Die hebben we gewist uit ons geheugen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Poolse paardenbek die stijf van de EPO naar ereplekken reed, toch?
Zeker als je het vergelijkt met patjepeejer kroketman.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:49 schreef golfer het volgende:
Koeman is oké als gast en ook als vergelijker tussen voetbal en wielrenner.
Geen slechte uitzending met Roel erbij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nils Frahm
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als het over de tv registratie van de koers gaat.quote:
Ik vind dit juist erg interessant.Net efkes anges![]()
Die hebben ze vaker gebruikt.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kan het me niet herinneren.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kan ook al vorig jaar zijn geweest, of een paar jaar geleden,.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Noemde Adrie nou Pogi een Slovaak?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: