abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218182326
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218182372
Maar dat rokje/pakje wat de “oudste” van hvk aan heeft is toch gewoon van moeders…
pi_218182506
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:00 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Dit topic is eigenlijk helemaal niet goed voor me. Want ik kwam hier voor het irritaintment van de Geertsen.

Maar ondertussen zit ik ook vol ongeloof mee te lezen over die Debbie. En gluur ik anoniem naar haar duckface en rolstoel.

En ik word daarnaast nieuwsgierig wie of wat poly is en JVP?

Ik weet niet of ik het wil weten. Want ik val van de ene verbazing in de andere en het kost me dan eigenlijk te veel tijd.
De poly is Michelle Bollen met Koen en Jacqueline van Pelt (jvp). 😬
pi_218182570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Guus en Julia gaan naar de musical van J vanochtend.
De ouders niet?
Nee, naar de musical van S&S. De ouders gaan vanavond.
pi_218182615
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 09:59 schreef Shuri het volgende:

[..]
Nee, naar de musical van S&S. De ouders gaan vanavond.
Oh, omdat AM zei ‘Juul en Guus zijn zo bij de musical Jet’. Toen dacht ik dat zij ook een musical had.

Al die kinderen ook.. 😂
pi_218182887
Zou Debbie haar rolstoel ook gaan versieren met koningsdag, samen met Zoë op school voor de band ge versterken? Net zoals vroeger, met crepepapier, allemaal rood wit blauw en oranje linten aan dat ding.

Ik kreeg even een visioen haha :D
pi_218182917
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:46 schreef funkyfabulous het volgende:
Zou Debbie haar rolstoel ook gaan versieren met koningsdag, samen met Zoë op school voor de band ge versterken? Net zoals vroeger, met crepepapier, allemaal rood wit blauw en oranje linten aan dat ding.

Ik kreeg even een visioen haha :D
Daar zou ik geld op durven inzetten
pi_218183014
Zag geen update meer van Juud na haar bericht over de uitloop van haar hartkatheterisatie. Hopelijk gaat alles ok.
pi_218183050
Debbie, hoe vaker ik het filmpje kijk dat ze op de grond zit en van die kleuter stickers op een rolstoel plakt, met haar vreemde blik en gesmak met die verbouwde mond.
Hoe meer ik denk, meid jij glijdt steeds verder af.
Zegt tegenstrijdige dingen: met de 4 daagse was de rolstoel juist helemaal geen punt voor Zoë, ze was trots zei ze toen.
Nu verteld ze dat Zoë wel moeite heeft met de rolstoel.
Ja dat hadden we toch al voorspelt?
Denk niet eens dat het de rolstoel is maar juist de aandacht die altijd op moeder is gevestigd,het gaat hele dagen om Debbie daar thuis.
Nu slaat het meisje ook nog een groep over, komt bij oudere kinderen in de klas die sociaal emotioneel al verder zijn.
Zoë heeft al niet echt een onbezorgde jeugd.
Als Debbie zich dat eens zou inzien en er wat meer op uit zou doen. Nee zij denkt het op te lossen met een paar simpele stickertjes en die waar ze het volgens haar voor doet is naar buiten gevlucht.
Misschien wel omdat ze het echt te moeilijk vind, maar hè, die kar moet en zal versiert
pi_218183055
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:02 schreef Maremare het volgende:
Zag geen update meer van Juud na haar bericht over de uitloop van haar hartkatheterisatie. Hopelijk gaat alles ok.
Oei dat is spannend ja.
Hopelijk alles goed met haar
pi_218183060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:02 schreef Maremare het volgende:
Ik zag het inderdaad ook en ik hoop het ook, dat alles goed met haar gaat.

Ik kan veel over haar zeggen mbt soms haar opvoeding maar ik vind dat zij haar ziekte ontzettend sterk draagt en daarover nooit klaagt. Vind ik bewonderingswaardig. Hoop dat ze écht mag opknappen van haar medicatie.
pi_218183086
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:08 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik zag het inderdaad ook en ik hoop het ook, dat alles goed met haar gaat.

Ik kan veel over haar zeggen mbt soms haar opvoeding maar ik vind dat zij haar ziekte ontzettend sterk draagt en daarover nooit klaagt. Vind ik bewonderingswaardig. Hoop dat ze écht mag opknappen van haar medicatie.
Ze heeft een bericht geplaatst 4 uur geleden
pi_218183095
Even terugkomend op mb haar Mallorca (home away from homel) of ze wel of niet gaan. Normaal komen er weken van tevoren al geneuzel over Mallorca en nu niet. JvP was even gevlucht naar moeders? denk ik. Gaat niet goed daar hoor. Ben nu ook wel toe aan duidelijkheid eerlijk gezegd. 🤣
pi_218183099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Oei dat is spannend ja.
Hopelijk alles goed met haar
Ze heeft een post geplaatst.
pi_218183136
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:13 schreef Iriss23579 het volgende:
Even terugkomend op mb haar Mallorca (home away from homel) of ze wel of niet gaan. Normaal komen er weken van tevoren al geneuzel over Mallorca en nu niet. JvP was even gevlucht naar moeders? denk ik. Gaat niet goed daar hoor. Ben nu ook wel toe aan duidelijkheid eerlijk gezegd. 🤣
Sorry hoor, J was een dag op pad met haar kinderen en dat is heel gezond en normaal. Dat hebben wij hier thuis ook altijd gedaan. Tijd met z’n allen, tijd met eigen kinderen, tijd met elkaars kinderen.

Ik zeg niet dat daar niks speelt maar een dag met eigen kinderen als een ‘teken’ zien vind ik persoonlijk heel ver gaan. In een gezin met twee ouders doen ouders toch ook weleens iets zonder elkaar of met één kind?
pi_218183183
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sorry hoor, J was een dag op pad met haar kinderen en dat is heel gezond en normaal. Dat hebben wij hier thuis ook altijd gedaan. Tijd met z’n allen, tijd met eigen kinderen, tijd met elkaars kinderen.

Ik zeg niet dat daar niks speelt maar een dag met eigen kinderen als een ‘teken’ zien vind ik persoonlijk heel ver gaan. In een gezin met twee ouders doen ouders toch ook weleens iets zonder elkaar of met één kind?
🤣🤣 hap niet zo. Wat kan mij nou schelen of die vrouw alleen een dat met haar kids weg is. Die poly is eigenlijk ook gewoon(dure) satire incl. ouders bff's en de hele mikmak, net als theletherfamily
pi_218183227
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:21 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
🤣🤣 hap niet zo. Wat kan mij nou schelen of die vrouw alleen een dat met haar kids weg is. Die poly is eigenlijk ook gewoon(dure) satire incl. ouders bff's en de hele mikmak, net als theletherfamily
Als het je niets zou schelen zou je er geen bericht over plaatsen.
pi_218183248
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Alleen met eigen kinderen op pad is juist opvallend omdat hier voorheen geen sprake van leek te zijn.
Maar desalniettemin lijkt me dat een goede ontwikkeling, beetje meer ruimte voor het individu
pi_218183256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, omdat AM zei ‘Juul en Guus zijn zo bij de musical Jet’. Toen dacht ik dat zij ook een musical had.

Al die kinderen ook.. 😂
Oh, dat was me niet eens opgevallen 🤭
pi_218183260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:26 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Als het je niets zou schelen zou je er geen bericht over plaatsen.
We plaatsen hier toch allemaal berichten over dingen die ons niet echt heel veel kunnen schelen? Toch? Hopelijk? 🙄
pi_218183270
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze heeft een bericht geplaatst 4 uur geleden
Ah thanks! Had alleen op de stories geklikt en verder niet gekeken naar een post. Fijn voor haar dat ze vervolgonderzoek krijgt en aan de medicatie mag beginnen.
Ondanks dat haar manier van opvoeden en omgaan met regels en gangbare waarden/normen bijna haaks op die van mij staan, gun ik haar een zo lang mogelijk kwalitatief goed leven waarin ze kan genieten met haar zoon.
pi_218183348
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:32 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ah thanks! Had alleen op de stories geklikt en verder niet gekeken naar een post. Fijn voor haar dat ze vervolgonderzoek krijgt en aan de medicatie mag beginnen.
Ondanks dat haar manier van opvoeden en omgaan met regels en gangbare waarden/normen bijna haaks op die van mij staan, gun ik haar een zo lang mogelijk kwalitatief goed leven waarin ze kan genieten met haar zoon.
Ik ook! Blij voor haar dat ze mag beginnen.

En die poly ik weet niet hoor maar zouden ze elkaar niet gewoon een beetje zat zijn als nasleep na die verbouwing? Als in, niks problematisch maar gewoon even de behoefte aan ruimte voor jezelf na zo lang noodgedwongen op elkaars lip. Lijkt me eigenlijk best wel normaal. Ik zie niets geks in die stories tot nu toe eigenlijk.
:)
pi_218183357
Er zitten nu ook stickers op de bakfiets. En Liam is zeker zelf in dat ding geklommen.
Ik zei het toch al afgelopen week.. zij fietst gewoon hoor:
pi_218183368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:29 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Alleen met eigen kinderen op pad is juist opvallend omdat hier voorheen geen sprake van leek te zijn.
Maar desalniettemin lijkt me dat een goede ontwikkeling, beetje meer ruimte voor het individu
Nooit te laat voor een eerste keer, toch?
pi_218183380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Er zitten nu ook stickers op de bakfiets. En Liam is zeker zelf in dat ding geklommen.
Ik zei het toch al afgelopen week.. zij fietst gewoon hoor:
Er zaten al stickers op, 🍉 IYKYK van een tijd geleden.
Maar ongetwijfeld aangevuld met nog meer Temu-meuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')