SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik kom op Fok voor de lol en gezelligheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezelligSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ongenoegen spuien is ook helemaal prima, maar dat er een 'straf' aan zit dat je niet meer mag posten, daar heb ik wel moeite mee.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ben niet vies van een relletjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom op Fok voor de lol en gezelligheid.
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik kan het niet méér met je eens zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig![]()
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.
Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.
Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen.
je weet ik hou van jullie allen he.
Do what you love, love what you do!![]()
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer met je eens zijn![]()
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te weten![]()
ik heb irl al te vaak gezeik, dat hoef ik online niet ook nog.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?
Heb genoeg Slowchats waar ik regelmatig kom, dan verkas ik gewoonSame shit, different day
SC hopper present![]()
Weet je wat pas frustrerend is?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.![]()
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.
Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.
Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen.
je weet ik hou van jullie allen he.Iedereen is een kutlultrut
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.![]()
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Weet ik, ik zit wat te fucken met jequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?![]()
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.quote:![]()
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.Iedereen is een kutlultrut
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik wou zeggen "ja ik ook niet"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.![]()
Nou nee. Ik ben wel speciaal voor hem wat dat betreft. Ik heb hem nooit afgezeken of wat dan ook. Alleen maar geholpen juistquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.![]()
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.
weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.
Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.
Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.
Goed weet me inmiddels te beheersen daarop
Kree is nooit op de man af.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @kree
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree is nooit op de man af.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @:Kree![]()
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?
weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.
Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.
Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.
Goed weet me inmiddels te beheersen daarop
dit. ZIjn hier sowieso best veel users waar ik niet kwaad op kan worden maar wel denk fffffuuuuuucccckkkkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb 'm nog nooit echt aanvallend richting iemand gezien. Maar wel met je eens, het kan soms vrij drammerig en vervelend over komen. En dan lijkt Kree zelf ook niet in te zien waar het dan fout gaat, en als anderen hem er op wijzen (en dit weet hij ook, toch Kree?) dan springt 'ie in een soort slachtofferrol. En dat is zo zondequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.Well, life can be a riot
je zegt het weer treffendquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval niet![]()
Want dan tikken we dat vanavond nog even af natuurlijk“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Geen idee. Maar ik zit sowieso nooit te wachten op een gevecht. Als ik win heb ik geen voldoening en als ik verlies ook niet.quote:![]()
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel.
En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.
naja sommige hier zullen dit herkennen.
Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes.
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Soms neemt ie dan sushi mee. Meestal huilen
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.Iedereen is een kutlultrut
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.
En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.
naja sommige hier zullen dit herkennen.
Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes.![]()
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.![]()
ik heb hooguit per ongeluk wel eens een TR geplaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij heeft toch respect voor anderen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.![]()
kree is kree en in het weekend pakt hij zijn biertje. Iedereen weet dat en het gaat ert e uiwen (eens mis) Dan denk ik laat het lekker. Maar dat gehak op één persoon is zo lekker soms, en dan komen de users uit alle krochten van fok.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.Iedereen is een kutlultrut
ha judo. heb nog de gele band gehaalt ooitquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!
waar maar heb ik dan ook wel denk ik?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.
of denk je van niet? sta open he voor kritiek ookDo what you love, love what you do!![]()
Nou ja delete maar weer....................
Maar jammer dat soms een pittig of confronterend of doeltreffend argument bestraft wordt met een TR, een note, een ban enz....![]()
Hehe je hebt nu wat gedronken. Je eerdere reacties waren perfect maar nu begint het iets te schuiven.. :pquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar heb ik dan ook wel denk ik?
of denk je van niet? sta open he voor kritiek ook![]()
Hoezo? nu weer dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
Maar jammer dat soms een pittig of confronterend of doeltreffend argument bestraft wordt met een TR, een note, een ban enz....Iedereen is een kutlultrut
ojee wat wilde je zeggenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
Maar jammer dat soms een pittig of confronterend of doeltreffend argument bestraft wordt met een TR, een note, een ban enz....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je hebt toch niks verkeerd gezegd? Of is er een reactie verwijderd die ik niet heb gezien zo snel?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
Maar jammer dat soms een pittig of confronterend of doeltreffend argument bestraft wordt met een TR, een note, een ban enz....![]()
Iemand belachelijk maken is wel makkelijk ja, zo werkt dat. Maar het werkt wel twee kanten op he.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
kree is kree en in het weekend pakt hij zijn biertje. Iedereen weet dat en het gaat ert e uiwen (eens mis) Dan denk ik laat het lekker. Maar dat gehak op één persoon is zo lekker soms, en dan komen de users uit alle krochten van fok.![]()
Ik heb hem nog nooit iemand belachelijk zien maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Iemand belachelijk maken is wel makkelijk ja, zo werkt dat. Maar het werkt wel twee kanten op he.Iedereen is een kutlultrut
zou wel willen, want opzich vond ik dat heel leuk wel. maar kom niet meer op stations nu?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:32 schreef Masberum het volgende:
En je moet vaker op stations de piano spelen Kree. Je kan erg mooi piano spelen
het was makkelijk toen ik geen werk had (of naja beetje werk en via stations moest reizen)
Maar dat waren dagen op om echt 4 uur enzo door treinen en zonder rijbewijs dat ik ergens opgepikt werd en dan 4 uur in de middag terug.
Tis geen leven dat en niet te doen op lange termijn, zou dat niet meer willen.
Heb nu gelukkig weer vast contract, dat alles kwam trouwens doordat ik geen rijbewijs had.
Ook weer mooie tijden door meegemaakt dat wel. maar het is wel onwijs lastig dan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie nu pas je uiquote:
Omdat mensen te snel op hun digitale pik getrapt zijn, iets wat ze niet aanstaat bestrijden ze met een TR i.p.v dat ze er als volwassenen uit willen komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
Maar jammer dat soms een pittig of confronterend of doeltreffend argument bestraft wordt met een TR, een note, een ban enz....
Als iets té persoonlijk word dan snap ik een TR wel, maar als je gewoon met elkaar praat, het word een discussie. En daar worden binnen de perken wat dingen gezegd die misschien niet heel vriendelijk zijn? Laat lekker gaan. Het is maar het internet. Niemand kent elkaar volgens mij persoonlijk, of in elk geval misschien kennen mensen elkaar wel maar niet "goed genoeg" om het elkaar aan te trekken.
Ik heb ook wel eens een goede vriendschap gehad met iemand van FOK! Die was IRL super chill maar als we dan in KLB SC aan't ouwehoeren waren, dan kon 'ie mijn manier van argumenteren en discussieren niet uitstaan dus dat werd altijd gedoe. Terwijl we dat in het echt niet hadden. Ook een geval van, jij bent degene die invult hoe een ander het bedoelt. Tekst is tekst, zit geen emotie bij. Stel jij zit kut in je vel, dan ga je tekst ook anders interpreteren.Well, life can be a riot
het hangt ervan af. ik doe TR wel he. maar dat is als ik denk het is aanvallend ofzo op iemand persoonlijk vooral.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:39 schreef Shii het volgende:
of onwijs te ver (komt eigenlijk bijna niet voor). tja soms ook als ik het onterecht vind naar anderen, over mezelf doe ik ze sowieso al bijna niet.
de rest meningen is alleen maar goed om over te hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Je veegt de vloer met me aan!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:43 schreef Shii het volgende:
[..]
godver![]()
Eindelijk iemand die het doorheeft.
🐙![]()
Ahaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:43 schreef Shii het volgende:
[..]
godver![]()
Eindelijk iemand die het doorheeft.
Wat betekent het dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:43 schreef Shii het volgende:
[..]
godver![]()
Eindelijk iemand die het doorheeft.![]()
het gaat nu alweer de onwijs foute richting in he. en noem geen namen...
maargoed trek zelf maar je conclusies.
Dan kan je net zo goed stil zijn toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:47 schreef kree het volgende:
het gaat nu alweer de onwijs foute richting in he. en noem geen namen...
maargoed trek zelf maar je conclusies.![]()
yup of gewoon nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed stil zijn toch?
ik noem het maar ff?Do what you love, love what you do!![]()
FF?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
yup of gewoon niet
ik noem het maar ff?![]()
Foute richting? We zijn nu juist op een normale humane manier aan 't discussiëren. NIks fouts aan
Well, life can be a riot
Er zijn een aantal die die TR knop indrukken omdat iets hun niet zint. Daar is dat ding niet voor, waarom denk je dat dit topic op slot ging. Elke ochtend stond bij SwJ ONZ knalroodquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
het hangt ervan af. ik doe TR wel he. maar dat is als ik denk het is aanvallend ofzo op iemand persoonlijk vooral.
of onwijs te ver (komt eigenlijk bijna niet voor). tja soms ook als ik het onterecht vind naar anderen, over mezelf doe ik ze sowieso al bijna niet.
de rest meningen is alleen maar goed om over te hebben.
hmmms oke geef het voordeel van de twijfel dan maar, maar oke ik merk een omslagquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:49 schreef Grotetijd het volgende:
Foute richting? We zijn nu juist op een normale humane manier aan 't discussiëren. NIks fouts aan
Ja wacht maar afquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms oke geef het voordeel van de twijfel dan maar, maar oke ik merk een omslag![]()
tja? weet ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn een aantal die die TR knop indrukken omdat iets hun niet zint. Daar is dat ding niet voor, waarom denk je dat dit topic op slot ging. Elke ochtend stond bij SwJ ONZ knalroodDo what you love, love what you do!![]()
Maar in het echte leven heb je toch ook mensen om je heen, vrienden, bekenden, collega's die je af en toe zou willen TR'en, maar dat doe je toch ook niet? Ik bedoel, je kunt ze wel achter het behang plakken bij wijze van spreken, maar je kunt ook gewoon een stevige discussie voeren zonder persoonlijk te worden. Ik snap dat ge-Tr niet zo.![]()
Ik ook niet maar ik heb wel mijn vermoedens.quote:Iedereen is een kutlultrut
ditquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
Maar in het echte leven heb je toch ook mensen om je heen, vrienden, bekenden, collega's die je af en toe zou willen TR'en, maar dat doe je toch ook niet? Ik bedoel, je kunt ze wel achter het behang plakken bij wijze van spreken, maar je kunt ook gewoon een stevige discussie voeren zonder persoonlijk te worden. Ik snap dat ge-Tr niet zo.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zoontje is in de buurt. Heeft de groene slip nu. Volgens mij hierna nog de oranje en de de volgende bandquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
ha judo. heb nog de gele band gehaalt ooit
Het is soms een wat laffe manier van onmacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
Maar in het echte leven heb je toch ook mensen om je heen, vrienden, bekenden, collega's die je af en toe zou willen TR'en, maar dat doe je toch ook niet? Ik bedoel, je kunt ze wel achter het behang plakken bij wijze van spreken, maar je kunt ook gewoon een stevige discussie voeren zonder persoonlijk te worden. Ik snap dat ge-Tr niet zo.Iedereen is een kutlultrut
wat is het verschil tussen een slip en een band?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoontje is in de buurt. Heeft de groene slip nu. Volgens mij hierna nog de oranje en de de volgende bandSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik ook niet? ik weet dan ook echt niet dat er zoveel TR komen in dit topic? zal wel zijn als ik er niet ben dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
Maar in het echte leven heb je toch ook mensen om je heen, vrienden, bekenden, collega's die je af en toe zou willen TR'en, maar dat doe je toch ook niet? Ik bedoel, je kunt ze wel achter het behang plakken bij wijze van spreken, maar je kunt ook gewoon een stevige discussie voeren zonder persoonlijk te worden. Ik snap dat ge-Tr niet zo.
Want geen idee waarom anders zoveel drama?Do what you love, love what you do!![]()
Precies dat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:50 schreef Shii het volgende:
En als mensen dan echt té persoonlijk worden en je krijgt gewoon fysiek hoofdpijn van ze dan kan je even afstand nemen. Zo zie ik een TR. Een uitweg voor als je echt denkt "en nu is't klaar"Well, life can be a riot
slip doet me geheid aan het verkeerde denkenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Blauwe en zwarte slip, en dan gele bandSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hij/zij bolkt mij en hem/haar nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet? ik weet dan ook echt niet dat er zoveel TR komen in dit topic? zal wel zijn als ik er niet ben dan.
Want geen idee waarom anders zoveel drama?Iedereen is een kutlultrut
Je hebt ongeveer 7 -8 slips nodig voor een band. Iedere slip is een beoordeling. Dus duurt best lang...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een slip en een band?
https://sportschool-herbe(...)-en-slippen-systeem/“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
moet wel zeggen denk dat ik nu mijn nek breek als ik die dingen nog een keer zou moeten doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoontje is in de buurt. Heeft de groene slip nu. Volgens mij hierna nog de oranje en de de volgende band
Bovendien trouwens was elke lokale judo school weer anders met hoe ze dat deden met slips en banden.
maargoed heb de basis ooit gehad he toen ik 12 was ofzo. hahaha
oja en is grappig verhaal, het waren natuurlijk vooral jongens daar toen. maar kwam er een meisje bij.
Nou alles best enzo, maar dat was een bitch toen al. en ging vals spelen en knijpen enzo. echt. tis dat ik het me nog herinner.Do what you love, love what you do!![]()
Ja laf is wel een goed woord. En vervolgens door een TR te hopen een bepaalde grip over iets proberen te hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms een wat laffe manier van onmacht.![]()
echt het is een beetje je handtekening die smiley. maar zou zo willen dat je die niet meer doet.quote:
hoi trouwens
Ik vind wel dat als er persoonlijke shit bij komt die je niet openbaar wilt hebben een reden is. Maar dat zie ik hier (bijna) nooit gebeuren. En ik vermoed dat heel veel DTS users ook persoonlijk contact hebben via WA of wat dan ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat.
En als mensen dan echt té persoonlijk worden en je krijgt gewoon fysiek hoofdpijn van ze dan kan je even afstand nemen. Zo zie ik een TR. Een uitweg voor als je echt denkt "en nu is't klaar"Iedereen is een kutlultrut
Ik wil vakantiequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
echt het is een beetje je handtekening die smiley. maar zou zo willen dat je die niet meer doet.
hoi trouwens
Hoi
Trust nobody![]()
Gele band – 5e Kyu – Gokyuquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer 7 -8 slips nodig voor een band. Iedere slip is een beoordeling. Dus duurt best lang...
https://sportschool-herbe(...)-en-slippen-systeem/
kijk maar uit voor mij
het klinkt wel lekker moet ik zeggenDo what you love, love what you do!![]()
gaat lekker hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met jou in het zonnige sweetlakecity?
Ff niet werken dus primaSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat gapend binnenkomen midden in een discussie
Well, life can be a riot
Lijkt héél geïnteresseerd, niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
*not*Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
alsof het dr geen reet boeit dus, LOL. nu weet ik is niet zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
maarja he. hahaha het kan iets gezelliger denk?Do what you love, love what you do!![]()
Er zal vast ook wel een DTS roddelgroepje zijn of zo, maar dat is buiten 't vizier he. Ignorance is bliss in dit geval.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wel dat als er persoonlijke shit bij komt die je niet openbaar wilt hebben een reden is. Maar dat zie ik hier (bijna) nooit gebeuren. En ik vermoed dat heel veel DTS users ook persoonlijk contact hebben via WA of wat dan ook.
Weinig echt persoonlijks word er gedeeld. Af en toe plaats Mikey een referentie naar iets van mij van 't verleden, dat wil ik dan weer echt totaal niet (gek he?) en dan TR ik wel. Maar stel iets komt casual ter spraken vind ik het al minder een probleem.Well, life can be a riot
Koen!quote:
Leuk dat ik je een keer gezien heb![]()
Nu heb ik een beeld bij je posts
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Als je enige bijdrage is om te gapen, en als iemand je daar op aanspreekt het zien als een aanval en/of gepikeerd reageren dan moet je misschien gewoon lekker gaan slapen als je moe bentquote:
Well, life can be a riot
Ah kijk daar is zequote:
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Koen!
Leuk dat ik je een keer gezien heb![]()
Nu heb ik een beeld bij je posts
Vind het ook tof jou ontmoet te hebben
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je enige bijdrage is om te gapen, en als iemand je daar op aanspreekt het zien als een aanval en/of gepikeerd reageren dan moet je misschien gewoon lekker gaan slapen als je moe bent
'Het is zo'n LIEVE smiley!'![]()
nou ik weet daar niet van. en als het er al is dan wil ik er niet inzitten ookquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zal vast ook wel een DTS roddelgroepje zijn of zo, maar dat is buiten 't vizier he. Ignorance is bliss in dit geval.
Weinig echt persoonlijks word er gedeeld. Af en toe plaats Mikey een referentie naar iets van mij van 't verleden, dat wil ik dan weer echt totaal niet (gek he?) en dan TR ik wel. Maar stel iets komt casual ter spraken vind ik het al minder een probleem.
"#liefdoen"quote:
Well, life can be a riot
Oh ziek?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat lekker hoor
Ff niet werken dus primaTrust nobody![]()
Oh ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jou persoonlijke leven is zo goed als openbaar dus daar zou ik niet over klagen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zal vast ook wel een DTS roddelgroepje zijn of zo, maar dat is buiten 't vizier he. Ignorance is bliss in dit geval.
Weinig echt persoonlijks word er gedeeld. Af en toe plaats Mikey een referentie naar iets van mij van 't verleden, dat wil ik dan weer echt totaal niet (gek he?) en dan TR ik wel. Maar stel iets komt casual ter spraken vind ik het al minder een probleem.Iedereen is een kutlultrut
Niet heel veel gekletst verder...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
Vind het ook tof jou ontmoet te hebben
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik weet daar niet van. en als het er al is dan wil ik er niet inzitten ook
Vind het leuk om met users te DMen hoor, en in sommige gevallen ook wat via de app / social media te ouwehoeren. Maar ik hoef niet in WhatsApp groepen met andere FOK!kers wiens enige bedoeling is om te roddelen achter mensen hun rug omWell, life can be a riot
toen ik net aankwam op het veldje ffquote:
meer dan met sommigen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee dat zou ik zeker ook niet willenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik weet daar niet van. en als het er al is dan wil ik er niet inzitten ook
Nou, ik heb mijn persoonlijke leven op social media, inclusief alle zooi van toen toch echt afgesloten. En als iemand daar gewoon casual aan refereert heb ik daar echt 0 moeite mee. Maar soms dan komt er iemand binnen in DTS en dan is het al meteen een opmerking richting mijn internetpersona van vroeger of een referentie, en dát vind ik wel vervelend.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou persoonlijke leven is zo goed als openbaar dus daar zou ik niet over klagen.
Maakt niet uit dat het gebeurd is toen, het punt is dat ik zelf mag bepalen wat ik vervelend vind en wat niet. Toch?Well, life can be a riot
is dat die van mij dan ook niet dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou persoonlijke leven is zo goed als openbaar dus daar zou ik niet over klagen.
bedoel iedereen kan het nazoeken enzo.
en dan hoop ik niet dat ik het zelfde krijg he.... want dat gaat fucking te ver in mijn gedachte.
en dat is op forum geweest, maar erger nog ook erbuiten.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
Het is DTS geen SC.![]()
met andere woorden, tis 1 ding wat je op forum zegt hier en niet eens of weet ik veel wat.
maar als mensen je persoonlijk op huisadres gaan lastig vallen......tja he.....Do what you love, love what you do!![]()
"wat is je probleem"Zooooo dan, meteen op deze manier.
Waar hadden we het nog geen 10-15 minuten over, op je pik getrapt zijn etc.
Het is inderdaad geen SC, het is DTS. Maar het valt op zoals Kree en Sally ook aankaartte dat ze vaak niets anders bijdraagt dan die smiley als eerste post. En dat is jammer.
Daarnaast word er nu meer geSCt dan geDTSt. Maar goed, dat is weer wat anders. Die discussie word óók een LP.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
Het is inderdaad geen SC, het is DTS. Maar het valt op zoals Kree en Sally ook aankaartte dat ze vaak niets anders bijdraagt dan die smiley als eerste post. En dat is jammer.![]()
Liever bolk?Trust nobody![]()
wat de bedoeling is dus en wss het handigste is ook om niet een persoonlijke aanval te maken op iemand he.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
Het is inderdaad geen SC, het is DTS. Maar het valt op zoals Kree en Sally ook aankaartte dat ze vaak niets anders bijdraagt dan die smiley als eerste post. En dat is jammer.
Daarnaast word er nu meer geSCt dan geDTSt. Maar goed, dat is weer wat anders. Die discussie word óók een LP.
maar snap wel wat je bedoelt.Do what you love, love what you do!![]()
Mijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
wat de bedoeling is dus en wss het handigste is ook om niet een persoonlijke aanval te maken op iemand he.
maar snap wel wat je bedoelt.is nooit een persoonlijke aanval
Dat weet je
Trust nobody![]()
Ja zeker wel en ook niet nodig. Je refereert er wel vaak aan hoe mensen je herkennen en met je op de foto willen dus dan hou je het ook zelf in stand. Soms paradeer je er zelf mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn persoonlijke leven op social media, inclusief alle zooi van toen toch echt afgesloten. En als iemand daar gewoon casual aan refereert heb ik daar echt 0 moeite mee. Maar soms dan komt er iemand binnen in DTS en dan is het al meteen een opmerking richting mijn internetpersona van vroeger of een referentie, en dát vind ik wel vervelend.
Maakt niet uit dat het gebeurd is toen, het punt is dat ik zelf mag bepalen wat ik vervelend vind en wat niet. Toch?Iedereen is een kutlultrut
Nou... vaak? Ten eerste post ik niet meer zo vaak in DTS, en ten tweede breng ik 't niet meer echt ter spraken tenzij iemand anders een voorzet geeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker wel en ook niet nodig. Je refereert er wel vaak aan hoe mensen je herkennen en met je op de foto willen dus dan hou je het ook zelf in stand. Soms paradeer je er zelf mee.Well, life can be a riot
Welk liedje, misschien kan ik helpen zoekenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
Steeds flarden v liedje in mijn hoofdWell, life can be a riot
Ja het is wat jammer om meteen iemand de maat te nemen om een smiley ja. Jij begint.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
Daarnaast word er nu meer geSCt dan geDTSt. Maar goed, dat is weer wat anders. Die discussie word óók een LP.![]()
kijk het maakt niet zoveel uit wie of wat nu weer wat post en op wat voor manier.
uiteindelijk is er altijd wel een praatje te maken?
maar het begint natuurlijk nooit met iets van. owh die doe dit of die doe dat en. ja die deed dit vorige topic....?
lekker boeien. ik gooi er onderwerpen in die wss de helft niks boeien. of iets willekeurigs. en soms is dat leuk en soms loopt het dood, maar dat is een open optie zeg maar.
meestal gezelliger wel. op die manier.Do what you love, love what you do!![]()
echt ik adviseer je. en ook voor mezelf om deze.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijnis nooit een persoonlijke aanval
Dat weet je![]()
niet te doen..
Nee is het niet DTS is het wel R&P waar je graag je verhaal kwijt wil. Niks mis mee hoor maar ga niet zeggen dat mensen niks van je weten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou... vaak? Ten eerste post ik niet meer zo vaak in DTS, en ten tweede breng ik 't niet meer echt ter spraken tenzij iemand anders een voorzet geeft.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
echt ik adviseer je. en ook voor mezelf om deze.![]()
niet te doen..
Deze man
Het komt zo over van "ik vind dit zeer slaapverwekkend, en wil dit even laten weten"Well, life can be a riot
Of zet een TR voor lege postsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef Shii het volgende:
Ga lekker overdag iedereen aanspreken over de smileys.![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoorts.......
Notedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
echt ik adviseer je. en ook voor mezelf om deze.![]()
niet te doen..
Trust nobody![]()
Volgens mij zeg ik helemaal nergens dat mensen niks van mij weten. Ik zeg dat ik het LASTIG vind als iemand refereert aan iets van mijn internetverleden uit het niets. Nogmaals, als er een gesprek/discussie gaande is en zoiets word benoemd is dat 0 probleem. Als er iemand uit het niets DTS binnenkomt met een referentie van mij van vroeger op wat voor manier dan ook, ja dan mag ik daar wel wat van vinden toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee is het niet DTS is het wel R&P waar je graag je verhaal kwijt wil. Niks mis mee hoor maar ga niet zeggen dat mensen niks van je weten.
Lezen Soury, please.Well, life can be a riot
ja nouja. zo is die smiley bedoelt toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Deze man
Het komt zo over van "ik vind dit zeer slaapverwekkend, en wil dit even laten weten"
van zeg maar het boeit me geen ene reet wat jullie zeggen, tis slaapverwekkend
tja wat moet je daar nou nog over zeggen, nu denk ik zo is ze niet helemaal, maar damn. die smiley is wel het herkenbare van oke, kom ff kijken en zie, ja dit boeit me geen reet.
naja dan kun je beter denk niet posten hier.Do what you love, love what you do!![]()
Broken Strings is dat van Nelly Furtado en eh......? James Morisson.quote:Well, life can be a riot
nouja meen het serieus ook he, dus niet alleen noted. maar doe het volgende keer dan anders, want je bent wss leuker als je zelf denkt.quote:
Ja dat kan ik verder niks aan doen. Iedereen weet wie je bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik helemaal nergens dat mensen niks van mij weten. Ik zeg dat ik het LASTIG vind als iemand refereert aan iets van mijn internetverleden uit het niets. Nogmaals, als er een gesprek/discussie gaande is en zoiets word benoemd is dat 0 probleem. Als er iemand uit het niets DTS binnenkomt met een referentie van mij van vroeger op wat voor manier dan ook, ja dan mag ik daar wel wat van vinden toch?
Lezen Soury, please.Iedereen is een kutlultrut
Hoe vaak ik niet desmiley heb gekregen.
Zo'n leuke fijne users ook, maar toch posten ze een, maar ik hoor daar nooit iemand over zeiken....
![]()
Ik heb je toch al minstens 3788654 keer gezegd dat die smiley gapen/ moe zijn betekent. En ik hem lief vind. Dat jij er steeds voor kiest om het negatief uit te leggen..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja. zo is die smiley bedoelt toch.
van zeg maar het boeit me geen ene reet wat jullie zeggen, tis slaapverwekkend
tja wat moet je daar nou nog over zeggen, nu denk ik zo is ze niet helemaal, maar damn. die smiley is wel het herkenbare van oke, kom ff kijken en zie, ja dit boeit me geen reet.
naja dan kun je beter denk niet posten hier.Trust nobody![]()
Die smiley komt gewoon over als "het is slaapverwekkend" joh, het is een gapende smiley. Jij kan wel zeggen dat hij voor jou zo en zo overkomt, maar voor de mensen die dat niet weten (of vergeten zijn in Kree z'n geval) is't gewoon een gaap.Well, life can be a riot
ja. maar over het algemeen hier betekend ie wat anders. doe dan een andere. er is nog die met Zzzzzz enzo ook hequote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb je toch al minstens 3788654 keer gezegd dat die smiley gapen/ moe zijn betekent. En ik hem lief vind. Dat jij er steeds voor kiest om het negatief uit te leggen..
![]()
![]()
die ofzo?
bovendien plaatjs je de context er niet bij.
goed hoe moet ik weten dan (praat maar ff voor mezelf).
Of zoietrs betekend ik ben moe, of het boeit me geen ene kloot wat jullie hier zeggen en doe alleen ff zeggen dat ik moe ben?Do what you love, love what you do!![]()
En inmiddels heb ik t aan jullie allebei al vaak uitgelegd en toch bliiven jullie er over doorgaanquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
Die smiley komt gewoon over als "het is slaapverwekkend" joh, het is een gapende smiley. Jij kan wel zeggen dat hij voor jou zo en zo overkomt, maar voor de mensen die dat niet weten (of vergeten zijn in Kree z'n geval) is't gewoon een gaap.
Apart welTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
Die smiley komt gewoon over als "het is slaapverwekkend" joh, het is een gapende smiley. Jij kan wel zeggen dat hij voor jou zo en zo overkomt, maar voor de mensen die dat niet weten (of vergeten zijn in Kree z'n geval) is't gewoon een gaap.![]()
![]()
Nou ja met je lief, je kan je toch wel voorstellen dat een gapend iemand redelijk ongeïnteresseerd overkomt. Ook al bedoel je het niet zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb je toch al minstens 3788654 keer gezegd dat die smiley gapen/ moe zijn betekent. En ik hem lief vind. Dat jij er steeds voor kiest om het negatief uit te leggen..Iedereen is een kutlultrut
Notedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja. maar over het algemeen hier betekend ie wat anders. doe dan een andere. er is nog die met Zzzzzz enzo ook heTrust nobody![]()
Zeg dat maar tegen dequote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja met je lief, je kan je toch wel voorstellen dat een gapend iemand redelijk ongeïnteresseerd overkomt. Ook al bedoel je het niet zo.![]()
![]()
bolkers hier.
![]()
Je kan het uitleggen dat 't iets met "lief doen/lief zijn/liefde" betekent. Maar een gapende smiley komt gewoon ongeïnteresseerd over.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En inmiddels heb ik t aan jullie allebei al vaak uitgelegd en toch bliiven jullie er over doorgaan
Apart wel
Stel he. Jij post in een topic in R&P, je gooit daar een heel verhaal neer over hoe je je voelt en iemand komt binnen met diezelfde smiley. Wat zou je dan denken? Oh hij voelt compassie/empathie voor mij want die smiley betekent liefde of oh, het interesseert hem geen ene drol en dit is zeer out of place?.... Ik denk het 2e.Well, life can be a riot
Nou?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
tja, mag ik wat vragen aan je trouwens?Trust nobody![]()
Ja dat is een bolk dingetje kan ik verder niks mee. Smileys en PI's zijn onderschat op fok. Helaas kan je een PI vast instellen. Maakt alles overbodig, stomme zet van Danny.quote:Iedereen is een kutlultrut
Dit is dtsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan het uitleggen dat 't iets met "lief doen/lief zijn/liefde" betekent. Maar een gapende smiley komt gewoon ongeïnteresseerd over.
Stel he. Jij post in een topic in R&P, je gooit daar een heel verhaal neer over hoe je je voelt en iemand komt binnen met diezelfde smiley. Wat zou je dan denken? Oh hij voelt compassie/empathie voor mij want die smiley betekent liefde of oh, het interesseert hem geen ene drol en dit is zeer out of place?.... Ik denk het 2e.
Uiteraard post ik nooit zomaarin een rp topic
Rare vergelijkingTrust nobody![]()
Ja prima![]()
Well, life can be a riot
nou wat ik denk. en je mag zeggen of negeren hoor want vraag het openbaar.quote:
maar oke, over het algemeen denk ik, jij zelf hebt vrij weinig over jezelf verteld?
Nu is dat normaal want doet meeste rest ook niet.
Maar ik zit me dan altijd af te vragen, je post wel soort van mee, maar dan kom je met die gaap smiley vaak
Wat voor mij iig betekend "het boeit me niet wat je zegt en vermoeiend". Zie ik dat dan nu verkeerd?
Of weet niet?
Ik denk namelijk van niet, maar en echt en heb je ook wel eens via DM gesproken en drama over gehad, maar echt tot nu toe heb ik nog totaal geen hoogte van jou eerlijk gezegd.,
Weet het gewoon nog niet?
Snap je dat?Do what you love, love what you do!![]()
ja haha nee hier kom je niet mee weg?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
Oh the truth hurts and the lies worse
ff iets duidelijker graag
Is uit het liedjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha nee hier kom je niet mee weg?
ff iets duidelijker graag
Trust nobody![]()
nou doe maar t YouTube linkje dan ff hierover en dan zal ik er nog ff over denkenquote:
Heeft niks met jouw vraag te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou doe maar t YouTube linkje dan ff hierover en dan zal ik er nog ff over denken
Link staat in muziektopicTrust nobody![]()
Wel hoorquote:Well, life can be a riot
weet ik wel maar het komt zo onhandig over vaak wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijnis nooit een persoonlijke aanval
Dat weet jeDo what you love, love what you do!![]()
Notedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel maar het komt zo onhandig over vaak wel.Trust nobody![]()
nouja vertel eens wat over jezelf ofzo? en dan niet in cryptische dingen. ?quote:
zou helpen wss denk ik iig. maargoed nu vind ik de rest ook alweer onhandig reageren dus oke.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig reageer jij altijd gepast.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vertel eens wat over jezelf ofzo? en dan niet in cryptische dingen. ?
zou helpen wss denk ik iig. maargoed nu vind ik de rest ook alweer onhandig reageren dus oke.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Okequote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja vertel eens wat over jezelf ofzo? en dan niet in cryptische dingen. ?
zou helpen wss denk ik iig. maargoed nu vind ik de rest ook alweer onhandig reageren dus oke.
Trust nobody![]()
PI gebruik ik wel regelmatig.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een bolk dingetje kan ik verder niks mee. Smileys en PI's zijn onderschat op fok. Helaas kan je een PI vast instellen. Maakt alles overbodig, stomme zet van Danny.
Maar in DTS mag je pesten bolken met smileys.![]()
Daar hoor je overdag niemand over. En nu begint iedereen over een gaap smiley te zeuren.
![]()
probeer het iigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig reageer jij altijd gepast.
maar meen het ook wel wat ik zeg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker schijt hebben aan alles en iedereen.![]()
![]()
trouwens voel je niet onder druk gezet hierdoor he,....quote:
Lekker vertellen alleen wat jezelf wil. en die smiley ja die is mss onhandig.
Notedquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
trouwens voel je niet onder druk gezet hierdoor he,....
Lekker vertellen alleen wat jezelf wil. en die smiley ja die is mss onhandig.Trust nobody![]()
Ik denk dat de gaap smiley wat irriteert om andere reden dan een bolk. En een PI gebruik je toepasselijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:47 schreef Shii het volgende:
[..]
PI gebruik ik wel regelmatig.
Maar in DTS mag je pesten bolken met smileys.![]()
Daar hoor je overdag niemand over. En nu begint iedereen over een gaap smiley te zeuren.
oke dan genoeg over happy he, tis altijd beetje lullig om met zijn allen over iemand te praten of niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan genoeg over happy he, tis altijd beetje lullig om met zijn allen over iemand te praten of niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
NotedWell, life can be a riot
Ik snap best dat een gaap smiley irriteert, maar Jezus, ik irriteer me ook regelmatig mateloos aan de posts van die twee moraalridders die losgaan op de gaapsmiley.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de gaap smiley wat irriteert om andere reden dan een bolk. En een PI gebruik je toepasselijk.![]()
Seizoen nu al afgelopen ja? Amper 6-7 afleveringen, wat kort.Well, life can be a riot
Oh misschien ook wel nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:57 schreef Grotetijd het volgende:
Seizoen nu al afgelopen ja? Amper 6-7 afleveringen, wat kort.
Trust nobody![]()
daarom... maar voor mij is het geen drama opzich, tis alleen jammer want kan er niks mee he een smiley. geldt net zo goed voor meeste hier trouwens.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap best dat een gaap smiley irriteert, maar Jezus, ik irriteer me ook regelmatig mateloos aan de posts van die twee moraalridders die losgaan op de gaapsmiley.
maargoed over het algemeen is het merendeel hier ook maar saai en komt er nooit iets van een discussie. omdat gaan we elkaar quoten met smileys.
dus. LOL. alsof jullie allemaal beter zijn. damn. zeg....Do what you love, love what you do!![]()
nou denk niet dat mijn mening zo vreemd of raar is eerlijk gezegd?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig houd jij er nooit een aparte mening op na.Do what you love, love what you do!![]()
Ik houd van saai, ik ben supersaai, dus...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
daarom... maar voor mij is het geen drama opzich, tis alleen jammer want kan er niks mee he een smiley. geldt net zo goed voor meeste hier trouwens.
maargoed over het algemeen is het merendeel hier ook maar saai en komt er nooit iets van een discussie. omdat gaan we elkaar quoten met smileys.
dus. LOL. alsof jullie allemaal beter zijn. damn. zeg....![]()
9 van de 10 keer wél.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk niet dat mijn mening zo vreemd of raar is eerlijk gezegd?
ja dus alleen bolk hier en quote erop en bolk en etc.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd van saai, ik ben supersaai, dus...
????
naja ik vond het toch leuker als er in ieder geval iets was om over te praten. En goed. zal het wel weer kree gezeik zijn,
maar maakt me dus geen reet uit, ik vond het iig wel leuker en denk sommigen ook, want was er eens wat anders als op iets van "niks" te reageren.Do what you love, love what you do!![]()
goedzo en dan hebben we het iig iets om over te hebben nogquote:
Dit is Karel. Karel is heel gelukkig. Hij noemt zichzelf daarom Karel de Gelukkige.
Het boeit me geen ene reet wat jij vindt, want ik zit hier niet om jou te vermaken. Ik zit hier om mezelf te vermaken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja dus alleen bolk hier en quote erop en bolk en etc.
????
naja ik vond het toch leuker als er in ieder geval iets was om over te praten. En goed. zal het wel weer kree gezeik zijn,
maar maakt me dus geen reet uit, ik vond het iig wel leuker en denk sommigen ook, want was er eens wat anders als op iets van "niks" te reageren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ja, ik bedoel gaapjes....)zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
exact ja. en als iedereen zo denkt hier dan gaat het sowieso nergens over.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Het boeit me geen ene reet wat jij vindt, want ik zit hier niet om jou te vermaken. Ik zit hier om mezelf te vermaken.
maar oke dat terzijde. lol ik kijk ff schimmel serie verder.Do what you love, love what you do!![]()
Weet je wat ik snap die mensen niet die uit de score lijst willen. Speel je niet mee dat post je gewoon mee. Mensen gaan uit die score lijst omdat ze zogenaamd niet mee willen doen. Maar hebben blijkbaar wel het recht om spelers dwars te zitten. Dat geeft scheve gezichten, ik snap dat bv SwJ er uit is door de sluitposts. Maar verder wat een gezeik, Aloa eruit maar volgende maand weer erin, jesus tering zeg Bondage gaat een dagtaak hebben met dat gezeik. Geen exculde meer klaar, je speelt of je chat,quote:Op zaterdag 12 juli 2025 01:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap best dat een gaap smiley irriteert, maar Jezus, ik irriteer me ook regelmatig mateloos aan de posts van die twee moraalridders die losgaan op de gaapsmiley.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:03 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
![]()
(ja, ik bedoel gaapjes....)zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Well, life can be a riot
Als je de hele dag door na iedere post die je plaatst wordt dwars gezeten dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je voor je eigen gemoedsrust uit de lijst gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat ik snap die mensen niet die uit de score lijst willen. Speel je niet mee dat post je gewoon mee. Mensen gaan uit die score lijst omdat ze zogenaamd niet mee willen doen. Maar hebben blijkbaar wel het recht om spelers dwars te zitten. Dat geeft scheve gezichten, ik snap dat bv SwJ er uit is door de sluitposts. Maar verder wat een gezeik, Aloa eruit maar volgende maand weer erin, jesus tering zeg Bondage gaat een dagtaak hebben met dat gezeik. Geen exculde meer klaar, je speelt of je chat,![]()
Ja maar volgende maand doet hij wel weer mee. Kap eens een keer met andere opzadelen met jou probleem. Zal best een kleine moeite zijn maar het is niet de taak van Bondage om dit te regelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je de hele dag door na iedere post die je plaatst wordt dwars gezeten dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je voor je eigen gemoedsrust uit de lijst gaat.Iedereen is een kutlultrut
Oh, eens eruit, altijd eruit, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar volgende maand doet hij wel weer mee. Kap eens een keer met andere opzadelen met jou probleem. Zal best een kleine moeite zijn maar het is niet de taak van Bondage om dit te regelen.![]()
zo vaak al gezegd. voor de mensen die "score" hier willen halen heb je mensen nodig die dat dus totaal niet willen. alleen al om gewoon ergens over te praten, alleen daardoor halen ze score door nikszeggende bs opmerkingen te plaatsen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat ik snap die mensen niet die uit de score lijst willen. Speel je niet mee dat post je gewoon mee. Mensen gaan uit die score lijst omdat ze zogenaamd niet mee willen doen. Maar hebben blijkbaar wel het recht om spelers dwars te zitten. Dat geeft scheve gezichten, ik snap dat bv SwJ er uit is door de sluitposts. Maar verder wat een gezeik, Aloa eruit maar volgende maand weer erin, jesus tering zeg Bondage gaat een dagtaak hebben met dat gezeik. Geen exculde meer klaar, je speelt of je chat,
daarom wordt ik dit topic ook soms zo zat, want zonder dat. en alleen het "spel". is dit binnen een maand dood nl.
of alleen aaneenschakeling aan smileys en bolk.
snap niet dat jullie dat niet begrijpen.?Do what you love, love what you do!![]()
Hi kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
MandelaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou ben het weer helemaal zat weer eigenlijk dit topic?
het gaat weer ineens over van we "moeten het spel houden". en dan ben ik er al klaar mee gelijk.
je mag blij zijn dat er nog eens wat anders hierin komt ipv alleen bolk enzo. zeg ik even voor de spel liefhebbers.
overweeg om ander topic te maken nl.Do what you love, love what you do!![]()
het is ook grappig, totdat alleen nog maar "spel-deelnemers" volgens regels aan dit topic meedoen, dan gaat het snel saai worden denk ik iig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
het is ook grappig, totdat alleen nog maar "spel-deelnemers" volgens regels aan dit topic meedoen, dan gaat het snel saai worden denk ik iig.
Ik vond draadstaal grappigTrust nobody![]()
Maar je hebt al een topic toch in ONZ? Dat centrale Kree topic.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:20 schreef kree het volgende:
nou ben het weer helemaal zat weer eigenlijk dit topic?
het gaat weer ineens over van we "moeten het spel houden". en dan ben ik er al klaar mee gelijk.
je mag blij zijn dat er nog eens wat anders hierin komt ipv alleen bolk enzo. zeg ik even voor de spel liefhebbers.
overweeg om ander topic te maken nl.
Ga daar weer in posten dan, mensen die je graag mogen komen vanzelf
Well, life can be a riot
Je denkt dat je heel erg belangrijk bent, maar iedere user hier kan gewoon bolken en maakt niet uit wat voor een onderwerpen je aankaart, of dat je de dag doorneemt of wat je gaat doen vandaag, niemand geeft een fuck, het gaat hier om de puntjes en dat kan je heel goed bereiken met gewoon onzin.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
zo vaak al gezegd. voor de mensen die "score" hier willen halen heb je mensen nodig die dat dus totaal niet willen. alleen al om gewoon ergens over te praten, alleen daardoor halen ze score door nikszeggende bs opmerkingen te plaatsen.
daarom wordt ik dit topic ook soms zo zat, want zonder dat. en alleen het "spel". is dit binnen een maand dood nl.
of alleen aaneenschakeling aan smileys en bolk.
snap niet dat jullie dat niet begrijpen.?
En dan is er ook ruimte voor de echte meelevende reacties en als users iets kwijt willen, maar ga niet users de maat nemen die hier komen voor de onzin.![]()
Well, life can be a riot
Godverdomme iedere week hetzelfde gezeik in vrijwel dezelfde bewoording! Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je hebt al een topic toch in ONZ? Dat centrale Kree topic.
Ga daar weer in posten dan, mensen die je graag mogen komen vanzelfProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niemand geeft een fuck is wel heel erg kort door de bocht. Denk dat het voornaamste hier gewoon het spel is, maar dat mensen het echt niet erg vinden als je hier gewoon komt om te chatten. En de mensen die dat willen haken dan daar op aan, net als dat er mensen zijn die daar niks mee hebben en echt alleen maar komen voor 't spel. En dat is oke.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Je denkt dat je heel erg belangrijk bent, maar iedere user hier kan gewoon bolken en maakt niet uit wat voor een onderwerpen je aankaart, of dat je de dag doorneemt of wat je gaat doen vandaag, niemand geeft een fuck, het gaat hier om de puntjes en dat kan je heel goed bereiken met gewoon onzin.
En dan is er ook ruimte voor de echte meelevende reacties en als users iets kwijt willen, maar ga niet users de maat nemen die hier komen voor de onzin.Well, life can be a riot
Dat zeg ik toch ook in het tweede deel van m'n post. Maar het gaat er hier niet om maar kree te vermaken door te slowchatten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck is wel heel erg kort door de bocht. Denk dat het voornaamste hier gewoon het spel is, maar dat mensen het echt niet erg vinden als je hier gewoon komt om te chatten. En de mensen die dat willen haken dan daar op aan, net als dat er mensen zijn die daar niks mee hebben en echt alleen maar komen voor 't spel. En dat is oke.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 907 / +23 / +0 / 3562 / 3941
2. FreshFruit / 622 / +56 / +0 / 1015 / 1335
3. KillemWieft / 486 / +51 / +5 / 214 / 364
4. gebrokenglas / 370 / +52 / +0 / 1189 / 1428
5. MooieTop6 / 299 / +35 / +0 / 889 / 1042
6. DJMO / 271 / +33 / +0 / 418 / 561
7. loveislikeakiss / 251 / +7 / +0 / 1230 / 1390
8. Lovely / 240 / +33 / +0 / 1211 / 1365
9. Fogel / 231 / +6 / +0 / 638 / 803
10. _UserName_ / 225 / +47 / +0 / 165 / 227
11. mario390 / 212 / +5 / +5 / 369 / 475
12. HappyCharly / 199 / +32 / +7 / 159 / 215
13. Dr.Mikey / 195 / +16 / +0 / 169 / 249
14. MizzezAmy / 192 / +15 / +0 / 855 / 1018
15. Helenattenek / 185 / +0 / +0 / 186 / 260
16. maily / 155 / +30 / +0 / 629 / 719
17. Sally / 146 / +0 / +1 / 127 / 207
18. hemarookworst / 145 / +13 / +0 / 476 / 586
19. marc0871 / 106 / +17 / +0 / 290 / 378
20. Soury / 104 / +3 / +0 / 63 / 83SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Eens. Het gaat ook niet om het vermaak van een enkele user. En als Kree het hier niet fijn vind dan post 'ie maar gewoon in z'n eigen topic.. Die is hier ook nog.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook in het tweede deel van m'n post. Maar het gaat er hier niet om maar kree te vermaken door te slowchatten.
Sterker nog, een tijd terug werd daar óók (tijdens praktisch 't zelfde gesprek) aan gerefereerd.
Well, life can be a riot
whah zou het kunnen met een topic, maarja ik ben er maar paar dagen per week eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je hebt al een topic toch in ONZ? Dat centrale Kree topic.
Ga daar weer in posten dan, mensen die je graag mogen komen vanzelf
dat is de enige reden eigenlijk waarom ik denk dat werkt niet ook
PopcornThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je ziet dat verkeerd, het gaat niet om mij opzich of wat ik zeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Je denkt dat je heel erg belangrijk bent, maar iedere user hier kan gewoon bolken en maakt niet uit wat voor een onderwerpen je aankaart, of dat je de dag doorneemt of wat je gaat doen vandaag, niemand geeft een fuck, het gaat hier om de puntjes en dat kan je heel goed bereiken met gewoon onzin.
En dan is er ook ruimte voor de echte meelevende reacties en als users iets kwijt willen, maar ga niet users de maat nemen die hier komen voor de onzin.
het gaat erom dat er iets is waar over te kletsen is, van wie dat is maakt niet uit....
zie deze hele avond maar weer?Do what you love, love what you do!![]()
dat doe ik dan ook,quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Het gaat ook niet om het vermaak van een enkele user. En als Kree het hier niet fijn vind dan post 'ie maar gewoon in z'n eigen topic.. Die is hier ook nog.
Sterker nog, een tijd terug werd daar óók (tijdens praktisch 't zelfde gesprek) aan gerefereerd.
maar zeg maar even hoe ik erover denk
Ja
MaarDat doe je wel héél erg vaak beste Kree. En hoe anderen daar in staan lijkt je dan niet te boeien en dan word het de grote Kree show omdat je gaat drammen en zeiken en zeuren en niet openstaat voor anderen hun mening.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik dan ook,
maar zeg maar even hoe ik erover denk
Als het je echt niet bevalt, ga dan lekker in je eigen topic posten. Nogmaals, daar kan je lekker je ei kwijt. En als mensen denken "hey dat is leuk!" dan posten ze vanzelf mee. Je moet niks willen forceren, je ziet het. Dan krijg je alleen maar dit soort reacties, en dan ga je weer de slachtofferrol gebruiken..Well, life can be a riot
Misschien moet je eens accepteren dat soms ook niemand zin heeft om over iets te kletsen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
je ziet dat verkeerd, het gaat niet om mij opzich of wat ik zeg.
het gaat erom dat er iets is waar over te kletsen is, van wie dat is maakt niet uit....
zie deze hele avond maar weer?![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien moet je eens accepteren dat soms ook niemand zin heeft om over iets te kletsen.
hoezo niet open staan voor andere meningen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Grotetijd het volgende:
Ja
Maar
[..]
Dat doe je wel héél erg vaak beste Kree. En hoe anderen daar in staan lijkt je dan niet te boeien en dan word het de grote Kree show omdat je gaat drammen en zeiken en zeuren en niet openstaat voor anderen hun mening.
Als het je echt niet bevalt, ga dan lekker in je eigen topic posten. Nogmaals, daar kan je lekker je ei kwijt. En als mensen denken "hey dat is leuk!" dan posten ze vanzelf mee.
moeten ze er wel zijn behalve ik wil alleen bolk posten dus enzo...
niet goede topic ervoor. ja wellicht. maar dan nog.Do what you love, love what you do!![]()
zasquote:Well, life can be a riot
ik accepteer het...quote:Op zaterdag 12 juli 2025 02:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien moet je eens accepteren dat soms ook niemand zin heeft om over iets te kletsen.
nou veel plezier vannacht nog heen rest volgende week.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: