abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218183408
Ik begrijp het niet meer.. je hebt een elektrische rolstoel nodig naar de supermarkt maar kan wel op je bakfiets met kind erin naar de dokter fietsen om bloed te laten prikken? Ja je hebt goede en slechte dagen maar dit lijkt me wel heel extreem?
pi_218183445
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik begrijp het niet meer.. je hebt een elektrische rolstoel nodig naar de supermarkt maar kan wel op je bakfiets met kind erin naar de dokter fietsen om bloed te laten prikken? Ja je hebt goede en slechte dagen maar dit lijkt me wel heel extreem?
Die rolstoel is er alleen voor aandacht en validatie, fysiek heeft ze dat ding niet nodig.
pi_218183449
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:29 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Alleen met eigen kinderen op pad is juist opvallend omdat hier voorheen geen sprake van leek te zijn.
Maar desalniettemin lijkt me dat een goede ontwikkeling, beetje meer ruimte voor het individu
Dat dat eerder niet gebeurde is inderdaad zo. Maar ik zie dat eigenlijk net zo als wanneer iemand een relatie krijgt en lijkt te vergeten dat daarbuiten ook nog een leven bestaat. Na verloop van tijd komt dat dan wel weer. Nou vind ik dat ‘na verloop van tijd’ bij BWvP wel lang duurt maar dat is meer omdat ik sowieso niet begrijp dat mensen zo in elkaar opgaan en zichzelf lijken te verliezen.
pi_218183467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:21 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
🤣🤣 hap niet zo. Wat kan mij nou schelen of die vrouw alleen een dat met haar kids weg is. Die poly is eigenlijk ook gewoon(dure) satire incl. ouders bff's en de hele mikmak, net als theletherfamily
Sorry, ik heb het sarcasme in je bericht even gemist😉
pi_218183488
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Er zitten nu ook stickers op de bakfiets. En Liam is zeker zelf in dat ding geklommen.
Ik zei het toch al afgelopen week.. zij fietst gewoon hoor:
Natuurlijk fietst zij gewoon. En nu helemaal weer, ze houdt immers lepels over.
pi_218183500
Kyra gaat nu het volgende uitmelken. 🤮
pi_218183513
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:31 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
We plaatsen hier toch allemaal berichten over dingen die ons niet echt heel veel kunnen schelen? Toch? Hopelijk? 🙄
Haha nee ik lig idd niet wakker van gedonder in de poly
pi_218183527
quote:
Nee, geloof dat niemand het meer begrijpt hoor 😅
pi_218183531
Heel fijn voor Judith dat ze mee mag doen met de medicatie trial. Tegelijk okk heftig hoe erg ze achteruit is gegaan tov de vorige metingen. Laten we hopen voor Bob en Judith zelf uiteraard dat de medicatie aan gaat slaan.
pi_218183534
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:00 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra gaat nu het volgende uitmelken. 🤮
Waarom die derde daar is gekomen is mij een raadsel, Kyra is psychisch erg kwetsbaar en heeft erfelijke ziektes, andere meisjes hebben ook tig dingen als ik haar moet geloven. Risico op vroeggeboorte, risico op moeilijke zwangerschap en risico op pnd kennelijk. Al met al heeft dat nogal impact op dat hele gezin..
pi_218183538
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk fietst zij gewoon. En nu helemaal weer, ze houdt immers lepels over.
Idd iedereen weet toch dat ze liegt over het niet fietsen? Er zit een hoes om de fiets als hij niet gebruikt word.. en die zit er vaak niet op
Bij het loop filmpje met Liam viel het op dat hij zelf mocht lopen (we zeggen vast te vaak dat ze rent achter de buggy)
Nu moest ze wel rustig lopen 😂
En stickers op de bakfiets die je eigenlijk dus niet mag gebruiken dus net zo goed kan verkopen 🤔
Een sticker naar de fietser gericht dat als je het leest je mooi bent 😂 vind ik grappig.. tikkie narcistisch ook 😂 "ik ben zo mooi kwak kwak"
pi_218183564
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:05 schreef Nieve het volgende:

[..]
Waarom die derde daar is gekomen is mij een raadsel, Kyra is psychisch erg kwetsbaar en heeft erfelijke ziektes, andere meisjes hebben ook tig dingen als ik haar moet geloven. Risico op vroeggeboorte, risico op moeilijke zwangerschap en risico op pnd kennelijk. Al met al heeft dat nogal impact op dat hele gezin..
De vorige keer dat ze een PND had, sloeg de medicatie heel goed aan. Dan snap ik eigenlijk niet, waarom ze dat nu dan probeert te vermijden, want met 3 kleintjes kan je idd niet instorten eigenlijk.
pi_218183591
Hvk op het strand... kind wilt iets vertellen.. moeder filmt... dus reageert totaal niet 😢 och jongens mijn hart breekt hoor... hij dat het jongetje iets heeft is wel duidelijk (is uit onderzoek ook gebleken)maar hoeveel vooruitgang zou hij hebben gehad als er gewoon met hem gepraat werd en echt aandacht was?
En ja we zien niet alles maar wat we wel zien is toch verdrietig? Kan me niet voorstellen dat ze enkel op beeld de afstandelijke niet pratende/reagerende moeder is...
Dat ze als de camera uit is lekker bij die jongens gaat zitten en gaat stoeien of spelen 🤷
pi_218183792
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:42 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik ook! Blij voor haar dat ze mag beginnen.

En die poly ik weet niet hoor maar zouden ze elkaar niet gewoon een beetje zat zijn als nasleep na die verbouwing? Als in, niks problematisch maar gewoon even de behoefte aan ruimte voor jezelf na zo lang noodgedwongen op elkaars lip. Lijkt me eigenlijk best wel normaal. Ik zie niets geks in die stories tot nu toe eigenlijk.
Ik weet wel dat verbouwingen en kleine kinderen in combinatie hier thuis ook niet zorgden voor de gezelligste verhouding tussen vriend en mij :')
En tja, als ik dat allemaal zou posten zou je misschien ook een wat minder heppiedepeppie gezin zien. Heeft dan even wat rust nodig en daarna is het weer goed.

Ik post het overigens niet, dat scheelt veel, dan hebben mensen er minder een mening over.
Net als dat je soms wat meer en soms wat minder behoefte hebt om altijd samen te zijn. Af en toe met jezelf is ook best lekker :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218183819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Haha nee ik lig idd niet wakker van gedonder in de poly
Dat zou ik persoonlijk ook heel zorgelijk vinden, als je wakker ligt van influencers :D
pi_218183832
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd iedereen weet toch dat ze liegt over het niet fietsen? Er zit een hoes om de fiets als hij niet gebruikt word.. en die zit er vaak niet op
Bij het loop filmpje met Liam viel het op dat hij zelf mocht lopen (we zeggen vast te vaak dat ze rent achter de buggy)
Nu moest ze wel rustig lopen 😂
En stickers op de bakfiets die je eigenlijk dus niet mag gebruiken dus net zo goed kan verkopen 🤔
Een sticker naar de fietser gericht dat als je het leest je mooi bent 😂 vind ik grappig.. tikkie narcistisch ook 😂 "ik ben zo mooi kwak kwak"
Sorry, maar dit weet je niet. Ze hebben ook nog een vader en oppas, misschien fietsen die er wel op.

Aannames zijn soms ook wel heel makkelijk te maken.
pi_218183838
Not judging maar zijn er echt vrouwen die stringbody's a la creamyfabrics dragen?
pi_218183891
quote:
Het lijkt erop dat de bakfiets gewoon stilstaat voor de deur en Liam daar in eet (omdat hij daar zin in heeft denk ik). Zij fietst niet meer op die fiets. Dat mag niet van de artsen zegt ze, dus daar luistert ze wel naar (want dat past wel in haar straatje).
pi_218183919
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef meesterinbreekster het volgende:
Not judging maar zijn er echt vrouwen die stringbody's a la creamyfabrics dragen?
Zat ik me toevallig laatst ook af te vragen. Ik heb nog nooit een body gedragen, het lijkt me helemaal niet handig? Maar het lijkt net alsof je er tientallen nodig hebt als je insta erop nagaat
pi_218183932
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:34 schreef LeSage het volgende:

[..]
Sorry, maar dit weet je niet. Ze hebben ook nog een vader en oppas, misschien fietsen die er wel op.

Aannames zijn soms ook wel heel makkelijk te maken.
Ja eens, ik vind dit echt weer doordraven in totaal helemaal niks willen geloven van wat Debbie zegt. Beetje inhouden mag ook wel ;).
pi_218183943
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:43 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zat ik me toevallig laatst ook af te vragen. Ik heb nog nooit een body gedragen, het lijkt me helemaal niet handig? Maar het lijkt net alsof je er tientallen nodig hebt als je insta erop nagaat
Ik heb wel eens een body gedragen, het is niet oncomfortabel maar met een string lijkt me echt niet lekker zitten.
pi_218183945
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:33 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat zou ik persoonlijk ook heel zorgelijk vinden, als je wakker ligt van influencers :D
Het is eerder een afleiding, net zoals een roddelblad lezen
pi_218183955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:45 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja eens, ik vind dit echt weer doordraven in totaal helemaal niks willen geloven van wat Debbie zegt. Beetje inhouden mag ook wel ;).
Maar jij mag haar toch gewoon geloven? Zijn er zat die erin blijven geloven dus waarom jij niet? 👍
pi_218183972
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik niet. Ik vind die body’s niet mooi en ze drukken de borsten plat. Als ik dat wil, en dat wil ik alleen wanneer ik ga sporten, draag ik een sportbeha.
pi_218184013
ach er is ook weer Jelies nieuws
Jennie heeft een vriend, natuurlijk een christelijke gozer uit Urk. Hij wil echter ook wel met haar in (??) Spanje. Kan ze meteen trouwen en kinderen gaan baren want studie zat er toch al niet meer in . En dat werken op die urkerboot is ook maar mwa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')