quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:10 schreef bbuddybb het volgende:
Kan iemand met een Pro abo dit even kopieren en plakken svp.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)oor-robin-van-persie
Dat is het laatste stukje.quote:Hoewel een bijzonder jeugdig Feyenoord zich na rust - mede dankzij twee fikse missers van Union-spits Kévin Rodríguez - naar een gelijkspel knokt, zal de eerste helft tegen de A-ploeg van de Belgisch kampioen flink wat huiswerk opleveren voor Van Persie en consorten in de komende week.
Want de beoogde hoge druk die Van Persie in zijn speelwijze wil zien, is alleen mogelijk met een betere onderlinge afstemming.
Het leek me sowieso al een spits die geen goede combinatie zou zijn met Steijnquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:25 schreef Haringkop het volgende:
De enige conclusie die je tot nu kan trekken is dat Ueda totaal niet de spits is die wij nodig hebben. Maar die conclusie kon je ook al trekken op basis van afgelopen seizoen.
Klopt, zsm lozen en een fatsoenlijke spots halen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:25 schreef Haringkop het volgende:
De enige conclusie die je tot nu kan trekken is dat Ueda totaal niet de spits is die wij nodig hebben. Maar die conclusie kon je ook al trekken op basis van afgelopen seizoen.
Eens, gaat inderdaad werken. Het is sowieso geen spits die past in de beoogde spelopvatting. Hij zet totaal geen druk en is niet ballast genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het leek me sowieso al een spits die geen goede combinatie zou zijn met Steijn
https://www.reddit.com/r/(...)de_vraag_voor_robin/quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:10 schreef bbuddybb het volgende:
Kan iemand met een Pro abo dit even kopieren en plakken svp.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)oor-robin-van-persie
Dat was vooral omdat ze het concept nog niet helemaal begrepen hadden. Namelijk dat je bij hoge druk ook terug moet lopen.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:45 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld. Van Persie heeft geen Plan B.
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:37 schreef Elan het volgende:
Veldspel lijkt wederom nergens op. Dit gaat weer een matig seizoen worden.
Waar heeft Persie ook al weer laten zien, iets van het coaching gebeuren/tactiek te snappen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:19 schreef tong80 het volgende:
Paar leuke talentjes las ik. Dan heb je een goeie aan van Persie.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg de indruk dat het seizoen al gespeeld is.
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:31 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar ga je toch alleen heen om je carrière af te bouwen....
Mooie beeldenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als mensen zich nog afvragen waarom hij voor een netto miljoenensalaris bij de club gaat spelen waar hij vanaf kind supporter van is.
Kan hij daarna mooi terug naar Feyenoord
Dezelfde vraag kun je stellen over Paixao helaas. We zijn echt de lul als hij er lang uit ligt (al zal hij dan wel nog een seizoen bij Feyenoord blijven).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:15 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, hoelang is Timber nog out? Sluit ie wel ergens deze voorbereiding aan of wordt dat in de loop van het seizoen?
Hij is onmisbaar.
Kan geen seizoen met blessures meer zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dezelfde vraag kun je stellen over Paixao helaas. We zijn echt de lul als hij er lang uit ligt (al zal hij dan wel nog een seizoen bij Feyenoord blijven).
Ik heb Feyenoord-Drita gezien en toen was er geen enkele sprake van veldspel hoor. Dat sloeg echt nergens op. Laat staan Kopenhagen toen ze een officiële klacht indiendenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kun je lacherig over doen, maar onder Slot werd er echt naar het seizoen toegewerkt qua veldspel en intensiteit en zag je het per week beter worden.
Slot hoor je regelmatig over het belang van de voorbereiding.
Dat beeld ontbreekt een beetje bij RvP tot nu toe. Maar het is nog vroeg, dat is wel zo.
Dat wordt lachen als ie na drie maanden zijn salaris niet meer gestort krijgt en hij iedere week moet samenspelen met jongens van het niveau NEC.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:59 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als mensen zich nog afvragen waarom hij voor een netto miljoenensalaris bij de club gaat spelen waar hij vanaf kind supporter van is.
Kan hij daarna mooi terug naar Feyenoord
Bijzondere reactie op de post die je quote.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als ie na drie maanden zijn salaris niet meer gestort krijgt en hij iedere week moet samenspelen met jongens van het niveau NEC.
GurneyIsBestZuur dat we alleen een opleidingsvergoeding krijgenquote:Op zondag 13 juli 2025 00:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bijzondere reactie op de post die je quote.
Dit valt de laatste jaren wel mee volgens mij?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt lachen als ie na drie maanden zijn salaris niet meer gestort krijgt en hij iedere week moet samenspelen met jongens van het niveau NEC.
Mag toch hopen dat we ons portie voorlopig wel hebben gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan geen seizoen met blessures meer zien.
Ben wel benieuwd wie we gaan loten, Nice, Fenerbache en Salzburg zijn allemaal pittige tegenstanders. Laten we hopen op Pilsen.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:42 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb nog niet het gevoel dat we in vCL vorm zijn jongons
Ik hoop iedere dag al op pilsen!quote:Op zondag 13 juli 2025 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie we gaan loten, Nice, Fenerbache en Salzburg zijn allemaal pittige tegenstanders. Laten we hopen op Pilsen.
Eens. Wel of geen CL gaat een flink verschil maken. Scheelt bruto 50m, netto ongetwijfeld maar 20-30, maar exposure, waardeontwikkeling, spelers die willen blijven/komen etc, dat is gigantisch, juist in de fase waar wij nu in zitten.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie we gaan loten, Nice, Fenerbache en Salzburg zijn allemaal pittige tegenstanders. Laten we hopen op Pilsen.
Kokcu waarschijnlijk omdat ik daar de bank warm zou houden. Hij is minder dan Gravenberch, Mac Allister, Wirtz, Szobozlai en Jones.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij werkelijk een raadsel waarom Hancko en Kokcu niet bij respectievelijk Real Madrid en Liverpool spelon.
quote:Op zondag 13 juli 2025 15:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij werkelijk een raadsel waarom Hancko en Kokcu niet bij respectievelijk Real Madrid en Liverpool spelon.
En Kool Bessut bij Beieren Munchen.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een LCV en een linksback. Dat moet.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:47 schreef fetX het volgende:
De komende twee weken hoop ik toch wel op nog wat versterkingen. Da’s wel lekker voor de voorbereiding op de CL wedstrijden
Nou ja, een nieuwe spits in de voorronde CL zou ook wel fijn zijn hoor.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een LCV en een linksback. Dat moet.
Een nieuwe spits zou ook prettig zijn, maar dat mag van mij ook in de loop van augustus gebeuren. Dat moet echt een voltreffer zijn.
Ik ben het er mee eens en ik zie graag een goede nieuwe spits komen, maar het is wel echt iets minder noodzakelijk.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, een nieuwe spits in de voorronde CL zou ook wel fijn zijn hoor.
Een spits waarmee je kunt doorvoetballen in plaats van balverlies lijdt, en eentje die druk weet te zetten.
Dat scheel zoveel.
Met Ueda de vCL in word ik ook echt niet vrolijk van.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een nieuwe spits zou ook prettig zijn, maar dat mag van mij ook in de loop van augustus gebeuren. Dat moet echt een voltreffer zijn.
Maar het is wel iets anders dan zo’n Giersthove of Tabiri die echt een risico voor je ploeg is.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Met Ueda de vCL in word ik ook echt niet vrolijk van.
Read maakt voor Ueda wel een enorm verschil denk ikquote:Op zondag 13 juli 2025 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het is wel iets anders dan zo’n Giersthove of Tabiri die echt een risico voor je ploeg is.
Moussa laat het vooralsnog ook niet zien, dus eventueel kan je met Stengs spelen op rechtsbuiten. Dat is niet ideaal, maar met Read heb je een ‘complementaire’ back, en dan heeft Ueda wellicht wat meer aanvoer.
We gaan weer kopen op de de laatste transferdeadline dagquote:
Stengs of Valente ook wel. Maar tegelijkertijd begint dat slechte drukzetten van Ueda ook wel een probleempje te worden, vooral omdat Moussa ook wel eens zijn mannetje laat lopen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Read maakt voor Ueda wel een enorm verschil denk ik
Het zou zomaar kunnen, aangezien ik her en der lees dat Kloese net weer is vertrokken op vakantie naar Mexico.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We gaan weer kopen op de de laatste transferdeadline dag
LET HIM COOKquote:Op maandag 14 juli 2025 07:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, aangezien ik her en der lees dat Kloese net weer is vertrokken op vakantie is naar Mexico.
Vervanger voor Trauner zou ook wel er gewenst zijn.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |