quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn jullie favoriete nummers van Earring/andere verbanden waarin hij te horen was?
1. Another 45 Miles
2. Going to the run
3. Radar Love
4. Ik Heb Zo'n Hekel aan de Blues
5. Twilight Zone
6. Just a little Bit of Peace in my heart
7. Scheiding
quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:18 schreef Tussle266 het volgende:
Wel benieuwd nu, omdat het oeuvre best rijk is: welke zou jij kunnen stemmen?
Ik vind het hele oude werk heel erg fijn (She Flies..., Just a Little bit..., enz), maar ik denk dat Ed op de Harley toch wel mijn favoriet is. Ik denk dat ik wel een plekje ga opgeven op de reddingsboeilijst daarvoor.
Dat is wel een hele fijne. Een beetje, als je de ‘grote 3’ Earring nummers bij elkaar gooit, dan krijg je deze. Staat ook gewoon op de keuzelijst. Op plek 1998 eindigen dit jaar zou echt fijn zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje lullig voor George, maar ik moet zeggen Mad Love's Coming van de 1977 Live-plaat, maar dan vooral ook door t gitaarwerk van Eelco Gelling
Ik denk alleen wel de studioversie, al stond er wel een plaatje bij van de Live-plaat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele fijne. Een beetje, als je de ‘grote 3’ Earring nummers bij elkaar gooit, dan krijg je deze. Staat ook gewoon op de keuzelijst. Op plek 1998 eindigen dit jaar zou echt fijn zijn.
Oh ja, dit klopt. Is de studioversie. Die is overigens ook best prima. Nooit zo begrepen waarom die niet zo groot bekend is. Mogelijk omdat er zoveel is om te kiezen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel de studioversie, al stond er wel een plaatje bij van de Live-plaat.
Maarja, kwestie van tijd voordat het de Naked-versie wordt natuurlijk..
Gelling leeft nog toch?quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje lullig voor George, maar ik moet zeggen Mad Love's Coming van de 1977 Live-plaat, maar dan vooral ook door t gitaarwerk van Eelco Gelling
Yupquote:
SPOILER: 1572-1551Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
The Hostage werd bekend door het tv programma Van Oekel's Discohoekquote:Vroege disco van Donna Summer, over haar geliefde die gegijzeld wordt, met tragische afloop. Na een radio-optreden in Nederland werd dit een grote hit, al is dit wel een vergeten plaat van de zangeres.
Oh ach, stop de tijd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
The Hostage werd bekend door het tv programma Van Oekel's Discohoek
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie een suikerspin eigenlijk alleen maar op de kermis.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Shangri-Las wisten wel waar je de leiders van No Surrender, Satudarah of Bandidos kon vinden; bij de Jamin.
Ik wilde eigenlijk iets anders zeggen, maar helaas moet ik nu melden dat ik vorig jaar bij Radio 4 geklaagd heb dat je niet op MCW kan stemmen bij die soundtrack top 200 (in ieder geval nu, misschien toen nog 100).quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de oudere jongeren onder ons: het thema van Medisch Centrum West is natuurlijk ook geleend van Libertango.
Maar waar ik voor kwam, de belangrijkste bijzaak des levens, dit ben ik dus volledig eens. Dit is wel echt jammer. Ik vind het wel lastig om een beste Stones aan te wijzen, maar deze is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
van mij hoeft het niet de hoogstgenoteerde te zijn van de band
Ja Let's Spend The Night Together vind ik ook wel een puike, die is wel aardig gevallen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat mn favo Stones misschien wel in de Extra 500 stond
Ja, nee, maar dan die een plaatsje of 50 lager stondquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Let's Spend The Night Together vind ik ook wel een puike, die is wel aardig gevallen.
Ah, de Johan Derksen-plaat. Ook een fraaie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, nee, maar dan die een plaatsje of 50 lager stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |