SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..........
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 09-07-2025 12:49:36 ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Faal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top6 moet nog even doorbolken om mooi te worden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Step by step.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat je al mooi bent.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
aaah das liefquote:
* greysbones veegt een traantje weg
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Dat zou wel beter bij mijn naam passen![]()
Ik dacht aan stilte en slangen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ssssttt bedoel jequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou wel beter bij mijn naam passen![]()
Ik dacht aan stilte en slangen
![]()
killhelm
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Is aan het bijkomen van zijn weekendje weg denk ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oei, slangenkuil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfeendruifquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:50 schreef Shii het volgende:
Oei, slangenkuil?afvoerputjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan klopt de TT niet meer
TTSSSSSSquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:50 schreef Shii het volgende:
Oei, slangenkuil?Wij hebben een nieuwe oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Moon.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SSSS op je boarding card is niet leuk.I'm surrounded by morons!
Geen idee wat dat isquote:
SS in 40-45 was ook niet leukIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hey Moonen Greys
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Betekent dat je de extra cavity search loterij gewonnen hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is
SS in 40-45 was ook niet leuk🐙![]()
On the boardwalk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"For fliers who haven’t encountered it before, SSSS on a boarding pass stands for Secondary Security Screening Selection. It’s the Transportation Security Administration’s method of selecting passengers for additional security checks. If the acronym appears on your ticket, it means you’ll be subject to an extra-thorough screening—despite having pre-approval through a Trusted Traveler Program such as Clear, NEXUS, Global Entry, or TSA PreCheck. This can extend the boarding process by 15 to 45 minutes (or longer), which is always frustrating if you’re running on a tight schedule." aldus https://www.cntraveler.co(...)-the-mysterious-codequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is
SS in 40-45 was ook niet leukI'm surrounded by morons!
Hmm dat klinkt niet echt als genieten neequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Betekent dat je de extra cavity search loterij gewonnen hebt.
een enorme knappe man van de douanequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt niet echt als genieten nee![]()
(ow nee het wordt bij dames door een dame gedaan)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vergadertijd. In het Nederlands zelfs. Komt niet vaak voor.I'm surrounded by morons!
Fouilleren voor festivals ed doen de mannen soms wel, dus altijd goed kiezen in welke rij je gaat staanquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
een enorme knappe man van de douane![]()
(ow nee het wordt bij dames door een dame gedaan)
Lukt helaas nietquote:
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...![]()
Oh das echt balen idd..quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Lukt helaas niet
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...even wat afleiding zoeken
![]()
![]()
Even een saai verhaaltje lezen misschien?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Lukt helaas niet
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
InsomniaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Uhu, daarom ben ik hierquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh das echt balen idd..even wat afleiding zoeken
![]()
![]()
Daarom leest hij hier?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even een saai verhaaltje lezen misschien?
Ben ik mee bezigquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even een saai verhaaltje lezen misschien?![]()
![]()
Faithles.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aaah een echt oudje voelt zich aangesprokenquote:
mag eigenlijk nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fouilleren voor festivals ed doen de mannen soms wel, dus altijd goed kiezen in welke rij je gaat staan
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah een echt oudje voelt zich aangesproken
[..]
mag eigenlijk niet
Smile, it's free therapy.![]()
SSSSAAAAI.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hier in de slangenkuil is het altijd gezelligquote:
Wie zegt dat het hier een slangenkuil isquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hier in de slangenkuil is het altijd gezellig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
moet ik een slaapliedje voor je zingenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Lukt helaas niet
Vannacht melding in waakdienst gehad en daar heel de nacht mee bezig geweest. En nu kan ik niet slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: