SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben je weer thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.🐙![]()
Stel je voor dat iedereen die jou een leuke gast vind dat ook voor haar/hem iets isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.
Ik kan iemand makkelijk een leuke vent vinden maar niet is
Iets voor een relatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Steeds dit in je hoofd:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
NIVEA.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:en melkkefir geoogst en waterkefir en alle weckpotten weer in de vaatwasser en hem ook maar meteen aangezet
![]()
![]()
Was het mooi?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed bezig koekie!!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaen melkkefir geoogst en waterkefir en alle weckpotten weer in de vaatwasser en hem ook maar meteen aangezet
![]()
![]()
![]()
Ik vind je wel een leuke gast en ook voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Weet je wat ook uitstekend zelfsabotagegedrag is trouwens? Los van als mensen flirten er maar automatisch vanuitgaan dat het een grapje is, als mensen proberen mij proberen op te beuren en te zeggen "Maar je bent een leuke gast." hoor ik automatisch "Maar niet voor mij." er achteraan.![]()
![]()
duidelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind je wel een leuke gast en ook voor mij![]()
![]()
Knipper dan ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:54 schreef kree het volgende:
ff met mijn ogen geknipperd. zoveel delen verder alweerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het punt is niet dat ik wil dat iedereen die mij leuk vindt, mij ook op die manier leuk vindt. Maar dat het op een gegeven moment voelt alsof niemand dat vindt. Dat het iets is wat mensen zeggen om aardig te doen, maar niemand echt meent.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen die jou een leuke gast vind dat ook voor haar/hem iets is
Ik kan iemand makkelijk een leuke vent vinden maar niet is
Iets voor een relatie🐙![]()
Heb ook nog mijn onkruid voor en achter het huis ingesprayed met azijn moet alleen morgen ff de parkeerplaats enz doen. En morgen mijn bloementuintje ommaaien want die is nu wel echt doodquote:![]()
![]()
rustaaaaaaaaaaaghquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb ook nog mijn onkruid voor en achter het huis ingesprayed met azijn moet alleen morgen ff de parkeerplaats enz doen. En morgen mijn bloementuintje ommaaien want die is nu wel echt dood![]()
![]()
![]()
![]()
ja nee nouja bij wijze van spreken enzo, zit ik ff te appen met oud collega, die ook zwager weer is van die ene meid en je weet wel.quote:
Drama wordt dat meer en meer. maar oke wil wel over vertellen, maar zitten jullie wss niet zo op te wachten. Dus hoeft niet. komt andere keer wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
dan lekker van profiterenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat zit er op dit moment niet inmerkte al vanmiddag dat ik hyper ben
![]()
![]()
![]()
en probeer al de hele week die schimmel serie op HBO verder te kijken maar blijf steeds bij eentje hangen omdat elke keer komt er wat tussendoor![]()
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat doe ik ook zolang als dit nog gaande is. Heb een doorverwijzing voor adhd onderzoek gekregen en als dat er uitkomt wil ik medicatie zodat ik mijn energie een beetje meer kan regulerenquote:![]()
hoop dat jullie het niet erg vinden, maar hou even een notitie blok bij onderhand van wie een kloon van wie is.
LOL
Maakt niet uit en zal het niet zeggen, maar meer ff voor mijn eigen info is dat
Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echte mannen die niet direct reageren zijn niet te vertrouwen![]()
Heb je mijn kloon al genoteerd?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:02 schreef kree het volgende:
hoop dat jullie het niet erg vinden, maar hou even een notitie blok bij onderhand van wie een kloon van wie is.
LOL
Maakt niet uit en zal het niet zeggen, maar meer ff voor mijn eigen info is datHow can I make this topic about me?![]()
Euhm ja denk hoewel volgens mij maakte ik foutje. zie dmquote:
verwar er tweeDo what you love, love what you do!![]()
ja beter he maily net als ons hou je gewoon dezelfde naam, maargoed soms zijn er dingen waarom enzo.quote:
maarja weet ik veel herken het nog eerder aan manier van posten soms, maar dan weet ik ook niet meer met wie ik praat he
Nou maily moet ik het maar zeggen? Of misschien beter van niet?quote:How can I make this topic about me?![]()
Grapje, toen ik 1,5u terug dts aanklikte was dit de eerste opmerking die ik lasquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zowel maily als ik houden van de juiste grammaticale spelling in de posts....quote:How can I make this topic about me?![]()
Is dat nou niet juist het leuke, dat je niet precies weet met wie je praat?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja beter he maily net als ons hou je gewoon dezelfde naam, maargoed soms zijn er dingen waarom enzo.
maarja weet ik veel herken het nog eerder aan manier van posten soms, maar dan weet ik ook niet meer met wie ik praat heHow can I make this topic about me?![]()
StevenHyde is volgens mij ook een kloon weer. maar die wist ik nog niet.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Sowquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zowel maily als ik houden van de juiste grammaticale spelling in de posts....![]()
![]()
ik niet hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja beter he maily net als ons hou je gewoon dezelfde naam, maargoed soms zijn er dingen waarom enzo.
maarja weet ik veel herken het nog eerder aan manier van posten soms, maar dan weet ik ook niet meer met wie ik praat hekijk jij maar eens of jij het uit kunt leggenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maily moet ik het maar zeggen? Of misschien beter van niet?![]()
![]()
O goh.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Grapje, toen ik 1,5u terug dts aanklikte was dit de eerste opmerking die ik las![]()
Ja, ik zal het proberen uit te leggen, misschien even met hulp van Copilot.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
ik niet hoor
[..]
kijk jij maar eens of jij het uit kunt leggen
How can I make this topic about me?![]()
Aan mij?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
ik niet hoor
[..]
kijk jij maar eens of jij het uit kunt leggen![]()
![]()
o je loopt echt achter kree .....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:08 schreef kree het volgende:
StevenHyde is volgens mij ook een kloon weer. maar die wist ik nog niet.
LOL![]()
proestquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond GG er nou niet als een Maily uitzien
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
dat hebben we precies goed uitgezocht dusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond GG er nou niet als een Maily uitzien![]()
![]()
Oh jij hebt ze allemaal gezien?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond GG er nou niet als een Maily uitzien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh jij hebt ze allemaal gezien?![]()
![]()
Euhm nee, nou in eerste instantie wel, maar als je dan iemand kent van username en beetje wat ie zegt of over dingen denkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat nou niet juist het leuke, dat je niet precies weet met wie je praat?
En dan ineens heel andere username? nee vind ik niet leuk?
Ik snap het wel, daar niet van en daarom zal ik er niks over zeggen ook openbaar als ik weet wie wie is.
Maar ik hecht er een beetje waarde aan he, en hoelang zit ik hier alweer niet? Dat ik dan beetje ken wie wie is en hoe ze over dingen denken.
Bevalt me voor geen meter ineens als "nieuw" binnen komen en dan ineens andere praatjes hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Maily niet helaasquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh jij hebt ze allemaal gezien?
GG 6 weken terug in Tilly
Same shit, different day
SC hopper present![]()
je MOET naar bed?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet naar bed mijn honden willen slapen en vinden mij vervelend
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En ik heb Koen gezien 6 weken geleden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maily niet helaas
GG 6 weken terug in Tilly
Ik heb zelfs gewoon naast hem gezeten, in het gras. Heel gezellig.
weet ik en uiteindelijk ben ik niet degene die het gaat uitzoeken actief ook, want boeit me niet.quote:
laat ik het zo zeggen, zou het waarderen als mensen tegen me zouden vertellen voordat ik overal op inga wie ze eigenlijk zijn of warenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben met Koen uit eten geweest op Valentijnsdagquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik heb Koen gezien 6 weken geleden.
Ik heb zelfs gewoon naast hem gezeten, in het gras. Heel gezellig.![]()
![]()
Oeh. En, gezellig?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben met Koen uit eten geweest op ValentijnsdagHow can I make this topic about me?![]()
7 jaar geleden alweerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben met Koen uit eten geweest op Valentijnsdag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zekersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat is lang geleden. Dat moet dan een keertje opnieuw?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet naar bed mijn honden willen slapen en vinden mij vervelend![]()
![]()
dan hoeven ze geen kloon aan te maken bedoel jequote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en uiteindelijk ben ik niet degene die het gaat uitzoeken actief ook, want boeit me niet.
laat ik het zo zeggen, zou het waarderen als mensen tegen me zouden vertellen voordat ik overal op inga wie ze eigenlijk zijn of waren![]()
![]()
Klopt, en dat dat zolang heeft geduurd ligt aan mijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat is lang geleden. Dat moet dan een keertje opnieuw?![]()
![]()
lijstje weer wat ge-update, ja sorry hoor mensen word ook dagje ouder, LOL
bovendien hoe aardig ik jullie allemaal vind, het staat niet bovenaan mijn prioriteiten lijstje om bij te houden wie wie nou is of was.
wie staan er op je lijstje nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:16 schreef kree het volgende:
lijstje weer wat ge-update, ja sorry hoor mensen word ook dagje ouder, LOL
bovendien hoe aardig ik jullie allemaal vind, het staat niet bovenaan mijn prioriteiten lijstje om bij te houden wie wie nou is of was.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik zag hetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Oh koen ik ben roodharig sinds enkele dagen![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: