SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben je weer thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.🐙![]()
Stel je voor dat iedereen die jou een leuke gast vind dat ook voor haar/hem iets isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.
Ik kan iemand makkelijk een leuke vent vinden maar niet is
Iets voor een relatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Steeds dit in je hoofd:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
NIVEA.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:en melkkefir geoogst en waterkefir en alle weckpotten weer in de vaatwasser en hem ook maar meteen aangezet
![]()
![]()
Was het mooi?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed bezig koekie!!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaen melkkefir geoogst en waterkefir en alle weckpotten weer in de vaatwasser en hem ook maar meteen aangezet
![]()
![]()
![]()
Ik vind je wel een leuke gast en ook voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.![]()
![]()
duidelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind je wel een leuke gast en ook voor mij![]()
![]()
Knipper dan ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:54 schreef kree het volgende:
ff met mijn ogen geknipperd. zoveel delen verder alweerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het punt is niet dat ik wil dat iedereen die mij leuk vindt, mij ook op die manier leuk vindt. Maar dat het op een gegeven moment voelt alsof niemand dat vindt. Dat het iets is wat mensen zeggen om aardig te doen, maar niemand echt meent.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen die jou een leuke gast vind dat ook voor haar/hem iets is
Ik kan iemand makkelijk een leuke vent vinden maar niet is
Iets voor een relatie🐙![]()
Heb ook nog mijn onkruid voor en achter het huis ingesprayed met azijn moet alleen morgen ff de parkeerplaats enz doen. En morgen mijn bloementuintje ommaaien want die is nu wel echt doodquote:![]()
![]()
rustaaaaaaaaaaaghquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ook nog mijn onkruid voor en achter het huis ingesprayed met azijn moet alleen morgen ff de parkeerplaats enz doen. En morgen mijn bloementuintje ommaaien want die is nu wel echt dood![]()
![]()
![]()
![]()
ja nee nouja bij wijze van spreken enzo, zit ik ff te appen met oud collega, die ook zwager weer is van die ene meid en je weet wel.quote:
Drama wordt dat meer en meer. maar oke wil wel over vertellen, maar zitten jullie wss niet zo op te wachten. Dus hoeft niet. komt andere keer wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
dan lekker van profiterenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat zit er op dit moment niet inmerkte al vanmiddag dat ik hyper ben
![]()
![]()
![]()
en probeer al de hele week die schimmel serie op HBO verder te kijken maar blijf steeds bij eentje hangen omdat elke keer komt er wat tussendoor![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat doe ik ook zolang als dit nog gaande is. Heb een doorverwijzing voor adhd onderzoek gekregen en als dat er uitkomt wil ik medicatie zodat ik mijn energie een beetje meer kan regulerenquote:![]()
hoop dat jullie het niet erg vinden, maar hou even een notitie blok bij onderhand van wie een kloon van wie is.
LOL
Maakt niet uit en zal het niet zeggen, maar meer ff voor mijn eigen info is dat
Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echte mannen die niet direct reageren zijn niet te vertrouwen![]()
Heb je mijn kloon al genoteerd?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef kree het volgende:
hoop dat jullie het niet erg vinden, maar hou even een notitie blok bij onderhand van wie een kloon van wie is.
LOL
Maakt niet uit en zal het niet zeggen, maar meer ff voor mijn eigen info is datHow can I make this topic about me?![]()
Euhm ja denk hoewel volgens mij maakte ik foutje. zie dmquote:
verwar er tweeDo what you love, love what you do!![]()
ja beter he maily net als ons hou je gewoon dezelfde naam, maargoed soms zijn er dingen waarom enzo.quote:
maarja weet ik veel herken het nog eerder aan manier van posten soms, maar dan weet ik ook niet meer met wie ik praat he
Nou maily moet ik het maar zeggen? Of misschien beter van niet?quote:How can I make this topic about me?![]()
Grapje, toen ik 1,5u terug dts aanklikte was dit de eerste opmerking die ik lasquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zowel maily als ik houden van de juiste grammaticale spelling in de posts....quote:How can I make this topic about me?![]()
Is dat nou niet juist het leuke, dat je niet precies weet met wie je praat?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja beter he maily net als ons hou je gewoon dezelfde naam, maargoed soms zijn er dingen waarom enzo.
