SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik kom op Fok voor de lol en gezelligheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezelligSame shit, different day
SC hopper present![]()
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ongenoegen spuien is ook helemaal prima, maar dat er een 'straf' aan zit dat je niet meer mag posten, daar heb ik wel moeite mee.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ben niet vies van een relletjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom op Fok voor de lol en gezelligheid.
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik kan het niet méér met je eens zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig![]()
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.
Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.
Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen.
je weet ik hou van jullie allen he.
Do what you love, love what you do!![]()
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer met je eens zijn![]()
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te weten![]()
ik heb irl al te vaak gezeik, dat hoef ik online niet ook nog.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?
Heb genoeg Slowchats waar ik regelmatig kom, dan verkas ik gewoonSame shit, different day
SC hopper present![]()
Weet je wat pas frustrerend is?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.![]()
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.
Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.
Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen.
je weet ik hou van jullie allen he.Iedereen is een kutlultrut
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.![]()
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Weet ik, ik zit wat te fucken met jequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?![]()
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.quote:![]()
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.Iedereen is een kutlultrut
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik wou zeggen "ja ik ook niet"quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.![]()
Nou nee. Ik ben wel speciaal voor hem wat dat betreft. Ik heb hem nooit afgezeken of wat dan ook. Alleen maar geholpen juistquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.![]()
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.
weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.
Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.
Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.
Goed weet me inmiddels te beheersen daarop
Kree is nooit op de man af.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @kree
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval nietquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree is nooit op de man af.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @:Kree![]()
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?
weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.
Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.
Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.
Goed weet me inmiddels te beheersen daarop
dit. ZIjn hier sowieso best veel users waar ik niet kwaad op kan worden maar wel denk fffffuuuuuucccckkkkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb 'm nog nooit echt aanvallend richting iemand gezien. Maar wel met je eens, het kan soms vrij drammerig en vervelend over komen. En dan lijkt Kree zelf ook niet in te zien waar het dan fout gaat, en als anderen hem er op wijzen (en dit weet hij ook, toch Kree?) dan springt 'ie in een soort slachtofferrol. En dat is zo zondequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
je zegt het weer treffendquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval niet![]()
Want dan tikken we dat vanavond nog even af natuurlijk“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Geen idee. Maar ik zit sowieso nooit te wachten op een gevecht. Als ik win heb ik geen voldoening en als ik verlies ook niet.quote:![]()
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel.
En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.
naja sommige hier zullen dit herkennen.
Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes.
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Soms neemt ie dan sushi mee. Meestal huilen
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.Iedereen is een kutlultrut
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.
En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.
naja sommige hier zullen dit herkennen.
Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes.![]()
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.![]()
ik heb hooguit per ongeluk wel eens een TR geplaatstquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij heeft toch respect voor anderen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.![]()
kree is kree en in het weekend pakt hij zijn biertje. Iedereen weet dat en het gaat ert e uiwen (eens mis) Dan denk ik laat het lekker. Maar dat gehak op één persoon is zo lekker soms, en dan komen de users uit alle krochten van fok.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.Iedereen is een kutlultrut
ha judo. heb nog de gele band gehaalt ooitquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: