SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mmm, mezelf kennende zou ik dat vervolgens helemaal niet door hebben gehad en nog de hele show vergeefs gaan raden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:29 schreef DJ11 het volgende:
note to self: intro klaarzetten, niet de explainer, anders in het spel snel afgelopen
[..]
quote:De spelregels van The Connection zijn simpel, net als de vorige vier edities: er komt een reeks nummers voorbij (22 in totaal) die aanwijzingen bevatten richting één nummer dat vanavond centraal staat.
Aanwijzingen kunnen echt van alles zijn. Artiesten, titels, melodieën, teksten, onderwerpen, noem maar op. Nummers kunnen op zichzelf, maar ook samen met een ander nummer een aanwijzing vormen. Naast de muziek komen er verderop in de uitzending ook enkele visuele aanwijzingen voorbij.
Het goede antwoord bestaat uit [artiest] en [titel].
Denk je het te weten? Stuur mij een DM. Iedereen heeft twee pogingen om te raden, dus gebruik ze verstandig. Vermeld je antwoord niet in het topic. Succes / sterkte!![]()
Ik noteer: Jam and Spoonquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor de TT![]()
Zoals al gemeld: ik ga de titels van gedraaide nummers minder snel noemen dan normaal. De openingstrack is remix, dat hadden jullie vast al door.
Uitsluitend het nummer wat in de post hierboven staat vermeldquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
Enm natuurlijk heb ik tot nu toe weer elke plaat gemist.
Broer had hulp nodig met zijn laptop.
Kun je even doorsturen wat je gedraaid hebt, DJ11?
Alleen dezequote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
quote:
Zie de post boven die van jou.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:40 schreef Melting het volgende:
Ah, ik vroeg me al af wie die andere stem was naast Robbie Williams.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Nummertje 2:Robbie Williams & Gary Barlow - Shame
Ik heb nog maar bij 1 connection een beetje een richting gehad. Al zat ik er nog naast.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Dus je hebt nu vast al wel een idee, Melting.
En wat als dat niet zo is?quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Tegen het eind is het echt een eitje, dat beloof ik.
Er komt een dag dat ook Melting het binnen de tijd raadtquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:42 schreef livelink het volgende:
Dus je hebt nu vast al wel een idee, Melting.
Het merendeel van de nummers die onderweg zijn, zijn bekend tot vrij bekend. Een paar nummers wat minder.quote:
Ik google altijd maar op termen in de hoop dat ik iets tegenkom.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog maar bij 1 connection een beetje een richting gehad. Al zat ik er nog naast.
Maar ik heb eigenlijk nooit een idee waar ik het moet zoeken.
Het was geen kritiek, meer een persoonlijke constatering.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het merendeel van de nummers die onderweg zijn, zijn bekend tot vrij bekend. Een paar nummers wat minder.
Klopt helemaal, al zijn er geen prijzen mee te verdienenquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:52 schreef MadMaster het volgende:
5. Miquel Brown - So Many Men, So Little Time
Klopt, maar we gaan hierna alweer naar een ander decenniumquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel veel uit een bepaalde periode, toen de 12” nog op de draaitafels lag…
Kun je hier nog even op antwoorden, DJ11?quote:
Als je het vanavond niet raadt, zie ik het voor toekomstige afleveringen somber inquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je hier nog even op antwoorden, DJ11?
Leuk, welkomquote:
* livelink noteert :geen Didoquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het vanavond niet raadt, zie ik het voor toekomstige afleveringen somber in
Het is trouwens niet Dido, dan weet je dat alvast.
Ik had die anders toch al niet geweten.quote:
En ik maar typen steeds…quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor @:Shii, de gedraaide nummers tot dusver:
Haddaway - Life (Mission Control mix)
Robbie Williams & Gary Barlow - Shame
Alcazar - Blame It On The Disco
The Flirts - Passion
Miquel Brown - So Many Men - So Little Time (US 7-inch version)
Black Box Recorder - The School Song (new version)
Dan ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:00 schreef Shii het volgende:
Ik was al even aan het teruglezen. Nog geen chocola van te maken.
Speciaal voor jou; dit zijn de nummers die je gemist had op een overzichtelijk rijtje. Kijk maar of je er wat mee kan. Ik nog niet...quote:
Ik ben beter in voorspellen dan radenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Bij het volgende nummer komt er ook een visuele aanwijzing... Daarbij gaat een voorspelling van @:Livelink in vervulling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |