SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
De linkjes naar de NOS doen het nog welquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alle video's in de OP zijn offline, inclusief de noodweer video.
Robéééééééérquote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:34 schreef Felagund het volgende:
Gaat het hier ook al over gebak in Bretagne, Sporza had er ook al een item over.
Ja, wel eens. Mooi om te zien hoe comfortabel hij voor de camera is en hoe makkelijk hij de verschillende journalistieke rollen invult. En zijn Nederlands is ook echt goed geworden.quote:
Hij heeft dan ook de uitstraling van de tweelingbroer van Indurain. Met een klein beetje uitstraling was-ie mega geworden. Dooie lul. Maar wel sympathiek.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef lars91 het volgende:
[..]
Nogal duidelijk. Is ook geen grote acteur in hem verloren gegaan.
Ja, leukquote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
Vanavond om 23:00 pas op NPO1 extra kennelijk, 23:50 op NPO1.
Dione wil eerst zelf voetbal gaan kijken?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
Vanavond om 23:00 pas op NPO1 extra kennelijk, 23:50 op NPO1.
NPO1 extra is gereserveerd voor het voetbal met audiodescriptiequote:Op zondag 13 juli 2025 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dione wil eerst zelf voetbal gaan kijken?
Dat wel, maar het hoeft nu ook niet op meerdere zenders.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logisch dat live sport voor gaat op lullen over sport.
Eens. Wordt vaak genoeg vergeten bij de nos.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logisch dat live sport voor gaat op lullen over sport.
2 verschillende wedstrijden dus 2 zenders. Of audiodescriptie nodig is kun je over discussiëren jaquote:Op zondag 13 juli 2025 18:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar het hoeft nu ook niet op meerdere zenders.
Tsja, is tijdens een EK of WK voetbal heren niet anders natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:55 schreef RipCity het volgende:
Kijkcijfers zeker dramatisch dit jaar? Denk dat HEEL veel zijn afgehaakt door onduidelijke tiijdstip. Zoiets moet gewoon op een vast tijdstip uitgezonden worden.
Het is gewoon veel te laat. Ik heb noggeen minuut AE gezien dit jaar.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:55 schreef RipCity het volgende:
Kijkcijfers zeker dramatisch dit jaar? Denk dat HEEL veel zijn afgehaakt door onduidelijke tiijdstip. Zoiets moet gewoon op een vast tijdstip uitgezonden worden.
Onregelmatigheid boeit niet zozeer het is voornamelijk te laat voor mensen met een normale baan op dagen als vandaag.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:55 schreef RipCity het volgende:
Geen argument voor de doorsnee Fok!er dus. ....quote:Op zondag 13 juli 2025 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Onregelmatigheid boeit niet zozeer het is voornamelijk te laat voor mensen met een normale baan op dagen als vandaag.
21.30 is te laat?quote:Op zondag 13 juli 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon veel te laat. Ik heb noggeen minuut AE gezien dit jaar.
Voor Flash wel, die wil toch altijd om 21:00 het bed in?quote:
Als je op tv wil kijken, is het veel later toch? Als je NPO extra niet hebt dan..quote:
In die tijd was het echt wel een goed programma. Kijk je kunt van Mart vinden wat je wil, maar daar zat wel iemand een zekere cultuur, een hoogstaand taalgebruik, kennis van Frankrijk en de Franse cultuur, een zekere kennis van het wielrennen, een bepaalde uitstraling en arrogantie die een presentator eigenlijk wel moet hebben ... en nu met Dione is het gewoon een trieste boel. Dione kan niet anders dan kindertaal uitslaan. Van wielrennen weet ze bovendien ook helemaal niks. Nog steeds niet, na al die jaren. Het is echt in en in triest dat dit van ons belastinggeld wordt betaald. Die Dione verdient vast honderden duizenden euro's per jaar. Zet die vrouw bij de kassa neer bij de Vomar in het dorp ofzo, daar is ze echt meer op haar plek.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
https://nos.nl/video/258684-de-avondetappe-in-vogelvlucht
Ik kan hier nog steeds zo van genieten.Met DeMart was het toch altijd iets bijzonders.
(En nog uitzendingen in het donker en dus mooi uitgelicht)
Kom op NOS, gewoon nog één keertje de AP met Mart makenquote:Op zondag 13 juli 2025 21:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
https://nos.nl/video/258684-de-avondetappe-in-vogelvlucht
Ik kan hier nog steeds zo van genieten.Met DeMart was het toch altijd iets bijzonders.
(En nog uitzendingen in het donker en dus mooi uitgelicht)
Ik zit even terug te kijken, maar wat een vrijblijvend geleuter en dan verwacht ze werkelijk dat ze volgend jaar een grote ronde kunnen rijden?quote:
https://archive.ph/W3lKOquote:Achter de schermen bij Dione de Graaff: 40 outfits, sleehakken en een naaikit voor noodgevallen
Tijdens de Tour de France reist er ķķk een kleine karavaan achter NOS-presentatrice Dione de Graaff aan. Een wagen met veertig outfits, sleehakken (want: Franse keitjes) en een naaikit voor noodsituaties. Het brein achter deze ‘tour’ is haar vaste styliste Geryanne Katerberg. ,,Ik moet niet aankomen met kleding met te veel plooitjes en ruches.”
"Ermee gestopt" is volgens mij niet echt een juiste weergave van de werkelijke omstandighedenquote:Op maandag 14 juli 2025 13:40 schreef golfer het volgende:
Ik kijk al sinds Smeets ermee gestopt is steeds minder vaak. Neem het nog wel op, maar spoel er met een noodgang doorheen en skip veel van het geneuzel aan tafel, tenzij er incidenteel een echt goede gast en kenner, zoals Blaudzun zit.
Dit is nou precies waarom sommige mensen de NPO willen sanerenquote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
https://archive.ph/W3lKO
Verder totaal niet boeiend verhaal maar Dione is vooral bezig met kleding en haar uiterlijk. Een auto vol met kleding rijdt achter mevrouw aan![]()
Wat is dit voor gekkigheid, zet er een capabele presentator neer die ook echt verstand heeft van en interesse heeft in wielrennen en niet alleen schaapachtig een autocue voorleest.
Omdat anders de snacks verrotten.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Raf snapt er niks van. Heb het begin gemist, maar waarom zit deze jongen er?
Omdat programmamakers het belangrijk vinden dat er ook een gast zit die op het niveau van mevrouw van Zetten uit Tiel zit, zoals die Lore net bij Vive le Veloquote:Op maandag 14 juli 2025 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Wel goede uitlegquote:Op maandag 14 juli 2025 21:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dumoulin gaat uitleggen waarom die als rijder baksoda moest snuiven ipv coke (had Boonen dat maar geweten)
Z’n vader is groot fan en hij had goede herinneringen aan vroeger toen hij in Spaanse cafés de Tour keek!quote:Op maandag 14 juli 2025 21:44 schreef Pino112 het volgende:
Precies dit ja, wat een stikvervelende kerel is dat tochquote:Op maandag 14 juli 2025 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Rafael wil het woord ‘kutje’ horen. Zo’n man is het.
Davids toch?quote:
Ine wil mannen maar voor 1 dingquote:Op maandag 14 juli 2025 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ine kan Rafael wel in het ravijn pleuren geloof ik
Je moet wel op en neer lopen naar de AirFryerquote:Op maandag 14 juli 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vragen of hij van bewegen houdtJe kan het antwoord wel raden.
quote:Op maandag 14 juli 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vragen of hij van bewegen houdtJe kan het antwoord wel raden.
Zijn mening over Dione was wel terecht.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Rafael van het kamp drukt zijn mening weer eens door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paralympics is. Geen. Sport.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Tennisvedette Diede de Groot. Lol wat.
Zul je zien dat hij haar vannacht helemaal uit elkaar trekt en dat we juicekanalen vol krijgen over een paar dagenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef Kloit het volgende:
De spanning tussen Ine en Raf is om te snijden.
Raf is ook wel een provocateur.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Rafael laat een tafel vol woedende vrouwen achter.
Wat zal zn username hier zijn?quote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Raf is ook wel een provocateur.
Andries Lamain is gelukkig de opvolger van hysterische Jorisquote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef TLC het volgende:
Wacht, wij zitten opgescheept met Joris als commentator en de Belgen hebben Ine ?
Maakt die vannacht wel weer goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Rafael laat een tafel vol woedende vrouwen achter.
Alleen bij de vrouwenquote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef TLC het volgende:
Wacht, wij zitten opgescheept met Joris als commentator en de Belgen hebben Ine ?
Alleen bij de vrouwen samen met scheefpoeperquote:Op maandag 14 juli 2025 22:14 schreef TLC het volgende:
Dat is Ine toch al wel gewendquote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij haar vannacht helemaal uit elkaar trekt en dat we juicekanalen vol krijgen over een paar dagen
Mart had en heeft gewoon gelijk. Alleen willen gehandicapten (op alle vlakken) dit niet horen.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Was getekend Mart Smeets.
Bekijk deze YouTube-video
Het leest hier alsof ik het moet terugkijken.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Ine kan Rafael wel in het ravijn pleuren geloof ik
RafWeetAlles.quote:
Maar hoe zat het dan met alle hemden en jasjes die DeMart elk jaar meenam? Volgens mij propte hij die gewoon in 1 koffer en deed Karen af en toe onderweg een wasje en strijkje.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Dutch_view het volgende:
Verder totaal niet boeiend verhaal maar Dione is vooral bezig met kleding en haar uiterlijk. Een auto vol met kleding rijdt achter mevrouw aan
Vroegah was het mijn ideale dagafsluiter in juli. Nu kijk ik het nooit meer op de avond zelf sinds Smeets weg is. Niet alleen vanwege Mart, maar de gasten en items zijn echt kwalitatief achteruit gehold. Tegenwoordig luister ik het als een soort podcast terug op mijn werk (dat ik dankbaar ben dat daar geen block op zit) de dag erna. Ik vind het niet meer de moeite waard om het live te kijken.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:40 schreef golfer het volgende:
Ik kijk al sinds Smeets ermee gestopt is steeds minder vaak. Neem het nog wel op, maar spoel er met een noodgang doorheen en skip veel van het geneuzel aan tafel, tenzij er incidenteel een echt goede gast en kenner, zoals Blaudzun zit.
Doordat er natuurlijk ook een veel minder grote pool potentiële deelnemers is zijn de niveauverschillen vaak ook heel groot, dat zorgt niet voor een interessante kijkervaring.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:57 schreef tong80 het volgende:
Bij de Paralympics zijn er gewoon te veel klassen. Er is eigenlijk geen waarde in te schatten. Ik zou anders kijken. Vorig jaar die fanatieke Nederlandse tafeltennister die goud won. Geweldige beelden, maar wat stelde het voor ?
Visdag*quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Is wel een leuke om erin te houden net als Jumbo-Vismarkt van Van Gaal
Van Vleuten haar blik zei ook genoegquote:Op maandag 14 juli 2025 22:13 schreef Kloit het volgende:
De spanning tussen Ine en Raf is om te snijden.
Ook geen hardrijder.quote:
Hij lijkt me juist geen echte prater.quote:
Maakt wel een grapje dat hij de strijd Vingegaard - Pogi ook op de TV moet zienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij lijkt me juist geen echte prater.
En kans is groot op valpartijen. Iedereen wil vooraan zitten bij de bocht naar rechts voor het opdraaien van de klim. Ook de weg is niet breed richting de klim.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zit een bocht voor dat klimmetje? Dan gaat geen sprinter dat overleven.
Oh, gedoequote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En kans is groot op valpartijen. Iedereen wil vooraan zitten bij de bocht naar rechts voor het opdraaien van de klim. Ook de weg is niet breed richting de klim.
Er zijn een stuk of 6/7 klimmetjes vlak na elkaar, niet allemaal gecategoriseerd, van km 47 tot km 9 voor de finish. Wordt dus lastig voor de sprinters.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zit een bocht voor dat klimmetje? Dan gaat geen sprinter dat overleven.
Ja ik dacht dat Milan of Girmay dit zou kunnen, maar als voor die laatste pukkel een bocht zit wordt dit voor, ja, voor wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 6/7 klimmetjes vlak na elkaar, niet allemaal gecategoriseerd, van km 47 tot km 9 voor de finish. Wordt dus lastig voor de sprinters.
WOUT?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat Milan of Girmay dit zou kunnen, maar als voor die laatste pukkel een bocht zit wordt dit voor, ja, voor wie?
Zou ook goed kunnen jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z’n eeuwige concurrent, gok ik..
Als hij hersteld is van zondag dan
Die moet dan wel weer fit zijn, die kent geen topherstel tijdens zo'n rondje.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z’n eeuwige concurrent, gok ik..
Als hij hersteld is van zondag dan
Zeenon VestBoeStad.quote:
Die hebben we gewist uit ons geheugen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Poolse paardenbek die stijf van de EPO naar ereplekken reed, toch?
Zeker als je het vergelijkt met patjepeejer kroketman.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:49 schreef golfer het volgende:
Koeman is oké als gast en ook als vergelijker tussen voetbal en wielrenner.
Geen slechte uitzending met Roel erbij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nils Frahm
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als het over de tv registratie van de koers gaat.quote:
Ik vind dit juist erg interessant.Net efkes anges![]()
Die hebben ze vaker gebruikt.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kan het me niet herinneren.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan ook al vorig jaar zijn geweest, of een paar jaar geleden,.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Noemde Adrie nou Pogi een Slovaak?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Adrie stond echt niet vooraan bij het uitdelen van hersencellen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer![]()
Tom
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Interessant wat die neutrale wagens allemaal weten over al het materiaal van alle teams weten en aan boord hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik mis Smeets nog steeds.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Dion heeft de pruim weer eens kletsnat van Tom.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Dit soort items (net zoals gisteren over de TV registratie) zie ik erg graag.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:42 schreef golfer het volgende:
Interessant wat die neutrale wagens allemaal weten over al het materiaal van alle teams weten en aan boord hebben.Net efkes anges![]()
Sportarts over hersenschudding was wel interessant.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Wie ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:33 schreef Dutch_view het volgende:
Babbelzieked bij de Avondetappe, de horror!En hij was ook nog 2e keus
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Vroegâh was er toch ook nog wel eens een samenvatting van etappes, langer dan de 3-4 minuten op NOS.nl ?![]()
3 analisten en nog steeds snapt niemand dat Rodriguez alleen even aanzet om die punten voor Martinez weg te pakken. Wat niet lukte overigens.Rini dankjewel.![]()
Zegt Pogacar uit zichzelf iets over Arensman, vraagt Han Kok alsnog of die niet nog wat meer kan vertellen. Echt tenenkrommende journalistiek.![]()
Er was zelfs een Tourjournaal of zo rond 19:00/20:00.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:41 schreef Modus het volgende:
Vroegâh was er toch ook nog wel eens een samenvatting van etappes, langer dan de 3-4 minuten op NOS.nl ?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
WegbWegbezuinigdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was zelfs een Tourjournaal of zo rond 19:00/20:00.Net efkes anges![]()
Dat Tourjournaal was ook njet veel meer dan de interviews vooraf, de samenvatting en de interviews achteraf. Eigenlijk wat je nu op NOS.nl snel bij elkaar kan klikken![]()
Wel een stuk langere samenvatting dan 3/4 minuten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:42 schreef Marcoss het volgende:
Dat Tourjournaal was ook njet veel meer dan de interviews vooraf, de samenvatting en de interviews achteraf. Eigenlijk wat je nu op NOS.nl snel bij elkaar kan klikkenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Da's waar inderdaad, maar heb het idee dat de samenvattingen bij zowat alle sporten steeds korter worden op de NOS-sitequote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een stuk langere samenvatting dan 3/4 minuten.![]()
Nooit van gegoort.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dat is cool.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:03 schreef Dutch_view het volgende:
Stef sloopt dus het Belgische chauvinisme van met name hun eigen wieler-media.
Stef is een fenomeenquote:Op zondag 20 juli 2025 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stef ging er weer eens met gestrekt been in tegen de Vlaamse media.![]()
![]()
Gijs wou reageren op Niki, meteen teruggeroepen door Dione, zo werkt het natuurlijk niet bij de avondetappe. Nog even en alle teksten van alle gasten worden net als Dione's vragen geschreven door de redactie.![]()
TDF zou ziedend worden van deze uitspraken van Niki en Thijs die de omkadering van UAE perfect noemen en dan met name de hittetraingen en het hitteprotocol waardoor Wellens nu kan winnen.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stef ging er weer eens met gestrekt been in tegen de Vlaamse media.
Sow koekoek![]()
Hoewel niet heel goed voor de sfeer, zou Stef best wel eens gelijk kunnen hebben. Iets minder geforceerd nog altijd een opvolger van Eddy zoeken kan misschien na 50 jaar wel.quote:![]()
Ik kijk dit weer eens, maar wat een dramatische zaadshow is dit zeg. Amper een fatsoenlijke analyse, constant nikszeggende onderbrekingen door die items tussendoor.![]()
Thijs heeft ze ook regelmatig amateurs genoemd bij UAE (met als toppunt afgelopen Giro), maar deze Tour niet inderdaadquote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef Remco het volgende:
TDF zou ziedend worden van deze uitspraken van Niki en Thijs die de omkadering van UAE perfect noemen en dan met name de hittetraingen en het hitteprotocol waardoor Wellens nu kan winnen.![]()
quote:Hier werd in Vive le Velo uitgebreid op teruggekomen, een aanrader om terug te kijken.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef kibo het volgende:
Deze uitzending is Beter te pruimen dan het geneuzel bij vlv
Samenvatting: Karrel en Jan waren ziedend en het er niet helemaal mee eens.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Volgens de acteur aan tafel is Arensman een Hollander. Zo ver ik kan nagaan is hij geboren in Gelderland
Net efkes anges![]()
Delen van Gelderland behoorden in het verleden wel tot "Holland".quote:Op zondag 20 juli 2025 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens de acteur aan tafel is Arensman een Hollander. Zo ver ik kan nagaan is hij geboren in Gelderland![]()
Dione die dat bord van Alaphilippe en Van Aert aankondigt en dan totaal de clue niet snapt, onder welke steen lig je dan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit worden heel erg veel boze HLN-reaguurders.quote:
Het is natuurlijk ook onzin.
[ Bericht 3% gewijzigd door -XOR- op 20-07-2025 23:21:46 ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dione ziet er (nog steeds) leuk uit en is een sympathieke, enthousiaste gastvrouw, maar het is stuitend hoe weinig verstand van de koers en alles eromheen ze na al die jaren heeft.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Dione die dat bord van Alaphilippe en Van Aert aankondigt en dan totaal de clue niet snapt, onder welke steen lig je dan![]()
Wij keken vanavond de film 'Een zee van tijd' met in de hoofdrol Gijs Scholten van Aschat. Daarna schakelden we door naar de door ons opgenomen Avondetappe en wie zit daar aan tafel?
Gijs Scholten van Aschat
Is ook het enige wat ze kan!quote:Op zondag 20 juli 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Prachtig schoolkrantitem van Rox over het opbouwen van een boog
Is dat erg? Nee hoor vind zulke reportages juist erg leuk en mogen ze van mij veel meer doen.![]()
Net als jaren geleden die repo over de lijnentrekkers die piemel tekeningen weg moesten poetsen.
Een paar jaar geleden had de NOS al een item over de finish, door t zelfde bedrijf.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dutch_view op 21-07-2025 00:29:13 ]![]()
Welke aflevering (dag) was dit?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Hier werd in Vive le Velo uitgebreid op teruggekomen, een aanrader om terug te kijken.
Samenvatting: Karrel en Jan waren ziedend en het er niet helemaal mee eens.
Dank![]()
de uitzending waarin Stef Clement de opmerkingen maakte was van zaterdag.quote:Op maandag 21 juli 2025 06:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke aflevering (dag) was dit?
Dank
De reactie daarop in Vive le Velo was van gisteren (zondag).Net efkes anges![]()
Zo maar wat mogelijke onderwerpen waar je aandacht aan kunt besteden:
-Bevoorrading (reeds geweest)
-De Kok
-Jury
-Opbouw start/finish (wel item over 0KM geweest)
-Dagje mee met de reklamekaravaan
-Tv registratie (reeds geweest)
-Het ophangen van de routepijlen en plaatsen van de veiligheidsbarriers
-de Bezemwagen
-het drukken van de leiderstruien (online item over geweest)
-de Politie/Gendarmerie
-Het wagenpark van de Tour
-FotofinishNet efkes anges![]()
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:21 schreef Pino112 het volgende:
Ruud de Wild komt ook nog een keer langs deze week.![]()
De aflevering van Vive Le Velo was van gisteravond, het ging over de avondetappe van de dag daarvoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 06:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke aflevering (dag) was dit?
DankYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zijn er speculaties over wie er op die zwarte lijst staan? Wist wel dat die bestond, maar geen idee wie er op stan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens Zonneveld in ieder geval Jörgensen van Visma.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er speculaties over wie er op die zwarte lijst staan? Wist wel dat die bestond, maar geen idee wie er op stan.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 21-07-2025 13:45:24 (verkeerde naam) ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Denk ook Wout van Aertquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Stef in ieder geval Jörgensen van Visma.![]()
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens Zonneveld in ieder geval Jörgensen van Visma.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die hoef je niet meer voor je pooltjes te selecteren nee.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Na gisteren al helemaalquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou Ayuso op de lijst staan?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Tijden van Lance herleven weer. Zeg je iets wat hem niet bevalt, dan kom je niet in de vlucht.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.
Dat gaat zich tegen Pogacar keren.![]()
Heeft een hoog Flippo Simeoni gehalte jaquote:Op maandag 21 juli 2025 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Tijden van Lance herleven weer. Zeg je iets wat hem niet bevalt, dan kom je niet in de vlucht.
Dat gaat zich tegen Pogacar keren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Koffieplanter en Rellende_rotscholier hebben ook een prijs op hun hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er speculaties over wie er op die zwarte lijst staan? Wist wel dat die bestond, maar geen idee wie er op stan.![]()
Zoiets kan wel snel tegen je keren.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een hoog Flippo Simeoni gehalte jaYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Jorgenson erop staat is wel duidelijk. Na gisteren ook Simmons lijkt me.
Ploeg van Pogacar heeft zwarte lijst in de bus hangen: 'Jorgenson staat vrij hoog' - https://nos.nl/l/2575801quote:Op maandag 21 juli 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?![]()
Motown Top 100quote:Op maandag 21 juli 2025 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Over welke zwarte lijst gaat dit ?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ah ik vroeg me al waarom iedereen op twitter 'release the list' roept.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ploeg van Pogacar heeft zwarte lijst in de bus hangen: 'Jorgenson staat vrij hoog' - https://nos.nl/l/2575801![]()
![]()
Altijd interessant dit soort inside info............quote:Op maandag 21 juli 2025 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ploeg van Pogacar heeft zwarte lijst in de bus hangen: 'Jorgenson staat vrij hoog' - https://nos.nl/l/2575801
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: