WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Dat was meer Wuyts toch? Of was Karrel er toen ook bij?quote:
En wat heeft Pozzato nu bereikt is een quote van Karrel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was meer Wuyts toch? Of was Karrel er toen ook bij?
We hebben het over San Remo en Boonen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was meer Wuyts toch? Of was Karrel er toen ook bij?
Heeft hij nog een best leuk boek over geschreven zelfs.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Whhaat heeft karl vroeger ook gekoerst?
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We hebben het over San Remo en Boonen?
En zelfs ik kijk al die praatprogramma's niet, dus helaas. Klinkt als een gemiste kans!quote:
Die wordt nooit gesproeid.quote:
Daar had hij wel gelijk in.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Karrel is nog steeds mad over dat slaatje bij het WK in Valkenburg
Meer koffie dan bier, maar ja.quote:
Of Karl is stiekem op FOK! en leest mee hier.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Karrel is nog steeds mad over dat slaatje bij het WK in Valkenburg
Bingoquote:Op zondag 13 juli 2025 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
Ik verwacht niets minder dan een godenverering voor Rickaert!
Die kijkt dus geen Avondetappequote:Op zondag 13 juli 2025 21:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel is niet op de hoogte van de bijnamen in het peloton.
Daar waren ze ook niet van alle bijnamen op de hoogte.quote:
Gewonnen door een VROUW.quote:
Jammer voor GROEN.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:12 schreef Szura het volgende:
Karrel wil dat Merlier met terugwerkende kracht van Milan wint
Karrel leeft nog een beetje in 1960.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze beginnen steeds meer de Tour te volgen!
Zonder ziekte of valpartijen lijkt mij dat geen probleem voor Milan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Milan gaat waarschijnlijk niet eens tot Parijs raken.
Ik moet het nog zien met die etappe met 5500 hoogtemeters als Visma er vroeg aan begintquote:Op zondag 13 juli 2025 21:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zonder ziekte of valpartijen lijkt mij dat geen probleem voor Milan.
Zolang hij in de bus blijft is er geen probleem; ze gaan er geen 20 man uitgooien.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien met die etappe met 5500 hoogtemeters
Die gaat daar helemaal naar de klotenquote:Op zondag 13 juli 2025 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Merlier moet eerst maar 's over die bergen zien te komen. Dat wordt nog een hele uitdaging.
Dat is toch wel eens gebeurd in het verledenquote:Op zondag 13 juli 2025 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang hij in de bus blijft is er geen probleem; ze gaan er geen 20 man uitgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |