abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218189283

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar Juni
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_218189284
Ja, dat dus :D
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:18:40 #3
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189286
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
Ik kom op Fok voor de lol en gezelligheid.
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:14 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja ongenoegen spuien is ook helemaal prima, maar dat er een 'straf' aan zit dat je niet meer mag posten, daar heb ik wel moeite mee.
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te weten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218189289
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Als ik de neiging krijg iets banwaardigs te zeggen ben ik gewoon pleite, dan is dat niet meer lol en gezellig
Ik ben niet vies van een relletje ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218189290
quote:

[..]
Ik kan het niet méér met je eens zijn _O_
pi_218189291
quote:

[..]
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?
pi_218189297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.

Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.

Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen. :)

je weet ik hou van jullie allen he. O+
Do what you love, love what you do!
pi_218189300
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik kan het niet meer met je eens zijn _O_
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..
pi_218189301
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is wel een dingetje ja, maar een tr plaatsen (zeker hier) is vaak funest omdat het voor een mod/fa soms ook niet te doen is om alles te lezen en de context te weten
Dat snap ik wel, maar het maakt het gelijk ook heel erg frustrerend.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:20:50 #11
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189302
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar als iemand dom tegen je doet, je uitscheld ofzo, om wat voor reden dan ook. Is dat toch ook niet leuk? Ook al is het niet in het gezicht etc. Maar dan laat je het gewoon en ga je weg?
ik heb irl al te vaak gezeik, dat hoef ik online niet ook nog.
Heb genoeg Slowchats waar ik regelmatig kom, dan verkas ik gewoon
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189303
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Weet je wat pas frustrerend is?
pi_218189305
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef kree het volgende:

[..]
waar, daarom probeer ik altijd in mijn posts, en hoop ook dat jullie dat inzien hier allen.
niet op iemand of wat te richten, maar in het algemeen.

Kan het nog zeikerig zijn, maar ik weet niet hoor, of mss in het verleden (want van geleerd). probeer nooit een iemand rechtstreeks aan te vallen.

Nergens voor nodig ook denk;
Als iedereen dat in de gaten houd. en kun je klagen en zeiken wat je wil, maar iemand persoonlijk aanvallen is nl level 2. en dat wil je niet,. ook dus waarop mods gaan ingrijpen. :)

je weet ik hou van jullie allen he. O+
Jij bent volgens mij nooit persoonlijk.
pi_218189307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.
pi_218189309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Shii het volgende:

[..]
Ja dat weet ik :Y)
pi_218189310
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jammer dat je het niet meer met hem eens kan zijn. Hij had daar wel een punt namelijk..
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?
pi_218189311
Ik ook
pi_218189312
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja dat juist. Ik heb wat intonaties anders gelegd. Kijk nog eens?
Weet ik, ik zit wat te fucken met je
pi_218189313
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Weet je wat pas frustrerend is?
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.
pi_218189316
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jawel, hij gaf vaker aan dat hij mij wel mag.
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.
pi_218189317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Masberum het volgende:
Ik ook
En anders kunnen we gewoon even knokken toch?
pi_218189318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Shii het volgende:

[..]
Er zullen vast genoeg dingen te benoemen zijn, maar ik heb genoeg aan m'n eigen frustrerende gedoetjes.
Ik wou zeggen "ja ik ook niet"
pi_218189321
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja duh... hij mag iedereen. Zelfs als hem tot het bot afzeiken, wat nogal eens gebeurt.
Nou nee. Ik ben wel speciaal voor hem wat dat betreft. Ik heb hem nooit afgezeken of wat dan ook. Alleen maar geholpen juist
pi_218189322
quote:

[..]
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?

weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.

Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.

Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.

Goed weet me inmiddels te beheersen daarop :)
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:24:18 #25
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_218189323
quote:

[..]
Kree is nooit op de man af.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @kree O+
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_218189324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?
pi_218189326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik wou zeggen "ja ik ook niet"
:P
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:25:35 #28
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_218189330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_218189333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Geen idee of dat kan en nut heeft. Ben je sterk?
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval niet ;)
pi_218189334
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Kree is nooit op de man af.
Je kan echt zeggen van hem wat je wil, ook dat z'n manier van posten soms drammerig en zeikerig is.
Maar hij is noooooooooit aanvallend op de man af. Heb wat dat betreft tonnen respect voor @:Kree O+
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.
pi_218189335
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:24 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat probeer ik iig, omdat ik ook denk dat het niet nodig is?

weet je en sommige zeggen dan weer "kree gezeik". maarja aan de andere kant is er dan soms wel weer eens leuke discussie over iets. niet dat dat allemaal boeiend is ofzo.

Maar daarin he? ik probeer altijd wel ff beetje het op de hak te spelen om reactie uit te lokken, maar tis nooit zo bedoelt naar anderen.
Of big niet aanvallend ofzo.

Hoop dat jullie dat snappen?
En daarmee is het meestal altijd wel oke, totdat t doodloopt en er een paar zeikerds weer bij komen die dingen gaan uitlokken.

Goed weet me inmiddels te beheersen daarop :)
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel. :D
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:27:21 #32
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189337
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Shii het volgende:

[..]
Niet mee eens, hij is ook niet heilig en kan zeker weten wel aanvallend overkomen. Maar goed. De bedoeling is goed, laten we het daar maar op houden, maar het komt soms kut over.
dit. ZIjn hier sowieso best veel users waar ik niet kwaad op kan worden maar wel denk fffffuuuuuucccckkkk
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:27:37 #33
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_218189338
quote:

[..]
Ik heb 'm nog nooit echt aanvallend richting iemand gezien. Maar wel met je eens, het kan soms vrij drammerig en vervelend over komen. En dan lijkt Kree zelf ook niet in te zien waar het dan fout gaat, en als anderen hem er op wijzen (en dit weet hij ook, toch Kree?) dan springt 'ie in een soort slachtofferrol. En dat is zo zonde
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:27:43 #34
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189339
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik weet dat je geen vlieg kwaad doet. Ik zie wel users die je neer proberen te halen. Soms ben je een zeikende langspeelplaat dat dan weer wel. :D
je zegt het weer treffend :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189340
Woon je in de buurt @Masberum
pi_218189341
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Geestelijk wellicht, Bang in ieder geval niet ;)
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogen
pi_218189344
Want dan tikken we dat vanavond nog even af natuurlijk
pi_218189346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Woon je in de buurt @:Masberum
Geen idee. Maar ik zit sowieso nooit te wachten op een gevecht. Als ik win heb ik geen voldoening en als ik verlies ook niet.
pi_218189347
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:26 schreef Soury het volgende:

[..]
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.

En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.

naja sommige hier zullen dit herkennen.

Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes. :)
pi_218189351
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja nou ja ik waardeer je reactie. Zelf heb ik voor het laatst gewonnen van een meid 20 jaar geleden. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ze veel groter was dan ik ben en de zon scheen in mijn ogen
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!
pi_218189353
Soms neemt ie dan sushi mee. Meestal huilen :D
pi_218189354
quote:

[..]
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.
pi_218189355
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:29 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat is het ook, maar denk altijd maar weer (tegenwoordig he). van ja dat zijn maar weer van die lulletjes die zich ff op willen hemelen tov van een andere.

En dat haat ik gewoon niet hier op fok alleen, maar ook in het echt. zeg maar iemand zijn zwakke punten zoeken. en daar dan profijt van willen maken zodat ze zelf beter lijken.

naja sommige hier zullen dit herkennen.

Tja ik ben daar zwaar tegen enzo, en alleen daarom al doe ik gewoon wat ik doe.
En kan me best bedenken soms dat jullie me wel eens zat zijn, maargoed ik sta wel beetje achter mijn principes. :)
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.
pi_218189356
En je moet vaker op stations de piano spelen Kree. Je kan erg mooi piano spelen
pi_218189362
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat ik zie zijn "grapjes" die als ze wat aan de foute kant zijn opgepikt worden door een leger van users. Ik zie zelfs stalkers. De TR drukkers als het even fout gaat.
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 00:34:55 #46
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218189363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:34 schreef Shii het volgende:

[..]
Wat ik al eerder zei, TR's, ik snap er geen drol van. Ik doe een TR als iets veel te ver gaat in mijn beleving op het persoonlijke vlak, maar niet dagelijks, wekelijks, maandelijks of wat dan ook.
ik heb hooguit per ongeluk wel eens een TR geplaatst :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_218189367
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik ben je niet zat kree, maar het moet wel van twee kanten komen he. Respect voor de andere users ook.
Hij heeft toch respect voor anderen?
pi_218189369
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:31 schreef Shii het volgende:

[..]
kree is kree en in het weekend pakt hij zijn biertje. Iedereen weet dat en het gaat ert e uiwen (eens mis) Dan denk ik laat het lekker. Maar dat gehak op één persoon is zo lekker soms, en dan komen de users uit alle krochten van fok.
pi_218189370
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 00:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat zijn de dingetjes idd. Ik zeg ook altijd tegen mijn zoontje bij de Judo; Vanuit het niets uit de zon een hadjeme plaatsen!
ha judo. heb nog de gele band gehaalt ooit :)
pi_218189372
asdfsdaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')