SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mmm, mezelf kennende zou ik dat vervolgens helemaal niet door hebben gehad en nog de hele show vergeefs gaan raden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:29 schreef DJ11 het volgende:
note to self: intro klaarzetten, niet de explainer, anders in het spel snel afgelopen
[..]
quote:De spelregels van The Connection zijn simpel, net als de vorige vier edities: er komt een reeks nummers voorbij (22 in totaal) die aanwijzingen bevatten richting één nummer dat vanavond centraal staat.
Aanwijzingen kunnen echt van alles zijn. Artiesten, titels, melodieën, teksten, onderwerpen, noem maar op. Nummers kunnen op zichzelf, maar ook samen met een ander nummer een aanwijzing vormen. Naast de muziek komen er verderop in de uitzending ook enkele visuele aanwijzingen voorbij.
Het goede antwoord bestaat uit [artiest] en [titel].
Denk je het te weten? Stuur mij een DM. Iedereen heeft twee pogingen om te raden, dus gebruik ze verstandig. Vermeld je antwoord niet in het topic. Succes / sterkte!![]()
Ik noteer: Jam and Spoonquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor de TT![]()
Zoals al gemeld: ik ga de titels van gedraaide nummers minder snel noemen dan normaal. De openingstrack is remix, dat hadden jullie vast al door.
Uitsluitend het nummer wat in de post hierboven staat vermeldquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
Enm natuurlijk heb ik tot nu toe weer elke plaat gemist.
Broer had hulp nodig met zijn laptop.
Kun je even doorsturen wat je gedraaid hebt, DJ11?
Alleen dezequote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
quote:
Zie de post boven die van jou.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
Ah, ik vroeg me al af wie die andere stem was naast Robbie Williams.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Nummertje 2:Robbie Williams & Gary Barlow - Shame
Ik heb nog maar bij 1 connection een beetje een richting gehad. Al zat ik er nog naast.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Dus je hebt nu vast al wel een idee, Melting.
En wat als dat niet zo is?quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Tegen het eind is het echt een eitje, dat beloof ik.
Er komt een dag dat ook Melting het binnen de tijd raadtquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Dus je hebt nu vast al wel een idee, Melting.
Het merendeel van de nummers die onderweg zijn, zijn bekend tot vrij bekend. Een paar nummers wat minder.quote:
Ik google altijd maar op termen in de hoop dat ik iets tegenkom.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog maar bij 1 connection een beetje een richting gehad. Al zat ik er nog naast.
Maar ik heb eigenlijk nooit een idee waar ik het moet zoeken.
Het was geen kritiek, meer een persoonlijke constatering.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het merendeel van de nummers die onderweg zijn, zijn bekend tot vrij bekend. Een paar nummers wat minder.
Klopt helemaal, al zijn er geen prijzen mee te verdienenquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:52 schreef MadMaster het volgende:
5. Miquel Brown - So Many Men, So Little Time
Klopt, maar we gaan hierna alweer naar een ander decenniumquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel veel uit een bepaalde periode, toen de 12” nog op de draaitafels lag…
Kun je hier nog even op antwoorden, DJ11?quote:
Als je het vanavond niet raadt, zie ik het voor toekomstige afleveringen somber inquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je hier nog even op antwoorden, DJ11?
Leuk, welkomquote:
* livelink noteert :geen Didoquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het vanavond niet raadt, zie ik het voor toekomstige afleveringen somber in
Het is trouwens niet Dido, dan weet je dat alvast.
Ik had die anders toch al niet geweten.quote:
En ik maar typen steeds…quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor @:Shii, de gedraaide nummers tot dusver:
Haddaway - Life (Mission Control mix)
Robbie Williams & Gary Barlow - Shame
Alcazar - Blame It On The Disco
The Flirts - Passion
Miquel Brown - So Many Men - So Little Time (US 7-inch version)
Black Box Recorder - The School Song (new version)
Dan ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:00 schreef Shii het volgende:
Ik was al even aan het teruglezen. Nog geen chocola van te maken.
Speciaal voor jou; dit zijn de nummers die je gemist had op een overzichtelijk rijtje. Kijk maar of je er wat mee kan. Ik nog niet...quote:
Ik ben beter in voorspellen dan radenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Bij het volgende nummer komt er ook een visuele aanwijzing... Daarbij gaat een voorspelling van @:Livelink in vervulling...
De stem wel, het nummer niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
We zijn beland in het midden van de jaren 90... Waarschijnlijk herkennen jullie de stem wel....
Ik ben hopelijk iets op het spoor, maar meer dan een richting is het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Uit de stilte leid ik af dat er druk wordt gepuzzeld
Het is een beginquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk iets op het spoor, maar meer dan een richting is het niet.
Je vindt dit gewoon een lekker nummer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
De voorspelling van @:Livelink dat er kings & queens onder de aanwijzingen zouden zijn, krijgt verder gestalte (en we zijn er nog niet...)Years & Years - King
Ja, dat is een beetje lullig natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Het gaat een bepaalde kant op. En dan na het volgende nummer wordt het ineens heeeel anders
Krijgen we nog te horen wat het wel was?quote:
Alles valt vanzelf op z'n plek en het wordt straks écht veel duidelijker... Iedereen gaat dit raden. Geduldquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje lullig natuurlijk.
Oeps, sorry. Dat was:quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Krijgen we nog te horen wat het wel was?
Deze connectie heeft wel een hoog filosofisch/moralistisch gehalte.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Dat was:Brandon Flowers - I Can Change
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles valt vanzelf op z'n plek en het wordt straks écht veel duidelijker... Iedereen gaat dit raden. Geduld
Daar kwam de Ajax-supporter weer even naar bovenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
We hebben ooit een band bedreigd dat wanneer ze dit nummer zouden spelen, we ze overboord zouden gooien. We zaten op een schip bij York dat daar over de lokale rivier voer tijdens een bruiloftsfeest.
Ze hebben het niet gespeeld…
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
We hebben ooit een band bedreigd dat wanneer ze dit nummer zouden spelen, we ze overboord zouden gooien. We zaten op een schip bij York dat daar over de lokale rivier voer tijdens een bruiloftsfeest.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Correct, de bruidegom was een Ajacied en trouwde met een Engelse.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar kwam de Ajax-supporter weer even naar boven
Idem hier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:35 schreef livelink het volgende:
Mmm, mijn eerste schot voor de boeg kan wel de prullenbak in.
Mijn gok, kan dus nog steeds.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar kun je muziek en filmpjes mee afspelen, ja
Tja, ik twijfel over mijn tweede gok. Maar heb ook echt geen enkel ander idee. En binnen een kwartier zou alles glashelder moeten zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Zou er al iemand het goede antwoord hebben ingediend? Wanneer gaan mensen hun tweede gok-kans inzetten?Cat Stevens - Wild World
Oei.... dit verontrust me wel enigzins.quote:
Het zou je misschien juist gerust moeten stellen…quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dit verontrust me wel enigzins.
Ik mag nog 2 nummers hopen, want met dit nummer krijg ik nog niets verzonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou je misschien juist gerust moeten stellen…
Dat zou ik ook denken als ik er 1 samenstel. Maar dan zou jij het waarschijnlijk ook niet raden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
In mijn beleving was dit de makkelijkste editie van The Connection tot dusver...
Ik gooi de handdoek in de ring…quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar drie nummers te gaan hierna, voordat het antwoord volgt...
Uitdagingquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken als ik er 1 samenstel. Maar dan zou jij het waarschijnlijk ook niet raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was nog een van de nummers die ik in gedachten had om te radenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien velen van jullie nog worstelen, zeg ik er maar iets bij: in het vanavond gezochte nummer wordt ook afgeteld...Europe - Final Countdown
Over 3 minuten nog één dikke visuele hint. Melting-proof
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Zal ik ook nog een jaartal geven? Ja, oké...Mooi, daar ging mijn tweede gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Mooi.... hoef ik niet meer mee te raden, en mijn hersenen te laten kraken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het vanavond niet raadt, zie ik het voor toekomstige afleveringen somber in
Het is trouwens niet Dido, dan weet je dat alvast.
Als (eerste) toetje, hun versie:quote:Tom Waits - What Keeps Mankind Alive?: Oorspronkelijk afkomstig uit Die Dreigroschenoper, een Duits theaterstuk uit 1928. In het Engels vertaald als "The Threepenny Opera", wordt in dit nummer gezongen over de "Seven Deadly Sins"... Eén van de weinige Engelstalige covers naast die van Tom Waits is gemaakt door, je raadt het al: de Pet Shop Boys.
Ik vond het wel goede goks allemaal eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Faithless - God is a DJ
Queen - Heaven for everyone
Monty Python - Always look on the bright side of life
The Prodigy - Out of space
Tears for Fears - Everybody wants to rule the world
... waren het allemaal niet
Ik zat ook al heel snel op het verkeerde spoor hierna. Nee, ik was er echt niet opgekomen. En ik raakte helemaal van het pad bij alle space-verwijzingen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je zat al heel snel op het goede spoor, Livelink. Ik dacht: die heeft het zo geraden.
Het is niet andersquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Gezien mijn relatie met de uitvoerenden doet het me deugd dat ik geen idee heb.
De hints kan ik ook niet of nauwelijks plotten…
Het lijkt me lastig, omdat je het ook niet te makkelijk wil maken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik had verwacht dat -ie wat makkelijker was. Uitdaging voor de komende edities, om ze toch nog nét wat makkelijker te maken
Deze vergde wel veel kennis van de Pet Shop Boys hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik had verwacht dat -ie wat makkelijker was. Uitdaging voor de komende edities, om ze toch nog nét wat makkelijker te maken
Misschien. Altijd een beetje lastig te bepalen. Ik dacht: met al die faith/religie-nummers komen jullie een heel eind. De connecties met David Bowie, Elton John...quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze vergde wel veel kennis van de Pet Shop Boys hoor.
Ik vind het ook leuk hoor, ook als ik het niet raad.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien. Altijd een beetje lastig te bepalen. Ik dacht: met al die faith/religie-nummers komen jullie een heel eind. De connecties met David Bowie, Elton John...
Nou ja, het is wat het is. Ik vind het in elk geval wel leuk om te maken.
Was fijne muziek om te luisteren. En toch leuk om te puzzelen, ook al duurde het wat lang voordat het kwartje viel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
In elk geval bedankt voor het luisteren en meedoen, allemaal. Ik vond het gezellig!
Was wel gezellig, maar als ik enig idee had, vond ik het toch leuker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
In elk geval bedankt voor het luisteren en meedoen, allemaal. Ik vond het gezellig!
Goed dat het een cadeautje is.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:01 schreef Melting het volgende:
We zijn weer begonnen.
En ook nu is de eerste een cadeautje:
[ afbeelding ]
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Ik ken dit wel, maar had nooit artiest kunnen noemen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, livelink.
Er komen nog veel platen voorbij die bekender (en onbekender) zijn.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:05 schreef livelink het volgende:
Dans je de hele nacht met mij, maar ook hier weet ik geen antwoord op de artiest.
En weet je deze artiest misschien wel?quote:
Spider Murphy Gangquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En weet je deze artiest misschien wel?
Helemaal mee eens. Er zijn een paar hele fijne. Deze staat sowieso in de top 10 wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
Toch wel een van de lekkerste Duitstalige hits hoor.
Tja, dit heet eigenlijk Everybody Dance now. Fout op het hoesjequote:
Dit staat er op de site van de top 40:quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dit heet eigenlijk Everybody Dance now. Fout op het hoesje
Kijk, dat lijkt er al wat meer op.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit staat er op de site van de top 40:
Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)
Ik snap je gedachten. Maar ik snap ook dat je deze niet wist.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
Tja, dit zou weer van alles kunnen zijn qua band. Wellicht the Pasadena's - And the beat goes on.
Het is zelfs geen oh, jaquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap je gedachten. Maar ik snap ook dat je deze niet wist.
[ afbeelding ]
Welkom! Weten jullie wie Finally zong?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom! Weten jullie wie Finally zong?
Nee dat wist ik niet. De titel wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom! Weten jullie wie Finally zong?
Fijne vakantie Symph!quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijne vakantie Symph!![]()
Nog iets leuks gepland?
Vogels spotten?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Op naar Duitsland volgende week.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Lynn Anderson I never promised you a rosegarden
Ook, (wil dit jaar mee met de wadden vogelexcursie, natuurwandelingen en kastelen en steden bezoeken.quote:
Een 1 vogelsoort in het bijzonder die je wil proberen te spotten, of ga je gewoon voor het gehele plaatje?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook, (wil dit jaar mee met de wadden vogelexcursie, natuurwandelingen en kastelen en steden bezoeken.
Er is genoeg te zien daar.
Die heeft met z’n broers bijna de hele soundtrack van Saturday Night Fever geschreven en gezongenquote:
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die heeft met z’n broers bijna de hele soundtrack van Saturday Night Fever geschreven en gezongen
Niet twijfelen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
Lady Marmalade, maar ik twijfel of het van Labella is.
Ik ga wel voor het totale plaatje, maar Zwarte Wouw, zeearend en visarend staan wel hoog op het verlanglijstje, en ik hoop dat ik de enorme groep eidereenden weer zie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Een 1 vogelsoort in het bijzonder die je wil proberen te spotten, of ga je gewoon voor het gehele plaatje?
En ik geloof best dat je je daar een tijdje kan vermaken.
Even opgezocht wat voor eenden dat zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga wel voor het totale plaatje, maar Zwarte Wouw, zeearend en visarend staan wel hoog op het verlanglijstje, en ik hoop dat ik de enorme groep eidereenden weer zie.
Het zijn Christina Aguleira, Pink en nog 2quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
Lady Marmalade, maar ik twijfel of het van Labella is.
Die zijn heel gaaf om te zienquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Even opgezocht wat voor eenden dat zijn.
Maar die zien er wel mooi uit zeg.
Dat zijn ook mooie vogels. Wel knap dat je die dan zo snel herkent vanuit de auto.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn heel gaaf om te zien![]()
Hier vlakbij zitten ze ook soms, maar vorig jaar zag ik er een laar honderd tegelijk. Echt heel gaaf.
De zwarte wouw zag ik vanuit de auto op de terugweg, maar die wil ik wel een keer goed in de kijker hebben.
De vorm is onmiskenbaar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn ook mooie vogels. Wel knap dat je die dan zo snel herkent vanuit de auto.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
Stardust - Music sounds better with you
Jammer, dat was een leuker nummer geweest.quote:
[..]
Jammer, dat was een leuker nummer geweest.
[..]
Jammer, dat was een leuker nummer geweest.
Black birdquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
Hierna een bandje dat ik al een tijdje aan het promoten ben, maar nog niet echt door wil breken. Wellicht met dit nummer dat het lukt.
quote:
Ja, maar ik ga toch voor de revival. Ik heb het idee dat ze best eens groot kunnen worden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Toch jammer dat het nooit iets geworden is.
Bij hun optreden in Nederland werden ze uitgejouwd
Dat is wel een goed idee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ze hiermee wel door zullen breken hoor. Zou ook zo een titel en tune voor een tv-programma kunnen worden.
Dat ze dan bijvoorbeeld mensen bij elkaar brengen die elkaar al lange tijd niet hebben kunnen zien. Liefst zo rond Kerst.
Ja, zoiets. Ik zie potentie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.
Toch eens opnemen met RTL. Wie weet schuilt er wel een goed tv format in.
Stel je voor dat ze dat straks elk jaar rond Kerst uit zouden zenden.
En dan combineren met Pittige tijden. Het is mij, Robertquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.
Toch eens opnemen met RTL. Wie weet schuilt er wel een goed tv format in.
Stel je voor dat ze dat straks elk jaar rond Kerst uit zouden zenden.
Ik vind dit knap. Ik dacht eerst dat je een geintje maakte zelfs.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit knap. Ik dacht eerst dat je een geintje maakte zelfs.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:01 schreef livelink het volgende:
Katharina and the Waves - Love shine a light
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Katrina and the waves live shine a light
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit knap. Ik dacht eerst dat je een geintje maakte zelfs.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
Ik doe mee aan een Tourspel, samen met 33700 anderen. Ik schommelde de hele tijd rond de 32000e plaats![]()
Had ik vandaag toch de nummer 1 en nummer 3 goed, dus ik verheugde me enorm op de stijging die ik in het klassement ging maken![]()
Dus nu sta ik ........tromgeroffel....
29432e
![]()
Viel toch tegen.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
KC and the Sunshine Band - Please don't go
Ah, die heb ik ook gehoord. Wist je Amazing Stroopwafels niet?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vind het knap. Ik volg het totaal niet, maar vanmiddag was er op de radio ook een tour quiz en dan gericht op muziek. 5 vragen. Ik wist vraag 4,3 en 2 wel. Maar ja..... de deelnemer wist nummer 5 ook. Nummer 1 had hij fout meen ik.
Nee...quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook gehoord. Wist je Amazing Stroopwafels niet?
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee...
Ik luister nooit naar tour radio. Dus kon ik dat niet weten.
Wist je vraag 1 wel?
Vond de vragen ook niet echt moeilijk.quote:
Dat weet ik niet meer precies. Ik was ondertussen ook aan het werken en werd een tikje afgeleid.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond de vragen ook niet echt moeilijk.
Wist je wel het juiste jaartal bij die ene vraag? Jaartal had ik 1985.
Ik ook niet meer. Ik heb nog rollerskates liggen met 4 wieltjes (twee wieltjes voor, twee achter). Kon me nog herinneren dat ik als kind dat kinderlijk eenvoudig vond. Nu vind ik het moeilijker dan gewoon skaten. Ik brak nog net niet mijn nek toen ik het weer eens probeerde.quote:
Deze van the Jackson Five met I want you back?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt een verschrikkelijk nummer…
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze van the Jackson Five met I want you back
Ik durf er niet eens over te dromen, dan val ik uit bed denk ik.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Ik heb nog rollerskates liggen met 4 wieltjes (twee wieltjes voor, twee achter). Kon me nog herinneren dat ik als kind dat kinderlijk eenvoudig vond. Nu vind ik het moeilijker dan gewoon skaten. Ik brak nog net niet mijn nek toen ik het weer eens probeerde.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Ik heb nog rollerskates liggen met 4 wieltjes (twee wieltjes voor, twee achter). Kon me nog herinneren dat ik als kind dat kinderlijk eenvoudig vond. Nu vind ik het moeilijker dan gewoon skaten. Ik brak nog net niet mijn nek toen ik het weer eens probeerde.
Nou, ik klapte meteen achterover eigenlijk. Doodeng.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik durf er niet eens over te dromen, dan val ik uit bed denk ik.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik durf er niet eens over te dromen, dan val ik uit bed denk ik.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Je t'aime, moi non plus - Serge Sergainburg & Jane Birkin
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Serge en Jane - Je hijg, tu hijgt, nous hijgen
Dat gebeurt met rolschaatsen heel snel. Ik heb m’n schaatsen en skates dit jaar weggegevenquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik klapte meteen achterover eigenlijk. Doodeng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |