WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Die moet van de melkboer zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt uitgesproken. Geen kind van zijn vader.
Sympathieke renner wel ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt uitgesproken. Geen kind van zijn vader.
Ja, die moeder was nog minder uitgesproken.quote:
Sven weet wel wat het is om helemaal achteraan te rijden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:39 schreef Kloit het volgende:
Voor Sven is dit ook allemaal nieuw want die heeft bijna alleen maar rondjes door de modder gereden.
Jij doet mee met de Tourmanager?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:41 schreef Szura het volgende:
Ik eis dat Tibo pas gaat schroeien als hij van mijn reservebank is
Is Sammy voor België?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evenepoel vergelijken met Hinault.
Dat kan echt niet.
Zou het ook met Badr Hari durven?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:49 schreef Dutch_view het volgende:
Ik had Sammy een vuistje tegen zijn gezicht gegeven.
Karrel is de Mart Smeets van België?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:51 schreef H.Vviv het volgende:
Karrel veel meer geïnteresseerd in het basketbal dan in het wielrennen.
Dat vind ik lief! Ik gun jou een Odieltje!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een eer om jullie erbij te hebben.
Dat vind ik ook altijd van dit topic!
Wie stuur je langs om hem te komen brengen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat vind ik lief! Ik gun jou een Odieltje!
Ik heb alleen Sven2 en Marc Wauters onthouden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen we niet te horen wie er morgen zitten
Sven2, Marc Wauters en een snowboarderquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Soldaat Marc Wauters!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens de digitale gids ook Evy Poppe, wie dat ook moge zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:54 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik heb alleen Sven2 en Marc Wauters onthouden.
Annemiek van Vleuten zie ik hier wel eens fietsen, misschien kan ik haar vragen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie stuur je langs om hem te komen brengen?
Dit is wel echt peak Vlaanderen jaren 90.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelfs op zaterdagavond FC De Kampioenen.
Dan gisteren? Toen was hij ook al smerig bruin.quote:
Heb je wel een grote tent voor nodig.quote:
Ik zie dit alleen bij de Spelen, daar gaat ook driekwart alleen maar op z’n bekquote:
Dit is formaat Realini inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
Evy is zo klein dat haar voeten amper de grond raken.
Ze schijnt een koerskenner te zijn, dus ze zal een enorme fan zijn van die twee.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel gaat Evy straks uithoren wat ze van Remco en Wout vindt.
Iedere avond wel, er hoeft nog niet bezuinigd worden bij Sporza. (Al wordt er wel veel reclame gemaakt voor de locaties).quote:
Dat eerste weet ik, van opgeplooid had ik nog nooit gehoord, maar schijnbaar betekent het netjes/keurig of zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
valies is koffer, wat opgeplooid betekent is mij een raadsel.
De valies, daar heeft Peter Winnen nog mooi over geschreven in Van Santander naar Santander.quote:
Die keert dus niet meer terug.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:14 schreef Kloit het volgende:
[..]
Daar houden ze in Vlaanderen doorgaans niet van.
Ze is waarschijnlijk bijna nooit in Vlaanderen, dat helptquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:14 schreef Kloit het volgende:
[..]
Daar houden ze in Vlaanderen doorgaans niet van.
Papa waarom heb je weer niet gewonnen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:16 schreef Szura het volgende:
Hebben we al een reactie van Georges op de 2e plek?
Die eist extra speelgoed ter compensatiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:16 schreef Szura het volgende:
Hebben we al een reactie van Georges op de 2e plek?
Nu al een halve bingo.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze schijnt een koerskenner te zijn, dus ze zal een enorme fan zijn van die twee.
Een Odieltje?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die eist extra speelgoed ter compensatie
Die heeft gisteren al een Odieltje gekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die eist extra speelgoed ter compensatie
Nu nog Trine daar voor affakkelenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
WOUT heeft weinig hulp, maar toch wordt hij tweede!
Alleen als het over WOUT, REMCO, of LOTTE gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan jullie echt alles herhalen wat karl zegt?
De Ventoux is genoemd!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn er nog ritten in de Tour waar de belangen van Wout voorrang kunnen krijgen????
Dit kan alleen als je heel goed kunt sturen maar voor een gemiddelde prof was zit heel erg optimistischquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:21 schreef H.Vviv het volgende:
Kamikazeactie van Groves, maar volgens Karrel was hij te gretig.
Ik denk dat daar al twee bussen haarlak inzitten, want bij een zuchtje wind waait die dode rat er zo af.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Het haar van Sven2 kan ook wel wat wax gebruiken.
Dat is het enige in dit programma waar je schaamrood van op de kaken krijgt?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Och ik schaam me als Belg.
We kunnen onze vlag niet eens juist zetten
"Wie was renner X?" mag ook wel op de bingokaart.quote:
Renaat is nog chauvinistischer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wees eens eerlijk moest Karl er niet meer zijn. Zouden jullie Vive le Velo nog hetzelfde vinden? Stel dat Renaat dit zou presenteren
Zonder Karrel zou dit een saaie show zijn. Ik ben een KarrelFanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wees eens eerlijk moest Karl er niet meer zijn. Zouden jullie Vive le Velo nog hetzelfde vinden? Stel dat Renaat dit zou presenteren
Nee joh. Dat was de enige die nog normaal kon reageren na die etappe in San Sebastián paar jaar terug. José en Karrel waren toen ziedend.quote:
En Karrel rijdt ook een sterke Tour dit jaar. Veel scherper dan afgelopen edities.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Karrel zou dit een saaie show zijn. Ik ben een KarrelFan
Zelfs Stuyven heeft er geen zin inquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Milan heeft geen zin in Gummibeer, dus krijgen we Looney Theuns.
Het ene jaar is het andere nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
De Lie dit jaar 375 uci punten, ach ach
Tot een paar jaar geleden verzaakte bijna geen enkele ritwinnaar voor een gesprekje. Dat is toch wel veranderd.quote:
Hij moet daar weg en wel zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het ene jaar is het andere niet
Het is ook vervelend dat wanneer je een rit in de Tour hebt gewonnen je allemaal vragen van Maarten over Belgen moet gaan beantwoorden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden verzaakte bijna geen enkele ritwinnaar voor een gesprekje. Dat is toch wel veranderd.
Edward dacht eindelijk ergens goed in te zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij staat bekend als een groot imitator, maar Thibau is nog beter!
Helpt ook als het een Belg is. En de laatste tijd winnen er veel Belgenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden verzaakte bijna geen enkele ritwinnaar voor een gesprekje. Dat is toch wel veranderd.
Maar dan zou het toch juist makkelijker moeten zijn om aan tafel te komen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Helpt ook als het een Belg is. En de laatste tijd winnen er veel Belgen
Die is echt mini ja, wel knap gereden in de bergen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
Gigante, prima naam voor een mini wielrenster
Zeker, daar zit veel in als je Longo Borghini zo achter laat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is echt mini ja, wel knap gereden in de bergen.
En terechtquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel heeft dit onderwerp dus alleen maar aangesneden om nog een grapje te kunnen maken over Sven2.
Dat trauma verwerkt Karrel echt nooit in zijn levenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zij nog steeds viesmad dat Rogla niet voor Wout reed op dat WK.
Dat is nog een groter trauma dan de Kanariebergramp.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat trauma verwerkt Karrel echt nooit in zijn leven
En vergeet DE SPRINT in de Ronde van Vlaanderen niet. En lek op Carrefour de l'arbre niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is nog een groter trauma dan de Kanariebergramp.
En Pozzatoquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En vergeet DE SPRINT in de Ronde van Vlaanderen niet.
Wout ligt daar denk ik serieus nog van wakker. Die had daar altijd moeten winnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En vergeet DE SPRINT in de Ronde van Vlaanderen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |