SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgende maand doe ik weer mee voor punten.Don't follow me. I am lost too
Ik bolk iedereen de moederIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Geen reet aan dit.Don't follow me. I am lost too
bolkje hier een bolkje daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Behalve Lievquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Loser?Don't follow me. I am lost too
Is het nog wat daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HolaDon't follow me. I am lost too
Dan bolk ik haar wel extraquote:
Ja met alle liefde natuurlijkquote:
Niet discrimineren en alles en iedereen helemaal kapot bolken![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze man weet hequote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Niet discrimineren en alles en iedereen helemaal kapot bolken
Ik bolk iedereen het heen en weerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
Niet discrimineren en alles en iedereen helemaal kapot bolken![]()
![]()
![]()
![]()
Ja toch, voor Bolke en Bolke is iedereen gelijkquote:![]()
Jij niet want jij wil liev niet bolkuhquote:
Zoals een echte bolkster betaamdquote:
Dat is andersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij niet want jij wil liev niet bolkuh
Hoe is het met Nijn, al een beetje rustiger? Of nog zo druk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuhh das niet anders.quote:
Ik heb nu nog dikke week vakantie, dus lekker thuis genieten van het gekrijs lieflijke woordjes van Muis genietenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Nijn, al een beetje rustiger? Of nog zo druk?![]()
Hier?quote:Don't follow me. I am lost too
Of daar?Don't follow me. I am lost too
Bedoelt Mario nu hier als in hier bij jou of hier bij mij of hier bij een andere userquote:
Hey Marc, onze keukenprinsquote:
Niets hoezo?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, even bij komen van al de drukte en je bezig houden met een (krijsende) lieve Muisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu nog dikke week vakantie, dus lekker thuis genieten van het gekrijs lieflijke woordjes van Muis genieten![]()
oepsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:12 schreef mario390 het volgende:
man man man man om himmel willi
[ afbeelding ]
Mario op dit momentquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:12 schreef mario390 het volgende:
man man man man om himmel willi
[ afbeelding ]![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ineens struikelde ik in een vat concentratie.
Langzaam verschuif ik het Overton window in het vanilla - spicy spectrum.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je wel automatisch rekening zou houden met mijn vanillaheid
🐙![]()
Hey mevr GVDquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger hadden computers nog een LP-drive. Daar stopte je dan een plaat in. Maar moderne computers hebben geen brede flatcables meer van binnen, dus nu past de plaat niet meer door het draadje.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:23 schreef mario390 het volgende:
weet er jemand hoe komt er en LP op internet?🐙![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger hadden computers nog een LP-drive. Daar stopte je dan een plaat in. Maar moderne computers hebben geen brede flatcables meer van binnen, dus nu past de plaat niet meer door het draadje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger hadden computers nog een LP-drive. Daar stopte je dan een plaat in. Maar moderne computers hebben geen brede flatcables meer van binnen, dus nu past de plaat niet meer door het draadje.ik bedoel het niet zo
![]()
Ik bolk die MarioIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik bolk die marcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kom hilfen @FreshFruitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:23 schreef mario390 het volgende:
weet er jemand hoe komt er en LP op internet?![]()
Ik mis Versquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat bedoel je nu precies Mario
Ik lees dit op google
Om een LP (long play, een vinylplaat) op internet te krijgen, moet je deze digitaliseren, oftewel omzetten naar een digitaal formaat zoals een MP3-bestand. Dit doe je door de LP af te spelen op een platenspeler die is aangesloten op een computer of ander apparaat, en het geluid op te nemen en op te slaan als een digitaal bestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Steven, hoe is het op vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat bedoel je nu precies Mario
Ik lees dit op google
Om een LP (long play, een vinylplaat) op internet te krijgen, moet je deze digitaliseren, oftewel omzetten naar een digitaal formaat zoals een MP3-bestand. Dit doe je door de LP af te spelen op een platenspeler die is aangesloten op een computer of ander apparaat, en het geluid op te nemen en op te slaan als een digitaal bestand.bedankt, willt niet selfs doen ,ik willt het nur en keer wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Hey Dottie, gaat wel aardig. Pak iig veel uren slaap wat fijn is en ook al wat steden bezocht. Morgen terug naar mijn moeder op en neer. Hoest met jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mooi zo, fijn te horen Steven. Lief dat je op en neer gaat naar je moeder. Zal ze vast heel fijn vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie, gaat wel aardig. Pak iig veel uren slaap wat fijn is en ook al wat steden bezocht. Morgen terug naar mijn moeder op en neer. Hoest met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eetse, bolkende broederquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:41 schreef StevenHyde het volgende:
Eten is klaar ik lees later je antwoord dotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MooieBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een liefdevolle bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wekker lekkend vieren met een kouwe toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey Grrrrrrrrproost
![]()
![]()
Hij smaakt verrekkes!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Genieten dan maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had een lekkere Pale Ale van Brewdog, die verkochten ze bij de Aldi Süd in Aken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En die smaakte als een dikke 10?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had een lekkere Pale Ale van Brewdog, die verkochten ze bij de Aldi Süd in Aken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon een kouwe pilsenerquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben je weer op reis?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
Aaaah, okquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee was nog van mijn vorige reis
![]()
Das wel heul goedkoop ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Kostte ook geen ene drol voor zo'n bier: 1,29
GrrrrrrrrmbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Stommerd! Je duikt er tussen!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben aan het lopen! Ik verwacht een pakje van bol.comquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah dan is snel bolken lastig jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben aan het lopen! Ik verwacht een pakje van bol.com
Wat heb je nu weer besteld?
En nu op naar vati und mutti. Hoop wel dat die ook iets koud hebben liggen. Heb de smaak te pakken nu.
Heb kouwe gevonden bij ze.
Dat je maar gauw iets (koels) te drinken hebtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:35 schreef Shii het volgende:
Ik heb ook dorst maar zit nog in de trein (zonder bier).![]()
![]()
Die fout maak ik ook wel eens. Al is het niet vaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:35 schreef Shii het volgende:
Ik heb ook dorst maar zit nog in de trein (zonder bier)."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:35 schreef Shii het volgende:
Ik heb ook dorst maar zit nog in de trein (zonder bier).
🐙![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fout maak ik ook wel eens. Al is het niet vaak.Dan smaakt het straks wel extra lekker.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je maar gauw iets (koels) te drinken hebt![]()
![]()
rustig aanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben aan het lopen! Ik verwacht een pakje van bol.com![]()
Oei!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een despo in de koelkast![]()
En een fles wodka in de kast
21 graden hier, zal wel smelten maar duurt vast evenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij 25°C al van je hoofd afdruipt![]()
Maar @:MizzezAmy wat is het precies?
![]()
Don't follow me. I am lost too
Ik las eens een column van iemand in trouw, die stelde dat het treurig was om te drinken in de treinquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fout maak ik ook wel eens. Al is het niet vaak.hoe treurig ben je dan zelf
Uw ADH vitamine Worst
14 euroquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)achio-cream-1-x-90g/![]()
![]()
Wanneer gaan we dit eten?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vraag het gewoon voor mn verjaardagquote:
Maar zal wel smelten.
Ik vraag het voor kerst!![]()
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zolang het gewoon gezellig blijft snap ik het probleem niet. Of je nou koffie drinkt of een biertje.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las eens een column van iemand in trouw, die stelde dat het treurig was om te drinken in de treinhoe treurig ben je dan zelf
![]()
Je komt?quote:
Moet dan wel in de ochtend, vast goed tegen een kater ookI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het staat iig in de agendaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je komt?
Moet dan wel in de ochtend, vast goed tegen een kater ook![]()
Hmm met kater eet ik beter geen chocolade, dan eet ik helemaal niets
eetsmakelijk!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:48 schreef marc0871 het volgende:
Vanavond nasi goreng, met een pittig, zoetzuur sausje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dan gaan we voor de 12equote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het staat iig in de agenda![]()
Hmm met kater eet ik beter geen chocolade, dan eet ik helemaal niets
I'm surrounded by morons!
Ik vind nasi of bami bereid in de wok echt heerlijk. Veel kip erbij en groente ...
How can I make this topic about me?![]()
Treurig? Het is pure bevrijding! Onder het genot van een gerstenat genieten van het voorbij zoevende landschap!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las eens een column van iemand in trouw, die stelde dat het treurig was om te drinken in de treinhoe treurig ben je dan zelf
![]()
Zijn gewoon pure geluksmomenten.
quote:
Saté erbij en kroepoekquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind nasi of bami bereid in de wok echt heerlijk. Veel kip erbij en groente ...
Het is beetje een opgeheven vingertje figuurquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Zolang het gewoon gezellig blijft snap ik het probleem niet. Of je nou koffie drinkt of een biertje.Uw ADH vitamine Worst
Smakelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:48 schreef marc0871 het volgende:
Vanavond nasi goreng, met een pittig, zoetzuur sausje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is beetje een opgeheven vingertje figuur![]()
![]()
In mei stond (want de trein was stampvol) ik met 14 vrienden bier te drinken in de trein. Mensen die op de klapstoelen zaten waren niet blij daarmee en spraken hun ongenoegen over die buitenlanders. Heb ze maar even door laten mekkeren voordat ik zei dat we het zelf ook niet fijn vonden dat het zo druk en warm was en dat ze bij de ns moesten gaan klagen ipv achter onze rug om.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Treurig? Het is pure bevrijding! Onder het genot van een gerstenat genieten van het voorbij zoevende landschap!![]()
Toen waren ze de rest van de rit stil
Was ook nog een vest tegenstrijdige column, want hij had het over de goede kanten van alcohol buiten gezondheid als reactie op dry January en dan komt ie met ditquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Treurig? Het is pure bevrijding! Onder het genot van een gerstenat genieten van het voorbij zoevende landschap!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Heerlijk ook, zo'n lopend buffet.
Hadden we zo'n formele avond op kantoor, en dan eten erbij, en dat was dan zo'n lopend buffet van de plaatselijke chinees.
Oeh![]()
![]()
Toen liep ik meerdere keren met mijn bord langs de schalen hoor, lekker veel opscheppen, en van alles wat.
Geloof ik niks van. Framboos en pistach is lekker, witte choco ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik weet dat jij het vies gaat vinden @:Fogel dus de hele reep voor mij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Alcohol is echt wel cheap ass in Duitsland. Vroegah toen ik nog een lief klein konijntje was gingen we in vakanties altijd richting Duitsland om bier en drank in te slaan met ons scholieren salarisen van de weekend baantjequote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
Kostte ook geen ene drol voor zo'n bier: 1,29![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:57 schreef Fogel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Zellufquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Framboos en pistach is lekker, witte choco ook.
Dacht eigenlijk dat jij allergisch zou zijn voor pistacheWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ach, dat was er vast zo eentje van "dat heurt niet!". Maar als het ergens heurt dan is het wel in de lange gele zuipkeet zoals een voormalig fokker het zo mooi noemde!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was ook nog een vest tegenstrijdige column, want hij had het over de goede kanten van alcohol buiten gezondheid als reactie op dry January en dan komt ie met dit"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelluf
Dacht eigenlijk dat jij allergisch zou zijn voor pistache
Ha, nee! Die toevallig niet. En anders zou ik het toch in beperkt mate eten net als de dingen waar ik opeens niet meer door kan ademen.I'm surrounded by morons!
Oh haiquote:
Flinke klodder in de pan, samen met een uitje en teen knoflook, een stuk trassi, wat gember en kurkuma, als smaakmakers.quote:![]()
KloddersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Seije Slager ?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was ook nog een vest tegenstrijdige column, want hij had het over de goede kanten van alcohol buiten gezondheid als reactie op dry January en dan komt ie met dit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was nog eens eene goeode fokker!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, dat was er vast zo eentje van "dat heurt niet!". Maar als het ergens heurt dan is het wel in de lange gele zuipkeet zoals een voormalig fokker het zo mooi noemde!
Moet ik je zeker gaan beademen, of een tracheacanule aanleggen, ik zal wel een balpen meenemen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ha, nee! Die toevallig niet. En anders zou ik het toch in beperkt mate eten net als de dingen waar ik opeens niet meer door kan ademen.
Een jbl go speaker 4. Kan ik tenminste weer podcasts luisteren als ik ga slapen. De Google home speaker stoot telkens met afspelen waardoor ik opdracht moet geven om door te gaan. Niet heel handigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan is snel bolken lastig ja
Wat heb je nu weer besteld?Ik heb er één en ik ben er trots op
Gedoe.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Heerlijk ook, zo'n lopend buffet.
Hadden we zo'n formele avond op kantoor, en dan eten erbij, en dat was dan zo'n lopend buffet van de plaatselijke chinees.
Oeh![]()
![]()
Toen liep ik meerdere keren met mijn bord langs de schalen hoor, lekker veel opscheppen, en van alles wat.
Je zou verwachten dat het buffet bij jou langs kwam lopen.![]()
![]()
Ook ER gekekenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik je zeker gaan beademen, of een tracheacanule aanleggen, ik zal wel een balpen meenemen voor de zekerheid![]()
![]()
Of House?quote:
Ik zie ze wel vaker langskomen, want ik kijk natuurlijk alle ziekenhuisseries en dan doe ik gewoon of het bijscholing is
Ik weet wat dat isquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik je zeker gaan beademen, of een tracheacanule aanleggen, ik zal wel een balpen meenemen voor de zekerheid![]()
![]()
BolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Goddomme. Dat was 100 keer beter dan de Mac
Broodje van de lidl, een mora Hamburger In drie plakjes recht ontbijtspek van de lidl gevouwen, een plak cheddar van de de lidl er boven op en met een flinke klodder spicy garlic bigg Jeff sauce van de action ertussen.
Ik ga er zo nog eentje maken![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik vind het een goed planquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik je zeker gaan beademen, of een tracheacanule aanleggen, ik zal wel een balpen meenemen voor de zekerheid
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijk, hè.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:13 schreef DJMO het volgende:
Goddomme. Dat was 100 keer beter dan de Mac
Broodje van de lidl, een mora Hamburger In drie plakjes recht ontbijtspek van de lidl gevouwen, een plak cheddar van de de lidl er boven op en met een flinke klodder spicy garlic bigg Jeff sauce van de action ertussen.
Ik ga er zo nog eentje maken![]()
![]()
Dat is wel een mooi kleine boxjequote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een jbl go speaker 4. Kan ik tenminste weer podcasts luisteren als ik ga slapen. De Google home speaker stoot telkens met afspelen waardoor ik opdracht moet geven om door te gaan. Niet heel handig
Bent heet bedoel je?quote:I'm surrounded by morons!
Die columnist van Trouw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat maar.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al leuke mannen gevonden?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
BolkAhh. Ik had al zo'n vermoeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Ik eet omdat het moet eigenlijk geen trekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Same here - ook nog geen honger.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik eet omdat het moet eigenlijk geen trekHow can I make this topic about me?![]()
weekend. eindelijk
Nog wat gemist? CQ moet ik alle mentions nog gaan nalopen
Do what you love, love what you do!![]()
Ja natuurlijk, we mentionen je niet voor niets!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:28 schreef kree het volgende:
weekend. eindelijk
Nog wat gemist? CQ moet ik alle mentions nog gaan nalopen
hohoho niet te snel oordelen, nu heb ik er een paar gemist, maar lees ik deze toevallig weer welquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
ijdele hoop @:kree
nja die leest niet terug
en als @:kree teveel mentions krijgt is hij ook zo het spoor bijster
haha weet ik maar vaak is het ook van dat ik denk, OK en heb ik er niet altijd gelijk wat op te zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we mentionen je niet voor niets!
En dan klik ik ze maar weg
En elke mention vereist een gedegen en goed onderbouwd antwoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:28 schreef kree het volgende:
weekend. eindelijk
Nog wat gemist? CQ moet ik alle mentions nog gaan nalopenHow can I make this topic about me?![]()
quote:
hahaha ja dan kun je er hier wel een dagtaak van maken somsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En elke mention vereist een gedegen en goed onderbouwd antwoord.
Daar geef ik je gelijk in @gebrokenglasquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En elke mention vereist een gedegen en goed onderbouwd antwoord.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Hee Amy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
It is wat it is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dan kun je er hier wel een dagtaak van maken soms
Mijn onderbouwd antwoord: "Dit is correct en tevens juist".quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in @:gebrokenglasHow can I make this topic about me?![]()
dat dus..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijk, hè.
Alle etenswaren zijn beter dan bij MC-Donalds
maar de koffie is goed te doen.![]()
Zou wel prettig zijn voor jequote:
precies en soms denk ik, kan allemaal wel ff wachten ofzoquote:
ik ben ook niet echt iemand die bij elk piepje gelijk mobiel pakt.
Of tenminste zoveel mogelijk op stil gezet al, ook met whatsapp.
tis dan ook niet dat het me niet boeit ofzo. Maar als je tegenwoordig op elke melding van elke willekeurige app moet reageren...
Tjaaa, ik ben er een beetje op teruggekomen wel. Het is 9 van de 10 keer ook niet eens nodig om er gelijk op te reagerenDo what you love, love what you do!![]()
Klopt. Op mobiel en op mijn werklaptop heb ik alle notificaties van Teams en Outlook en zo utigezet. Ik hoef geen voorbeeld mail afbeelding rechtsonder elke keer als ik een mailtje krijg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
precies en soms denk ik, kan allemaal wel ff wachten ofzo
ik ben ook niet echt iemand die bij elk piepje gelijk mobiel pakt.
Of tenminste zoveel mogelijk op stil gezet al, ook met whatsapp.
tis dan ook niet dat het me niet boeit ofzo. Maar als je tegenwoordig op elke melding van elke willekeurige app moet reageren...
Tjaaa, ik ben er een beetje op teruggekomen wel. Het is 9 van de 10 keer ook niet eens nodig om er gelijk op te reagerenHow can I make this topic about me?![]()
Hey Kreequote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:31 schreef Fogel het volgende:
Hee Amy?Hee Fogel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dank u, ik hoor graag dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn onderbouwd antwoord: "Dit is correct en tevens juist".
inderdaad ja, om gek van te worden soms. Ook alle zinloze nieuwsberichten die 1 of andere pik weer nodig vind om op intranet te zetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Op mobiel en op mijn werklaptop heb ik alle notificaties van Teams en Outlook en zo utigezet. Ik hoef geen voorbeeld mail afbeelding rechtsonder elke keer als ik een mailtje krijg.
lekker boeien, het gaat me weinig aan direct. lees wel keertje als ik er tijd voor heb.
Maar dat is een beetje wat ook microsoft doet trouwens.
heb het nodige aanstaan en de rest zoveel mogelijk uit.
je krijgt het in je mail -notificatie
- in je teams -agenda
- in de chat groep van - teams
- in de Sharepoint die dan ook weer in teams zit.
Donderop met je teams
Lol soms mis ik er de wel belangrijk door trouwens.
daarom gebruiken we ook gewoon whatsapp, wat ze eigenlijk niet wille n![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nu ik toch mijn gal erover aan ben het spuwen.
In een vacature noemen. "werk mobiel mag je ook gebruiken voor prive".![]()
echt dat is geen voordeel, een nadeel.
(moet wel zeggen toen ik in België was op vakantie met familie, heb ik het gelijk dan ook goed misbruikt en het even als mobiele hotspot gebruikt. (tja. dat zeiden ze toch)
Ik heb er lekker twee
Je kan er twee SIM-kaartjes in doen he. Scheelt je een telefoon kopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:59 schreef kree het volgende:
Ik heb er lekker twee![]()
klopt, nouja pas bij de laatste die we kregen, de vorige kon dat volgens mij nog niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kan er twee SIM-kaartjes in doen he. Scheelt je een telefoon kopen.
Of e-sim ofzo.
Maar ik hoef ook niet Perce de nieuwste mobiel doe al een tijdje met die van mezelf.
plus die van werk wordt gemonitord op wat je installeert aan tik-tok mocht al niet meer.
En dat ie zich totaal wist na paar keer verkeerd wachtwoord.
Neeeeuh ik hou er wel gewoon eentje van mezelf voor prive. voor dat tientje per maand.Do what you love, love what you do!![]()
Boenk boenkI'm surrounded by morons!
klinkt haast of ik werk haat... is het niet trouwens
had vandaag leuke klusjes in duin enzo met mooi weer en buiten.
Dus ik klaag niet over het werk opzich, maar al die administratie rompslomp enzo en alles digitaal komt me soms mijn strot wel eens uit
Oja had team uitje gister
Dat is juist een groot voordeel. Geen dure abonnement en geen kosten voor een telefoon.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:59 schreef kree het volgende:
(moet wel zeggen toen ik in België was op vakantie met familie, heb ik het gelijk dan ook goed misbruikt en het even als mobiele hotspot gebruikt. (tja. dat zeiden ze toch)
Ik heb er lekker tweeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou ik zie dat toch anders?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is juist een groot voordeel. Geen dure abonnement en geen kosten voor een telefoon.
en hoezo dure abonnementen?
Ik heb een sim only en die kost volgens mij 12 euro p/m. en denk dat het zelfs nog goedkoper kan.Do what you love, love what you do!![]()
En je telefoon was gratis? Met 2 telefoons lopen, ben je een yup ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik zie dat toch anders?
en hoezo dure abonnementen?
Ik heb een sim only en die kost volgens mij 12 euro p/m. en denk dat het zelfs nog goedkoper kan.
Geniet dan van de leuke dingen van je werk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:05 schreef kree het volgende:
klinkt haast of ik werk haat... is het niet trouwens
had vandaag leuke klusjes in duin enzo met mooi weer en buiten.
Dus ik klaag niet over het werk opzich, maar al die administratie rompslomp enzo en alles digitaal komt me soms mijn strot wel eens uit
Oja had team uitje gister
Iedereen heeft ook wel genoeg dingen waar ie zich aan ergert m.b.t.. het werk, dat hoort erbij. Maar werkplezier is ontzettend belangrijk dus houd dat vast.![]()
Es war in einer schwülen Sommernacht
In die Ristorante von Al Carbonara
Dem Vater des organisierten Erbrechens
[Strophe 1]
In einer Pizzeria in Palermo City
Kaut ein dubioser Mafioso traurig seine Calamari Fritti
Und im Kreise der Familie erzählt dann der Padrone
Von der Cosa Nostra und vom Fanta Costa und vom Onkel Al Capone
[Pre-Refrain]
Die Nadelstreif-Signori weinen bei der Story
Und ihnen wird's ums Herz ganz schwer
Und Gino sagt zur Mira "Ruck deine Lira vira
Der Chianti ist schon wieder leer!"
[Refrain]
Heiße Nächte, heiße Nächte in Palermo
Und a klaner Sizilianer fangt an zum wana
Heiße Nächte, heiße Nächte in Palermo![]()
Ja nee preciesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee die koste wel, maar ik doe dan ook gemiddeld 5+ jaar met 1 telefoon, dus valt het allemaal nog wel mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En je telefoon was gratis? Met 2 telefoons lopen, ben je een yup ofzo
En ik zie het voordeel er wel van in, dat ik niet die van werk heb met alle regulatie die erop zit.
kan hem altijd meenemen als hotspot voor als mijn data op is natuurlijk.
mss met dat dual-sim kan wel, maar zou ik eens uit moeten zoeken hoe je dat dan precies kan scheiden van prive/werk
Maar alsnog zit ik met passwords dan van werk enzo en hun regels over wat wel en niet mag met mobiel
Ik wil dat gewoon lekker zelf beslissen zonder dat mijn werk daarin meekijkt.Do what you love, love what you do!![]()
klopt is ook zo, en dat is er ook wel hoor. dit ging puur ff over mobiel en meldingen, ook op laptop en etc trouwens.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Geniet dan van de leuke dingen van je werk.
Iedereen heeft ook wel genoeg dingen waar ie zich aan ergert m.b.t.. het werk, dat hoort erbij. Maar werkplezier is ontzettend belangrijk dus houd dat vast.
moet zeggen trouwens, dat team uitje viel me mee.
Ik hou namelijk totaal niet van die stomme spelletjes voor "team-building" die dan zogenaamd leuk moeten zijn. maar eigenlijk is het gewoon werk. En dus buiten werktijd.
Nu waren dit ook lompe spellen in feite, maar heb wel gelachen en de nadruk was dan niet op iets van team-building. maar gewoon ff gezellig met zijn allen wat anders doen als alleen werk dingen.
Het was wel een succes bij iedereen denk.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En je telefoon was gratis? Met 2 telefoons lopen, ben je een yup ofzo
Moet ik ook, werktelefoon is te goed beveiligd voor de apps die ik wil gebruiken
Bij mij zijn de teamuitjes nooit buiten werktijd. Misschien als het wat uitloopt, maar dan is het ook gewoon gezellig. Maar voor de rest is het gewoon werktijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
klopt is ook zo, en dat is er ook wel hoor. dit ging puur ff over mobiel en meldingen, ook op laptop en etc trouwens.
moet zeggen trouwens, dat team uitje viel me mee.
Ik hou namelijk totaal niet van die stomme spelletjes voor "team-building" die dan zogenaamd leuk moeten zijn. maar eigenlijk is het gewoon werk. En dus buiten werktijd.
Nu waren dit ook lompe spellen in feite, maar heb wel gelachen en de nadruk was dan niet op iets van team-building. maar gewoon ff gezellig met zijn allen wat anders doen als alleen werk dingen.
Het was wel een succes bij iedereen denk.![]()
Teambuilding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit eens een 'bedrijfsfeestje' gehad, waarin je bij binnenkomst in groepen werd verdeeld om kinderachtige spelletjes te spelen. Ome MT6 was toen heel snel weer thuis![]()
Ik ga nu alleen nog naar bedrijfsBBQ's, maar niet meer naar 'feestjes'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dit dus jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik ook, werktelefoon is te goed beveiligd voor de apps die ik wil gebruiken
Ja maar jij bent dan ook een yupquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
was van 13:00 tot uurtje of 20:00quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij mij zijn de teamuitjes nooit buiten werktijd. Misschien als het wat uitloopt, maar dan is het ook gewoon gezellig. Maar voor de rest is het gewoon werktijd.
maargoed daar kun je geen overuren voor schrijven natuurlijk
Hoeft ook niet want dit was voor de gezelligheid.
Ik haat het echt met die team-building. dat ze doen of dat voor de gezelligheid is (lachen joh). Al die gemaakte lachen van iedereen. en geslijm en etc. echt ik kots erop dat soort dingen en ontwijk ze ook als het ff kan.
maar dit was duidelijk georganiseerd gewoon voor het leuke en gezelligheid. En oke dan is het niet erg als het buiten werktijd is trouwens.![]()
bij "de tuinderij" geweest trouwens in De Lier. zoek het maar op dan zie je beetje wat het idee was.
Beetje flauwe spelletjes allemaal, maargoed omdat iedereen toch valsspeelde werd t wel grappig.
Lekker gegeten nog daar. Ik vond het oke
haha dat in groepen verdelen was bij mij ook, maar de inzet was geen teambuilding en dat wist ook iedereen, t was een uitje voor de gezelligheid, dat is toch anders alsdat het er dik bovenop ligt dat er een andere (werk) bedoeling mee is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:15 schreef MooieTop6 het volgende:
Teambuilding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit eens een 'bedrijfsfeestje' gehad, waarin je bij binnenkomst in groepen werd verdeeld om kinderachtige spelletjes te spelen. Ome MT6 was toen heel snel weer thuis![]()
Ik ga nu alleen nog naar bedrijfsBBQ's, maar niet meer naar 'feestjes'Do what you love, love what you do!![]()
niks yup aan hoor?quote:
meeste bij ons hebben een prive mobiel gewoon naast die van werk.Do what you love, love what you do!![]()
Daar willen ze ons volgend 'feestje' doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
was van 13:00 tot uurtje of 20:00
maargoed daar kun je geen overuren voor schrijven natuurlijk
Hoeft ook niet want dit was voor de gezelligheid.
Ik haat het echt met die team-building. dat ze doen of dat voor de gezelligheid is (lachen joh). Al die gemaakte lachen van iedereen. en geslijm en etc. echt ik kots erop dat soort dingen en ontwijk ze ook als het ff kan.
maar dit was duidelijk georganiseerd gewoon voor het leuke en gezelligheid. En oke dan is het niet erg als het buiten werktijd is trouwens.![]()
bij "de tuinderij" geweest trouwens in De Lier. zoek het maar op dan zie je beetje wat het idee was.
Beetje flauwe spelletjes allemaal, maargoed omdat iedereen toch valsspeelde werd t wel grappig.
Lekker gegeten nog daar. Ik vond het okeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
🐙![]()
oke nou het ligt aan het idee ervan, want ze doen daar wel meerdere dingen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar willen ze ons volgend 'feestje' doen
Wil nog wel ff uitleggen wat wij gingen doen aan spelletjes voordat de bar open ging en eten?
Mocht je er wat aan hebben
Ik ben er al vaker geweest. Heb al genoeg WCpotten geraced, dat soort dingen is alleen leuk met vrienden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
oke nou het ligt aan het idee ervan, want ze doen daar wel meerdere dingen.
Wil nog wel ff uitleggen wat wij gingen doen aan spelletjes voordat de bar open ging en eten?
Mocht je er wat aan hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Net wel weer eventjes heerlijk zitten poepen, even ter info voor jullieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja die WC-potten ja die deden wij ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben er al vaker geweest. Heb al genoeg WCpotten geraced, dat soort dingen is alleen leuk met vrienden.
LOL. echt ook die wc rollen omruilen en de min punten boven zetten.
En op een gegeven moment gingen die hele stokken mee met de WC-potten.
Ik vond het wel grappig en vooral hoe iedereen zo veel mogelijk dan vals speelt om maar de meeste punten te halen.
Dat maakt het leuk.
Euh verder hadden wij nog daar zo'n opblaas ding met een hele grote dart-board met klittenband erop waar je dan voetbal en tennisballetjes op moest schieten ons te beurten.
Nu heb ik twee linker poten dus dacht al dit gaat helemaal kut worden en mocht als tweede van ons "team"
Met onwijs geluk raakte ik er gelijk 2
Hahaha
oja en pub quiz was ook nog wel grappig.
Ik vond het wel leuk allemaal. zolang het maar allemaal niet te serieus is en voor de lol dan is het wel leuk
Genoteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Net wel weer eventjes heerlijk zitten poepen, even ter info voor jullieUw ADH vitamine Worst
Heb ook even een avondhoop gedaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: