Waar heb je dit gezien/gelezen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:53 schreef poohenzo het volgende:
ach er is ook weer Jelies nieuws
Jennie heeft een vriend, natuurlijk een christelijke gozer uit Urk. Hij wil echter ook wel met haar in (??) Spanje. Kan ze meteen trouwen en kinderen gaan baren want studie zat er toch al niet meer in . En dat werken op die urkerboot is ook maar mwa.
😨 zag het net ook langs komen... 🤣wens ze de wereld hoor maar ze zijn 2 maanden samen en gaan mega hard (gebeurt natuurlijk als je verliefd bent) grootse plannen iigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:53 schreef poohenzo het volgende:
ach er is ook weer Jelies nieuws
Jennie heeft een vriend, natuurlijk een christelijke gozer uit Urk. Hij wil echter ook wel met haar in (??) Spanje. Kan ze meteen trouwen en kinderen gaan baren want studie zat er toch al niet meer in . En dat werken op die urkerboot is ook maar mwa.
Lijkt me niet dat Liam daar ineens spontaan in gaat zitten?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:41 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de bakfiets gewoon stilstaat voor de deur en Liam daar in eet (omdat hij daar zin in heeft denk ik). Zij fietst niet meer op die fiets. Dat mag niet van de artsen zegt ze, dus daar luistert ze wel naar (want dat past wel in haar straatje).
de sekte invloed gaat ver, ze gaan vast snel trouwen en zo, kan zij net zoals Ma een half leven lang zwanger zijn en niks in te brengen hebben. Pa Jelies zal wel reuze trots zijn....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😨 zag het net ook langs komen... 🤣wens ze de wereld hoor maar ze zijn 2 maanden samen en gaan mega hard (gebeurt natuurlijk als je verliefd bent) grootse plannen iig
‘We bespreken wat we zien op insta’quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit is net zozeer een aanname van jou 🤣 dat hier sommige dingen niet vertelt mogen worden wilt niet zeggen dat ik dingen niet weet
Ik zeg dat ik niet geloof dat ze niet fietst... ze laat fiets zien op insta...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
‘We bespreken wat we zien op insta’
Wat is er niet duidelijk aan die regel? En wat zie je dan op insta waardoor je zeker weet dat Debbie zelf fietst?
Echt, die vrouw hoeft maar een vinger uit te steken en wordt neergesabeld. Doe even normaal zeg.
In het begin ging jvp ook nog wel regelmatig langs bij haar ouders. Eigenlijk vanaf het moment dat jvp bij de rest in trok (in het oude huis) kwam ze er minder, iig voor zover wij zagen. Wellicht slokte het grote gezin in het te kleine huis haar een tijdje op. Het nieuwe huis biedt letterlijk overal meer ruimte in denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat dat eerder niet gebeurde is inderdaad zo. Maar ik zie dat eigenlijk net zo als wanneer iemand een relatie krijgt en lijkt te vergeten dat daarbuiten ook nog een leven bestaat. Na verloop van tijd komt dat dan wel weer. Nou vind ik dat ‘na verloop van tijd’ bij BWvP wel lang duurt maar dat is meer omdat ik sowieso niet begrijp dat mensen zo in elkaar opgaan en zichzelf lijken te verliezen.
Ik draag sowieso wel body’s.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zat ik me toevallig laatst ook af te vragen. Ik heb nog nooit een body gedragen, het lijkt me helemaal niet handig? Maar het lijkt net alsof je er tientallen nodig hebt als je insta erop nagaat
Dus als jvp met haar moeder op het strand zit en haar jongens gaat het niet goed? Ze zegt zelf dat ze deze stranddag doet omdat ze de jongens 2,5 week moet missen, haar ouders denk ik ook want kinderen gaan met hun vader weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:13 schreef Iriss23579 het volgende:
Even terugkomend op mb haar Mallorca (home away from homel) of ze wel of niet gaan. Normaal komen er weken van tevoren al geneuzel over Mallorca en nu niet. JvP was even gevlucht naar moeders? denk ik. Gaat niet goed daar hoor. Ben nu ook wel toe aan duidelijkheid eerlijk gezegd. 🤣
Je mag geloven wat je wil geloven, maar beweren dat jij dingen weet die anderen niet weten en ze hier benoemen is gewoon niet hoe het hoort.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet geloof dat ze niet fietst... ze laat fiets zien op insta...
De regels zijn mij duidelijk hoor 🤷 vraag is eerder waarom je mij erom aanval 🤔 dat is op de persoon.. zijn ook regels over 🤷 dus tja... zullen we weer ontopic gaan? Ik mag namelijk geloven wat ik wil geloven.. en jij mag al haar verhalen ook gewoon als waarheid aannemen 👍
Dat zegt toch niemand.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus als jvp met haar moeder op het strand zit en haar jongens gaat het niet goed? Ze zegt zelf dat ze deze stranddag doet omdat ze de jongens 2,5 week moet missen, haar ouders denk ik ook want kinderen gaan met hun vader weg.
Jawel, laatst is dit nog opnieuw toegelicht door de mods.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:42 schreef LeSage het volgende:
[..]
Je mag geloven wat je wil geloven, maar beweren dat jij dingen weet die anderen niet weten en ze hier benoemen is gewoon niet hoe het hoort.
Je hebt haar niet zien fietsen op insta, dus dat weet je niet. Kun je het heel hard roepen, maar alsnog is het een aanname (of informatie die je persoonlijk hebt verkregen en dan heb je dat hier niet te posten).
Geen aanval op je persoon, wel op je post.
Daarbij hebben we het hier toch over de influencers? Wat is hier offtopic aan?
Laatste is een zwaktebod. Een keer opkomen voor het alsmaar neerhalen van 1 influencer zegt niets over of ik haar in alles geloof.
Ik ben er niet van overtuigd dat Debbie alles bewust bij elkaar liegt nee. Zo zwart wit is de wereld gelukkig niet.
Haar peuter klimt in de bakfiets die buiten staat en zelfs daar vinden mensen hier iets van (niet alleen jij, disclaimer). Peuters klimmen wel in gekkere dingen hoor![]()
Laatste ding hierover, ik heb ook een mening over dat filmpje met die stickers. Ik vind het er heel sneu en eenzaam uitzien, als je als vrouw van in de 30 stickers op je elektrische rolstoel zit te plakken. Ik heb dan eerder medelijden, ben blij dat ik niet haar leven heb. Ik kan er lastig kwaad van worden.
Volgens mij mag hier besproken worden wat een fluflu zelf op Insta laat zien en wat je zelf hebt gezien. Dus niet van horen zeggen, maar met eigen ogen gezien.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik mag niet zeggen waarom ik dat zeker weet.
Maar je hebt gelijk
Ik heb dat laatst inderdaad toegelicht. Het 'met wie' en 'wat' laten we er buiten..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]![]()
Als je met eigen ogen Debbie hebt zien fietsen mag je dat gewoon zeggen.
Iemand hier in de buurt heeft een fietszitje achterop een elektrische scootmobiel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:40 schreef IlseMarije het volgende:
Maar stel Debbie moet met 1 van de kinderen weg en dan met name de jongste, hoe doet ze dat dan? Zo’n mannetje blijft niet braaf op schoot zitten als ze rijdt en hij blijft ook niet netjes naast de rolstoel lopen. Dan heeft ze wel zo’n rolstoel maar met een kereltje van 2? kun je dan nog niks.
Ik zie er twee regelmatig. Valt ook niks over te vertellen. Merk alleen bij mijzelf dat ik het dan echt bizar vind dat ik zoveel weet over iemand en haar kinderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:13 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik zie wel eens een influencer in het wild maar daar valt weinig boeiends over te zeggen dus ik moet het doen met wat we op insta (en af en toe een juicechannel) voorgeschoteld krijgen
Zeg je nou dat je je hebt laten influen door Mies?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik draag sowieso wel body’s.
En ik was geinfluenced. Ik heb een creamy ook nog. En op advies van MB kocht ik een maatje kleiner. Toen was ze nog in de ontkenningsfase over het afvallen denk ik. Ik zweer je, mijn organen gingen gewoon pijn doen. Gelukkig mocht ik m gratis omruilen voor een maat groter maar nooit echt enthousiast geworden over de creamy.
Time will tell ❤️quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus als jvp met haar moeder op het strand zit en haar jongens gaat het niet goed? Ze zegt zelf dat ze deze stranddag doet omdat ze de jongens 2,5 week moet missen, haar ouders denk ik ook want kinderen gaan met hun vader weg.
Nou zijn er vast meer vakantieparken in Hellevoet maar het zou die van Sanneke kunnen zijn natuurlijk. Bijzonderquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:31 schreef rebel-angel het volgende:
hebben jullie dit ook gehoord vandaag?
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ik weet van moeilijke periodes, waar ze hun beha’s kopen, dat ze menstruatie ondergoed dragen, van de ene weet ik dat ze een flinke dip in haar huwelijk had, van de ander dat een dip tot een scheiding heeft geleid, de ene is spiriwiri, de ander kookt en bakt en had opeens een beugel na jaren zeggen dat ze geen problemen had met haar gebit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:23 schreef Donna het volgende:
Haha heel herkenbaar. Heb er ook 1 die ik dus vaak in de supermarkt zie. Zij is niet zo groot en ook niet echt boeiend, maar ik weet alles, tot haar menstruatiecyclus aan toe. En zij heeft uiteraard GEEN IDEE dat ik haar volg.
Hoe past dat dan 🤔😂quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Iemand hier in de buurt heeft een fietszitje achterop een elektrische scootmobiel.
Het is in elk geval niet het huisje van Sanneke want zij werkt niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nou zijn er vast meer vakantieparken in Hellevoet maar het zou die van Sanneke kunnen zijn natuurlijk. Bijzonder
Maar achterop? Ik kan me hier geen voorstelling bij makenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er zit dan een beugel op waar een zitje op zit.
Bij de Temu, krijg je er direct twee stempels en een Labubu bij. Kun je gezellig samen kwarrelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:30 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Maar wat is nou een twinflame en waar kan ik die kopen?
Hangt gewoon zo achter de zitting. Heeft vast een handige Harry zo voor hun gemaakt met een beugel..quote:
klopt bij ons in het dorp rijd er ook zo 1 rond, en die gaat nog best wel hardquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Hangt gewoon zo achter de zitting. Heeft vast een handige Harry zo voor hun gemaakt met een beugel..
Dit vraagt mijn kind ook altijd, elke dag. Terwijl ik eigenlijk zowat elke dag thuis ben. Ik moet zeggen dat ik hier niet iets anders in hoorde dan dat J gewoon wilde weten of mama thuis zou zijn of niet in de middagquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:45 schreef Tarantelle het volgende:
Ik kijk toevallig precies 1 filmpje van Annemarie Geerts. Annemarie tegen J: "Vanmiddag ben je vrij". J: " Oh, maar waar ben je dan?".
Ik hoop dat ik dit verkeerd begrepen heb en dingen zie, die er niet zijn.
Ja, net als bij een fiets.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar achterop? Ik kan me hier geen voorstelling bij maken
‘Heeee, sterkte he, deze week. Nog maar een paar dagen, dan is de ellende weer voorbijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:23 schreef Donna het volgende:
Haha heel herkenbaar. Heb er ook 1 die ik dus vaak in de supermarkt zie. Zij is niet zo groot en ook niet echt boeiend, maar ik weet alles, tot haar menstruatiecyclus aan toe. En zij heeft uiteraard GEEN IDEE dat ik haar volg.
Door z’n moeder erin gezet? Mijn kind wil ook wel eens op de gekste plekken eten. Zo hebben we wel eens op de trap zitten eten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:13 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Liam daar ineens spontaan in gaat zitten?
Dat zal het wel zijn ja. Ik was even bang dat ze "ik ben vrij vanmiddag" koppelde aan de afwezigheid van haar moeder.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:51 schreef Lief_mannetje het volgende:
[..]
Dit vraagt mijn kind ook altijd, elke dag. Terwijl ik eigenlijk zowat elke dag thuis ben. Ik moet zeggen dat ik hier niet iets anders in hoorde dan dat J gewoon wilde weten of mama thuis zou zijn of niet in de middag
Ik ben ook niet zo negatief over Debbie en verdedig ook wel eens een flu. Maar ik ben niet naïef. Peuters klimmen idd wel eens in dingen. Maar Liam is nog te klein om zelf in de bakfiets te klimmen. Daarbij staat haar bakfiets alleen maar soms op deze manier in de voortuin. Dus ‘iemand’ fietst erop. Roy is aan het werk en de rest van de familie komt daar niet zo maar over de vloer. Als ze er wel zijn dan lezen we dit altijd op the gram.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:42 schreef LeSage het volgende:
[..]
Je mag geloven wat je wil geloven, maar beweren dat jij dingen weet die anderen niet weten en ze hier benoemen is gewoon niet hoe het hoort.
Je hebt haar niet zien fietsen op insta, dus dat weet je niet. Kun je het heel hard roepen, maar alsnog is het een aanname (of informatie die je persoonlijk hebt verkregen en dan heb je dat hier niet te posten).
Geen aanval op je persoon, wel op je post.
Daarbij hebben we het hier toch over de influencers? Wat is hier offtopic aan?
Laatste is een zwaktebod. Een keer opkomen voor het alsmaar neerhalen van 1 influencer zegt niets over of ik haar in alles geloof.
Ik ben er niet van overtuigd dat Debbie alles bewust bij elkaar liegt nee. Zo zwart wit is de wereld gelukkig niet.
Haar peuter klimt in de bakfiets die buiten staat en zelfs daar vinden mensen hier iets van (niet alleen jij, disclaimer). Peuters klimmen wel in gekkere dingen hoor![]()
Laatste ding hierover, ik heb ook een mening over dat filmpje met die stickers. Ik vind het er heel sneu en eenzaam uitzien, als je als vrouw van in de 30 stickers op je elektrische rolstoel zit te plakken. Ik heb dan eerder medelijden, ben blij dat ik niet haar leven heb. Ik kan er lastig kwaad van worden.
Yupquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:23 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je je hebt laten influen door Mies?
De dag waarvan ik nooit had verwacht dat die zou komen maar hier moet ik Debbie toch even verdedigen: peuters zijn echt tot meer in staat dan je denkt en in haar stories zegt ze niet dat hij in de bak is geklommen. Mijn eigen peuter was nog kleiner en jonger en die moest ik weet ik waar allemaal uit en af plukken. En Roy kan de kinderen met de bakfiets naar school gebracht hebben. Zijn vaker beelden van gedeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo negatief over Debbie en verdedig ook wel eens een flu. Maar ik ben niet naïef. Peuters klimmen idd wel eens in dingen. Maar Liam is nog te klein om zelf in de bakfiets te klimmen. Daarbij staat haar bakfiets alleen maar soms op deze manier in de voortuin. Dus ‘iemand’ fietst erop. Roy is aan het werk en de rest van de familie komt daar niet zo maar over de vloer. Als ze er wel zijn dan lezen we dit altijd op the gram.
😂quote:Op vrijdag 11 juli 2025 15:54 schreef WinnieWana het volgende:
Liekevm vraagt zich af of iedereen koopdrang heeft voor de vakantie. Want zij heeft dat wel.
Nou niet alleen met vakantie hoor
Maar bij een waarde onder de 350 pmol/l kunnen er al klachten ontstaan!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:00 schreef Noor_ het volgende:
Debbie heeft haar bloedwaardes terug. Ze zegt dat haar B12 erg gedaald is en enorm laag is! Ze is gedaald van 400 naar 260. Oke dat is gek idd dat je daald maar in principe zit 260 gewoon binnen de grenswaarden. Tussen 250 en 150 zit je in een grijs gebied waarin je klachten kunt hebben. Maar daar zit zij in principe gewoon boven. Ze zegt onder 400 geeft altijd klachten 🫣
Volgens Debbie niet hoor. Beneden de 400 geeft sowieso klachten volgens haar. Waar haalt ze al die onzin toch vandaan?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:07 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Maar bij een waarde onder de 350 pmol/l kunnen er al klachten ontstaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |