SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door bondage op 13-07-2025 14:17:35 ]![]()
Ik blijf wel buiten staan danquote:Op zondag 13 juli 2025 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen dat je niet te veel gewicht aan een kant van het huis zet want dan valt ie om.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Verdwaald op de insta van een Schotsman. Mooi accent
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Weer eens wat anders dan vastketenenquote:
Goede TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
I contain multitudes.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan vastketenen🐙![]()
nu killem zijn foto er nog bijquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu killem zijn foto er nog bij
Nee, bahquote:Op zondag 13 juli 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nu killem zijn foto er nog bij![]()
![]()
Zoietsquote:Op zondag 13 juli 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als in random infodumps over niche interesses?![]()
Leuk is dat, weer eens andere praatjes ook hier omdat je een ""nieuwe"" bent![]()
![]()
Prima voor de OPquote:Op zondag 13 juli 2025 14:15 schreef bondage het volgende:
Zocht naar leuke foto van een bloem op een vrouwelijke kont. Kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Iig beter dan koffie
Done. Koffie staat in spoiler voor de liefhebbersquote:Op zondag 13 juli 2025 14:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Prima voor de OP
Iig beter dan koffie![]()
![]()
Blijft langer warm in de spoiler.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Done. Koffie staat in spoiler voor de liefhebbers
🐙![]()
Koffie mag ook gewoon weg.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Done. Koffie staat in spoiler voor de liefhebbers
Of stiekem vervangen door dat plaatje van Killem
Liever koffie dan dat plaatjequote:Op zondag 13 juli 2025 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koffie mag ook gewoon weg.
Of stiekem vervangen door dat plaatje van Killem![]()
En ik hoef geen ban![]()
![]()
Bedenk je eens die kat en die bloemen in chocolaquote:Op zondag 13 juli 2025 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koffie mag ook gewoon weg.
Of stiekem vervangen door dat plaatje van Killem![]()
![]()
Liever een aasbloem!quote:Op zondag 13 juli 2025 14:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Liever koffie dan dat plaatje![]()
En ik hoef geen ban
Hihi snap ik, heb liever ook dat jij geen ban krijgt
Witte chocolade!quote:Op zondag 13 juli 2025 14:20 schreef maily het volgende:
[..]
Bedenk je eens die kat en die bloemen in chocola
En misschien wat velvetSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Careful what you wish for.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Leuk is dat, weer eens andere praatjes ook hier omdat je een ""nieuwe"" bent
🐙![]()
Dankjequote:Op zondag 13 juli 2025 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever een aasbloem!
Hihi snap ik, heb liever ook dat jij geen ban krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 967 / +45 / +15 / 3645 / 4054
2. FreshFruit / 629 / +0 / +7 / 1020 / 1344
3. KillemWieft / 527 / +7 / +39 / 282 / 455
4. gebrokenglas / 489 / +79 / +40 / 1378 / 1672
5. MooieTop6 / 330 / +29 / +2 / 967 / 1134
6. DJMO / 303 / +18 / +14 / 455 / 622
7. _UserName_ / 288 / +32 / +31 / 241 / 317
8. Lovely / 285 / +42 / +3 / 1295 / 1478
9. mario390 / 258 / +22 / +29 / 379 / 501
10. loveislikeakiss / 254 / +0 / +3 / 1243 / 1406
11. Fogel / 250 / +14 / +5 / 652 / 827
12. Helenattenek / 227 / +0 / +42 / 207 / 290
13. HappyCharly / 222 / +9 / +21 / 204 / 272
14. MizzezAmy / 210 / +6 / +12 / 910 / 1082
15. maily / 210 / +52 / +3 / 711 / 819
16. Dr.Mikey / 208 / +13 / +0 / 218 / 305
17. hemarookworst / 182 / +28 / +9 / 529 / 659
18. Sally / 152 / +2 / +5 / 133 / 217
19. marc0871 / 139 / +23 / +10 / 323 / 432
20. KoningWouter / 124 / +19 / +5 / 515 / 572SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Stel dat bondage een ban zou krijgen, dan zou ik, als ik bondage was, direct die teller offline gooien.
How can I make this topic about me?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Stel dat bondage een ban zou krijgen, dan zou ik, als ik bondage was, direct die teller offline gooien.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
top 10quote:
Hey there sunshine lift my heart
Als ik een ban krijg dan zal ik er vast wel naar gemaakt hebben... Ik ga dan niet op die manier wraak uitten gezien eigen schuldquote:Op zondag 13 juli 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Stel dat bondage een ban krijgt zou ik, als ik bondage was, direct die teller offline gooien.![]()
![]()
wil nu eigenlijk wel mario even inhalen
quote:Op zondag 13 juli 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
🐙![]()
Ja maar wil Mario dat wel?quote:Op zondag 13 juli 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
wil nu eigenlijk wel mario even inhalenHow can I make this topic about me?![]()
zeer zeker nietquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:quote:Op zondag 13 juli 2025 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liever een aasbloem!
Hihi snap ik, heb liever ook dat jij geen ban krijgt![]()
manifesting heet dat toch?Hey there sunshine lift my heart
weg blijvenquote:
mijn haar owrdt al statisch als ik daar naar kijkHey there sunshine lift my heart
Ik wil naar plekje 12
Maar liever 11
17 punten, lijkt haalbaarSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bont of bond?quote:Op zondag 13 juli 2025 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, zo bont zou ik het niet maken hoor.![]()
Rest vd dag alleen maar bolkenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nee, even mezelf inhoudenquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op zondag 13 juli 2025 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei...
Misschien even rondjes gaan draaien?![]()
Aww.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het bolken is tijdelijk professioneel gebolkt
🐙![]()
met glitters!quote:Op zondag 13 juli 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide. Latex kan best bontgekleurd zijn.Hey there sunshine lift my heart
![]()
niet eens een glitterbolk?
![]()
Ik was nog bij de bond bolk
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Alsof een latex pakkie zo bont isquote:Op zondag 13 juli 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide. Latex kan best bontgekleurd zijn.![]()
![]()
kkkkkffffffffffffffmmmmmmmmmmmfffffffffquote:Op zondag 13 juli 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het bolken is tijdelijk professioneel gebolkt![]()
vast wel een koeien versie te vindenHey there sunshine lift my heart
pijnlijikHey there sunshine lift my heart
![]()
Mooie top 9 hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit doet me aan iemand herinnerenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zoek maar een mooie uitquote:Op zondag 13 juli 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
vast wel een koeien versie te vinden![]()
![]()
jij staat er 1 te hoogquote:Hey there sunshine lift my heart
![]()
Ja, @DJMO bolkt niet doorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
TR gemachtquote:
![]()
Zo zag mijn ex mequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lange slurf, strooit met goudquote:
Kan slechterSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
rijke vetzak?quote:Hey there sunshine lift my heart
![]()
![]()
![]()
ik ben fanquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:
![]()
![]()
![]()
oke even stil allemaal
ik moet naar de berging en wil niets missenHey there sunshine lift my heart
Ok!
Dat rijke niet meerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vetzak![]()
![]()
Langzame bolk
Ja dan houdt het opquote:Op zondag 13 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
Veel glitters. Gisteren in de KSC nog over het bestaan van glitterfolie gehad maar dat komt alleen als PVC en dus onbruikbaar.
Jammer wel..quote:Op zondag 13 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
Veel glitters. Gisteren in de KSC nog over het bestaan van glitterfolie gehad maar dat komt alleen als PVC en dus onbruikbaar.
Meer glitters meer fun
Microplastics
heeft ze goed gepluktquote:Hey there sunshine lift my heart
Creepy clownquote:
Kan je ook wel gebruiken toch?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt wel als tape zie ik
[ afbeelding ]“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Het is een moeilijk bestaan. Ik zag dat de nederlandse toko die vellen glitterlatex maakt dat ook (tijdelijk?) niet meer doet.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
Veel glitters. Gisteren in de KSC nog over het bestaan van glitterfolie gehad maar dat komt alleen als PVC en dus onbruikbaar.🐙![]()
Jij bent heel wat van planquote:Op zondag 13 juli 2025 15:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Heb maar drie andere kleuren besteld.
Glittertape
Latex is dan weer een natuurproduct.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een moeilijk bestaan. Ik zag dat de nederlandse toko die vellen glitterlatex maakt dat ook (tijdelijk?) niet meer doet.![]()
Primaire kleuren?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Heb maar drie andere kleuren besteld.
![]()
Kun je alle kleuren maken!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:
GGG![]()
Geen wit, dus geen nationale wrapquote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah dan is de nationale driekleur nog een optiequote:
Lekker wrappenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb gisteren nog een wrap op, komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog 3. Maar eerst even naar buiten, en ik laat nooit een wasmachine draaien als ik niet thuis ben.quote:How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig droog het met dit weer wel snelquote:
Of gooi je ook wat in de droger ?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Grote wasjesSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Laat jij je ook in pakkenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gisteren nog een wrap op, komt wel dichtbij zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die breng ik meestal zelf inquote:
Ik heb geen droger, ik hang alles op aan droogrekken.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig droog het met dit weer wel snel
Of gooi je ook wat in de droger ?
Ja hoor, wat je maar wenstquote:Op zondag 13 juli 2025 15:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dan is de nationale driekleur nog een optie![]()
![]()
Kleinen wasjesSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
genoeg voor een week zie ikquote:Hey there sunshine lift my heart
Dan heb je er heel wat als je 5 x een wasje draaitquote:Op zondag 13 juli 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen droger, ik hang alles op aan droogrekken.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet meer, had wel 1 maar gebruikte ik bijna nooitquote:Op zondag 13 juli 2025 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen droger, ik hang alles op aan droogrekken.
[ afbeelding ]“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Maar ben jij dan de wrappee of de wrapper? #dtvquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb 2 droogrekken.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je er heel wat als je 5 x een wasje draait
En ook natuurlijk
Ik had honger. Dat was alweer even geleden.
4 bruine bollen weg en nog steeds het gevoel alsof ik nog maar net begonnen ben![]()
![]()
Be carefull what you wish forquote:
En daar kan je 5 keer een wasmachine vol aan ophangen?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb 2 droogrekken.
En ook natuurlijk
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je een tiener?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:31 schreef marc0871 het volgende:
Ik had honger. Dat was alweer even geleden.
4 bruine bollen weg en nog steeds het gevoel alsof ik nog maar net begonnen benProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
O, jawel.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar kan je 5 keer een wasmachine vol aan ophangen?How can I make this topic about me?![]()
Dat eerste. Betreft het tweede mag een ander bepalen of het lekker isquote:Op zondag 13 juli 2025 15:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar ben jij dan de wrappee of de wrapper? #dtv![]()
![]()
Ik heb geen honger.
Vandaag al een hamkaas croissant, 2 kersen en een mango ijsje van 65 kcal gehad
Dan heb je of hele grote rekken of je doet heel weinig in je machinequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Misschien beide.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je of hele grote rekken of je doet heel weinig in je machineHow can I make this topic about me?![]()
Mango ijsje zou ik ook wel lustenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb geen honger.
Vandaag al een hamkaas croissant, 2 kersen en een mango ijsje van 65 kcal gehad![]()
Mango passie was het zie ik nuquote:
En maar 45 kcal
Nog beterquote:Op zondag 13 juli 2025 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mango passie was het zie ik nu
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Die lijken mij ook wel lekkerquote:Op zondag 13 juli 2025 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mango passie was het zie ik nu
[ afbeelding ]
En maar 45 kcal![]()
die hebben ook krimpflatie zag ik gisterenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
zo badkamer schoon
Nu tijd voor een milka reepjeHey there sunshine lift my heart
Zijn ze ook!quote:
?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die hebben ook krimpflatie zag ik gisterenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
is dat zo?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die hebben ook krimpflatie zag ik gisterenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ooh haha zie nu pas dat ze wel meer dan een euro per stuk kosten
reep is nu 90 gram ipv 100quote:Hey there sunshine lift my heart
Ik overwoog eerst om jou te quotenquote:
Maar had geen zin in terugscrollen
ik ging drinken pakken en nu heb ik een zonnebril gefotografeert, was in de machine gedaan, uienringen in de oven gelegd en wonderbaarlijk genoeg drinken gepaktHey there sunshine lift my heart
Als ze nog maar de lekkerste smaak hadden...; yoghurt aardbeiquote:Op zondag 13 juli 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die hebben ook krimpflatie zag ik gisteren![]()
![]()
niet zien liggenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ze nog maar de lekkerste smaak hadden...; yoghurt aardbei
ik heb hazelnoot, lucht, caramel, orea, en gewoonHey there sunshine lift my heart
zonnebril gefotografeerd?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ging drinken pakken en nu heb ik een zonnebril gefotografeert, was in de machine gedaan, uienringen in de oven gelegd en wonderbaarlijk genoeg drinken gepaktIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jaaah die was lekker.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als ze nog maar de lekkerste smaak hadden...; yoghurt aardbei
Laatst nog wel bij de action gekocht, de lila pauze variantSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
huh, een zonnebril gefotografeerd?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ging drinken pakken en nu heb ik een zonnebril gefotografeert, was in de machine gedaan, uienringen in de oven gelegd en wonderbaarlijk genoeg drinken gepaktHow can I make this topic about me?![]()
we waren mmequote:
we zijn nu egm
moet stickers maken om ze te rebrandenHey there sunshine lift my heart
Ik zie het al jaren niet meer liggenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet zien liggen
ik heb hazelnoot, lucht, caramel, orea, en gewoon![]()
![]()
mme?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we waren mme
we zijn nu egm
moet stickers maken om ze te rebranden
egm?
* gebrokenglas kijkt of hij water ziet branden.How can I make this topic about me?![]()
https://www.facebook.com/EftelingGoesMetalquote:Op zondag 13 juli 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
mme?
egm?
* gebrokenglas kijkt of hij water ziet branden.Hey there sunshine lift my heart
sonnebrillieeeeeequote:
also volgens mij niet...Hey there sunshine lift my heart
Ik snap dit!quote:Op zondag 13 juli 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we waren mme
we zijn nu egm
moet stickers maken om ze te rebranden
ahhhquote:Op zondag 13 juli 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/EftelingGoesMetalHow can I make this topic about me?![]()
persoonlijk vind ik mijn voorstel foto ronde best grappig gedaanquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik deed vorige eeuw al aardbeienyoghurt door de chocoladevla.
Iedereen gillen dat dat geen combi was.
Ik vond het lekker.
Zie ik jaren later dat ze het bij Milka blijkbaar ook een goed idee vonden.
Ik vond het ook niet erg.![]()
Jawel. Technisch gezien zijn de sterren aan de hemel ook zonnen.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sonnebrillieeeeee
also volgens mij niet...![]()
Het juiste woord is zonnebril — en niet zonnenbril. 😎quote:
Dat zit zo:
In samenstellingen zoals zonnebril, verwijst het eerste deel (zon) naar iets dat uniek is: er is maar één zon in ons zonnestelsel.
Volgens de officiële spellingregels komt er geen tussen-n als het eerste woord uniek is, zoals bij zonneschijn, maneschijn of koninginnedag.
De tussen-n wordt alleen gebruikt als het eerste woord een meervoudsvorm op -n heeft én niet uniek is — wat hier dus niet het geval is.
Dus: als je je ogen tegen de zon wilt beschermen, pak je een zonnebril. En als iemand zonnenbril zegt, mag je vriendelijk glimlachen en een taalkundige high-five uitdelen. 🖐️
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
google vindt van niequote:Op zondag 13 juli 2025 15:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel. Technisch gezien zijn de sterren aan de hemel ook zonnen.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zondag 13 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het juiste woord is zonnebril — en niet zonnenbril. 😎
Dat zit zo:
In samenstellingen zoals zonnebril, verwijst het eerste deel (zon) naar iets dat uniek is: er is maar één zon in ons zonnestelsel.
Volgens de officiële spellingregels komt er geen tussen-n als het eerste woord uniek is, zoals bij zonneschijn, maneschijn of koninginnedag.
De tussen-n wordt alleen gebruikt als het eerste woord een meervoudsvorm op -n heeft én niet uniek is — wat hier dus niet het geval is.
Dus: als je je ogen tegen de zon wilt beschermen, pak je een zonnebril. En als iemand zonnenbril zegt, mag je vriendelijk glimlachen en een taalkundige high-five uitdelen. 🖐️
Bron: Copilot AIquote:Op zondag 13 juli 2025 15:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel. Technisch gezien zijn de sterren aan de hemel ook zonnen.![]()
je bent zelf een sterHey there sunshine lift my heart
Ik heb ook een sterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt. Je weet toch hoe je een pannenkoek maakt? Eén kant bakken in een pan en de andere kant in de andere panquote:Op zondag 13 juli 2025 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is ook pannenkoek...![]()
![]()
oh ik doe dat in een pan met dekselHey there sunshine lift my heart
Zonder om te keren?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik doe dat in een pan met deksel![]()
op het einde een minuutjequote:Hey there sunshine lift my heart
Een pannenkoek maak ik door deze in de ping te leggen, te kiezen voor 90 seconden op 100% en dan drukken op 'start'.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Je weet toch hoe je een pannenkoek maakt? Eén kant bakken in een pan en de andere kant in de andere panHow can I make this topic about me?![]()
Ik doe het zoquote:Op zondag 13 juli 2025 15:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Je weet toch hoe je een pannenkoek maakt? Eén kant bakken in een pan en de andere kant in de andere pan
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ew, AI-kopij.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het juiste woord is zonnebril — en niet zonnenbril. 😎
Dat zit zo:
Bron: Copilot AI
En fuck de tussen-n, pannekoek is de superieure spelling.🐙![]()
mijn recept op het moment is 2 eieren, 100 ml melk, 30 bloem, 25 vanilleproteinepoeder en beetje vezels
ze hebben even nodig in de pan voor je kunt flippenHey there sunshine lift my heart
Bah, zeemlappenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een pannenkoek maak ik door deze in de ping te leggen, te kiezen voor 90 seconden op 100% en dan drukken op 'start'.![]()
![]()
frika of frikan del ?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ew, AI-kopij.
En fuck de tussen-n, pannekoek is de superieure spelling.Hey there sunshine lift my heart
Mooi pannenkoekiequote:Op zondag 13 juli 2025 15:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik doe het zo
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik, 30 pakken bloem later:quote:Op zondag 13 juli 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn recept op het moment is 2 eieren, 100 ml melk, 30 bloem, 25 vanilleproteinepoeder en beetje vezels
ze hebben even nodig in de pan voor je kunt flippen
🐙![]()
Goffer, honger nu
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mooi man, alles onder het stof...quote:Op zondag 13 juli 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, 30 pakken bloem later:
[ afbeelding ]![]()
Mee eens. Ik ben voor 'pannekoek'.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ew, AI-kopij.
En fuck de tussen-n, pannekoek is de superieure spelling.How can I make this topic about me?![]()
Die baklucht van de pannenkoek, blijft zolang in je keuken hangen.How can I make this topic about me?![]()
Bedankt voor je instemming gebrokeglas.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben voor 'pannekoek'.🐙![]()
nee nee, boterbloemenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, 30 pakken bloem later:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
🧐quote:Op zondag 13 juli 2025 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bedankt voor je instemming gebrokeglas.How can I make this topic about me?![]()
Boks 🤜quote:Op zondag 13 juli 2025 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee eens. Ik ben voor 'pannekoek'.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: