SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..........
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 09-07-2025 12:49:36 ]Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Faal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top6 moet nog even doorbolken om mooi te worden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Step by step.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat je al mooi bent.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
aaah das liefquote:
* greysbones veegt een traantje weg
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Dat zou wel beter bij mijn naam passen![]()
Ik dacht aan stilte en slangen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ssssttt bedoel jequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou wel beter bij mijn naam passen![]()
Ik dacht aan stilte en slangen
![]()
killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
De t zit al in de TTquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Oei, slangenkuil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfeendruifquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:50 schreef Shii het volgende:
Oei, slangenkuil?afvoerputjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan klopt de TT niet meer
TTSSSSSSquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja zo ben ikquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:50 schreef Shii het volgende:
Oei, slangenkuil?Wij hebben een nieuwe oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Moon.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
KSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
SSSS op je boarding card is niet leuk.I'm surrounded by morons!
Geen idee wat dat isquote:
SS in 40-45 was ook niet leukSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hey Moonen Greys
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Betekent dat je de extra cavity search loterij gewonnen hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is
SS in 40-45 was ook niet leuk🐙![]()
On the boardwalk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"For fliers who haven’t encountered it before, SSSS on a boarding pass stands for Secondary Security Screening Selection. It’s the Transportation Security Administration’s method of selecting passengers for additional security checks. If the acronym appears on your ticket, it means you’ll be subject to an extra-thorough screening—despite having pre-approval through a Trusted Traveler Program such as Clear, NEXUS, Global Entry, or TSA PreCheck. This can extend the boarding process by 15 to 45 minutes (or longer), which is always frustrating if you’re running on a tight schedule." aldus https://www.cntraveler.co(...)-the-mysterious-codequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is
SS in 40-45 was ook niet leukI'm surrounded by morons!
Hmm dat klinkt niet echt als genieten neequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Betekent dat je de extra cavity search loterij gewonnen hebt.
Bolkssssquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
SsssssssSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
een enorme knappe man van de douanequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt niet echt als genieten nee![]()
(ow nee het wordt bij dames door een dame gedaan)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vergadertijd. In het Nederlands zelfs. Komt niet vaak voor.I'm surrounded by morons!
Fouilleren voor festivals ed doen de mannen soms wel, dus altijd goed kiezen in welke rij je gaat staanquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
een enorme knappe man van de douane![]()
(ow nee het wordt bij dames door een dame gedaan)
Lukt helaas nietquote:
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...![]()
Oh das echt balen idd..quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Lukt helaas niet
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...even wat afleiding zoeken
![]()
![]()
Even een saai verhaaltje lezen misschien?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Lukt helaas niet
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...![]()
![]()
InsomniaDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Uhu, daarom ben ik hierquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh das echt balen idd..even wat afleiding zoeken
![]()
![]()
Daarom leest hij hier?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even een saai verhaaltje lezen misschien?
Oh spuit 11 alweer
Ben ik mee bezigquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even een saai verhaaltje lezen misschien?![]()
![]()
Faithles.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aaah een echt oudje voelt zich aangesprokenquote:
mag eigenlijk nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fouilleren voor festivals ed doen de mannen soms wel, dus altijd goed kiezen in welke rij je gaat staan
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah een echt oudje voelt zich aangesproken
[..]
mag eigenlijk niet
Smile, it's free therapy.![]()
SSSSAAAAI.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hier in de slangenkuil is het altijd gezelligquote:
Wie zegt dat het hier een slangenkuil isquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hier in de slangenkuil is het altijd gezellig![]()
![]()
moet ik een slaapliedje voor je zingenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Lukt helaas niet
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm in april nog gehad, maar kan wel zijn dat ik toestemming moest geven. Maakt me weinig uit of een man of een vrouw fouilleert.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah een echt oudje voelt zich aangesproken
[..]
mag eigenlijk nietSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hebben jullie ook een stopwoordje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee uiteindelijk maakt het geen bal uit(als je je kleding aan hebt tenminste)quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm in april nog gehad, maar kan wel zijn dat ik toestemming moest geven. Maakt me weinig uit of een man of een vrouw fouilleert.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met deze muziek erbij wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hier in de slangenkuil is het altijd gezellig
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik moest iets bedenken bij mn inspiratieloze TTquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie zegt dat het hier een slangenkuil is
Dame Shii.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik een slaapliedje voor je zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geloof dat je je ogen weer eens na moet laten kijken als je denkt dat een rollator isquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ho ho niet met die rollator gaan gooien
Ahzo..quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest iets bedenken bij mn inspiratieloze TT![]()
![]()
Überhauptquote:
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ow sorry ik had een paarse zonnebril opquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof dat je je ogen weer eens na moet laten kijken als je denkt dat een rollator is
quote:
Don't follow me. I am lost too
raaarrrrrrrquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow sorry ik had een paarse zonnebril opSmile, it's free therapy.![]()
geen idee waar die vandaan komtquote:
lag zomaar in mijn auto plots
wel een beetje heftige glazen qua sterkte
Is wel belangrijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja misschien moet ik dat ook maar eens doenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bollu kDon't follow me. I am lost too
lag zeker naast de arretjescakequote:Op woensdag 9 juli 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waar die vandaan komt
lag zomaar in mijn auto plots
wel een beetje heftige glazen qua sterkte![]()
poepen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja misschien moet ik dat ook maar eens doen
slapen?
eten?
drinken?
seksen?
ademen?
Is heel belangrijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja misschien moet ik dat ook maar eens doen![]()
Zoals aangegeven is dat van mij stokbrood, onthou dat![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Is heel belangrijk![]()
Zoals aangegeven is dat van mij stokbrood, onthou dat![]()
![]()
Wat is jouw stopwoordje?quote:
Ooooh wacht, is dat fluggelgleckheimen? (die moest ik even opzoeken)
ik wens geen plakjequote:Op woensdag 9 juli 2025 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb nog een plakje pandan cake voor je in de aanbieding
ik wens een hele
quote:![]()
Weet ik toch dat jij er niet voor de punten bent
Zat alleen te geinen
kan wat voor je opvangen morgenvroegquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wens geen plakje
ik wens een hele![]()
Oooh dit lees ik nu voor het eerst.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Is heel belangrijk![]()
Zoals aangegeven is dat van mij stokbrood, onthou dat
Wel zin in stokbrood nu
jij bent viezzzzquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan wat voor je opvangen morgenvroeg
toevallig pas gehaaldquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dit lees ik nu voor het eerst.
Wel zin in stokbrood nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor een bbq toevallig?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:
heel vroeger zei ik wel altijd 'dus' na een zin
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hey Bondagequote:
Hey Birdiequote:
![]()
sommige mensen zijn zo smerig dat ze lekker worden als je ze in drie deelt en in de diepvries stoptquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef Lovely het volgende:
Stokbrood is wel lekker, even in drie delen en dan in de diepvries..Uw ADH vitamine Worst
Zonde van de diepvriesquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sommige mensen zijn zo smerig dat ze lekker worden als je ze in drie deelt en in de diepvries stopt![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sommige mensen zijn zo smerig dat ze lekker worden als je ze in drie deelt en in de diepvries stopt![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sommige mensen zijn zo smerig dat ze lekker worden als je ze in drie deelt en in de diepvries stopt
"Stop"quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit zijn de betere vragenquote:
ShiiShiquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Right there!quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Paracetabolk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik sla ze wel doodquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei
anti muggen stekker of zo kopen?Gelukkig niet heel veel last er van..
Zo'n elektrische is wel handig..![]()
Stokbroodje is wel lekker, vooral bij de BBQ met lekkere kruidenboterquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dit lees ik nu voor het eerst.
Wel zin in stokbrood nu![]()
![]()
ja die werken wel. Bedenk me nu dat ik die ook nog ergens heb liggen. Afgelopen week een tijd achter een mug aan gezeten. 1-0 voor mijquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sla ze wel doodGelukkig niet heel veel last er van..
Zo'n elektrische is wel handig..
Dat was ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, is mijn stopwoordje. Ik was er niet van op de hoogte dat hier ook iemand was met die naam![]()
![]()
Maar eens kijken waar je die kan kopen.. Mwa soms heb je ze ineens keer en soms zijn ze vliegensvlugquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die werken wel. Bedenk me nu dat ik die ook nog ergens heb liggen. Afgelopen week een tijd achter een mug aan gezeten. 1-0 voor mij![]()
![]()
Zeg maar na een zin is tegenwoordig vrij trending.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heel vroeger zei ik wel altijd 'dus' na een zin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker zuigenquote:
Hi Fan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij de action. Soms ook bij het kruidvat. Geloof tegenwoordig ook met periodes in de supermarkt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar eens kijken waar je die kan kopen.. Mwa soms heb je ze ineens keer en soms zijn ze vliegensvlug
Deze week was het een snelle mugen sloeg ik ook nog mis
De action niet meer, nog gekeken eergisteren.. zal morgen even in het centrum kijken..quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij de action. Soms ook bij het kruidvat. Geloof tegenwoordig ook met periodes in de supermarkt.
Deze week was het een snelle mugen sloeg ik ook nog mis
![]()
oh? hoor dat vroeger op school ook wel vaakquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeg maar na een zin is tegenwoordig vrij trending.Uw ADH vitamine Worst
Strontvliegquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zuigen niet, zijn die vieze strontmuggen![]()
![]()
Mayday maydayDon't follow me. I am lost too
Of bij een lekker vers gemaakt soepjequote:Op woensdag 9 juli 2025 13:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Stokbroodje is wel lekker, vooral bij de BBQ met lekkere kruidenboterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uhuquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of bij een lekker vers gemaakt soepje![]()
![]()
Hey Paulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Vino moe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees dit topic gezien ik niet kan slapen na een nacht doorwerken....quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja beetje. Effe wat dingen regelen achter de laptop![]()
Vandaag andijvie.quote:
Handig wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Goor ook. Wij hebben planten die ze opvreten![]()
![]()
Wilde ik vandaag gaan maken, maar een kennis kwam net een grote zak verse bonen van het land brengenquote:
Dus nu worden het boontjes even voor koken, dan roerbakken met spekjes, uitjes, zoete paprika en dat in de gado gado sausWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maakt je moeder dan stamppot of met een sausje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook prima toch? Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde ik vandaag gaan maken, maar een kennis kwam net een grote zak verse bonen van het land brengen
Dus nu worden het boontjes even voor koken, dan roerbakken met spekjes, uitjes, zoete paprika en dat in de gado gado saus![]()
![]()
Geluid op standje rugmassage?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga zo op bed liggen en zet geluid op standje rugmassage.
Lekker op de ouderwetse manier. Gekookte andijvie met soort van sausje, en dan lekker prakken door mijn aardappelsquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt je moeder dan stamppot of met een sausje?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Geniaal, zo maakte mijn moeder het dus ook.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker op de ouderwetse manier. Gekookte andijvie met soort van sausje, en dan lekker prakken door mijn aardappels
Strontmuggen ken ik gelukkig nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zuigen niet, zijn die vieze strontmuggen![]()
Awwwwquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal, zo maakte mijn moeder het dus ook.
En een balletje gehakt erbij
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ooohhh hahaha daar zullen de buren ook wel blij mee zijn dan, of woon je vrijstaand?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, zo hard dat het bed gaat trillen door de lage tonen.
Of misschien denken ze gewoon dat het een ander soort trillend iets is wat ze horen
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh hahaha daar zullen de buren ook wel blij mee zijn dan, of woon je vrijstaand?
Of misschien denken ze gewoon dat het een ander soort trillend iets is wat ze horen
Hopelijk val je dan toch nog even in slaap..quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga zo op bed liggen en zet geluid op standje rugmassage.![]()
gaswinning?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh hahaha daar zullen de buren ook wel blij mee zijn dan, of woon je vrijstaand?
Of misschien denken ze gewoon dat het een ander soort trillend iets is wat ze horenUw ADH vitamine Worst
Ik hoor soms ook wat trillen bij mn buren, ik geloof dat het een telefoon is
Bijvoorbeeldquote:
Met een @hemarookworstquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker op de ouderwetse manier. Gekookte andijvie met soort van sausje, en dan lekker prakken door mijn aardappels
Beetje nootmuskaat erover.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Awwww
En een balletje gehakt erbij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gekke Noorderlingenquote:
Vrijstaand, geen last van burenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien denken ze gewoon dat het een ander soort trillend iets is wat ze horen![]()
![]()
Wat zeg jij nou?quote:
Ah dat scheelt wel ja, jaloers!quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Gek maar wel lief somsquote:
Moet niksIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Reken ik goed.quote:
Mijn moeke noemde het ook altijd muggen maar ik heb mezelf snel aangeleerd dat het vliegen zijnquote:![]()
![]()
Nee is lekker, soms eet ik het zo en soms doe ik er wat rijst bij. Ben niet zo rijst eter maar af en toe kan welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké.. ik zal ze voortaan ook wel vliegen noemenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn moeke noemde het ook altijd muggen maar ik heb mezelf snel aangeleerd dat het vliegen zijn![]()
![]()
Een tijgervliegquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oké.. ik zal ze voortaan ook wel vliegen noemenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eén van de vereisten toen ik een huis zocht. Nooit meer directe buren, zou er gek van worden...quote:![]()
Een mug kan wel vliegen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn moeke noemde het ook altijd muggen maar ik heb mezelf snel aangeleerd dat het vliegen zijn
Een vlieg kan niet muggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik moet een belletje plegen naar een collega, maar er schalt veel te lekkere muziek uit mijn speakersUw ADH vitamine Worst
Mag je zelf weten natuurlijk, het kan alleen verwarring scheppen. In het noorden is muggen gebruikelijk en noemen we wat muggen zijn neefjes.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oké.. ik zal ze voortaan ook wel vliegen noemen![]()
Eeen Wollah-mug?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag je zelf weten natuurlijk, het kan alleen verwarring scheppen. In het noorden is muggen gebruikelijk en noemen we wat muggen zijn neefjes.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef hemarookworst het volgende:
ik moet een belletje plegen naar een collega, maar er schalt veel te lekkere muziek uit mijn speakers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Een niffo mug prikt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Wat vreselijk enig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:41 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil deze gaan maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat onhandig!quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag je zelf weten natuurlijk, het kan alleen verwarring scheppen. In het noorden is muggen gebruikelijk en noemen we wat muggen zijn neefjes.
Maar jullie muggen zijn dus geen bloedzuigers.
Maar de neefjes wel.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wat heerlijk zuurquote:
Ik vind dat gewoon leuk en het houdt me even bezig.Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij snapt het.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat onhandig!
Maar de neefjes wel.
Ja wij zijn de enige die het neefjes noemen..had van de week een plattegrondkaart gepost er vanquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag je zelf weten natuurlijk, het kan alleen verwarring scheppen. In het noorden is muggen gebruikelijk en noemen we wat muggen zijn neefjes.![]()
Je weet wie het post.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat heerlijk zuur
Ik vind dat gewoon leuk en het houdt me even bezig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heb ik wel gezien, maar is er ook zo'n kaart van hoe vliegen genoemd worden?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wij zijn ze enige die het neefjes noemen..had van de week een plattegrondkaart gepost er van
Truequote:
maar als ik het over mijn eigen neefjes heb schept dat wel verwarringquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wij zijn de enige die het neefjes noemen..had van de week een plattegrondkaart gepost er van
Uw ADH vitamine Worst
Wat zoem je broquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vast welquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien, maar is er ook zo'n kaart van hoe vliegen genoemd worden?![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wij zijn de enige die het neefjes noemen..had van de week een plattegrondkaart gepost er van![]()
![]()
![]()
Noem mij geen bro vriend.quote:
Alles ten oosten van de A4 kunnen we wel als opgegeven gebied verklaren
Ik ben je vriend niet, maatquote:
FreundenDon't follow me. I am lost too
Klopt, ik snap het ook niet waarom het hier neefjes hetenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar als ik het over mijn eigen neefjes heb schept dat wel verwarring![]()
![]()
Jupquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat onhandig!
Maar de neefjes wel.![]()
![]()
Rustig Sahbi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AI-overzichtquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, ik snap het ook niet waarom het hier neefjes heten
+1
De benaming "neefjes" voor muggen komt waarschijnlijk voort uit het Franse woord "cousin", wat zowel "neef" (bloedverwant) als "mug" kan betekenen, en mogelijk is verwant aan het Latijnse woord "culex" dat ook "mug" betekende, zo stelt het Instituut voor de Nederlandse Taal. Deze benaming wordt met name in het noorden van Nederland gebruikt, waar het blijkbaar gebruikelijk is om muggen "neefjes" te noemen en omgekeerd vliegen juist "muggen", aldus Wikipedia.Ik heb er één en ik ben er trots op
Opgelost slotje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeie verklaring idd dusquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
AI-overzicht
+1
De benaming "neefjes" voor muggen komt waarschijnlijk voort uit het Franse woord "cousin", wat zowel "neef" (bloedverwant) als "mug" kan betekenen, en mogelijk is verwant aan het Latijnse woord "culex" dat ook "mug" betekende, zo stelt het Instituut voor de Nederlandse Taal. Deze benaming wordt met name in het noorden van Nederland gebruikt, waar het blijkbaar gebruikelijk is om muggen "neefjes" te noemen en omgekeerd vliegen juist "muggen", aldus Wikipedia.![]()
![]()
Groningers wel hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerder compleet geschiftquote:
Ik weet niet in welk team ik nu moet zittenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
#TeamPatatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Team niemandquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:54 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik weet niet in welk team ik nu moet zitten![]()
![]()
#Bram Ladagequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best wel leuk dit , een schakeltje op de speaker veranderd echt het geluid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg nou zelf? Als je leenwoorden uit het Frans gaat bezigen zit er een steekje bij je los hoorquote:
Was dat maar waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hier het dichtste bijkomt is Harry Waterloo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Nu heb ik zin in patatquote:
Er zit idd een steekje bij mij los. Daarom post ik ook in DTSquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg nou zelf? Als je leenwoorden uit het Frans gaat bezigen zit er een steekje bij je los hoor![]()
![]()
![]()
Een vergadering in het Nederlands over een vakgebied waar ik normaal alleen de Engelse en Noorse termen gebruik was verwarrend voor zowel mezelf als degene waar ik mee sprak
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: