Ik denk dat daar al twee bussen haarlak inzitten, want bij een zuchtje wind waait die dode rat er zo af.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Het haar van Sven2 kan ook wel wat wax gebruiken.
Dat is het enige in dit programma waar je schaamrood van op de kaken krijgt?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Och ik schaam me als Belg.
We kunnen onze vlag niet eens juist zetten
"Wie was renner X?" mag ook wel op de bingokaart.quote:
Renaat is nog chauvinistischer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wees eens eerlijk moest Karl er niet meer zijn. Zouden jullie Vive le Velo nog hetzelfde vinden? Stel dat Renaat dit zou presenteren
Zonder Karrel zou dit een saaie show zijn. Ik ben een KarrelFanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar wees eens eerlijk moest Karl er niet meer zijn. Zouden jullie Vive le Velo nog hetzelfde vinden? Stel dat Renaat dit zou presenteren
Nee joh. Dat was de enige die nog normaal kon reageren na die etappe in San Sebastián paar jaar terug. José en Karrel waren toen ziedend.quote:
En Karrel rijdt ook een sterke Tour dit jaar. Veel scherper dan afgelopen edities.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Karrel zou dit een saaie show zijn. Ik ben een KarrelFan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |