abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218189283

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar Juni
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_218189284
Ja, dat dus :D
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:18:40 #3
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189286
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
Ik kom op Fok voor de lol en gezelligheid.
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:14 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja ongenoegen spuien is ook helemaal prima, maar dat er een 'straf' aan zit dat je niet meer mag posten, daar heb ik wel moeite mee.
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te weten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218189289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
Ik ben niet vies van een relletje ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218189290
quote:

[..]
Ik kan het niet méér met je eens zijn _O_
pi_218189291
quote:

[..]
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?
pi_218189297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.

Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.

Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen. :)

je weet ik hou van jullie allen he. O+
Do what you love, love what you do!
pi_218189300
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik kan het niet meer met je eens zijn _O_
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..
pi_218189301
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te weten
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:20:50 #11
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?
ik heb irl al te vaak gezeik, dat hoef ik online niet ook nog.
Heb genoeg Slowchats waar ik regelmatig kom, dan verkas ik gewoon
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189303
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Weet je wat pas frustrerend is?
pi_218189305
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef kree het volgende:

[..]
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.

Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.

Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen. :)

je weet ik hou van jullie allen he. O+
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.
pi_218189307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.
pi_218189309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja dat weet ik :Y)
pi_218189310
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?
pi_218189311
Ik ook
pi_218189312
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?
Weet ik, ik zit wat te fucken met je
pi_218189313
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Weet je wat pas frustrerend is?
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.
pi_218189316
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.
pi_218189317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Masberum het volgende:
Ik ook
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?
pi_218189318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Shii het volgende:

[..]
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.
Ik wou zeggen "ja ik ook niet"
pi_218189321
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.
Nou nee. Ik ben wel speciaal voor hem wat dat betreft. Ik heb hem nooit afgezeken of wat dan ook. Alleen maar geholpen juist
pi_218189322
quote:

[..]
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?

weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.

Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.

Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.

Goed weet me inmiddels te beheersen daarop :)
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:24:18 #25
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_218189323
quote:

[..]
Kree is nooit op de man af.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @kree O+
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_218189324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?
pi_218189326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wou zeggen "ja ik ook niet"
:P
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:25:35 #28
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_218189330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_218189333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval niet ;)
pi_218189334
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Kree is nooit op de man af.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @:Kree O+
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.
pi_218189335
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?

weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.

Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.

Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.

Goed weet me inmiddels te beheersen daarop :)
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel. :D
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:27:21 #32
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189337
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:

[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.
dit. ZIjn hier sowieso best veel users waar ik niet kwaad op kan worden maar wel denk fffffuuuuuucccckkkk
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:27:37 #33
508590 Grotetijd
pi_218189338
quote:

[..]
Ik heb 'm nog nooit echt aanvallend richting iemand gezien. Maar wel met je eens, het kan soms vrij drammerig en vervelend over komen. En dan lijkt Kree zelf ook niet in te zien waar het dan fout gaat, en als anderen hem er op wijzen (en dit weet hij ook, toch Kree?) dan springt 'ie in een soort slachtofferrol. En dat is zo zonde
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:27:43 #34
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189339
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel. :D
je zegt het weer treffend :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189340
Woon je in de buurt @Masberum
pi_218189341
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval niet ;)
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogen
pi_218189344
Want dan tikken we dat vanavond nog even af natuurlijk
pi_218189346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Woon je in de buurt @:Masberum
Geen idee. Maar ik zit sowieso nooit te wachten op een gevecht. Als ik win heb ik geen voldoening en als ik verlies ook niet.
pi_218189347
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.

En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.

naja sommige hier zullen dit herkennen.

Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes. :)
pi_218189351
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogen
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!
pi_218189353
Soms neemt ie dan sushi mee. Meestal huilen :D
pi_218189354
quote:

[..]
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.
pi_218189355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:29 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.

En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.

naja sommige hier zullen dit herkennen.

Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes. :)
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.
pi_218189356
En je moet vaker op stations de piano spelen Kree. Je kan erg mooi piano spelen
pi_218189362
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:34:55 #46
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:34 schreef Shii het volgende:

[..]
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.
ik heb hooguit per ongeluk wel eens een TR geplaatst :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189367
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.
Hij heeft toch respect voor anderen?
pi_218189369
quote:

[..]
kree is kree en in het weekend pakt hij zijn biertje. Iedereen weet dat en het gaat ert e uiwen (eens mis) Dan denk ik laat het lekker. Maar dat gehak op één persoon is zo lekker soms, en dan komen de users uit alle krochten van fok.
pi_218189370
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!
ha judo. heb nog de gele band gehaalt ooit :)
pi_218189372
asdfsdaf
pi_218189373
quote:

[..]
waar maar heb ik dan ook wel denk ik?

of denk je van niet? sta open he voor kritiek ook
pi_218189374
Nou ja delete maar weer....................

Maar jammer dat soms een pittig of confronterend of doeltreffend argument bestraft wordt met een TR, een note, een ban enz....
pi_218189376
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef kree het volgende:

[..]
waar maar heb ik dan ook wel denk ik?

of denk je van niet? sta open he voor kritiek ook
Hehe je hebt nu wat gedronken. Je eerdere reacties waren perfect maar nu begint het iets te schuiven.. :p
pi_218189379
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef Shii het volgende:

Maar jammer dat soms een pittig of confronterend of doeltreffend argument bestraft wordt met een TR, een note, een ban enz....
Hoezo? nu weer dan.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:40:53 #55
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189380
quote:

ojee wat wilde je zeggen :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189381
quote:

Je hebt toch niks verkeerd gezegd? Of is er een reactie verwijderd die ik niet heb gezien zo snel?
pi_218189382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
kree is kree en in het weekend pakt hij zijn biertje. Iedereen weet dat en het gaat ert e uiwen (eens mis) Dan denk ik laat het lekker. Maar dat gehak op één persoon is zo lekker soms, en dan komen de users uit alle krochten van fok.
Iemand belachelijk maken is wel makkelijk ja, zo werkt dat. Maar het werkt wel twee kanten op he.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:41:22 #58
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189383
worden er posts gewist :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:41 schreef Shii het volgende:

[..]
Iemand belachelijk maken is wel makkelijk ja, zo werkt dat. Maar het werkt wel twee kanten op he.
Ik heb hem nog nooit iemand belachelijk zien maken.
pi_218189386
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:32 schreef Masberum het volgende:
En je moet vaker op stations de piano spelen Kree. Je kan erg mooi piano spelen
zou wel willen, want opzich vond ik dat heel leuk wel. maar kom niet meer op stations nu?
het was makkelijk toen ik geen werk had (of naja beetje werk en via stations moest reizen)
Maar dat waren dagen op om echt 4 uur enzo door treinen en zonder rijbewijs dat ik ergens opgepikt werd en dan 4 uur in de middag terug.

Tis geen leven dat en niet te doen op lange termijn, zou dat niet meer willen.
Heb nu gelukkig weer vast contract, dat alles kwam trouwens doordat ik geen rijbewijs had.

Ook weer mooie tijden door meegemaakt dat wel. maar het is wel onwijs lastig dan.
pi_218189387
Nee ik heb m'n eigen post wat gewist.
pi_218189388
Nee was gewoon een tactiek om extra punten te krijgen door iedereen stil te krijgen
pi_218189391
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
Nee ik heb m'n eigen post wat gewist.
Ik zie nu pas je ui _O-
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:43:26 #64
508590 Grotetijd
pi_218189394
quote:

Omdat mensen te snel op hun digitale pik getrapt zijn, iets wat ze niet aanstaat bestrijden ze met een TR i.p.v dat ze er als volwassenen uit willen komen.
Als iets té persoonlijk word dan snap ik een TR wel, maar als je gewoon met elkaar praat, het word een discussie. En daar worden binnen de perken wat dingen gezegd die misschien niet heel vriendelijk zijn? Laat lekker gaan. Het is maar het internet. Niemand kent elkaar volgens mij persoonlijk, of in elk geval misschien kennen mensen elkaar wel maar niet "goed genoeg" om het elkaar aan te trekken.

Ik heb ook wel eens een goede vriendschap gehad met iemand van FOK! Die was IRL super chill maar als we dan in KLB SC aan't ouwehoeren waren, dan kon 'ie mijn manier van argumenteren en discussieren niet uitstaan dus dat werd altijd gedoe. Terwijl we dat in het echt niet hadden. Ook een geval van, jij bent degene die invult hoe een ander het bedoelt. Tekst is tekst, zit geen emotie bij. Stel jij zit kut in je vel, dan ga je tekst ook anders interpreteren.
Well, life can be a riot
pi_218189395
aa
pi_218189397
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik zie nu pas je ui _O-
godver _O-

Eindelijk iemand die het doorheeft. :D
pi_218189398
bb
pi_218189401
quote:

het hangt ervan af. ik doe TR wel he. maar dat is als ik denk het is aanvallend ofzo op iemand persoonlijk vooral.
of onwijs te ver (komt eigenlijk bijna niet voor). tja soms ook als ik het onterecht vind naar anderen, over mezelf doe ik ze sowieso al bijna niet.

de rest meningen is alleen maar goed om over te hebben.
pi_218189403
cc
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:45:01 #70
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189404
bolk
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189405
dd
  Designer zaterdag 12 juli 2025 @ 00:45:30 #72
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_218189406
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:43 schreef Shii het volgende:

[..]
godver _O-

Je veegt de vloer met me aan! :'(
🐙
pi_218189407
quote:

[..]
godver _O-

Aha :P
pi_218189408
quote:

[..]
godver _O-

Wat betekent het dan?
pi_218189412
het gaat nu alweer de onwijs foute richting in he. en noem geen namen...

maargoed trek zelf maar je conclusies. :)
pi_218189414
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:47 schreef kree het volgende:
het gaat nu alweer de onwijs foute richting in he. en noem geen namen...

maargoed trek zelf maar je conclusies. :)
Dan kan je net zo goed stil zijn toch?
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:48:36 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189418
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
dd
DD :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:47 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dan kan je net zo goed stil zijn toch?
yup of gewoon niet :)

ik noem het maar ff?
pi_218189421
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:48 schreef kree het volgende:

[..]
yup of gewoon niet :)

ik noem het maar ff?
FF?
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:49:15 #80
508590 Grotetijd
pi_218189422
Foute richting? We zijn nu juist op een normale humane manier aan 't discussiëren. NIks fouts aan :D
Well, life can be a riot
pi_218189424
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:44 schreef kree het volgende:

[..]
het hangt ervan af. ik doe TR wel he. maar dat is als ik denk het is aanvallend ofzo op iemand persoonlijk vooral.
of onwijs te ver (komt eigenlijk bijna niet voor). tja soms ook als ik het onterecht vind naar anderen, over mezelf doe ik ze sowieso al bijna niet.

de rest meningen is alleen maar goed om over te hebben.
Er zijn een aantal die die TR knop indrukken omdat iets hun niet zint. Daar is dat ding niet voor, waarom denk je dat dit topic op slot ging. Elke ochtend stond bij SwJ ONZ knalrood _O-
pi_218189425
Ja fout waren sommige mensen in WW2. Noem je ons fout?
pi_218189426
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:49 schreef Grotetijd het volgende:
Foute richting? We zijn nu juist op een normale humane manier aan 't discussiëren. NIks fouts aan :D
hmmms oke geef het voordeel van de twijfel dan maar, maar oke ik merk een omslag :)
pi_218189428
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:49 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms oke geef het voordeel van de twijfel dan maar, maar oke ik merk een omslag :)
Ja wacht maar af
pi_218189429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zijn een aantal die die TR knop indrukken omdat iets hun niet zint. Daar is dat ding niet voor, waarom denk je dat dit topic op slot ging. Elke ochtend stond bij SwJ ONZ knalrood _O-
tja? weet ook niet.
pi_218189431
Maar in het echte leven heb je toch ook mensen om je heen, vrienden, bekenden, collega's die je af en toe zou willen TR'en, maar dat doe je toch ook niet? Ik bedoel, je kunt ze wel achter het behang plakken bij wijze van spreken, maar je kunt ook gewoon een stevige discussie voeren zonder persoonlijk te worden. Ik snap dat ge-Tr niet zo.
pi_218189432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:50 schreef kree het volgende:

[..]
tja? weet ook niet.
Ik ook niet maar ik heb wel mijn vermoedens.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:51:19 #88
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189433
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
Maar in het echte leven heb je toch ook mensen om je heen, vrienden, bekenden, collega's die je af en toe zou willen TR'en, maar dat doe je toch ook niet? Ik bedoel, je kunt ze wel achter het behang plakken bij wijze van spreken, maar je kunt ook gewoon een stevige discussie voeren zonder persoonlijk te worden. Ik snap dat ge-Tr niet zo.
dit :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189434
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:37 schreef kree het volgende:

[..]
ha judo. heb nog de gele band gehaalt ooit :)
Zoontje is in de buurt. Heeft de groene slip nu. Volgens mij hierna nog de oranje en de de volgende band :P
pi_218189435
quote:
Het is soms een wat laffe manier van onmacht.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:51:57 #91
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189436
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Zoontje is in de buurt. Heeft de groene slip nu. Volgens mij hierna nog de oranje en de de volgende band :P
wat is het verschil tussen een slip en een band?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189437
quote:
ik ook niet? ik weet dan ook echt niet dat er zoveel TR komen in dit topic? zal wel zijn als ik er niet ben dan.
Want geen idee waarom anders zoveel drama?
pi_218189439
ee
pi_218189440
Blauwe en zwarte slip, en dan gele band :P
pi_218189441
ff
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:53:21 #96
508590 Grotetijd
pi_218189442
quote:
Precies dat.
En als mensen dan echt té persoonlijk worden en je krijgt gewoon fysiek hoofdpijn van ze dan kan je even afstand nemen. Zo zie ik een TR. Een uitweg voor als je echt denkt "en nu is't klaar"
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:53:33 #97
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Blauwe en zwarte slip, en dan gele band :P
slip doet me geheid aan het verkeerde denken
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189446
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:52 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook niet? ik weet dan ook echt niet dat er zoveel TR komen in dit topic? zal wel zijn als ik er niet ben dan.
Want geen idee waarom anders zoveel drama?
Hij/zij bolkt mij en hem/haar niet
pi_218189447
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Koen66 het volgende:

[..]
wat is het verschil tussen een slip en een band?
Je hebt ongeveer 7 -8 slips nodig voor een band. Iedere slip is een beoordeling. Dus duurt best lang...

https://sportschool-herbe(...)-en-slippen-systeem/
pi_218189450
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
moet wel zeggen denk dat ik nu mijn nek breek als ik die dingen nog een keer zou moeten doen.

Bovendien trouwens was elke lokale judo school weer anders met hoe ze dat deden met slips en banden.

maargoed heb de basis ooit gehad he toen ik 12 was ofzo. hahaha

oja en is grappig verhaal, het waren natuurlijk vooral jongens daar toen. maar kwam er een meisje bij.

Nou alles best enzo, maar dat was een bitch toen al. en ging vals spelen en knijpen enzo. echt. tis dat ik het me nog herinner.
pi_218189451
:O
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:55:16 #102
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
HC *G* O+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is soms een wat laffe manier van onmacht.
Ja laf is wel een goed woord. En vervolgens door een TR te hopen een bepaalde grip over iets proberen te hebben.
pi_218189454
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
echt het is een beetje je handtekening die smiley. maar zou zo willen dat je die niet meer doet. :)

hoi trouwens :W
pi_218189456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]
HC *G* O+
Hey Koen O+
Trust nobody
pi_218189457
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Precies dat.
En als mensen dan echt té persoonlijk worden en je krijgt gewoon fysiek hoofdpijn van ze dan kan je even afstand nemen. Zo zie ik een TR. Een uitweg voor als je echt denkt "en nu is't klaar"
Ik vind wel dat als er persoonlijke shit bij komt die je niet openbaar wilt hebben een reden is. Maar dat zie ik hier (bijna) nooit gebeuren. En ik vermoed dat heel veel DTS users ook persoonlijk contact hebben via WA of wat dan ook.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:57:27 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:56 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Hey Koen O+
hoest met HC vandaag?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:56 schreef kree het volgende:

[..]
echt het is een beetje je handtekening die smiley. maar zou zo willen dat je die niet meer doet. :)

hoi trouwens :W
Ik wil vakantie
Hoi :W
Trust nobody
pi_218189462
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Je hebt ongeveer 7 -8 slips nodig voor een band. Iedere slip is een beoordeling. Dus duurt best lang...

https://sportschool-herbe(...)-en-slippen-systeem/
Gele band – 5e Kyu – Gokyu

kijk maar uit voor mij :D

het klinkt wel lekker moet ik zeggen
pi_218189463
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:57 schreef Koen66 het volgende:

[..]
hoest met HC vandaag?
Kuch beetje oké.. doe mijn best
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:58:18 #111
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189466
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:57 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Kuch beetje oké.. doe mijn best
nice :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189467
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]
nice :D
Met jou in het zonnige sweetlakecity?
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:59:02 #113
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:58 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Met jou in het zonnige sweetlakecity?
gaat lekker hoor *G*
Ff niet werken dus prima
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:59:52 #114
508590 Grotetijd
pi_218189470
Dat gapend binnenkomen midden in een discussie :')
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:00:15 #115
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_218189472
nee
pi_218189474
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt héél geïnteresseerd, niet?

*not*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218189475
quote:
alsof het dr geen reet boeit dus, LOL. nu weet ik is niet zo.

maarja he. hahaha het kan iets gezelliger denk?
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:01:24 #118
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189476
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:01 schreef Sally het volgende:

[..]

*not*
Sally *O* O+
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:01:26 #119
508590 Grotetijd
pi_218189477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind wel dat als er persoonlijke shit bij komt die je niet openbaar wilt hebben een reden is. Maar dat zie ik hier (bijna) nooit gebeuren. En ik vermoed dat heel veel DTS users ook persoonlijk contact hebben via WA of wat dan ook.
Er zal vast ook wel een DTS roddelgroepje zijn of zo, maar dat is buiten 't vizier he. Ignorance is bliss in dit geval.
Weinig echt persoonlijks word er gedeeld. Af en toe plaats Mikey een referentie naar iets van mij van 't verleden, dat wil ik dan weer echt totaal niet (gek he?) en dan TR ik wel. Maar stel iets komt casual ter spraken vind ik het al minder een probleem.
Well, life can be a riot
pi_218189479
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Sally *O* O+
Koen! O+

Leuk dat ik je een keer gezien heb :Y
Nu heb ik een beeld bij je posts :P
pi_218189481
- Nee niet doen -
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:02:29 #122
508590 Grotetijd
pi_218189482
quote:

[..]

*not*
Als je enige bijdrage is om te gapen, en als iemand je daar op aanspreekt het zien als een aanval en/of gepikeerd reageren dan moet je misschien gewoon lekker gaan slapen als je moe bent _O-
Well, life can be a riot
pi_218189483
quote:

[..]

*not*
Ah kijk daar is ze _O-
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:02:59 #124
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189484
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:02 schreef Sally het volgende:

[..]
Koen! O+

Leuk dat ik je een keer gezien heb :Y
Nu heb ik een beeld bij je posts :P
ja :D
Vind het ook tof jou ontmoet te hebben *O*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189485
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Als je enige bijdrage is om te gapen, en als iemand je daar op aanspreekt het zien als een aanval en/of gepikeerd reageren dan moet je misschien gewoon lekker gaan slapen als je moe bent _O-
Ach.

'Het is zo'n LIEVE smiley!'

:')

:X
pi_218189486
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Er zal vast ook wel een DTS roddelgroepje zijn of zo, maar dat is buiten 't vizier he. Ignorance is bliss in dit geval.
Weinig echt persoonlijks word er gedeeld. Af en toe plaats Mikey een referentie naar iets van mij van 't verleden, dat wil ik dan weer echt totaal niet (gek he?) en dan TR ik wel. Maar stel iets komt casual ter spraken vind ik het al minder een probleem.
nou ik weet daar niet van. en als het er al is dan wil ik er niet inzitten ook :)
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:03:20 #127
508590 Grotetijd
pi_218189487
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef Sally het volgende:

[..]
Ach.

"#liefdoen" :')
Well, life can be a riot
pi_218189488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef Koen66 het volgende:

[..]
gaat lekker hoor *G*
Ff niet werken dus prima
Oh ziek?
Trust nobody
pi_218189490
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
"#liefdoen" :')
Oh ja.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:03:55 #130
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189491
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Oh ziek?
nee :D
weekend *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189492
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Jou persoonlijke leven is zo goed als openbaar dus daar zou ik niet over klagen.
pi_218189493
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ja :D
Vind het ook tof jou ontmoet te hebben *O*
Niet heel veel gekletst verder... :@
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:04:30 #133
508590 Grotetijd
pi_218189494
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik weet daar niet van. en als het er al is dan wil ik er niet inzitten ook :)
Nee, ik ook niet.
Vind het leuk om met users te DMen hoor, en in sommige gevallen ook wat via de app / social media te ouwehoeren. Maar ik hoef niet in WhatsApp groepen met andere FOK!kers wiens enige bedoeling is om te roddelen achter mensen hun rug om
Well, life can be a riot
pi_218189496
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:02 schreef Masberum het volgende:
- Nee niet doen -
goedzo. beetje zelfmoderatie doet je goed
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:04:51 #135
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189497
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:04 schreef Sally het volgende:

[..]
Niet heel veel gekletst verder... :@
toen ik net aankwam op het veldje ff :Y
meer dan met sommigen :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189498
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef kree het volgende:

[..]
Nee dat zou ik zeker ook niet willen :D
pi_218189499
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef Sally het volgende:

[..]
Ach.

Echt he
Blij dat je het met me eens bent

Kijk dat gaapje :O O+
Trust nobody
pi_218189500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef Koen66 het volgende:

[..]
nee :D
weekend *G*
Ohhh beter!! O+ *O*
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:05:55 #139
508590 Grotetijd
pi_218189501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Jou persoonlijke leven is zo goed als openbaar dus daar zou ik niet over klagen.
Nou, ik heb mijn persoonlijke leven op social media, inclusief alle zooi van toen toch echt afgesloten. En als iemand daar gewoon casual aan refereert heb ik daar echt 0 moeite mee. Maar soms dan komt er iemand binnen in DTS en dan is het al meteen een opmerking richting mijn internetpersona van vroeger of een referentie, en dát vind ik wel vervelend.

Maakt niet uit dat het gebeurd is toen, het punt is dat ik zelf mag bepalen wat ik vervelend vind en wat niet. Toch?
Well, life can be a riot
pi_218189503
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:04 schreef Soury het volgende:

[..]
is dat die van mij dan ook niet dan?

bedoel iedereen kan het nazoeken enzo.
en dan hoop ik niet dat ik het zelfde krijg he.... want dat gaat fucking te ver in mijn gedachte.
en dat is op forum geweest, maar erger nog ook erbuiten.
pi_218189504
Iemand op youtube zegt dat ze 2 kinderen heeft
Bug en bunny

:D
Trust nobody
pi_218189505
quote:
Wat is je probleem?

Het is DTS geen SC.
pi_218189507
met andere woorden, tis 1 ding wat je op forum zegt hier en niet eens of weet ik veel wat.

maar als mensen je persoonlijk op huisadres gaan lastig vallen......tja he.....
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:09:06 #144
508590 Grotetijd
pi_218189509
"wat is je probleem" _O- Zooooo dan, meteen op deze manier.
Waar hadden we het nog geen 10-15 minuten over, op je pik getrapt zijn etc.
Het is inderdaad geen SC, het is DTS. Maar het valt op zoals Kree en Sally ook aankaartte dat ze vaak niets anders bijdraagt dan die smiley als eerste post. En dat is jammer.
Daarnaast word er nu meer geSCt dan geDTSt. Maar goed, dat is weer wat anders. Die discussie word óók een LP.
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:09:08 #145
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189510
bolk.
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189511
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
Het is inderdaad geen SC, het is DTS. Maar het valt op zoals Kree en Sally ook aankaartte dat ze vaak niets anders bijdraagt dan die smiley als eerste post. En dat is jammer.
_O-

Liever bolk?
Trust nobody
pi_218189514
quote:
Daarnaast word er nu meer geSCt dan geDTSt. Maar goed, dat is weer wat anders. Die discussie word óók een LP.
wat de bedoeling is dus en wss het handigste is ook om niet een persoonlijke aanval te maken op iemand he. :)

maar snap wel wat je bedoelt.
pi_218189515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:10 schreef kree het volgende:

[..]
wat de bedoeling is dus en wss het handigste is ook om niet een persoonlijke aanval te maken op iemand he. :)

maar snap wel wat je bedoelt.
Mijn :O is nooit een persoonlijke aanval

Dat weet je :)
Trust nobody
pi_218189516
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:05 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nou, ik heb mijn persoonlijke leven op social media, inclusief alle zooi van toen toch echt afgesloten. En als iemand daar gewoon casual aan refereert heb ik daar echt 0 moeite mee. Maar soms dan komt er iemand binnen in DTS en dan is het al meteen een opmerking richting mijn internetpersona van vroeger of een referentie, en dát vind ik wel vervelend.

Maakt niet uit dat het gebeurd is toen, het punt is dat ik zelf mag bepalen wat ik vervelend vind en wat niet. Toch?
Ja zeker wel en ook niet nodig. Je refereert er wel vaak aan hoe mensen je herkennen en met je op de foto willen dus dan hou je het ook zelf in stand. Soms paradeer je er zelf mee.
pi_218189517
Steeds flarden v liedje in mijn hoofd
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:12:30 #151
508590 Grotetijd
pi_218189519
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja zeker wel en ook niet nodig. Je refereert er wel vaak aan hoe mensen je herkennen en met je op de foto willen dus dan hou je het ook zelf in stand. Soms paradeer je er zelf mee.
Nou... vaak? Ten eerste post ik niet meer zo vaak in DTS, en ten tweede breng ik 't niet meer echt ter spraken tenzij iemand anders een voorzet geeft.
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:12:41 #152
508590 Grotetijd
pi_218189520
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
Steeds flarden v liedje in mijn hoofd
Welk liedje, misschien kan ik helpen zoeken
Well, life can be a riot
pi_218189521
quote:
Ja het is wat jammer om meteen iemand de maat te nemen om een smiley ja. Jij begint.
pi_218189522
kijk het maakt niet zoveel uit wie of wat nu weer wat post en op wat voor manier.
uiteindelijk is er altijd wel een praatje te maken?

maar het begint natuurlijk nooit met iets van. owh die doe dit of die doe dat en. ja die deed dit vorige topic....?

lekker boeien. ik gooi er onderwerpen in die wss de helft niks boeien. of iets willekeurigs. en soms is dat leuk en soms loopt het dood, maar dat is een open optie zeg maar.

meestal gezelliger wel. op die manier.
pi_218189526
Ga lekker overdag iedereen aanspreken over de smileys. :R :B :G 8}

enzovoorts.......
pi_218189527
quote:

[..]

echt ik adviseer je. en ook voor mezelf om deze. :O

niet te doen. :).
pi_218189529
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Nou... vaak? Ten eerste post ik niet meer zo vaak in DTS, en ten tweede breng ik 't niet meer echt ter spraken tenzij iemand anders een voorzet geeft.
Nee is het niet DTS is het wel R&P waar je graag je verhaal kwijt wil. Niks mis mee hoor maar ga niet zeggen dat mensen niks van je weten.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:15:06 #158
508590 Grotetijd
pi_218189530
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef kree het volgende:

[..]

_O_ Deze man _O_
Het komt zo over van "ik vind dit zeer slaapverwekkend, en wil dit even laten weten"
Well, life can be a riot
pi_218189532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef Shii het volgende:
Ga lekker overdag iedereen aanspreken over de smileys. :R :B :G 8}

enzovoorts.......
Of zet een TR voor lege posts _O-
pi_218189533
*you can't play on broken strings* :muziek:
Trust nobody
pi_218189535
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef kree het volgende:

[..]

Noted
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:16:39 #162
508590 Grotetijd
pi_218189536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee is het niet DTS is het wel R&P waar je graag je verhaal kwijt wil. Niks mis mee hoor maar ga niet zeggen dat mensen niks van je weten.
Volgens mij zeg ik helemaal nergens dat mensen niks van mij weten. Ik zeg dat ik het LASTIG vind als iemand refereert aan iets van mijn internetverleden uit het niets. Nogmaals, als er een gesprek/discussie gaande is en zoiets word benoemd is dat 0 probleem. Als er iemand uit het niets DTS binnenkomt met een referentie van mij van vroeger op wat voor manier dan ook, ja dan mag ik daar wel wat van vinden toch?

Lezen Soury, please.
Well, life can be a riot
pi_218189537
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
_O_ Deze man _O_
Het komt zo over van "ik vind dit zeer slaapverwekkend, en wil dit even laten weten"
ja nouja. zo is die smiley bedoelt toch.

van zeg maar het boeit me geen ene reet wat jullie zeggen, tis slaapverwekkend

tja wat moet je daar nou nog over zeggen, nu denk ik zo is ze niet helemaal, maar damn. die smiley is wel het herkenbare van oke, kom ff kijken en zie, ja dit boeit me geen reet.

naja dan kun je beter denk niet posten hier.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:17:08 #164
508590 Grotetijd
pi_218189539
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
*you can't play on broken strings* :muziek:
Broken Strings is dat van Nelly Furtado en eh......? James Morisson.
Well, life can be a riot
pi_218189540
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:16 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Noted
nouja meen het serieus ook he, dus niet alleen noted. maar doe het volgende keer dan anders, want je bent wss leuker als je zelf denkt. :)
pi_218189542
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:16 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Volgens mij zeg ik helemaal nergens dat mensen niks van mij weten. Ik zeg dat ik het LASTIG vind als iemand refereert aan iets van mijn internetverleden uit het niets. Nogmaals, als er een gesprek/discussie gaande is en zoiets word benoemd is dat 0 probleem. Als er iemand uit het niets DTS binnenkomt met een referentie van mij van vroeger op wat voor manier dan ook, ja dan mag ik daar wel wat van vinden toch?

Lezen Soury, please.
Ja dat kan ik verder niks aan doen. Iedereen weet wie je bent.
pi_218189543
Hoe vaak ik niet de :R smiley heb gekregen.

Zo'n leuke fijne users ook, maar toch posten ze een :R , maar ik hoor daar nooit iemand over zeiken....
pi_218189544
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:16 schreef kree het volgende:

[..]
ja nouja. zo is die smiley bedoelt toch.

van zeg maar het boeit me geen ene reet wat jullie zeggen, tis slaapverwekkend

tja wat moet je daar nou nog over zeggen, nu denk ik zo is ze niet helemaal, maar damn. die smiley is wel het herkenbare van oke, kom ff kijken en zie, ja dit boeit me geen reet.

naja dan kun je beter denk niet posten hier.
Ik heb je toch al minstens 3788654 keer gezegd dat die smiley gapen/ moe zijn betekent. En ik hem lief vind. Dat jij er steeds voor kiest om het negatief uit te leggen..
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:19:20 #169
508590 Grotetijd
pi_218189547
Die smiley komt gewoon over als "het is slaapverwekkend" joh, het is een gapende smiley. Jij kan wel zeggen dat hij voor jou zo en zo overkomt, maar voor de mensen die dat niet weten (of vergeten zijn in Kree z'n geval) is't gewoon een gaap.
Well, life can be a riot
pi_218189549
Zo grappig dat je vaak zo willekeurig een liedje jn je hoofd hebt
Trust nobody
pi_218189550
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:18 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Ik heb je toch al minstens 3788654 keer gezegd dat die smiley gapen/ moe zijn betekent. En ik hem lief vind. Dat jij er steeds voor kiest om het negatief uit te leggen..
ja. maar over het algemeen hier betekend ie wat anders. doe dan een andere. er is nog die met Zzzzzz enzo ook he :)

:z :Z

die ofzo?

bovendien plaatjs je de context er niet bij.
goed hoe moet ik weten dan (praat maar ff voor mezelf).
Of zoietrs betekend ik ben moe, of het boeit me geen ene kloot wat jullie hier zeggen en doe alleen ff zeggen dat ik moe ben?
pi_218189551
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
Die smiley komt gewoon over als "het is slaapverwekkend" joh, het is een gapende smiley. Jij kan wel zeggen dat hij voor jou zo en zo overkomt, maar voor de mensen die dat niet weten (of vergeten zijn in Kree z'n geval) is't gewoon een gaap.
En inmiddels heb ik t aan jullie allebei al vaak uitgelegd en toch bliiven jullie er over doorgaan

Apart wel
Trust nobody
pi_218189552
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
pi_218189553
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:18 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Nou ja met je lief, je kan je toch wel voorstellen dat een gapend iemand redelijk ongeïnteresseerd overkomt. Ook al bedoel je het niet zo.
pi_218189554
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:19 schreef kree het volgende:

[..]
ja. maar over het algemeen hier betekend ie wat anders. doe dan een andere. er is nog die met Zzzzzz enzo ook he :)
Noted
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:21:14 #176
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189555
u
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189556
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Vermoeiend he

En blijft n lieve smiley
Dat mondje O+
Trust nobody
pi_218189557
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:21 schreef Koen66 het volgende:
u
[..]
:O O+
Trust nobody
pi_218189558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja met je lief, je kan je toch wel voorstellen dat een gapend iemand redelijk ongeïnteresseerd overkomt. Ook al bedoel je het niet zo.
Zeg dat maar tegen de :R :{w :B bolkers hier.
pi_218189559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:22 schreef Shii het volgende:

[..]
En dit
X08766544
Trust nobody
pi_218189560
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:20 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Noted
tja, mag ik wat vragen aan je trouwens?
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:23:38 #182
508590 Grotetijd
pi_218189562
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:20 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
En inmiddels heb ik t aan jullie allebei al vaak uitgelegd en toch bliiven jullie er over doorgaan

Apart wel
Je kan het uitleggen dat 't iets met "lief doen/lief zijn/liefde" betekent. Maar een gapende smiley komt gewoon ongeïnteresseerd over.

Stel he. Jij post in een topic in R&P, je gooit daar een heel verhaal neer over hoe je je voelt en iemand komt binnen met diezelfde smiley. Wat zou je dan denken? Oh hij voelt compassie/empathie voor mij want die smiley betekent liefde of oh, het interesseert hem geen ene drol en dit is zeer out of place?.... Ik denk het 2e.
Well, life can be a riot
pi_218189563
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:23 schreef kree het volgende:

[..]
tja, mag ik wat vragen aan je trouwens?
Nou?
Trust nobody
pi_218189564
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:22 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja dat is een bolk dingetje kan ik verder niks mee. Smileys en PI's zijn onderschat op fok. Helaas kan je een PI vast instellen. Maakt alles overbodig, stomme zet van Danny.
pi_218189565
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:23 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Je kan het uitleggen dat 't iets met "lief doen/lief zijn/liefde" betekent. Maar een gapende smiley komt gewoon ongeïnteresseerd over.

Stel he. Jij post in een topic in R&P, je gooit daar een heel verhaal neer over hoe je je voelt en iemand komt binnen met diezelfde smiley. Wat zou je dan denken? Oh hij voelt compassie/empathie voor mij want die smiley betekent liefde of oh, het interesseert hem geen ene drol en dit is zeer out of place?.... Ik denk het 2e.
Dit is dts
Uiteraard post ik nooit zomaar :O in een rp topic
Rare vergelijking
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:25:34 #186
508590 Grotetijd
pi_218189566
Ja prima :X :O
Well, life can be a riot
pi_218189569
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:24 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Nou?
nou wat ik denk. en je mag zeggen of negeren hoor want vraag het openbaar.

maar oke, over het algemeen denk ik, jij zelf hebt vrij weinig over jezelf verteld?
Nu is dat normaal want doet meeste rest ook niet.

Maar ik zit me dan altijd af te vragen, je post wel soort van mee, maar dan kom je met die gaap smiley vaak
Wat voor mij iig betekend "het boeit me niet wat je zegt en vermoeiend". Zie ik dat dan nu verkeerd?

Of weet niet?
Ik denk namelijk van niet, maar en echt en heb je ook wel eens via DM gesproken en drama over gehad, maar echt tot nu toe heb ik nog totaal geen hoogte van jou eerlijk gezegd.,

Weet het gewoon nog niet?

Snap je dat?
pi_218189570
Oh the truth hurts and the lies worse :muziek:
Trust nobody
pi_218189572
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
Oh the truth hurts and the lies worse :muziek:
ja haha nee hier kom je niet mee weg?

ff iets duidelijker graag :P
pi_218189575
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:28 schreef kree het volgende:

[..]
ja haha nee hier kom je niet mee weg?

ff iets duidelijker graag :P
Is uit het liedje :Y
Trust nobody
pi_218189576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:29 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Is uit het liedje :Y
nou doe maar t YouTube linkje dan ff hierover en dan zal ik er nog ff over denken :)
pi_218189579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:29 schreef kree het volgende:

[..]
nou doe maar t YouTube linkje dan ff hierover en dan zal ik er nog ff over denken :)
Heeft niks met jouw vraag te maken
Link staat in muziektopic
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:35:08 #193
446112 mario390
pi_218189580
nee hoor
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:37:59 #194
508590 Grotetijd
pi_218189583
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:35 schreef mario390 het volgende:
nee hoor
Wel hoor
Well, life can be a riot
pi_218189584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:35 schreef mario390 het volgende:
nee hoor
?
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:38:38 #196
446112 mario390
pi_218189587
0mi
pi_218189591
Oke
Trust nobody
pi_218189592
quote:

[..]

weet ik wel maar het komt zo onhandig over vaak wel.
pi_218189593
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:42 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik wel maar het komt zo onhandig over vaak wel.
Noted
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:45:32 #200
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189597
Lekker schijt hebben aan alles en iedereen. _O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_218189598
..
Trust nobody
pi_218189599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:43 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Noted
nouja vertel eens wat over jezelf ofzo? en dan niet in cryptische dingen. ?

zou helpen wss denk ik iig. maargoed nu vind ik de rest ook alweer onhandig reageren dus oke.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:47:17 #203
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189601
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:46 schreef kree het volgende:

[..]

zou helpen wss denk ik iig. maargoed nu vind ik de rest ook alweer onhandig reageren dus oke.
Gelukkig reageer jij altijd gepast. _O_
pi_218189602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:46 schreef kree het volgende:

[..]

Oke :)
Trust nobody
pi_218189604
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is een bolk dingetje kan ik verder niks mee. Smileys en PI's zijn onderschat op fok. Helaas kan je een PI vast instellen. Maakt alles overbodig, stomme zet van Danny.
PI gebruik ik wel regelmatig.

Maar in DTS mag je pesten bolken met smileys. :R 8} Daar hoor je overdag niemand over. En nu begint iedereen over een gaap smiley te zeuren.
pi_218189605
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Gelukkig reageer jij altijd gepast. _O_
probeer het iig ;)

maar meen het ook wel wat ik zeg.
pi_218189606
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker schijt hebben aan alles en iedereen. _O_
_O_
pi_218189608
Bijna 2 uur
Trust nobody
pi_218189609
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Oke :)
trouwens voel je niet onder druk gezet hierdoor he,....

Lekker vertellen alleen wat jezelf wil. en die smiley ja die is mss onhandig. :)
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:49:56 #210
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189610
pi_218189612
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:49 schreef kree het volgende:

[..]
trouwens voel je niet onder druk gezet hierdoor he,....

Lekker vertellen alleen wat jezelf wil. en die smiley ja die is mss onhandig. :)
Noted
Trust nobody
pi_218189613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Shii het volgende:

[..]
PI gebruik ik wel regelmatig.

Maar in DTS mag je pesten bolken met smileys. :R 8} Daar hoor je overdag niemand over. En nu begint iedereen over een gaap smiley te zeuren.
Ik denk dat de gaap smiley wat irriteert om andere reden dan een bolk. En een PI gebruik je toepasselijk.
pi_218189614
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:49 schreef KillemWieft het volgende:
Wat een onhandige smiley. :O
pi_218189615
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:50 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Noted
oke dan genoeg over happy he, tis altijd beetje lullig om met zijn allen over iemand te praten of niet?
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:52:39 #215
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189616
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:51 schreef kree het volgende:

[..]
oke dan genoeg over happy he, tis altijd beetje lullig om met zijn allen over iemand te praten of niet?
Nee hoor.
pi_218189617
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:52 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Nee hoor.
ik vind van wel.
pi_218189620
Ik kijk draadstaal
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:55:05 #218
508590 Grotetijd
pi_218189621
Noted
Well, life can be a riot
pi_218189622
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat de gaap smiley wat irriteert om andere reden dan een bolk. En een PI gebruik je toepasselijk.
Ik snap best dat een gaap smiley irriteert, maar Jezus, ik irriteer me ook regelmatig mateloos aan de posts van die twee moraalridders die losgaan op de gaapsmiley.
pi_218189623
Jammer dat t seizoen is afgrlopen
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:57:10 #221
508590 Grotetijd
pi_218189624
Seizoen nu al afgelopen ja? Amper 6-7 afleveringen, wat kort.
Well, life can be a riot
pi_218189625
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:57 schreef Grotetijd het volgende:
Seizoen nu al afgelopen ja? Amper 6-7 afleveringen, wat kort.
Oh misschien ook wel niet *O*
Trust nobody
pi_218189627
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:55 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik snap best dat een gaap smiley irriteert, maar Jezus, ik irriteer me ook regelmatig mateloos aan de posts van die twee moraalridders die losgaan op de gaapsmiley.
daarom... maar voor mij is het geen drama opzich, tis alleen jammer want kan er niks mee he een smiley. geldt net zo goed voor meeste hier trouwens.

maargoed over het algemeen is het merendeel hier ook maar saai en komt er nooit iets van een discussie. omdat gaan we elkaar quoten met smileys. :')

dus. LOL. alsof jullie allemaal beter zijn. damn. zeg....
  zaterdag 12 juli 2025 @ 01:58:01 #224
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189628
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:52 schreef kree het volgende:

[..]
ik vind van wel.
Gelukkig houd jij er nooit een aparte mening op na.
pi_218189629
8 afleveringen nu
Trust nobody
pi_218189630
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:58 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Gelukkig houd jij er nooit een aparte mening op na.
nou denk niet dat mijn mening zo vreemd of raar is eerlijk gezegd?
pi_218189631
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:57 schreef kree het volgende:

[..]
daarom... maar voor mij is het geen drama opzich, tis alleen jammer want kan er niks mee he een smiley. geldt net zo goed voor meeste hier trouwens.

maargoed over het algemeen is het merendeel hier ook maar saai en komt er nooit iets van een discussie. omdat gaan we elkaar quoten met smileys. :')

dus. LOL. alsof jullie allemaal beter zijn. damn. zeg....
Ik houd van saai, ik ben supersaai, dus...
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:00:43 #228
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189634
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:59 schreef kree het volgende:

[..]
nou denk niet dat mijn mening zo vreemd of raar is eerlijk gezegd?
9 van de 10 keer wél. _O-
pi_218189635
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:59 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik houd van saai, ik ben supersaai, dus...
ja dus alleen bolk hier en quote erop en bolk en etc.

????

naja ik vond het toch leuker als er in ieder geval iets was om over te praten. En goed. zal het wel weer kree gezeik zijn,
maar maakt me dus geen reet uit, ik vond het iig wel leuker en denk sommigen ook, want was er eens wat anders als op iets van "niks" te reageren.
pi_218189637
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:00 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
9 van de 10 keer wél. _O-
goedzo en dan hebben we het iig iets om over te hebben nog :P
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:02:06 #231
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189638
Dit is Karel. Karel is heel gelukkig. Hij noemt zichzelf daarom Karel de Gelukkige.

pi_218189639
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:01 schreef kree het volgende:

[..]
ja dus alleen bolk hier en quote erop en bolk en etc.

????

naja ik vond het toch leuker als er in ieder geval iets was om over te praten. En goed. zal het wel weer kree gezeik zijn,
maar maakt me dus geen reet uit, ik vond het iig wel leuker en denk sommigen ook, want was er eens wat anders als op iets van "niks" te reageren.
Het boeit me geen ene reet wat jij vindt, want ik zit hier niet om jou te vermaken. Ik zit hier om mezelf te vermaken.
pi_218189640
Seizoen 15 nu *O*
Trust nobody
pi_218189641
:O :O :O

(ja, ik bedoel gaapjes....)

:W

:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
pi_218189642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:02 schreef Shii het volgende:

[..]
Het boeit me geen ene reet wat jij vindt, want ik zit hier niet om jou te vermaken. Ik zit hier om mezelf te vermaken.
exact ja. en als iedereen zo denkt hier dan gaat het sowieso nergens over.

maar oke dat terzijde. lol ik kijk ff schimmel serie verder.
pi_218189643
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 01:55 schreef Shii het volgende:

[..]
Weet je wat ik snap die mensen niet die uit de score lijst willen. Speel je niet mee dat post je gewoon mee. Mensen gaan uit die score lijst omdat ze zogenaamd niet mee willen doen. Maar hebben blijkbaar wel het recht om spelers dwars te zitten. Dat geeft scheve gezichten, ik snap dat bv SwJ er uit is door de sluitposts. Maar verder wat een gezeik, Aloa eruit maar volgende maand weer erin, jesus tering zeg Bondage gaat een dagtaak hebben met dat gezeik. Geen exculde meer klaar, je speelt of je chat,
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:05:40 #237
508590 Grotetijd
pi_218189644
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:03 schreef Sally het volgende:
:O :O :O

(ja, ik bedoel gaapjes....)

:W

:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
_O-
Well, life can be a riot
pi_218189647
Heel seizoen nog
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:07:45 #239
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_218189648
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:08:13 #240
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189649
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
_O_ hema _O_
pi_218189650
quote:
88s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:07 schreef hemarookworst het volgende:
Hoi
Trust nobody
pi_218189651
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Weet je wat ik snap die mensen niet die uit de score lijst willen. Speel je niet mee dat post je gewoon mee. Mensen gaan uit die score lijst omdat ze zogenaamd niet mee willen doen. Maar hebben blijkbaar wel het recht om spelers dwars te zitten. Dat geeft scheve gezichten, ik snap dat bv SwJ er uit is door de sluitposts. Maar verder wat een gezeik, Aloa eruit maar volgende maand weer erin, jesus tering zeg Bondage gaat een dagtaak hebben met dat gezeik. Geen exculde meer klaar, je speelt of je chat,
Als je de hele dag door na iedere post die je plaatst wordt dwars gezeten dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je voor je eigen gemoedsrust uit de lijst gaat.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:10:07 #243
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189652
pi_218189654
Wijze woorden
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:12:23 #245
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189655
pi_218189658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:09 schreef Shii het volgende:

[..]
Als je de hele dag door na iedere post die je plaatst wordt dwars gezeten dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je voor je eigen gemoedsrust uit de lijst gaat.
Ja maar volgende maand doet hij wel weer mee. Kap eens een keer met andere opzadelen met jou probleem. Zal best een kleine moeite zijn maar het is niet de taak van Bondage om dit te regelen.
pi_218189659
pi_218189660
Draadstaal vol liefde
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:15:24 #249
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189661
pi_218189663
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar volgende maand doet hij wel weer mee. Kap eens een keer met andere opzadelen met jou probleem. Zal best een kleine moeite zijn maar het is niet de taak van Bondage om dit te regelen.
Oh, eens eruit, altijd eruit, zou ik zeggen...
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:16:33 #251
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189664
pi_218189665
Dus
Trust nobody
pi_218189666
quote:
Ja precies, zo zit ik nu. _O-
pi_218189668
Dit was het weer
Trust nobody
pi_218189669
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:05 schreef Soury het volgende:

[..]
zo vaak al gezegd. voor de mensen die "score" hier willen halen heb je mensen nodig die dat dus totaal niet willen. alleen al om gewoon ergens over te praten, alleen daardoor halen ze score door nikszeggende bs opmerkingen te plaatsen.

daarom wordt ik dit topic ook soms zo zat, want zonder dat. en alleen het "spel". is dit binnen een maand dood nl.

of alleen aaneenschakeling aan smileys en bolk.
snap niet dat jullie dat niet begrijpen.?
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:18:09 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218189670
Hi kree
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:18:29 #257
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189671
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:18:38 #258
268260 Dr.Mikey
pi_218189672
Mandela
R.I.P DTS.
pi_218189673
Dit was het weer _O_ _O-
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:18:59 #260
268260 Dr.Mikey
pi_218189674
Oke
R.I.P DTS.
pi_218189676
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:19:22 #262
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189677
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hi kree
Matchday!
pi_218189678
Vond t grappig
Trust nobody
pi_218189679
nou ben het weer helemaal zat weer eigenlijk dit topic?

het gaat weer ineens over van we "moeten het spel houden". en dan ben ik er al klaar mee gelijk.

je mag blij zijn dat er nog eens wat anders hierin komt ipv alleen bolk enzo. zeg ik even voor de spel liefhebbers.
overweeg om ander topic te maken nl.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:20:37 #265
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189680
pi_218189681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:19 schreef HappyCharly het volgende:
Vond t grappig
het is ook grappig, totdat alleen nog maar "spel-deelnemers" volgens regels aan dit topic meedoen, dan gaat het snel saai worden denk ik iig.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:22:01 #267
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189682
pi_218189683
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:21 schreef kree het volgende:

[..]
het is ook grappig, totdat alleen nog maar "spel-deelnemers" volgens regels aan dit topic meedoen, dan gaat het snel saai worden denk ik iig.
Nee
Ik vond draadstaal grappig
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:23:11 #270
508590 Grotetijd
pi_218189685
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:20 schreef kree het volgende:
nou ben het weer helemaal zat weer eigenlijk dit topic?

het gaat weer ineens over van we "moeten het spel houden". en dan ben ik er al klaar mee gelijk.

je mag blij zijn dat er nog eens wat anders hierin komt ipv alleen bolk enzo. zeg ik even voor de spel liefhebbers.
overweeg om ander topic te maken nl.
Maar je hebt al een topic toch in ONZ? Dat centrale Kree topic.
Ga daar weer in posten dan, mensen die je graag mogen komen vanzelf :D
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:24:07 #271
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189686
pi_218189687
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:17 schreef kree het volgende:

[..]
zo vaak al gezegd. voor de mensen die "score" hier willen halen heb je mensen nodig die dat dus totaal niet willen. alleen al om gewoon ergens over te praten, alleen daardoor halen ze score door nikszeggende bs opmerkingen te plaatsen.

daarom wordt ik dit topic ook soms zo zat, want zonder dat. en alleen het "spel". is dit binnen een maand dood nl.

of alleen aaneenschakeling aan smileys en bolk.
snap niet dat jullie dat niet begrijpen.?
Je denkt dat je heel erg belangrijk bent, maar iedere user hier kan gewoon bolken en maakt niet uit wat voor een onderwerpen je aankaart, of dat je de dag doorneemt of wat je gaat doen vandaag, niemand geeft een fuck, het gaat hier om de puntjes en dat kan je heel goed bereiken met gewoon onzin.

En dan is er ook ruimte voor de echte meelevende reacties en als users iets kwijt willen, maar ga niet users de maat nemen die hier komen voor de onzin.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:25:08 #273
508590 Grotetijd
pi_218189688
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:25:19 #274
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189689
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:23 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Godverdomme iedere week hetzelfde gezeik in vrijwel dezelfde bewoording! Ongelooflijk.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:26:19 #275
508590 Grotetijd
pi_218189690
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:24 schreef Shii het volgende:

[..]
Je denkt dat je heel erg belangrijk bent, maar iedere user hier kan gewoon bolken en maakt niet uit wat voor een onderwerpen je aankaart, of dat je de dag doorneemt of wat je gaat doen vandaag, niemand geeft een fuck, het gaat hier om de puntjes en dat kan je heel goed bereiken met gewoon onzin.

En dan is er ook ruimte voor de echte meelevende reacties en als users iets kwijt willen, maar ga niet users de maat nemen die hier komen voor de onzin.
Niemand geeft een fuck is wel heel erg kort door de bocht. Denk dat het voornaamste hier gewoon het spel is, maar dat mensen het echt niet erg vinden als je hier gewoon komt om te chatten. En de mensen die dat willen haken dan daar op aan, net als dat er mensen zijn die daar niks mee hebben en echt alleen maar komen voor 't spel. En dat is oke.
Well, life can be a riot
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:27:37 #277
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189692
pi_218189693
Bijna vol
Trust nobody
pi_218189694
Daar past ie wel in.
Ik nen eerder bang voor die tandjes
pi_218189696
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Niemand geeft een fuck is wel heel erg kort door de bocht. Denk dat het voornaamste hier gewoon het spel is, maar dat mensen het echt niet erg vinden als je hier gewoon komt om te chatten. En de mensen die dat willen haken dan daar op aan, net als dat er mensen zijn die daar niks mee hebben en echt alleen maar komen voor 't spel. En dat is oke.
Dat zeg ik toch ook in het tweede deel van m'n post. Maar het gaat er hier niet om maar kree te vermaken door te slowchatten.
pi_218189697
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-07-2025 02:30

nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 907 / +23 / +0 / 3562 / 3941
2. FreshFruit / 622 / +56 / +0 / 1015 / 1335
3. KillemWieft / 486 / +51 / +5 / 214 / 364
4. gebrokenglas / 370 / +52 / +0 / 1189 / 1428
5. MooieTop6 / 299 / +35 / +0 / 889 / 1042
6. DJMO / 271 / +33 / +0 / 418 / 561
7. loveislikeakiss / 251 / +7 / +0 / 1230 / 1390
8. Lovely / 240 / +33 / +0 / 1211 / 1365
9. Fogel / 231 / +6 / +0 / 638 / 803
10. _UserName_ / 225 / +47 / +0 / 165 / 227
11. mario390 / 212 / +5 / +5 / 369 / 475
12. HappyCharly / 199 / +32 / +7 / 159 / 215
13. Dr.Mikey / 195 / +16 / +0 / 169 / 249
14. MizzezAmy / 192 / +15 / +0 / 855 / 1018
15. Helenattenek / 185 / +0 / +0 / 186 / 260
16. maily / 155 / +30 / +0 / 629 / 719
17. Sally / 146 / +0 / +1 / 127 / 207
18. hemarookworst / 145 / +13 / +0 / 476 / 586
19. marc0871 / 106 / +17 / +0 / 290 / 378
20. Soury / 104 / +3 / +0 / 63 / 83
SPOILER
Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
pi_218189698
jeetje zit Monitor er weer tussen. :(
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:30:38 #283
508590 Grotetijd
pi_218189699
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:29 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook in het tweede deel van m'n post. Maar het gaat er hier niet om maar kree te vermaken door te slowchatten.
Eens. Het gaat ook niet om het vermaak van een enkele user. En als Kree het hier niet fijn vind dan post 'ie maar gewoon in z'n eigen topic.. Die is hier ook nog.
Sterker nog, een tijd terug werd daar óók (tijdens praktisch 't zelfde gesprek :') ) aan gerefereerd.
Well, life can be a riot
pi_218189701
Danku moni
Trust nobody
pi_218189702
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:23 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
whah zou het kunnen met een topic, maarja ik ben er maar paar dagen per week eigenlijk.

dat is de enige reden eigenlijk waarom ik denk dat werkt niet ook :')
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:31:19 #287
268260 Dr.Mikey
pi_218189703
Popcorn
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:32:28 #288
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189705
pi_218189706
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:24 schreef Shii het volgende:

[..]

je ziet dat verkeerd, het gaat niet om mij opzich of wat ik zeg.

het gaat erom dat er iets is waar over te kletsen is, van wie dat is maakt niet uit....

zie deze hele avond maar weer?
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:33:14 #290
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189707
pi_218189708
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:30 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Eens. Het gaat ook niet om het vermaak van een enkele user. En als Kree het hier niet fijn vind dan post 'ie maar gewoon in z'n eigen topic.. Die is hier ook nog.
Sterker nog, een tijd terug werd daar óók (tijdens praktisch 't zelfde gesprek :') ) aan gerefereerd.
dat doe ik dan ook, :)

maar zeg maar even hoe ik erover denk :)
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:34:54 #292
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189711
pi_218189712
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Popcorn
Lekker
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:35:08 #294
508590 Grotetijd
pi_218189713
Ja
Maar

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:33 schreef kree het volgende:

[..]
dat doe ik dan ook, :)

maar zeg maar even hoe ik erover denk :)
Dat doe je wel héél erg vaak beste Kree. En hoe anderen daar in staan lijkt je dan niet te boeien en dan word het de grote Kree show omdat je gaat drammen en zeiken en zeuren en niet openstaat voor anderen hun mening.

Als het je echt niet bevalt, ga dan lekker in je eigen topic posten. Nogmaals, daar kan je lekker je ei kwijt. En als mensen denken "hey dat is leuk!" dan posten ze vanzelf mee. Je moet niks willen forceren, je ziet het. Dan krijg je alleen maar dit soort reacties, en dan ga je weer de slachtofferrol gebruiken..
Well, life can be a riot
pi_218189714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:32 schreef kree het volgende:

[..]
je ziet dat verkeerd, het gaat niet om mij opzich of wat ik zeg.

het gaat erom dat er iets is waar over te kletsen is, van wie dat is maakt niet uit....

zie deze hele avond maar weer?
Misschien moet je eens accepteren dat soms ook niemand zin heeft om over iets te kletsen.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:36:31 #296
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_218189716
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Shii het volgende:

[..]
Misschien moet je eens accepteren dat soms ook niemand zin heeft om over iets te kletsen.
pi_218189717
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Grotetijd het volgende:
Ja
Maar
[..]
Dat doe je wel héél erg vaak beste Kree. En hoe anderen daar in staan lijkt je dan niet te boeien en dan word het de grote Kree show omdat je gaat drammen en zeiken en zeuren en niet openstaat voor anderen hun mening.

Als het je echt niet bevalt, ga dan lekker in je eigen topic posten. Nogmaals, daar kan je lekker je ei kwijt. En als mensen denken "hey dat is leuk!" dan posten ze vanzelf mee.
hoezo niet open staan voor andere meningen?

moeten ze er wel zijn behalve ik wil alleen bolk posten dus enzo...
niet goede topic ervoor. ja wellicht. maar dan nog.
pi_218189718
6
Trust nobody
pi_218189719
2
Trust nobody
  zaterdag 12 juli 2025 @ 02:36:50 #300
508590 Grotetijd
pi_218189720
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:36 schreef HappyCharly het volgende:
6
zas
Well, life can be a riot
pi_218189722
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Shii het volgende:

[..]
ik accepteer het...

nou veel plezier vannacht nog he :) en rest volgende week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')