit dieptepunt hebben wij aangetroffen op een online discussieforum. We dopen dit fenomeen met de term False IQ-uum."quote:Op zondag 13 juli 2025 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de wetenschap zegt dat het menselijk IQ gestaag stijgt, waardoor men het 100 punt regelmatig moet aanpassen
we verwachten echter dat er research bias zit in deze onderzoeken, vaak uitgevoerd door studenten op studenten, daarom namen we een uitstapje naar het Fok!Forum🐙![]()
waar mensen zich gedroegen alsof ze een 9 breinige octopus waren bleken het eerder onbreinige kwallen te zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, paardenbloemen wel ja, op de plaatsjes om mij heen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Madeliefjes zie ik nog wel en paardebloemen vooral
Ik had expres al een paar keer gemaaid voordat ze gingen pluizen.
De buren aan de ene kant waren er niet meer, dus dat werd niet gemaaid.
Het veld aan de andere kant is loos, dus dat was aan de beheerder.
Die liet het ook gaan.
Pluistornado's, elke keer dat het harder waaide dan windstil.![]()
Het is maar goed dat ze KLB niet gezien hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"We namen eerst aan dat we het absolute IQ-dieptepunt gevonden hadden. Dit bleek slechts een metastabiele dip, met een mogelijk verval naar een stabieler dieptepunt. Dit dieptepunt hebben wij aangetroffen op een online discussieforum. We dopen dit fenomeen met de term False IQ-uum."Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* gebrokenglas kijkt onwetend naar DeZwabberquote:Op zondag 13 juli 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
We hebben allemaal wel eens een dag waarop we ons een onbreinige kwal voelen.How can I make this topic about me?![]()
Enige ventilatie is wel aan te raden, jaquote:Op zondag 13 juli 2025 16:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen in de krant, 5 fokkers mysterieus overleden
Maar sowieso met ammoniak.![]()
Verstandig wel op tijd maaien..quote:Op zondag 13 juli 2025 16:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, paardenbloemen wel ja, op de plaatsjes om mij heen.
Ik had expres al een paar keer gemaaid voordat ze gingen pluizen.
De buren aan de ene kant waren er niet meer, dus dat werd niet gemaaid.
Het veld aan de andere kant is loos, dus dat was aan de beheerder.
Die liet het ook gaan.
Pluistornado's, elke keer dat het harder waaide dan windstil.
Maar ze zijn er inderdaad heel snel weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt onwetend naar DeZwabber
🐙![]()
Ah ja die was wel leuk..quote:Op zondag 13 juli 2025 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Paardebloemen![]()
Dit filmpje![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
ik heb chatgpt gevraagd om er iets van temaken voor de frontpagequote:Onderzoekers ontdekken ‘False IQ-uum’ op internetforum: Wetenschappelijke IQ-stijging mogelijk vertekend
13 juli 2025 – In een tijd waarin wetenschappelijke metingen een gestage stijging van het menselijk IQ signaleren, werpt nieuw onderzoek twijfels op over de betrouwbaarheid van deze trend. Hoewel het gemiddelde IQ door de jaren heen regelmatig is bijgesteld om de 100-puntenschaal te behouden, wijst een kritische analyse op mogelijke onderzoeksvertekeningen – en een duik in de online wereld brengt een verrassende ontdekking aan het licht.
Volgens de traditionele psychologie stijgt het menselijke IQ gestaag – een fenomeen dat bekendstaat als het Flynn-effect. Wetenschappers voeren deze stijging terug op verbeterde voeding, scholing en cognitieve prikkels in de moderne samenleving. Maar een nieuw, eigenzinnig onderzoeksteam stelt dat deze data vaak voortkomen uit studies die door studenten op andere studenten worden uitgevoerd. Dit leidt mogelijk tot een scheef beeld van de intellectuele werkelijkheid.
Om hun hypothese te toetsen, besloten de onderzoekers hun blik te verruimen en een ‘veldstudie’ uit te voeren op het internetforum Fok!. “We namen eerst aan dat we het absolute IQ-dieptepunt gevonden hadden,” aldus de onderzoekers. “Dit bleek slechts een metastabiele dip, met een mogelijk verval naar een stabieler dieptepunt. Dit dieptepunt hebben wij aangetroffen op een online discussieforum. We dopen dit fenomeen met de term False IQ-uum.”
Het False IQ-uum verwijst naar een intellectueel vacuüm waar de illusie van complex denkvermogen overheerst, terwijl de inhoudelijke bijdragen het tegenovergestelde verraden. “Waar mensen zich gedroegen alsof ze een 9-breinige octopus waren, bleken het eerder onbreinige kwallen te zijn,” aldus een droge samenvatting van het team.
De bevindingen werpen een prikkelende vraag op: stijgt het IQ werkelijk, of wordt het gemeten binnen een sociale bubbel waarin echte domheid zelden een podium krijgt? De onderzoekers pleiten voor breder, representatiever onderzoek dat ook buiten academische kringen en studiezalen plaatsvindt.
Of zoals één van de onderzoekers het verwoordde: “Het internet is een goudmijn voor cognitieve veldobservaties – mits je je veiligheidsbril ophoudt.”Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tldr versie: je bent vet slimquote:Op zondag 13 juli 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Teveel tekst, dat gaat niemand lezen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb het gelezenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die opblaasbare is serieus wel heel erg fijn om in te liggen. Vind het fijner dan zo'n vacuumbed of zak.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ahh, een connaisseur.
Zo'n vacbed wil ik nog eens maken. Maar dat ga ik hier thuis niet doen. Dat is niet een conversatie waar ik op zit te wachten.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb chatgpt gevraagd om er iets van temaken voor de frontpage
[..]
Had je hem geprompt om iets over vacuüm te zeggen, of legde hij die link zelf?
🐙![]()
Nou, daar kun je bij voorbaat al een heel boek over schrijven...quote:Op zondag 13 juli 2025 16:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mwa, als het over psychologie gaat is het wel weer een goed voorbeeld![]()
ZelZellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MizzezAmy voelt zich meer een blobIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Een BLOB is een – potentieel groot – gegevenselement in een database dat bestaat uit bytes waaraan in de database geen tekencodering of andere interpretatie is verbonden (dit in tegenstelling tot de CLOB). Het woord is gevormd als verwijzing naar het Engelse woord "blob": een vormeloze, onduidelijke substantie, en in het bijzonder zoals gebruikt in de filmklassieker The Blob uit 1958.[1] Later is er de betekenis binary large object) aan gegeven.![]()
Ook grappig in een vol veld met paardenbloemen in de pluis; met de wind mee één kopje in de brand steken en dan kijken hoe de kettingreactie de rest aansteekt.![]()
Pluisjes in de fik is leuk. Heb keer slomo van gemaaktquote:Op zondag 13 juli 2025 16:21 schreef marc0871 het volgende:
Ook grappig in een vol veld met paardenbloemen in de pluis; met de wind mee één kopje in de brand steken en dan kijken hoe de kettingreactie de rest aansteekt.![]()
![]()
Voor een jaren 50 horrorfilm met een allesverslindende blob is de theme song verrassend on point.quote:
Bekijk deze YouTube-video🐙![]()
Nogal...quote:Op zondag 13 juli 2025 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor een jaren 50 horrorfilm met een allesverslindende blob is de theme song verrassend on point.
Als mensen dit gaan proberen bij grote droogte voorzie ik wel eene natuurbrandje her en derquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik heb net efficient in 20 minuten zo'n 500 kcal verbrandquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En het is zonde van de zaadjes.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als mensen dit gaan proberen bij grote droogte voorzie ik wel eene natuurbrandje her en derProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een condoom volspuiten is ook zonde van de zaadjes... Maar ja, zoveel nakomelingen is ook zo wat.quote:![]()
Inderdaad. vroeger stikte het ervan maar zie ze nergens meer.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is dit een tot vierkantje gecropt filmpje in een portrait filmpje in een landscape filmpje?quote:
Geef het een paar jaar en we kijken naar één pixel in 12 wisselende genestelde beeldformaten.🐙![]()
Dat wel, natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als mensen dit gaan proberen bij grote droogte voorzie ik wel eene natuurbrandje her en der
Als het zo droog was, deed ik het ook niet.
Nu kan ik niet eens meer in de verleiding komen, want ik heb nooit meer een aansteker op zak.![]()
Klimaatveranderingquote:Op zondag 13 juli 2025 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad. vroeger stikte het ervan maar zie ze nergens meer.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb net efficient in 20 minuten zo'n 500 kcal verbrand
een ui in ringen, 50 gram parmazaanse kaas, beetje olijfoliequote:
20 minuten op 200 graden in de oven
recept wilde zelfs 25 minutenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En toen kwam het er zwart uit?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een ui in ringen, 50 gram parmazaanse kaas, beetje olijfolie
recept wilde zelfs 25 minuten![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een ui in ringen, 50 gram parmazaanse kaas, beetje olijfolie
recept wilde zelfs 25 minuten
Wel jammer dat het recept niet klopte
Ik ging tijdje terug de oven voorverwarmen maar had niet door dat vriendin er een doos in had laten staan met een half opgegeten pizza. Rook ineens branderige geur, bleek de doos aan de bovenkant zwartgeblakerd te zijn. Had de keuken blauw staan en rookmelders gingen af.![]()
quote:dit kan toch niet als een verrassing komen
Maar maar...quote:Op zondag 13 juli 2025 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit kan toch niet als een verrassing komen
![]()
![]()
ja ging net nog kijken of het fahrenheid zou moeten zijn maar dat is 93 graden dus dat is ook zo'n raar getalquote:Op zondag 13 juli 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel jammer dat het recept niet klopteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In mijn schriftje staat er niets overquote:Op zondag 13 juli 2025 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dit kan toch niet als een verrassing komen
How can I make this topic about me?![]()
Hahaha ik wilde nog zeggen, misschien was het 200 graden Fahrenheit, maar dacht laat ik eens niet nerderig doenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ging net nog kijken of het fahrenheid zou moeten zijn maar dat is 93 graden dus dat is ook zo'n raar getal
Fahrenheit
Kan ook nog kelvin zijn...quote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde nog zeggen, misschien was het 200 graden Fahrenheit, maar dacht laat ik eens niet nerderig doen![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In mijn schriftje staat er niets overdat verbaast me dan weer niet
Altijd nerderig doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde nog zeggen, misschien was het 200 graden Fahrenheit, maar dacht laat ik eens niet nerderig doen🐙![]()
Niet gewoon K gebruiken
Zonde welquote:Op zondag 13 juli 2025 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad. vroeger stikte het ervan maar zie ze nergens meer.
@loveislikeakiss schiet op, mijn kaaphanden jeuken!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
er zit een hoop liefde in ja, is niet een kwestie van een TT pleuren en op OKE drukkenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:43 schreef MooieTop6 het volgende:
@:loveislikeakiss schiet op, mijn kaaphanden jeuken!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had "kaap" als TTquote:Op zondag 13 juli 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zit een hoop liefde in ja, is niet een kwestie van een TT pleuren en op OKE drukkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb weleens chocoladevla gemaakt.
Grootste verschil is de hoeveelheid maizena of custard![]()
![]()
jij bent wel van het kokkerelen hequote:Op zondag 13 juli 2025 16:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent wel van het kokkerelen he![]()
![]()
![]()
Het is een bass, maar dat is ook maar een gitaar met 4 snarenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vaak wel. Ik heb er hier ook een met zeven staan. Maar acht lijkt me ook wel erg gaaf.
36 stuks
quote:Op zondag 13 juli 2025 17:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is een bass, maar dat is ook maar een gitaar met 4 snaren
36 stuks
Heb je er ook één met 2 en dan 230 erop?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vaak wel. Ik heb er hier ook een met zeven staan. Maar acht lijkt me ook wel erg gaaf.![]()
Die middelste snaren zijn eigenlijk alleen maar goed om op te tappen of om op te sliden als een soort van lapsteel. Op wat voor punt kan je het dan nog een gitaar noemen vraag ik me af.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is een bass, maar dat is ook maar een gitaar met 4 snaren
36 stuks
Wel grappig.🐙![]()
Mja. Op welk punt is het alleen nog maar om iets of iemand te one-uppen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die middelste snaren zijn eigenlijk alleen maar goed om op te tappen of om op te sliden als een soort van lapsteel. Op wat voor punt kan je het dan nog een gitaar noemen vraag ik me af.
Wel grappig.![]()
230 recht uit het stopcontact is een beetje te kinky voor mij.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je er ook één met 2 en dan 230 erop?🐙![]()
Ken je wel toch?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
230 recht uit het stopcontact is een beetje te kinky voor mij.
Gitaar op kernenergie (bierkernenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
230 recht uit het stopcontact is een beetje te kinky voor mij.)
zo gelijk wat vulling gegeven aan mijn nieuwe topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh god, ja. Hoe kan ik Mehdi vergeten.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ken je wel toch?
🐙![]()
Done.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo gelijk wat vulling gegeven aan mijn nieuwe topic![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 17:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gitaar op kernenergie (bierkernen)
Met de oude buizenversterkers kon dat soms nog wel eens gebeuren. Slecht onderhoud of regen op podium of whatever, matige aarding. De pre-amp buizen staat zomaar 250 volt op, EL-34 powertrap zelfs zo'n 800 dacht ik.🐙![]()
likes krijgen is leuk maar dan is het wachten tot de top 500 lijst update
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja kweenie hoor.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met de oude buizenversterkers kon dat soms nog wel eens gebeuren. Slecht onderhoud of regen op podium of whatever, matige aarding. De pre-amp buizen staat zomaar 250 volt op, EL-34 powertrap zelfs zo'n 800 dacht ik.
Ik heb weleens een electrische Gitaar in mijn handen gehad. Daar hield het mee op.
Een stratoscaster of zo?![]()
Ik weet denk ik wel welke gitaar Amy het leukst vindt.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja kweenie hoor.
Ik heb weleens een electrische Gitaar in mijn handen gehad. Daar hield het mee op.
Een stratoscaster of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel welke gitaar Amy het leukst vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
En als de klok luidtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 17:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je jezelf weer in elkaar lijmen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kwam ik net tegen, jaquote:Op zondag 13 juli 2025 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Dr.Mikey dit bedoelde:
Luister nu KevinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk dat ik ga voor 2 stukjes pangafilet en wat sperziebonenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Goed bezigquote:Op zondag 13 juli 2025 17:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ik ga voor 2 stukjes pangafilet en wat sperziebonenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een jasje, of los in de pan?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ik ga voor 2 stukjes pangafilet en wat sperziebonen![]()
Definieer "stukjes"quote:Op zondag 13 juli 2025 17:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ik ga voor 2 stukjes pangafilet en wat sperziebonen![]()
![]()
Ik was met @Rob naar het museum van de 20e eeuw.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Alice who the fuck is AliceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben pas 19:00 uur in hometown daarna eten scoren ergens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goeie vraag wel. Wat schaft de pot vanavond....Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gebakken aardappelblokjes, goed gevulde sla, en kipfilet stukjes met uitje en paprika.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:08 schreef DJMO het volgende:
Goeie vraag wel. Wat schaft de pot vanavond....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Moon. Alles goed heb je paar dagen niet gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotquote:Op zondag 13 juli 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moon. Alles goed heb je paar dagen niet gezien![]()
Het gaat weer iets de goede kant op. Hoe is het met jou?![]()
Nou het is totaal 330 gram. Dus dat valt mee.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
O het ging niet goed? Fijn dat het nu iets beter gaat. Ik heb weer AFB dus dan weet je het welquote:Op zondag 13 juli 2025 18:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dot![]()
Het gaat weer iets de goede kant op. Hoe is het met jou?ollekkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmmm. Ik lust geen sla.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebakken aardappelblokjes, goed gevulde sla, en kipfilet stukjes met uitje en paprika.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat vervelend Dotquote:Op zondag 13 juli 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het ging niet goed.Maar wel fijn dat het iets beter gaat. Hier weer AFB dan weet je het wel
![]()
![]()
Hopelijk is het over een paar uur overquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je het niet eten. Ik had er tomaat zoetepaprika een uitje. Ei en wittekaas door is best lekker en dan een beetje slasausquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte en een knuffelquote:Op zondag 13 juli 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is het over een paar uur over![]()
Never be the same againThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja bolkIk heb er één en ik ben er trots op
HagelslagIk heb er één en ik ben er trots op
Nee. Twinkelzquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank je. Je bent liefquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en duitse radiozender spelt vadaag elke ur
2 songs van live aid
nu queeen radio gaga , we are the champions![]()
Ik ben een beetje laks geweest met onkruid wieden deze week.Het is niet warm, maar gatverdamme wat een zweetweer.
🐙![]()
Ben ik niet de enigequote:Op zondag 13 juli 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een beetje laks geweest met onkruid wieden deze week.Het is niet warm, maar gatverdamme wat een zweetweer.
Werewolf![]()
Gister gedaanquote:Op zondag 13 juli 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nu is het op zich wel lekker buiten?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ik stil zit, klein beetje wind, is het wel lekker. Maar met bijna 80% luchtvochtigheid word ik in ieder geval zeiknat als ik bezig ben.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Gister gedaan
Nu is het op zich wel lekker buiten?
Oh, ik zie dat het bij jou ook wat droger is volgens google. 66%🐙![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 18:49 schreef mario390 het volgende:
2 songs van live aid
nu queeen radio gaga , we are the champions![]()
Jeetje dotquote:Op zondag 13 juli 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het ging niet goed? Fijn dat het nu iets beter gaat. Ik heb weer AFB dus dan weet je het wel
[..]
ollekkie
Weer
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toch maar overschakelen op zo'n weersteen.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zowel buienradar als buienalarm liegen🐙![]()
hier was net regenquote:Op zondag 13 juli 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Zowel buienradar als buienalarm liegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja heb ik niet geweestquote:Op zondag 13 juli 2025 19:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Gisteravond was het hele Live Aid concert op BBC.
ik heb het konzert op 4 dvd-box![]()
Dan kun je het altijd terugkijken.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja heb ik niet geweest
ik heb het konzert op 4 dvd-boxHet was wel bijzonder om terug te zien, zolang geleden alweer.
![]()
bbc bedoel je het was gistern op tv ?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan kun je het altijd terugkijken.Het was wel bijzonder om terug te zien, zolang geleden alweer.
![]()
Ik bolk die MarioIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja. I.v.m. 40 jaar geleden alweer.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
bbc bedoel je het was gistern op tv ?![]()
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar was het gissteren konzert uit beide landen?![]()
Een konzert van bbc? Ik sla ff overIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Morgen de 14eIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van bbcquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik lig al weer onder een dekentjequote:Op zondag 13 juli 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik stil zit, klein beetje wind, is het wel lekker. Maar met bijna 80% luchtvochtigheid word ik in ieder geval zeiknat als ik bezig ben.
Oh, ik zie dat het bij jou ook wat droger is volgens google. 66%
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Liever nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja echt kut. Ben der wel een beetje klaar mee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit je in de trein?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
Het duurt zo nog een uur om thuis te komen. Ik eet laat vanavond."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga maar eens aana mn kip ketjap maaltijssalade beginnenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het ging niet goed? Fijn dat het nu iets beter gaat. Ik heb weer AFB dus dan weet je het wel
[..]
ollekkieHoop dat het vanavond verbeterd
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:![]()
Ik heb net een handvol tomaten geoogst
Stomme bewolkingquote:Op zondag 13 juli 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Waar ik schaduw zei bedoelde ik bewolking, stop de tijd![]()
Was vanmorgen hier ook een beetje bewolkig en zelfs een buitje gehad. Maar daarna zonnig
Flinke storing wel in Willemspoortunnel sinds vrijdagavondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dank jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MUZ / [Live] 40 jaar Live Aid nu op BBC 2quote:Op zondag 13 juli 2025 18:49 schreef mario390 het volgende:
2 songs van live aid
nu queeen radio gaga , we are the champions
Forum Opties Forumhop: Hop naar: