abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218212135
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:00 schreef Hexagon het volgende:
Daar moet je ook niet mee bezig zijn. Je moet bezig zijn met je aantrekkelijk profileren, en dan scoor je dates.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook geen kwaad om een geschikte vijver te vinden om in te vissen. Je kunt je nog zo aantrekkelijk profileren, maar als je in de verkeerde vijver vist heb je er nog weinig aan.
pi_218212165
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als ik af moet gaan op de cijfers die exploitanten van dating sites en apps zelf geven, schijnt dat wel mee te vallen.
Verder kun je natuurlijk ook een niche in de dating markt opzoeken waar de vrouwen in de meerderheid zijn.
De laatste cijfers die ik gelezen heb over Tinder gaven in Nederland deze verhouding zo ongeveer aan. Waar kan ik de overige cijfers vinden?
pi_218212197
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:22 schreef Jaeger85 het volgende:
De laatste cijfers die ik gelezen heb over Tinder gaven in Nederland deze verhouding zo ongeveer aan. Waar kan ik de overige cijfers vinden?
Meerdere dating sites en apps geven de verhouding tussen het aantal mannen en vrouwen op hun eigen website.
  maandag 14 juli 2025 @ 17:31:38 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218212247
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook geen kwaad om een geschikte vijver te vinden om in te vissen. Je kunt je nog zo aantrekkelijk profileren, maar als je in de verkeerde vijver vist heb je er nog weinig aan.
Klopt, je moet je ook wel richten op vrouwen die bij je passen.

En Tinder is een schijt-app, maar niet het enige dat er is.
pi_218212261
Als je lelijk bent is de sportschool ingaan nog een optie. Beetje buff worden krijg je vanzelf smatjes
pi_218212274
Oh en je mist ook een stukje rizz

99% van de vrouwen gaat je alsnog afwijzen dus wees een beetje grof

[ Bericht 0% gewijzigd door koffiekoekjes op 14-07-2025 17:48:57 ]
  maandag 14 juli 2025 @ 17:40:58 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218212342
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Oh en je mist ook een stukje rizz

99% van de vrouwen gaat je alsnog afwijzen dus weer een beetje grof
Dat kun je oefenen.
pi_218212487
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat kun je oefenen.
Yes dat zeker, maar dan moet je dat natuurlijk wel doen.

Dus stoppen met berichtjes alsof het je zusje is en iets meer uitdagende berichtjes sturen.
pi_218212953
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
Dus stoppen met berichtjes alsof het je zusje is en iets meer uitdagende berichtjes sturen.
Wat moet ik me bij "meer uitdagende berichtjes sturen" voorstellen?
pi_218212981
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 18:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat houdt niet op. Ze vertellen je van je moet je iets anders opstellen en daarna weer anders. En uiteindelijk noemen ze je een incel en is het weer zogenaamd je eigen schuld.

Als vrouwen je niet direkt moeten sja. Blijf proberen. Maar besef je hoort niet thuis onder categorie casanova zeg maar. Want zo gaat dit. Als vrouwen je leuk vinden dan laten ze dit merken. Als ze niks laten merken. Dan weet je genoeg.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jeo_Boden op 14-07-2025 18:38:27 ]
pi_218213410
Wat hadden die mensen het toch makkelijk in de prehistorie, vastpakken bij de haren en je grot in slepen :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_218213438
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Vertellen vrouwen dit? Nog nooit iemand over gehoord.

Ken ook geen mensen die een foto met vrienden op een datingsite zetten.
Niemand verteld het, maar het resultaat is er wel naar. Veel mensen zijn zich niet eens bewust van hun gedachtengang als hun reptielenbrein in werking is.
pi_218213553
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat hadden die mensen het toch makkelijk in de prehistorie, vastpakken bij de haren en je grot in slepen :7
Doen eenden nog steeds.
pi_218213798
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 18:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Gewoon meer seksueel getinte berichten (hierbij uiteraard niet als een volledige creep naar voren komen) Je wilt gewoon zo'n chick gaan ballen, als daar verder nog iets uitkomt is het prima.

Als ze hier op afknappen was het sowieso niks geworden.
pi_218214539
quote:
6s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gewoon meer seksueel getinte berichten (hierbij uiteraard niet als een volledige creep naar voren komen) Je wilt gewoon zo'n chick gaan ballen, als daar verder nog iets uitkomt is het prima.
Dit kun je wellicht doen op een dating site of app die voor dat soort contacten bedoeld is. Ik betwijfel of het een geschikte strategie is op een dating site of app die meer gericht is op serieuze langdurige relaties. Dan is het wellicht eerder iets waar vrouwen op afknappen.

Ik heb meer dan eens meegemaakt dat vrouwen zich erover beklagen dat mannen op dating sites en apps al in een vroege fase van de kennismaking over sex beginnen.
pi_218214554
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 19:23 schreef Ghostbuster het volgende:
We weten uiteraard niet hoe mensen in de prehistorie sex hadden en wat voor normen en waarden daarbij golden, maar het zou me niets verbazen als veel mensen daar een totaal verkeerd beeld bij hebben.
  maandag 14 juli 2025 @ 21:57:00 #137
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215013
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:42 schreef Durmada het volgende:
Het uiterlijk lijkt mij niet zo zeer een probleem, gewoon heel gemiddeld en normaal. Maar met zulke AI berichten haakt iedereen af. Verzin zelf iets kleins op basis van het profiel en haak daar op door. Niet gelijk hele alinea's, dat is heel vermoeiend als je iemand niet kent. Hoe minder wanhopig je overkomt, hoe beter. Zelfs al sta je niet heel hoog op de sociale ladder.
Dat heb ik ook geleerd.

Als iemand twee regels terug stuurt bijvoorbeeld.. :

' Oh ja goed hoor, en met jouw dan? '

En je stuurt vervolgens weer een super lang bericht, met wat haar lievelingseten is, en dat ze aantrekkelijk is.
Dan krijg je vaak 0 terug..

Maar als je dan zegt ' Ook goed, dankje, welterusten, en succes alvast morgen'

Dan heb je nog 10% kans dat ze ooit nog wat terug zegt.

Maar een echt gesprek op gang houden blijft via de dating toch wel heel moeilijk, omdat vrouwen vaak overspoeld worden met leuke mannen, en de noodzaak bij de tegenpartij dan wegvalt om met 1 iemand serieus bezig te blijven.

En misschien moet ik meer denken in jaren, dan aan maanden..

Ik ben nu 32, ik stel als doel dat ik op mijn 37'e een relatie heb.. Dan heb ik nog 5 jaar de tijd om rustig te zoeken zonder stress.
  maandag 14 juli 2025 @ 22:03:09 #138
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218215067
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:57 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook geleerd.

Als iemand twee regels terug stuurt bijvoorbeeld.. :

' Oh ja goed hoor, en met jouw dan? '

En je stuurt vervolgens weer een super lang bericht, met wat haar lievelingseten is, en dat ze aantrekkelijk is.
Dan krijg je vaak 0 terug..

Maar als je dan zegt ' Ook goed, dankje, welterusten, en succes alvast morgen'

Dan heb je nog 10% kans dat ze ooit nog wat terug zegt.

Maar een echt gesprek op gang houden blijft via de dating toch wel heel moeilijk, omdat vrouwen vaak overspoeld worden met leuke mannen, en de noodzaak bij de tegenpartij dan wegvalt om met 1 iemand serieus bezig te blijven.
Als iemand "met jouw" zou sturen zou ik afhaken hoor. ;)

Datingsapps is ook een beetje op een speelse manier elkaar leren kennen. Je hoeft niet gelijk welterusten en goedemorgen te zeggen, maar lievelingseten is ook meer een vraag die je op de basisschool voorbij hoort komen.

Haak in op wat hobby's die uit haar profiel naar voren komen, probeer het te houden bij een kort maar krachtig bericht en niet in een bericht tien vragen te stellen. Het doel lijkt mij uiteindelijk het forceren van een date, en niet via een gesprek op een app alles over iemand te weten proberen te komen. Dat komt wel op de dates die volgen, mocht de klik goed zijn. :)
AZ
ALKMAAR
  maandag 14 juli 2025 @ 22:15:22 #139
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215180
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 21:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Ik heb het wel 'ns gedaan. Het had overigens geen effect. Volgens mij is TS heel goed bezig. Hij mag alleen meer op zichzelf vertrouwen en wat minder op ChatGPT. Het zoeken naar een relatie is geen exacte wetenschap. Er zijn factoren waar je geen invloed op hebt. En er zijn factoren waar je wél invloed op hebt. Maar zelfs als je alles volgens het boekje goed doet, hoeft daar nog geen relatie uit te volgen. Dus vergeet niet onderweg wat plezier te maken en doe de dingen die jij graag doet. In je eentje naar een restaurant gaan is best een stap. Met z'n tweeën is het ook gewoon leuker. Maar als je citroenen krijgt, kun je maar beter citroenlimonade maken. En een tafeltje aan het raam, naast een muur of een plant ...? Dat maakt alleen dineren echt al wat makkelijker.
Ik hou enorm van all you can eat, hoe ordinair het ook klinkt, :P gewoon 44 euro aftikken, en dan op een doordeweekse dag wanneer het was rustiger is lekker genieten van stukjes biefstuk, kipfilet en garnalen.

Ik heb dat vroeger ook wel eens alleen gedaan, meestal zijn de mensen om je heen alleen met zichzelf bezig, dus je valt in feite niet eens op, ik een normaal restaurant is het al wat ongemakkelijker, bijvoorbeeld La Cubanita, omdat de doelgroep daar toch wel tafels vol studenten zijn. :)

Maar eens, ik moet wat meer voor mezelf gaan doen. Ook alleen genieten zonder relatie.

Je mag jezelf wel eens verwennen. Daar heb je niet perse iemand voor nodig. :)
  maandag 14 juli 2025 @ 22:17:33 #140
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215206
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:03 schreef Durmada het volgende:

[..]
Als iemand "met jouw" zou sturen zou ik afhaken hoor. ;)

Datingsapps is ook een beetje op een speelse manier elkaar leren kennen. Je hoeft niet gelijk welterusten en goedemorgen te zeggen, maar lievelingseten is ook meer een vraag die je op de basisschool voorbij hoort komen.

Haak in op wat hobby's die uit haar profiel naar voren komen, probeer het te houden bij een kort maar krachtig bericht en niet in een bericht tien vragen te stellen. Het doel lijkt mij uiteindelijk het forceren van een date, en niet via een gesprek op een app alles over iemand te weten proberen te komen. Dat komt wel op de dates die volgen, mocht de klik goed zijn. :)
Dank voor de tip. Dat is ook weer zo.

Dus je zegt in feite ook, plan die date binnen enkele dagen, en ga niet weken zitten mailen? :)
  maandag 14 juli 2025 @ 22:19:39 #141
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218215214
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:17 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Dank voor de tip. Dat is ook weer zo.

Dus je zegt in feite ook, plan die date binnen enkele dagen, en ga niet weken zitten mailen? :)
In zekere zin wel. Niet gelijk een date inplannen natuurlijk, dat schrikt ook af. Maar na een paar dagen wat leuke berichtjes over en weer kan je wel een move maken. Misschien voorzichtig eerst even peilen, niet gelijk all in gaan. Maar meestal loopt dat wel vanzelf als de eerste indrukken goed zijn.
AZ
ALKMAAR
  maandag 14 juli 2025 @ 22:21:55 #142
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215232
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:57 schreef SuperNeger het volgende:
Heb alleen de OP gelezen maar je komt gewoon nogal saai en passief zwak over. Misschien eens op zoek gaan naar wat leukere hobbies. Ga eens aan vechtsport doen of een marathon proberen te lopen. En neuk je weg gewoon omhoog, misschien ben je wel veeleisend. Eerst de dikkerds neuken zodat je zelfvertrouwen krijgt en dan kan je steeds verder naar knappere dames gaan.

Als je jezelf niet eens leuk en interessant vindt, waarom zouden vrouwen jou dat dan wel vinden? Het is jouw taak om te jagen en hun te overwinnen. Zo werkt de natuur nou eenmaal.
Ik reageer juist op mensen die zelf net zoals mij een rugzakje hebben.

De dames waar staat 'HBO' 'Universiteit' of mensen die werken in het onderwijs (daar zijn er een hoop van :P )
Reageer ik niet niet direct op, omdat ik eigenlijk ook wel weet dat dit niet gaat werken met iemand zoals ik die autisme heeft, en verder nauwelijks wat om handen.

Maar je hebt gelijk.
Ik moet naast die paar uurtjes werk, ook nog anderen hobby's vinden. Ik heb al wat dozen lego besteld.

Mijn leven moet eigenlijk al 'zinvol' zijn, voor ik serieus ga daten. Want anders heb ik ook niets te bieden naar mijn toekomstige partner. En ga ik daar straks te veel op leunen, waardoor het alsnog weer mis gaat :P .
  maandag 14 juli 2025 @ 22:24:35 #143
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215256
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2025 23:12 schreef Armani XL het volgende:
Ik hou toch van deze community. Prachtig om de serieuze reacties en adviezen allemaal te lezen O+
Eens, Fok blijft een geweldig forum.

Hier tel je echt als mens, geen vleeskeuring zoals op tinder, maar doe je er echt toe, wie je ook bent, je hebt hier altijd mensen die voor elkaar klaar staan. :)
  maandag 14 juli 2025 @ 22:28:44 #144
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215288
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
TS, ik zou je profiel naar 1-2 vrouwen hier sturen zodat ze er kritisch naar kunnen kijken. Je bent namelijk niet lelijk en pakt het goed aan.

Ik vind het raar dat je bij Tinder geen/amper matches hebt. Ik ben lelijker, en mij lukt het wel. Ik ben ook nog eens erg kieskeurig. Misschien dat je foto’s te gemaakt lijken? Niet spontaan genoeg?

Overigens, de berichten die je stuurt op Lexa vind ik persoonlijk te lang. Denk dat kort en krachtig beter werkt.
Wat fijn dat het bij jouw wel werkt. :) Tinder werkt bij mij het aller slechtste van alle apps.

Hoeveel matches krijg je per maand? Ik gemiddeld 0 , en mijn vorige matches waren allemaal mensen met een Aziatisch uiterlijk, vaak zijn het dan mensen uit Indonesië die hun locatie hebben gewijzigd naar Europa.

Spreken alleen Engels, en na 2 berichten over en weer bloed het dood. Ik heb dit jaar 0 matches gehad van Nederlandse vrouwen, op Badoo heel soms meer geluk, maar ook dit zijn bijna altijd bots of crypto oplichters :P
  maandag 14 juli 2025 @ 22:34:47 #145
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215334
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:40 schreef Jaeger85 het volgende:
De verhoudingen tussen mannen en vrouwen zijn compleet scheef op datingsites, vaak zelfs 80/20%. Vrouwen worden daardoor overladen door berichten en worden daardoor zeer kieskeurig. Daarom moet je als man zijnde bovengemiddeld knap zijn wil je succes hebben op datingsites. Dat ben je helaas niet. Dus zul jij je verwachtingen moeten bijstellen en hopen dat je wel een keer een match krijgt met wie het klikt.

Ik zou ook stoppen met het gebruik van Chatgpt want dat kun je ook niet gebruiken tijdens een echte date.
Klopt.
Ik heb ooit op knuz een nep vrouwen profiel aangemaakt.

'Chantal uit Almere Buiten van 29 jaar oud'
Zonder profielfoto, alleen dat ik bij het UWV werkte en in het weekend graag naar de sauna ging.

Ik kreeg toen 46 berichten in 24 uur.

De meeste berichten waren absolute bagger. In de trend van ' Hoi hoi meid, hoe gaat het? '
Maar toen begreep ik wel direct waarom ik nooit een bericht terug kreeg, de verhoudingen zijn gewoon compleet krom.

Maar dat is ook met uitgaan zo, kijk maar in een dans café, je ziet altijd wel mannen die naast een vrouw dansen, of versieren.. Als verlegen man sta je dan altijd langs de zijlijn.
  maandag 14 juli 2025 @ 22:38:50 #146
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215363
Ik kreeg eergister wel een mailtje via badoo van een meisje met de tekst:

"We kunnen elkaar beter leren kennen op telegram' met vervolgens een vage naam.

Ik denk dat dit soort dingen gewoon oplichterij is, want waarom zou je anders niet gewoon via badoo mailen..
  maandag 14 juli 2025 @ 22:55:30 #147
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218215475
Ik heb mijn aanpak aan de hand van de vele reacties wat aangepast.
Wat speelser en minder 'formeel' .

Voorbeeld van vandaag.

'Hee Amber, wat heb jij een stralende lach op je 3'e foto, ik ben nu al helemaal fan O+ '.

Ik ben trouwens benieuwd, moet je op de eerste date al zeggen of zelfs misschien op whatsapp al dat je autisme hebt en een wajong uitkering? Of moet je gewoon zeggen dat je als kok werkt, en de rest pas vertellen als je elkaar langer kent? :)
  maandag 14 juli 2025 @ 23:02:51 #148
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218215535
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb mijn aanpak aan de hand van de vele reacties wat aangepast.
Wat speelser en minder 'formeel' .

Voorbeeld van vandaag.

[b]'Hee Amber, wat heb jij een stralende lach op je 3'e foto, ik ben nu al helemaal fan O+ '.
[/b]

Ik ben trouwens benieuwd, moet je op de eerste date al zeggen of zelfs misschien op whatsapp al dat je autisme hebt en een wajong uitkering? Of moet je gewoon zeggen dat je als kok werkt, en de rest pas vertellen als je elkaar langer kent? :)
Nee niet doen :N
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218215541
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:38 schreef BMW1993 het volgende:
Ik kreeg eergister wel een mailtje via badoo van een meisje met de tekst:

"We kunnen elkaar beter leren kennen op telegram' met vervolgens een vage naam.

Ik denk dat dit soort dingen gewoon oplichterij is, want waarom zou je anders niet gewoon via badoo mailen..
Als ze telegram voorstellen is het een oplichter. Kik zelfde verhaal.
pi_218215930
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:55 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei:
Op Whatsapp al, als dat lukt. En zeker op de eerste date. Het is een cruciaal deel van hoe/wie je bent, daar hoef je je niet voor te schamen.

Als ik zelf zou daten zou ik het echt benoemen voor aanvang de date. Want ik raak aardig overprikkeld als ik ergens eet of drink waar het lawaaierig of erg druk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')