maarja weet ik veel herken het nog eerder aan manier van posten soms, maar dan weet ik ook niet meer met wie ik praat heHow can I make this topic about me?![]()
StevenHyde is volgens mij ook een kloon weer. maar die wist ik nog niet.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Sowquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zowel maily als ik houden van de juiste grammaticale spelling in de posts....![]()
![]()
ik niet hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja beter he maily net als ons hou je gewoon dezelfde naam, maargoed soms zijn er dingen waarom enzo.
maarja weet ik veel herken het nog eerder aan manier van posten soms, maar dan weet ik ook niet meer met wie ik praat hekijk jij maar eens of jij het uit kunt leggenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maily moet ik het maar zeggen? Of misschien beter van niet?![]()
![]()
O goh.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Grapje, toen ik 1,5u terug dts aanklikte was dit de eerste opmerking die ik las![]()
Ja, ik zal het proberen uit te leggen, misschien even met hulp van Copilot.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
ik niet hoor
[..]
kijk jij maar eens of jij het uit kunt leggen
How can I make this topic about me?![]()
Aan mij?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
ik niet hoor
[..]
kijk jij maar eens of jij het uit kunt leggen![]()
![]()
o je loopt echt achter kree .....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef kree het volgende:
StevenHyde is volgens mij ook een kloon weer. maar die wist ik nog niet.
LOL![]()
proestquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond GG er nou niet als een Maily uitzien
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
dat hebben we precies goed uitgezocht dusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond GG er nou niet als een Maily uitzien![]()
![]()
Oh jij hebt ze allemaal gezien?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond GG er nou niet als een Maily uitzien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh jij hebt ze allemaal gezien?![]()
![]()
Euhm nee, nou in eerste instantie wel, maar als je dan iemand kent van username en beetje wat ie zegt of over dingen denkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat nou niet juist het leuke, dat je niet precies weet met wie je praat?
En dan ineens heel andere username? nee vind ik niet leuk?
Ik snap het wel, daar niet van en daarom zal ik er niks over zeggen ook openbaar als ik weet wie wie is.
Maar ik hecht er een beetje waarde aan he, en hoelang zit ik hier alweer niet? Dat ik dan beetje ken wie wie is en hoe ze over dingen denken.
Bevalt me voor geen meter ineens als "nieuw" binnen komen en dan ineens andere praatjes hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Maily niet helaasquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh jij hebt ze allemaal gezien?
GG 6 weken terug in Tilly
Same shit, different day
SC hopper present![]()
je MOET naar bed?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet naar bed mijn honden willen slapen en vinden mij vervelend
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En ik heb Koen gezien 6 weken geleden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maily niet helaas
GG 6 weken terug in Tilly
Ik heb zelfs gewoon naast hem gezeten, in het gras. Heel gezellig.
weet ik en uiteindelijk ben ik niet degene die het gaat uitzoeken actief ook, want boeit me niet.quote:
laat ik het zo zeggen, zou het waarderen als mensen tegen me zouden vertellen voordat ik overal op inga wie ze eigenlijk zijn of warenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben met Koen uit eten geweest op Valentijnsdagquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik heb Koen gezien 6 weken geleden.
Ik heb zelfs gewoon naast hem gezeten, in het gras. Heel gezellig.![]()
![]()
Oeh. En, gezellig?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben met Koen uit eten geweest op ValentijnsdagHow can I make this topic about me?![]()
7 jaar geleden alweerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben met Koen uit eten geweest op Valentijnsdag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zekersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat is lang geleden. Dat moet dan een keertje opnieuw?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet naar bed mijn honden willen slapen en vinden mij vervelend![]()
![]()
dan hoeven ze geen kloon aan te maken bedoel jequote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en uiteindelijk ben ik niet degene die het gaat uitzoeken actief ook, want boeit me niet.
laat ik het zo zeggen, zou het waarderen als mensen tegen me zouden vertellen voordat ik overal op inga wie ze eigenlijk zijn of waren![]()
![]()
Klopt, en dat dat zolang heeft geduurd ligt aan mijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat is lang geleden. Dat moet dan een keertje opnieuw?![]()
![]()
lijstje weer wat ge-update, ja sorry hoor mensen word ook dagje ouder, LOL
bovendien hoe aardig ik jullie allemaal vind, het staat niet bovenaan mijn prioriteiten lijstje om bij te houden wie wie nou is of was.
wie staan er op je lijstje nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:16 schreef kree het volgende:
lijstje weer wat ge-update, ja sorry hoor mensen word ook dagje ouder, LOL
bovendien hoe aardig ik jullie allemaal vind, het staat niet bovenaan mijn prioriteiten lijstje om bij te houden wie wie nou is of was.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik zag hetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Oh koen ik ben roodharig sinds enkele dagen![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nou ik ben helemaal geen voorstander van kloons?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
dan hoeven ze geen kloon aan te maken bedoel je
de enige reden waarom je dat zou doen is of omdat het niet kan door situatie en lastig gevallen ofzo.
en de andere is, van tja wil gewoon weer ff heel nieuw verhaal beginnen en doen alsof ik nieuw ben. ook best wmb
maar ik reageer daar dan ook zo op he?
en dan uiteindelijk herken je het, en denk ik, tja dat is dan weer triest, een nieuw imago aan willen maken ofzo.....
dan ben je jezelf dus gewoon niet...
de enige reden voor een kloon is wmb, omdat je er serieus problemen mee krijgt of mss iets wat je poste dan prive wil houden, dat snap ik nog wel.
maar dan is het ook geen moeite als ik het nu vraag om ff dm te sturen welke kloon je bent he?Do what you love, love what you do!![]()
ja dat zeg ik niet natuurlijk.quote:. aantal al dat is het enige wat ik erover zeg.
Alleen al deze post lezen klinkt al als moeite.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben helemaal geen voorstander van kloons?
de enige reden waarom je dat zou doen is of omdat het niet kan door situatie en lastig gevallen ofzo.
en de andere is, van tja wil gewoon weer ff heel nieuw verhaal beginnen en doen alsof ik nieuw ben. ook best wmb
maar ik reageer daar dan ook zo op he?
en dan uiteindelijk herken je het, en denk ik, tja dat is dan weer triest, een nieuw imago aan willen maken ofzo.....
dan ben je jezelf dus gewoon niet...
de enige reden voor een kloon is wmb, omdat je er serieus problemen mee krijgt of mss iets wat je poste dan prive wil houden, dat snap ik nog wel.
maar dan is het ook geen moeite als ik het nu vraag om ff dm te sturen welke kloon je bent he?lalalalalalalalaaaa 😠![]()
ja en wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:20 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Alleen al deze post lezen klinkt al als moeite.Do what you love, love what you do!![]()
Zero light of regular?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Klonen
Ik neem nog maar eens een cola.
[ afbeelding ]![]()
Echte regular nu. Want het ging er laatst over dat dat zero en light enzo maar zozo is.quote:How can I make this topic about me?![]()
neeeequote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij heeft nu een lijntje tussen ons gezet want we zijn uit eten geweest op valentijnsdag
tuurlijk niet, daar gaat het niet om, maar ik zit soms te denken owh wacht die post dit en wie was dat nou ook alweer vroeger.
Wen er wel aan, maar aangezien iedereen dat zo doet.... tja. ik hou het niet bij uit mijn hoofd.
het is een kloonlijstje toch, niet de wie-doet-wie-lijst tochquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij heeft nu een lijntje tussen ons gezet want we zijn uit eten geweest op valentijnsdag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
puur ter eigen info, wie wat doet staat er (nog) niet bijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is een kloonlijstje toch, niet de wie-doet-wie-lijst toch
kree wordt oudquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
neeee
tuurlijk niet, daar gaat het niet om, maar ik zit soms te denken owh wacht die post dit en wie was dat nou ook alweer vroeger.
Wen er wel aan, maar aangezien iedereen dat zo doet.... tja. ik hou het niet bij uit mijn hoofd.
Regular vind ik wel lekkerder maar ik koop altijd zeroquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte regular nu. Want het ging er laatst over dat dat zero en light enzo maar zozo is.![]()
nouja je zegt t......quote:
soms merk ik wel dat dingen minder makkelijk gaan als zeg maar 10 jaar terug.Do what you love, love what you do!![]()
Het wordt een ware infographics, dat ding van kreequote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is een kloonlijstje toch, niet de wie-doet-wie-lijst toch
Zijn we snel klaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is een kloonlijstje toch, niet de wie-doet-wie-lijst toch🐙![]()
Ik kan mijn schriftje straks wel weggooien begrijp ik. Kree houdt van alles bij straks.
als ie z'n lijstje nou online zet nogquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan mijn schriftje straks wel weggooien begrijp ik. Kree houdt van alles bij straks.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee ik zei tegen neefje stuur mijn nummer door....quote:
Maar denk dat hij slaaptIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat heb ik nog niet in mijn schriftje staan. In de veertig ergens. 41 of 42.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, en ik dacht dat hij van onze leeftijd was..How can I make this topic about me?![]()
Waarom vraag je dat? zit je dat 'dwars'?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:30 schreef StevenHyde het volgende:
Kree denk je echt dat ik een kloon ben?
Smile, it's free therapy.![]()
hij is niet scheutig met infoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:30 schreef StevenHyde het volgende:
Kree denk je echt dat ik een kloon ben?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Van Dr Jekyll.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:30 schreef StevenHyde het volgende:
Kree denk je echt dat ik een kloon ben?![]()
🐙![]()
Geniet er van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon benieuwd hoe hij daaraan komt. Mijn account is al behoorlijk oudquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat? zit je dat 'dwars'?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan wordt dat overzicht ook wel makkelijk, je tekent tussen iedereen lijnen...quote:How can I make this topic about me?![]()
oeh zie ik nu ookquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd hoe hij daaraan komt. Mijn account is al behoorlijk oud![]()
![]()
jij bent echt een oudje hier
die tekeningen bestaan wel jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan wordt dat overzicht ook wel makkelijk, je tekent tussen iedereen lijnen...Staan ook nog ergens op FOK!
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan wordt dat overzicht ook wel makkelijk, je tekent tussen iedereen lijnen...
🐙![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waterfietssteven![]()
Nog steeds op vakantie?
Juppp, morgen wel naar mijn moeder toe maar dan savonds weer terug en nog wat dagen vakantie (zolang de situatie t toelaat)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gotta catch them allquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan wordt dat overzicht ook wel makkelijk, je tekent tussen iedereen lijnen...![]()
Klopt, laatst had iemand die enorme tekening gepost. Een enorm ding.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die tekeningen bestaan wel jaStaan ook nog ergens op FOK!
Hij roept maar wat. Je post ook pas sinds een tijdje hier dus dan wordt er al gauw gedacht dat je een kloon bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd hoe hij daaraan komt. Mijn account is al behoorlijk oud![]()
Ja zeg maar Uquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh zie ik nu ook![]()
![]()
jij bent echt een oudje hier
Niet heel actief ervoor hoor maar lijkt me idd beetje raar dat zo'n oud account een kloon zou zijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh wel heel fijn dat jullie nog daar zijn ook na het bezoek morgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Juppp, morgen wel naar mijn moeder toe maar dan savonds weer terug en nog wat dagen vakantie (zolang de situatie t toelaat)
Even proberen wat af te schakelen nogOf proberen tot rust te komen.
Doen jullie goed.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, laatst had iemand die enorme tekening gepost. Een enorm ding.geloof dat er al wat lijnen bij zijn gekomen
Nope ik blijf je zeggenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zeg maar U
Niet heel actief ervoor hoor maar lijkt me idd beetje raar dat zo'n oud account een kloon zou zijn
Tnx lief van je. Ja idd maar even nemen wat ik nog kan nemen. Klinkt wel wat fout maar je snapt t welquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh wel heel fijn dat jullie nog daar zijn ook na het bezoek morgen.
Even proberen wat af te schakelen nogOf proberen tot rust te komen.
Doen jullie goed.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Snap ik zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx lief van je. Ja idd maar even nemen wat ik nog kan nemen. Klinkt wel wat fout maar je snapt t wel
hmmms definieer "onze" leeftijd in dit topic LOLquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, en ik dacht dat hij van onze leeftijd was..
denk val wel in het gemiddelde dan nog
Waarom post je zoiets? vroeg ik me afquote:![]()
Wil je ergens horen : niet doen of juist een : geniet er lekker van?Smile, it's free therapy.![]()
Hoi kreequote:
Hoeveel namen staan er op je lijst? Of is dat ook teveel gevraagd?
meer dan 2 minder dan 5quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi kree
Hoeveel namen staan er op je lijst? Of is dat ook teveel gevraagd?Do what you love, love what you do!![]()
ja hahaha gelukkig maar, jou zie ik dan ook niet als kloonquote:
herkenbare users die langer posten, hou ervan.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik sinds 2000 ongeveer, dus iets van 25 jaar alquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha gelukkig maar, jou zie ik dan ook niet als kloon
herkenbare users die langer posten, hou ervan.![]()
de nieuwe kloon lijst, althans mijn persoonlijke, dat ik ff weet wie wie ook alweer wasquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom post je zoiets? vroeg ik me af![]()
Wil je ergens horen : niet doen of juist een : geniet er lekker van?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En waar is die te zien?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
de nieuwe kloon lijst, althans mijn persoonlijke, dat ik ff weet wie wie ook alweer was![]()
exact en van mij zal het ook niet veel verschillen. ik hecht daar waarde aan nl. geeft wat weer over karakter wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik sinds 2000 ongeveer, dus iets van 25 jaar alDo what you love, love what you do!![]()
vind je een rare vraag?quote:
je schrijft dat je drugs gebruikt hier.. vroeg me af waarom je het kwam melden?
Ja we zijn hardcore! Geen pussies die zomaar opgeven na een paar bansquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
exact en van mij zal het ook niet veel verschillen. ik hecht daar waarde aan nl. geeft wat weer over karakter wel.![]()
Wat boeit jou Dat?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind je een rare vraag?
je schrijft dat je drugs gebruikt hier.. vroeg me af waarom je het kwam melden?
Is iets tussen ff en mij
owkeej danquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat boeit jou Dat?
Is iets tussen ff en mij
lekker vriendelijk
was een oprechte vraagSmile, it's free therapy.![]()
Wat boeit het wat het haar boeit? Ze mag toch vragen of niet danquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat boeit jou Dat?
Is iets tussen ff en mij![]()
Wel genoeg drinken hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja dat denk ik dus ook
het is een openbaar forum.. je kunt verwachten dat er een reactie komt .
Normale vraag is blijkbaar nog teveel![]()
maar wel andere users van alles vragen
nouja bv. ik snap het wel als mensen andere username willen keer doordat er dingen gebeuren of ineens herkenbaar voor wie ze niet willen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja we zijn hardcore! Geen pussies die zomaar opgeven na een paar bans
maar vind het altijd vrij kansloos na een ban of weet ik veel wat om dat onder een andere naam verder te gaan terwijl nog hetzelfde persoon enzo.
tja bedoel ik denk kon niet eerlijker zijn over mijn hele verhaal he. en of ik er trots op ben totaal niet.
en of ik het leuk vond op fok in eerste instantie ook niet, want kreeg alles tegen.
maarja ben nog steeds kree he, en mss liet dat mensen zien dat er dan ook wel weer waardering voor is om eerlijk te zijn.
en uiteindelijk moet ik toegeven heb ik wel een hoop gehad in die tijd aan de bemoedigende reacties ook vanaf fok hier.Do what you love, love what you do!![]()
Het is een openbaarforum dus zij mag posten wat ze wil en iedereen kan daarop reageren zoals hij/zij wil.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
Hou het anders privé als anderen er niet op mogen reageren![]()
En als ik daar dan niet op wil reageren dan is het ook prima tochquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is een openbaarforum dus zij mag posten wat ze wil en iedereen kan daarop reageren zoals hij/zij wil.
Doe waar je gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En als ik daar dan niet op wil reageren dan is het ook prima toch![]()
kun je nog normaal doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En als ik daar dan niet op wil reageren dan is het ook prima tochSmile, it's free therapy.![]()
Wil je nou nog een keer naar Scheveningen gaan binnenkort nu het nog warm is?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja bv. ik snap het wel als mensen andere username willen keer doordat er dingen gebeuren of ineens herkenbaar voor wie ze niet willen.
maar vind het altijd vrij kansloos na een ban of weet ik veel wat om dat onder een andere naam verder te gaan terwijl nog hetzelfde persoon enzo.
tja bedoel ik denk kon niet eerlijker zijn over mijn hele verhaal he. en of ik er trots op ben totaal niet.
en of ik het leuk vond op fok in eerste instantie ook niet, want kreeg alles tegen.
maarja ben nog steeds kree he, en mss liet dat mensen zien dat er dan ook wel weer waardering voor is om eerlijk te zijn.
en uiteindelijk moet ik toegeven heb ik wel een hoop gehad in die tijd aan de bemoedigende reacties ook vanaf fok hier.![]()
Ja, ga dan niet bitchen als iemand er op reageertquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het is een openbaarforum dus zij mag posten wat ze wil en iedereen kan daarop reageren zoals hij/zij wil.![]()
Doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, ga dan niet bitchen als iemand er op reageert![]()
Goed zo, have fun.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Was niet tegen jou maar over de reactie waar jij op reageerde![]()
Dame Shii.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overslaan is ondergaanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen![]()
Ik ben er al de hele avond en blijf nog even, af en toe lezen, soms reageren en soms op de handen zitten....quote:![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele avond en blijf nog even, af en toe lezen, soms reageren en soms op de handen zitten....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
"op de handen zitten", dat is een creatieve benamingquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele avond en blijf nog even, af en toe lezen, soms reageren en soms op de handen zitten....![]()
![]()
ik ben d'r op Fok ook een meester in gewordenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Op de handen zitten lukt niet altijd.... maar de laatste weken ben ik wat op m'n hoede.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bang dat de op je hand inspectie langkomt?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Op de handen zitten lukt niet altijd.... maar de laatste weken ben ik wat op m'n hoede.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bang dat de op je hand inspectie langkomt?![]()
De handinspectie die vindt dat mijn vingers banwaardige dingen typen.![]()
![]()
Nou zolang ik aanwezig ben gaan ze altijd mij bannen en de rest met rust laten hoor dus wees gerust. En dat is niet overdrevenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
De handinspectie die vindt dat mijn vingers banwaardige dingen typen.![]()
Waar was je dan een paar weken geleden?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou zolang ik aanwezig ben gaan ze altijd mij bannen en de rest met rust laten hoor dus wees gerust. En dat is niet overdreven![]()
![]()
Ja daar kom je nu mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zovaak in DTS eigenlijk. Sorry. Ik had graag de ban van je overgenomen![]()
![]()
dat heb ik gemistquote:
denk dat ik op vakantie was toen
Naughty girl
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ook daar sorry voor. Ik had een paar weken geleden ermee moeten komen. Gegarandeerd dat de aandacht van je was afgeleid en ik het had gekregen. En ik kan tegen bans, ik krijg ze elk momentquote:![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niemand had het door dat ik 'weg' was.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik gemist
denk dat ik op vakantie was toen
Naughty girl![]()
![]()
Enkele jaren geleden had ik nog nooit gehoord van dm, notes, bans, enz. en ineens word je meegezogen in alles....quote:![]()
was er vandaag nogquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wil je nou nog een keer naar Scheveningen gaan binnenkort nu het nog warm is?. naja voor werk dan.
Ik denk dat er veel teveel op de TR-knop wordt gedrukt i.p.v. gewoon een discussie aangaan. TR's zijn de doodsteek voor FOK. Alsof je als een kleuter in de hoek wordt gezet en afhankelijk van wie het beoordeelt een ban krijgt zodat je even niet meer mee mag doen.![]()
Dat telt niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
was er vandaag nog. naja voor werk dan.
![]()
Ja nou ja dat heb ik maar al te vaak gezegd, ook via email, pas maar op, levert alleen maar bans op als je dergelijk weerwoord geeftquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat er veel teveel op de TR-knop wordt gedrukt i.p.v. gewoon een discussie aangaan. TR's zijn de doodsteek voor FOK. Alsof je als een kleuter in de hoek wordt gezet en afhankelijk van wie het beoordeelt een ban krijgt zodat je even niet meer mee mag doen.![]()
deze damequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat er veel teveel op de TR-knop wordt gedrukt i.p.v. gewoon een discussie aangaan. TR's zijn de doodsteek voor FOK. Alsof je als een kleuter in de hoek wordt gezet en afhankelijk van wie het beoordeelt een ban krijgt zodat je even niet meer mee mag doen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
denk je? ik weet niet eens?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat er veel teveel op de TR-knop wordt gedrukt i.p.v. gewoon een discussie aangaan. TR's zijn de doodsteek voor FOK. Alsof je als een kleuter in de hoek wordt gezet en afhankelijk van wie het beoordeelt een ban krijgt zodat je even niet meer mee mag doen.
Ik doe hem wel eens trouwens moet ik zeggen, maar dat is echt als ik het echt echt echt tever vind gaan.
En eigenlijk laatste keer hier??? volgens mij is het half jaar terug ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Wat maakt het uit. Soms is het wel lekker om je ongenoegen te spuien. Ik zit soms graag op de strafbank omdat ik het even helemaal zat ben.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Niet slapen, slapen kan je eeuwig doen als je dood bentquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Slapen, niet slapen. Moeilijk, moeilijk. Keuzes, keuzes.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Slapen, niet slapen. Moeilijk, moeilijk. Keuzes, keuzes.![]()
om maar net als happy te doen, zo demotiverend dat altijd
slapen is lekker, ik denk niet dat dood lekker isquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Niet slapen, slapen kan je eeuwig doen als je dood bentSame shit, different day
SC hopper present![]()
Als je al een tijdje meeloopt weet je ook precies wie en wat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
Ik denk dat er veel teveel op de TR-knop wordt gedrukt i.p.v. gewoon een discussie aangaan. TR's zijn de doodsteek voor FOK. Alsof je als een kleuter in de hoek wordt gezet en afhankelijk van wie het beoordeelt een ban krijgt zodat je even niet meer mee mag doen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Lol, 4 dagen is niks, mijn huidige ban voor R&P is 3 weken en mijn voorgaande ban 1,5 jaar. Amateursquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Soms is het wel lekker om je ongenoegen te spuien. Ik zit soms graag op de strafbank omdat ik het even helemaal zat ben.![]()
wat moet je doen voor 1.5 jaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol, 4 dagen is niks, mijn huidige ban voor R&P is 3 weken en mijn voorgaande ban 1,5 jaar. Amateurs
Same shit, different day
SC hopper present![]()
niks mis mee tijdelijke ban af en toequote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Soms is het wel lekker om je ongenoegen te spuien. Ik zit soms graag op de strafbank omdat ik het even helemaal zat ben.
LOL. als je er maar achter stond met wat je zei he
Ik ben bang dat je mij geen amateur moet noemen. Maar ik ben ook terecht vaak op mijn vingers getikt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Lol, 4 dagen is niks, mijn huidige ban voor R&P is 3 weken en mijn voorgaande ban 1,5 jaar. AmateursIedereen is een kutlultrut
Een half jaar ban krijgen maar doorgaan onder kloontjes tot je het afleert. En wat je moet doen voor een half jaar ga ik maar niet melden. Wil niet gebanned worden voor het openbaren van ban redenen ofzo..quote:![]()
Angst is een slechte raadgeverquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je mij geen amateur moet noemen.![]()
Ja ongenoegen spuien is ook helemaal prima, maar dat er een 'straf' aan zit dat je niet meer mag posten, daar heb ik wel moeite mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Soms is het wel lekker om je ongenoegen te spuien. Ik zit soms graag op de strafbank omdat ik het even helemaal zat ben.![]()
hier tot dusverre nog niet echt vaak op m'n handen moeten zitten, in KSC howeverquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ja, het voelt echt wel zo als je even niets meer mag.....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In vergelijking met mij zijn jullie allemaal amateurs als het gaat om bans krijgen en incasseren als een manquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je mij geen amateur moet noemen. Maar ik ben ook terecht vaak op mijn vingers getikt.![]()
Ja maar soms kwam het wat verrot uit mijn toetsenbord. Soms ook oorzaak drank.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee tijdelijke ban af en toe
LOL. als je er maar achter stond met wat je zei heIedereen is een kutlultrut
Nu dan? Het is vrijdag..quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar soms kwam het wat verrot uit mijn toetsenbord. Soms ook oorzaak drank.![]()
daarom maakte ik geen kloon en ben toch tijdje ge-banned, al met al de Admins kun je altijd nog wel ff mee praten.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een half jaar ban krijgen maar doorgaan onder kloontjes tot je het afleert. En wat je moet doen voor een half jaar ga ik maar niet melden. Wil niet gebanned worden voor het openbaren van ban redenen ofzo..
maargoed ik ben dan ook bijna de liefste user van fok, dus die kunnen ze wss niet negeren. LOLDo what you love, love what you do!![]()
ik zit nu aan de drank maar heb nog geen neiging iets banwaardigs te roepenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar soms kwam het wat verrot uit mijn toetsenbord. Soms ook oorzaak drank.Same shit, different day
SC hopper present![]()
weet ik !quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar soms kwam het wat verrot uit mijn toetsenbord. Soms ook oorzaak drank.
herkenbaar dingetje wel jah
Ik zal ook niet beweren dat sommige notes nergens op slaan, maar bannen vind ik echt wel een raar machtsmiddel op een forum.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar soms kwam het wat verrot uit mijn toetsenbord. Soms ook oorzaak drank.![]()
Als je voelt dat je iets slechts wil gaan typen, doe het dan gewoon niet is mijn advies. Je helpt niemand ermee, niet jezelf, niet de anderen. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen en dat is niet iets wat je moet willen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: