Die rolstoel is er alleen voor aandacht en validatie, fysiek heeft ze dat ding niet nodig.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik begrijp het niet meer.. je hebt een elektrische rolstoel nodig naar de supermarkt maar kan wel op je bakfiets met kind erin naar de dokter fietsen om bloed te laten prikken? Ja je hebt goede en slechte dagen maar dit lijkt me wel heel extreem?
Dat dat eerder niet gebeurde is inderdaad zo. Maar ik zie dat eigenlijk net zo als wanneer iemand een relatie krijgt en lijkt te vergeten dat daarbuiten ook nog een leven bestaat. Na verloop van tijd komt dat dan wel weer. Nou vind ik dat ‘na verloop van tijd’ bij BWvP wel lang duurt maar dat is meer omdat ik sowieso niet begrijp dat mensen zo in elkaar opgaan en zichzelf lijken te verliezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:29 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Alleen met eigen kinderen op pad is juist opvallend omdat hier voorheen geen sprake van leek te zijn.
Maar desalniettemin lijkt me dat een goede ontwikkeling, beetje meer ruimte voor het individu
Sorry, ik heb het sarcasme in je bericht even gemist😉quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:21 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
🤣🤣 hap niet zo. Wat kan mij nou schelen of die vrouw alleen een dat met haar kids weg is. Die poly is eigenlijk ook gewoon(dure) satire incl. ouders bff's en de hele mikmak, net als theletherfamily
Natuurlijk fietst zij gewoon. En nu helemaal weer, ze houdt immers lepels over.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Er zitten nu ook stickers op de bakfiets. En Liam is zeker zelf in dat ding geklommen.
Ik zei het toch al afgelopen week.. zij fietst gewoon hoor:
Haha nee ik lig idd niet wakker van gedonder in de polyquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:31 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
We plaatsen hier toch allemaal berichten over dingen die ons niet echt heel veel kunnen schelen? Toch? Hopelijk? 🙄
Nee, geloof dat niemand het meer begrijpt hoor 😅quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik begrijp het niet meer.. je hebt een elektrische rolstoel nodig naar de supermarkt maar kan wel op je bakfiets met kind erin naar de dokter fietsen om bloed te laten prikken? Ja je hebt goede en slechte dagen maar dit lijkt me wel heel extreem?
Waarom die derde daar is gekomen is mij een raadsel, Kyra is psychisch erg kwetsbaar en heeft erfelijke ziektes, andere meisjes hebben ook tig dingen als ik haar moet geloven. Risico op vroeggeboorte, risico op moeilijke zwangerschap en risico op pnd kennelijk. Al met al heeft dat nogal impact op dat hele gezin..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:00 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra gaat nu het volgende uitmelken. 🤮
Idd iedereen weet toch dat ze liegt over het niet fietsen? Er zit een hoes om de fiets als hij niet gebruikt word.. en die zit er vaak niet opquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Natuurlijk fietst zij gewoon. En nu helemaal weer, ze houdt immers lepels over.
De vorige keer dat ze een PND had, sloeg de medicatie heel goed aan. Dan snap ik eigenlijk niet, waarom ze dat nu dan probeert te vermijden, want met 3 kleintjes kan je idd niet instorten eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:05 schreef Nieve het volgende:
[..]
Waarom die derde daar is gekomen is mij een raadsel, Kyra is psychisch erg kwetsbaar en heeft erfelijke ziektes, andere meisjes hebben ook tig dingen als ik haar moet geloven. Risico op vroeggeboorte, risico op moeilijke zwangerschap en risico op pnd kennelijk. Al met al heeft dat nogal impact op dat hele gezin..
Ik weet wel dat verbouwingen en kleine kinderen in combinatie hier thuis ook niet zorgden voor de gezelligste verhouding tussen vriend en mijquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ook! Blij voor haar dat ze mag beginnen.
En die poly ik weet niet hoor maar zouden ze elkaar niet gewoon een beetje zat zijn als nasleep na die verbouwing? Als in, niks problematisch maar gewoon even de behoefte aan ruimte voor jezelf na zo lang noodgedwongen op elkaars lip. Lijkt me eigenlijk best wel normaal. Ik zie niets geks in die stories tot nu toe eigenlijk.
Dat zou ik persoonlijk ook heel zorgelijk vinden, als je wakker ligt van influencersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha nee ik lig idd niet wakker van gedonder in de poly
Sorry, maar dit weet je niet. Ze hebben ook nog een vader en oppas, misschien fietsen die er wel op.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd iedereen weet toch dat ze liegt over het niet fietsen? Er zit een hoes om de fiets als hij niet gebruikt word.. en die zit er vaak niet op
Bij het loop filmpje met Liam viel het op dat hij zelf mocht lopen (we zeggen vast te vaak dat ze rent achter de buggy)
Nu moest ze wel rustig lopen 😂
En stickers op de bakfiets die je eigenlijk dus niet mag gebruiken dus net zo goed kan verkopen 🤔
Een sticker naar de fietser gericht dat als je het leest je mooi bent 😂 vind ik grappig.. tikkie narcistisch ook 😂 "ik ben zo mooi kwak kwak"
Het lijkt erop dat de bakfiets gewoon stilstaat voor de deur en Liam daar in eet (omdat hij daar zin in heeft denk ik). Zij fietst niet meer op die fiets. Dat mag niet van de artsen zegt ze, dus daar luistert ze wel naar (want dat past wel in haar straatje).quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef funkyfabulous het volgende:
Zat ik me toevallig laatst ook af te vragen. Ik heb nog nooit een body gedragen, het lijkt me helemaal niet handig? Maar het lijkt net alsof je er tientallen nodig hebt als je insta erop nagaatquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef meesterinbreekster het volgende:
Not judging maar zijn er echt vrouwen die stringbody's a la creamyfabrics dragen?
Ja eens, ik vind dit echt weer doordraven in totaal helemaal niks willen geloven van wat Debbie zegt. Beetje inhouden mag ook welquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:34 schreef LeSage het volgende:
[..]
Sorry, maar dit weet je niet. Ze hebben ook nog een vader en oppas, misschien fietsen die er wel op.
Aannames zijn soms ook wel heel makkelijk te maken.
Ik heb wel eens een body gedragen, het is niet oncomfortabel maar met een string lijkt me echt niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zat ik me toevallig laatst ook af te vragen. Ik heb nog nooit een body gedragen, het lijkt me helemaal niet handig? Maar het lijkt net alsof je er tientallen nodig hebt als je insta erop nagaat
Het is eerder een afleiding, net zoals een roddelblad lezenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk ook heel zorgelijk vinden, als je wakker ligt van influencers
Maar jij mag haar toch gewoon geloven? Zijn er zat die erin blijven geloven dus waarom jij niet? 👍quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:45 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja eens, ik vind dit echt weer doordraven in totaal helemaal niks willen geloven van wat Debbie zegt. Beetje inhouden mag ook wel.
Ik niet. Ik vind die body’s niet mooi en ze drukken de borsten plat. Als ik dat wil, en dat wil ik alleen wanneer ik ga sporten, draag ik een sportbeha.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef meesterinbreekster het volgende:
Not judging maar zijn er echt vrouwen die stringbody's a la creamyfabrics dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |