Bijna alle chicks leerde ik kennen via dating appsquote:Op maandag 14 juli 2025 10:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar ervaring had met schoolpleinen.
Och. We hebben genoeg kritiek gegeven hoe cringe die berichten zijn hoor.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vrouwen willen een man, niet een kind dat de kat uit de boom kijkt. Nog een tip: Als je dating advies wil vraag dat aan een man. Vrouwen die zeggen A maar willen B. Je gaat ook niet aan een hert vragen hoe je het beste op hem kan jagen, of aan een vis hoe je ze het beste kan vangen.
Klopt ja, jij kon het ook niet laten om dit bericht niet te beantwoorden.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och. We hebben genoeg kritiek gegeven hoe cringe die berichten zijn hoor.
En over tips van mannen gesproken: “stel een vraag die ze wel moet beantwoorden” van een man, negeert elke vrouw gewoon.
Welkom op een forum.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:46 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Klopt ja, jij kon het ook niet laten om dit bericht niet te beantwoorden.
Mijn punt is dus dat jij precies doet wat ik zei dat je zou doen terwijl jij zegt dat dus helemaal niet het geval is.quote:
En toch negeren vrouwen die berichten op een datingsite. Want dat is geen forum. Maar blijf vooral bij je punt.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat jij precies doet wat ik zei dat je zou doen terwijl jij zegt dat dus helemaal niet het geval is.
Overigens is dit wel een goed punt. Sommige mensen zijn veeleisend en zijn zelf een grijze muis en onverzorgd. Realistische vrouwen kiezen om een bericht te sturen is ook wel handig.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:57 schreef SuperNeger het volgende:
Heb alleen de OP gelezen maar je komt gewoon nogal saai en passief zwak over. Misschien eens op zoek gaan naar wat leukere hobbies. Ga eens aan vechtsport doen of een marathon proberen te lopen. En neuk je weg gewoon omhoog, misschien ben je wel veeleisend. Eerst de dikkerds neuken zodat je zelfvertrouwen krijgt en dan kan je steeds verder naar knappere dames gaan.
Ik kan je uit jaren lange ervaring vertellen dat vrouwen voorzichtige, saaie zwakke passieve berichten altijd zullen negeren en het niet kunnen laten om te reageren op een bericht waar je ze uit de tent loktquote:Op maandag 14 juli 2025 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch negeren vrouwen die berichten op een datingsite. Want dat is geen forum. Maar blijf vooral bij je punt.
Ik heb ook zulke vrienden gehad. Nutteloze dikke zakken stront die zelf echt niks te bieden hebben maar alleen maar de hele knappe dames swipen en berichten sturen en dan verbaasd doen dat ze genegeerd worden. Daarom moet je de lat soms wat lager leggen. ook gewoon om zelf ervaring en dus zelfvertrouwen op te bouwen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Zelfs al heb je echt een pareltje beet, zodra je ze ontmoet en het intiem wordt zullen ze echt van ver af al aanvoelen dat je er niks van gaat bakken.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overigens is dit wel een goed punt. Sommige mensen zijn veeleisend en zijn zelf een grijze muis en onverzorgd. Realistische vrouwen kiezen om een bericht te sturen is ook wel handig.
Wat zie je als probleem?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:14 schreef SugeLucky het volgende:
Maar goed, eerste bericht allemaal leuk en aardig. Wat wel en wat niet.
Als er daadwerkelijk een date van komt, zit je met een volgend probleem als je weinig tot geen ervaring hebt.
Jezelf zijn op een date is niet zo makkelijk voor iedereen.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zie je als probleem?
Uiteindelijk is gewoon jezelf zijn (leukste versie van jezelf dan) het beste, en makkelijkste. Daar hoef je niet voor te oefenen.
Ik heb begrepen dat het bij veel vrouwen inderdaad zo werkt.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:57 schreef SuperNeger het volgende:
En neuk je weg gewoon omhoog, misschien ben je wel veeleisend. Eerst de dikkerds neuken zodat je zelfvertrouwen krijgt en dan kan je steeds verder naar knappere dames gaan.
Beginnen bij het begin van de date funnel.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:14 schreef SugeLucky het volgende:
Maar goed, eerste bericht allemaal leuk en aardig. Wat wel en wat niet.
Als er daadwerkelijk een date van komt, zit je met een volgend probleem als je weinig tot geen ervaring hebt.
Wanneer je bezet bent ga je je ook anders gedragen, dus daar reageren vrouwen anders op.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het bij veel vrouwen inderdaad zo werkt.
Je vindt een dame leuk, maar ze ziet je niet staan en ze wijst je af. Maar als ze je dan later ziet met een andere dame, dan heeft ze er spijt van dat ze je heeft afgewezen en vindt ze je ineens wel aantrekkelijk.
Ik zou het niet weten. Tijdens de weinige relaties die ik heb gehad, heb ik daar weinig van gemerkt.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:52 schreef Hexagon het volgende:
Wanneer je bezet bent ga je je ook anders gedragen, dus daar reageren vrouwen anders op.
Als ik af moet gaan op de cijfers die exploitanten van dating sites en apps zelf geven, schijnt dat wel mee te vallen.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:40 schreef Jaeger85 het volgende:
De verhoudingen tussen mannen en vrouwen zijn compleet scheef op datingsites, vaak zelfs 80/20%.
Het hangt een beetje van de site af wat de verhoudingen zijn. En waar ter wereld je bent. Maar die foto's van hem zijn prima genoeg gewoon gemiddeld leuke vrouwen mee te kunnen interesseren.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:40 schreef Jaeger85 het volgende:
De verhoudingen tussen mannen en vrouwen zijn compleet scheef op datingsites, vaak zelfs 80/20%. Vrouwen worden daardoor overladen door berichten en worden daardoor zeer kieskeurig. Daarom moet je als man zijnde bovengemiddeld knap zijn wil je succes hebben op datingsites. Dat ben je helaas niet. Dus zul jij je verwachtingen moeten bijstellen en hopen dat je wel een keer een match krijgt met wie het klikt.
Ik zou ook stoppen met het gebruik van Chatgpt want dat kun je ook niet gebruiken tijdens een echte date.
Daar moet je ook niet mee bezig zijn. Je moet bezig zijn met je aantrekkelijk profileren, en dan scoor je dates.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik af moet gaan op de cijfers die exploitanten van dating sites en apps zelf geven, schijnt dat wel mee te vallen.
Verder kun je natuurlijk ook een niche in de dating markt opzoeken waar de vrouwen in de meerderheid zijn.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook geen kwaad om een geschikte vijver te vinden om in te vissen. Je kunt je nog zo aantrekkelijk profileren, maar als je in de verkeerde vijver vist heb je er nog weinig aan.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:00 schreef Hexagon het volgende:
Daar moet je ook niet mee bezig zijn. Je moet bezig zijn met je aantrekkelijk profileren, en dan scoor je dates.
De laatste cijfers die ik gelezen heb over Tinder gaven in Nederland deze verhouding zo ongeveer aan. Waar kan ik de overige cijfers vinden?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik af moet gaan op de cijfers die exploitanten van dating sites en apps zelf geven, schijnt dat wel mee te vallen.
Verder kun je natuurlijk ook een niche in de dating markt opzoeken waar de vrouwen in de meerderheid zijn.
Meerdere dating sites en apps geven de verhouding tussen het aantal mannen en vrouwen op hun eigen website.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:22 schreef Jaeger85 het volgende:
De laatste cijfers die ik gelezen heb over Tinder gaven in Nederland deze verhouding zo ongeveer aan. Waar kan ik de overige cijfers vinden?
Klopt, je moet je ook wel richten op vrouwen die bij je passen.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook geen kwaad om een geschikte vijver te vinden om in te vissen. Je kunt je nog zo aantrekkelijk profileren, maar als je in de verkeerde vijver vist heb je er nog weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |