abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218223072
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Buurtbewoners Haga Lyceum voelen zich onveilig, worden bedreigd en bespuwd door leerlingen

Deze mensen moeten gewoon PvdA/GL of D66 stemmen; niet alleen zijn ze daarmee geen racisten, maar daarmee zijn het ook werktuigen in de realisatie van dat multiculturele walhalla dat echt kan bestaan.
Veel rechtse partijen hangen een nationalistisch sausje over hun beleid, met vlaggetjes op hun LinkedIn-profiel en liefdesverklaringen aan de Nederlandse "normen en waarden". Maar wie dieper kijkt, ziet zelden een visie op de toekomst. Waar willen ze heen met het land? Wat betekent "Nederland voor de Nederlanders" als het land in alles van arbeidsmarkt tot cultuur afhankelijk is van samenwerking, diversiteit en internationale netwerken?
pi_218223084

[ Bericht 100% gewijzigd door Cryptonees op 15-07-2025 20:33:31 ]
pi_218223287
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:32 schreef Cryptonees het volgende:
Veel rechtse partijen hangen een nationalistisch sausje over hun beleid, met vlaggetjes op hun LinkedIn-profiel en liefdesverklaringen aan de Nederlandse "normen en waarden".
Maar ondertussen hebben verschillende politici van dergelijke partijen laten zien bij welk land hun loyaliteit werkelijk ligt. En dat is niet bij Nederland. De enige partij die wel in de eerste plaats loyaal is aan Nederland, is wellicht Forum voor Democratie.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 20:54:33 #204
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_218223309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Joh, ik woon in Almere.
Oh serieus! Ik dacht altijd dat jij een Rotterdammert was :@
pi_218223370
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar ondertussen hebben verschillende politici van dergelijke partijen laten zien bij welk land hun loyaliteit werkelijk ligt. En dat is niet bij Nederland. De enige partij die wel in de eerste plaats loyaal is aan Nederland, is wellicht Forum voor Democratie.
Rechts Nederland weet hoe het de onderbuik moet bespelen, maar struikelt zodra het om uitvoerbare oplossingen gaat. Het is makkelijk scoren op Twitter met een gifje van een vlag of een uithaal naar de linkse elite, maar besturen vraagt meer dan roepen. Tot die tijd blijft het vooral politiek theater. Veel lawaai, weinig regie.

Baudet is een hele slechte acteur die vaak zinnige dingen zegt. Hij heeft door zijn eigen theater zijn geloofwaardigheid een beetje verloren.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:01:10 #206
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218223386
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:54 schreef Tijn het volgende:

[..]
Oh serieus! Ik dacht altijd dat jij een Rotterdammert was :@
Haha, nee, in tegendeel. Na mijn studie altijd een beetje in de omgeving Amsterdam blijven hangen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:10:47 #207
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218223527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:00 schreef Cryptonees het volgende:

[..]
Rechts Nederland weet hoe het de onderbuik moet bespelen, maar struikelt zodra het om uitvoerbare oplossingen gaat. Het is makkelijk scoren op Twitter met een gifje van een vlag of een uithaal naar de linkse elite, maar besturen vraagt meer dan roepen. Tot die tijd blijft het vooral politiek theater. Veel lawaai, weinig regie.

Baudet is een hele slechte acteur die vaak zinnige dingen zegt. Hij heeft door zijn eigen theater zijn geloofwaardigheid een beetje verloren.
Yesilgoz heeft het vorige kabinet uit electoraal opportunisme laten klappen op 'nareis-op-nareis-op-nareis', Wilders is met het thema aan de haal gegaan, met behulp van de kneiterrechtse media is links kaltgestelt en vervolgens hebben Y en W en een enorme puinzooi van gemaakt waarvan Nederland nog jaren de wrange vruchten gaat plukken. Als je op een van die twee partijen stemt ben je eigenlijk wel af.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218223854
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:00 schreef Cryptonees het volgende:

[..]

Oh god, de volgende kloon :')
pi_218223864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]

met behulp van de kneiterrechtse media is links kaltgestelt
Haha wat :D
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:10:56 #210
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218223974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het vooropgezette een-tweetje tussen Wilders en SBS deed qua soepelheid weinig onder voor prime Xavi-Iniesta.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:26:36 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218224113
quote:
met behulp van de kneiterrechtse media
Dit helpt inderdaad niet mee.
Ik zit vaak met verbazing te kijken naar al het VVD en PVV fetisjisme in de Nederlandse media.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218224193
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Joh, ik woon in Almere. Alleen de etage van waarop mijn appartement zich bevindt herbergt al meer diversiteit dan je lief is. Di'Angelo ken ik niet, wel D'Angelo en Angel Di Maria.

Maar leuk dat je een karikatuur maakt van de Randstedelijke PvdA-GL stemmer en dan anderen verwijt niet inhoudelijk te discussieren.

Etto die elk moment van de dag moslims, arabieren, 'exoten' aan het uitkafferen is, maar owee owee als je hem daarom in een hoekje plaatst. Überhaupt is het een red flag als je het over 'exoten' hebt. Maar goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2025 22:38:03 ]
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:48:49 #213
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218224316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het vooropgezette een-tweetje tussen Wilders en SBS deed qua soepelheid weinig onder voor prime Xavi-Iniesta.
Ik ben toch benieuwd hoeveel zetels het zou schelen als SBS6 even een storing heeft in verkiezingstijd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218224345
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Baudet was ook groot idolaat van onder andere Putin, maar hij houd zich al een hele tijd wijs uit de schijnwerpers
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:55:51 #215
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218224380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ben toch benieuwd hoeveel zetels het zou schelen als SBS6 even een storing heeft in verkiezingstijd.
Het lijkt me in ieder geval geen goed idee om dat nog eens op die campingzender voor zwakzinnigen te doen, dat was een fatsoenlijke democratie onwaardig.

Hier vraagt de 'onpartijdige debatleider/presentator' om een applaus voor Wilders als hij zegt de grootste te gaan worden: Bekijk deze YouTube-video

Dit was echt kermis en hoort in een bananenrepubliek thuis, niet in een fatsoenlijk West-Europees land.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218224610
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Talpa en John zijn nu eenmaal net Murdoch en News Corp. volgens enkelen. En dan maakt News Corp. soms nog kwaliteitsmedia.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 23:33:41 #217
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218224620
quote:

[..]
Yesilgoz heeft het vorige kabinet uit electoraal opportunisme laten klappen op 'nareis-op-nareis-op-nareis', Wilders is met het thema aan de haal gegaan, met behulp van de kneiterrechtse media is links kaltgestelt en vervolgens hebben Y en W en een enorme puinzooi van gemaakt waarvan Nederland nog jaren de wrange vruchten gaat plukken. Als je op een van die twee partijen stemt ben je eigenlijk wel af.
Dit meen je zelf ook niet.
Alle instituties zijn progressief en liberaal. Alles dat alleen al neigt naar het CDA conservatisme komt al niet terecht in bestuurskringen. Bij de VVD idem dito, een van Zanen of Jorritsma en dat soort figuren hebben werkelijk niks te maken met het VVD gedachtegoed.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 16 juli 2025 @ 00:04:33 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218224728
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Etto die elk moment van de dag moslims, arabieren, 'exoten' aan het uitkafferen is, maar owee owee als je hem daarom in een hoekje plaatst. Überhaupt is het een red flag als je het over 'exoten' hebt. Maar goed.
Dat is niet waarom je me in dat hoekje zet. Daar had je me bij voorbaat al geparkeerd toen ik waagde de islam - niet moslims, niet arabieren, niet exoten - te bekritiseren.

Zoals ik ook christendom, Trumpisme, Netanyahu, XR en Wilders' hobbyclub bekritiseer. Of kapot ingewikkelde koffiedrankjes. Of sandalen. Kortom, veel.

En dat is de standaard in een ander hoekje. Het was namelijk bij die eerste kritiek op die religie voor jou al in steen gebeiteld dat we met 'racisme' van doen hebben, en zo kan de discussie weer netjes gesmoord worden. Immers, met racisten ga je niet in gesprek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 16 juli 2025 @ 00:07:51 #219
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218224740
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Alle instituties zijn progressief en liberaal. Alles dat alleen al neigt naar het CDA conservatisme komt al niet terecht in bestuurskringen. Bij de VVD idem dito, een van Zanen of Jorritsma en dat soort figuren hebben werkelijk niks te maken met het VVD gedachtegoed.
Dat kan ik geen plaat meer noemen. Jij loopt met een complete bunker voor je taas. :D Ik ga er ook niet met je over in discussie. Heeft toch geen zin. Niet meer te helpen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218224823
We zijn (bijna) niet meer te helpen.
pi_218226186
quote:
In de Tweede Kamer is de PVV met afstand de grootste partij, maar in de dagelijkse Kamerwerkzaamheden was dat het afgelopen parlementaire jaar niet te merken. Bijvoorbeeld in debatten met het kabinet was de PVV van Geert Wilders relatief vaak afwezig, blijkt uit gegevens van de Tweede Kamer die de NOS heeft opgevraagd.

Van de 786 debatten, in commissieverband en plenair in de grote zaal, sloeg de PVV er 268 over, terwijl de fractie niet de mankracht ontbeert met 37 Kamerleden. Andere grote fracties lieten minder vaak verstek gaan. GroenLinks-PvdA (25 zetels) sloeg 41 debatten over, NSC (20 zetels) was er 88 keer niet bij en de VVD (24 zetels) 115 keer.
https://nos.nl/artikel/25(...)dagelijkse-kamerwerk

Wilders verbiedt aanwezigheid of zijn de PVV-ers lui en zakkenvullers ?

Nu 16 juli gaande. Stemmen kan tot 11:30 uur:
Peiling Stand.nl: 'Het is kiezersbedrog dat PVV’ers zo weinig bij kamerdebatten zijn'

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 16-07-2025 09:39:22 ]
  woensdag 16 juli 2025 @ 09:57:30 #222
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218226501
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De meeste TV-zenders en omroepen met politieke (talk)shows zijn behoorlijk rechts momenteel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 16 juli 2025 @ 09:58:34 #223
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_218226510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De meeste TV-zenders en omroepen met politieke (talk)shows zijn behoorlijk rechts momenteel.
Sommige journalisten waaien met alle winden mee idd.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_218226597
quote:

[..]
Eens :Y wat betreft Y en W
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 16 juli 2025 @ 10:21:42 #225
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218226654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vandaag inside/oranje zomer is midden, en ON is alternatief. Van BNN tot WNL. Allemaal hetzelfde hoor.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')