Dankjewel!quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen felicitatie in de TT voor mij
Vriendschap Scrummie & onlogisch
Voor de rest:
Pak allemaal een stukje taart. Ik ben vandaag jarig
[ afbeelding ]
Je mag de TT aanpassen naar "Gefeliciteerd Onlogisch". Van harte ouwe reus.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk makker. Pak jij dan maar 2 stukjes taart.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag de TT aanpassen naar "Gefeliciteerd Onlogisch". Van harte ouwe reus.
De laatste keer dat jij mij hebt gefeliciteerd met mijn verjaardag is 5 jaar terug ofzo overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk makker. Pak jij dan maar 2 stukjes taart.Daar heb ik geen problemen mee. Taartjes zijn lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt maatquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1481 3/6
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1277 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Gefeliciteerd makker @:onlogisch
Achquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:11 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1481 3/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1277 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
De klok van FOK! loopt een seconde achter. Waardeloos.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was alvast voor de lunch bedoeld denk ik?
Bedankt jij ook
En de rest ook!
Gefeliciteerd, makker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Enorme walvis.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker.Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.
Uiteraard neem ik graag een puntje taart. @:ggmm
Dat van al mijn vrienden uitgerekend jij je niet kan beheersen verbaast me niets, makker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker.Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.
Uiteraard neem ik graag een puntje taart. @:ggmm
FOK! is doot. En nog gefeliciteerd @onlogisch Maar dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De klok van FOK! loopt een seconde achter. Waardeloos.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Voel je vrij om morgen een dagje over te slaan en iets voor jezelf te doenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:31 schreef tong80 het volgende:
Met dit briljante slotje door een FOK!legende gezet, zeg ik tot merrege..................................![]()
![]()
![]()
FB / Nu ik een keertje mag opblijven.................
Dat ziet er uit als een smerige goedkope HEMA taart. Echt iets voor Hollanders. En gefeliciteerd nog hé maat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Ben horse voor het stuk met dat kleine chocolaatjequote:Op donderdag 10 juli 2025 05:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een smerige goedkope HEMA taart. Echt iets voor Hollanders. En gefeliciteerd nog hé maat.
Is wegbezuinigd, cacao is te duur geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben horse voor het stuk met dat kleine chocolaatje
Zo nieuwe/strakkere steunkous halen. Dus geen marathon of dansen, dan maar FOK!en. Goeiemorgen meneer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je vrij om morgen een dagje over te slaan en iets voor jezelf te doen
Ik hoor net in het nieuws dat in Nederland de zonnebrandcreme 16 euro duurder is dan in Duitsland. Die van het Kruidvat kost gewoon 2 euro. Chocola is idd schandalig gestegen, net als koffie. Maar ik laat het niet staan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wegbezuinigd, cacao is te duur geworden.
Terecht je werkt er hard genoeg voorquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor net in het nieuws dat in Nederland de zonnebrandcreme 16 euro duurder is dan in Duitsland. Die van het Kruidvat kost gewoon 2 euro. Chocola is idd schandalig gestegen, net als koffie. Maar ik laat het niet staan.
Dat bedoel ik. En dat al vanaf m'n 12e. Straks heerlijk vakantie op Lesbos. Ze kunnen de pot op.quote:
Bedankt makkerquote:Op donderdag 10 juli 2025 05:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een smerige goedkope HEMA taart. Echt iets voor Hollanders. En gefeliciteerd nog hé maat.
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:06 schreef tong80 het volgende:
Gebraden kipfilet. Magere kwark, sinaasappel, banaan en peertje.
Koffie en cacao komt door slechte oogsten vanwege het klimaat. Dat die zonnebrandcreme zoveel duurder is net als vele andere drogisterijproducten is gewoon Nederlanders een loer draaien.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor net in het nieuws dat in Nederland de zonnebrandcreme 16 euro duurder is dan in Duitsland. Die van het Kruidvat kost gewoon 2 euro. Chocola is idd schandalig gestegen, net als koffie. Maar ik laat het niet staan.
Hoe doe je dat ? Een loer draaien? En wat is een loer?quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Koffie en cacao komt door slechte oogsten vanwege het klimaat. Dat die zonnebrandcreme zoveel duurder is net als vele andere drogisterijproducten is gewoon Nederlanders een loer draaien.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ? Een loer draaien? En wat is een loer?
quote:"Een loer draaien" is een Nederlandse uitdrukking die "iemand voor de gek houden" of "bedriegen" betekent. De oorsprong van deze uitdrukking ligt in de valkerij, waar een loer een voorwerp is dat lijkt op een prooi, en wordt gebruikt om valken te trainen en te lokken
quote:Op de buidel wordt een stukje vlees vastgemaakt. Valken eten alleen levende prooien, en de valkenier moet de vogel dus de indruk geven dat de 'prooi' nog leeft. Daarom draait hij de loer in het rond op het moment dat de vogel komt aanvliegen. De valkenier bedot de valk dus met een nepprooi.
Ik heb een bbq van het werk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Witlof schotel met ham en kaas. Als toetje Arno, en daarna ga ik pitte. Enjoy...........quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een topic wat mij raakt. Jup, ik koop het allemaal in Duitsland. Ik vraag me af of de bestands delen van de zonnebrand van 2 eu echt zonnebescherming geven? Ik kwam laatst in een rabbit hole van onderzoeken waaruit naar voren kwam dat voor bescherming er specifieke bestanddelen moeten zitten. Is bij het meerendeel niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel @Anneloosquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:13 schreef Anneloos het volgende:
Hoe durf ik. Hoop dat je een enorm fijne verjaardag hebt gehad @:Onlogisch
Andijviestamppot met kipfilet. Geert Wilders is waarschijnlijk woest.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:48 schreef tong80 het volgende:
Andijviestamppot met kipfilet. Peertje en banaan.
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Andijviestamppot met kipfilet. Geert Wilders is waarschijnlijk woest.
Geen idee. Eerder gehaktbal ofzo idd. Maar ik bereid de maaltijden niet en het was heerlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoort toch geen kipfilet bij een traditionele andijviestamppot.
De babbelbox vraagt zich af, heb jij weleens de dop van een colafles gelanceerd? @KingRolandquote:Walmart roept honderdduizenden roestvrijstalen waterflessen terug. De Amerikaanse supermarktketen heeft drie meldingen gehad van klanten die verwondingen aan het gezicht hebben opgelopen doordat de dop in hun gezicht knalde. Twee van hen zijn permanent blind geraakt aan een oog.
De dop kan openspringen door de druk als er voedsel, koolzuurhoudende dranken of bederfelijke dranken zoals sap en melk in de waterfles worden gedaan, zegt een Amerikaanse consumentenwaakhond.
Iig nooit een fles die je openmaakt met kurk of dop voor je ogen houden. Ik kan het weten. Heb er duizenden ontkurkt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt zich af, heb jij weleens de dop van een colafles gelanceerd? @:KingRoland
Dit is de slechtste woordle die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1280 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
Wtf
Gedeelde smart..
Toch wel blij dat ik dit racistische woord niet heb geraden
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1280 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
Wtf
Gedeelde smart..
Had het "geluk" dat ik heel het alfabet af kon gaan op de laatst ontbrekende positie.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:17 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1484 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟨🟨🟩🟩
Wtf
Woordle6 1280 4/6
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen.
KBRquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Huisgemaakte mexicano van de kamado met bonensaladequote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zat je aan de champagne steeds?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iig nooit een fles die je openmaakt met kurk of dop voor je ogen houden. Ik kan het weten. Heb er duizenden ontkurkt.
Goeiemorgen.
Wel eens een andere hobby overwogen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1280 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
Wtf
Gedeelde smart..
Pizza kebab, lekker het biggetje uithangenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zet vanaf nu vol in op semen retention en whole body multi orgasm
Heerlijke schrijver en heerlijk boek. Laat ingedut. Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:04 schreef tong80 het volgende:
Babi Pagnang..............Tot merrege...............
Boekje mee naar bed............
[ afbeelding ]
Nee, goedkope Aldi of Hema wijn.quote:
Te lang inactief?quote:Op zondag 13 juli 2025 09:33 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1485 3/6
⬜🟨⬜🟩🟩
🟩⬜🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1281 4/6
⬜⬜⬜🟨⬜🟨
⬜⬜🟩⬜🟨🟩
⬜⬜🟩🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Mijn reeksen zijn ineens gereset?
In mijn columns in Bommel ageer ik tegen de Jip en Janneke terreur.quote:
Mooi man. Blijven googlen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had het "geluk" dat ik heel het alfabet af kon gaan op de laatst ontbrekende positie.
Woordle 1484 4/6
⬜🟨⬜🟩🟩
🟨⬜🟨🟩🟩
🟩⬜🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1280 3/6
⬜⬜⬜🟨🟨⬜
🟨⬜🟨⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Waar kan ik dit teruglezen ?quote:Op zondag 13 juli 2025 05:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1485 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1281 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit overtreft al mijn verwachtingen.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:00 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1485 5/6
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1281 4/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
I fuckt her.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon blijven gokken, alsof jij het woord "ester" kent.
Goeiemorgen.quote:
Trots op je maat.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb al drie jaar niet gerookt.
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2025 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Hier 16 jaar, 57 dagen, 13 uur, 38 minuten
Lekker maatquote:Op maandag 14 juli 2025 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat zal wel een misverstand zijn.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel een misverstand zijn.
Ik denk niet dat er iemand is die jou zo interessant vindt.
Huhquote:Op maandag 14 juli 2025 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel een misverstand zijn.
Ik denk niet dat er iemand is die jou zo interessant vindt.
Wrap gevuld met kip en groentenquote:Op maandag 14 juli 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb biefstuk!quote:Op maandag 14 juli 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vanaf 2014. Nooit moeite mee gehad. Jij ?quote:Op maandag 14 juli 2025 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Knap zeg.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vanaf 2014. Nooit moeite mee gehad. Jij ?
Daar nemen we er een op maat.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap zeg.
Elke verslaafde kan een voorbeeld aan jou nemen
Ik kijk nu al een tijdje mee hier. maar wat spelen julliequote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:38 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1487 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩⬛🟨
🟨⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟨Dit is de slechtste woordle die ik ooit gezien heb.
Woordle6 1283 5/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Anneloos @:wereldgozer @:Alpeko @:rambodirk @:vrijgevochten
Goedemorgen.
Lingoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kijk nu al een tijdje mee hier. maar wat spelen jullie
woordle.nlquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kijk nu al een tijdje mee hier. maar wat spelen jullie
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:47 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1487 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
Aha. En daar bestaat de sc tegenwoordig uitquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
Dit is nu al de zoveelste keer dat die Vito "subtiel" laat vallen dat hij hier vroeger postte
Kan iemand aan hem vragen wie hij is? Hij wil duidelijk heel graag dat iemand dat doet
Vroeger waren hier echte mannen inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Aha. En daar bestaat de sc tegenwoordig uit
Er is veel veranderd hier
Hij?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
Dit is nu al de zoveelste keer dat die Vito "subtiel" laat vallen dat hij hier vroeger postte
Kan iemand aan hem vragen wie hij is? Hij wil duidelijk heel graag dat iemand dat doet
De maaltijden krijgen ook hun verdiende aandacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Aha. En daar bestaat de sc tegenwoordig uit
Er is veel veranderd hier
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:53 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Een Engel?
Onee die is al bijna 70
Ik ben anoniem gegaan. En mag dus niet openbaar revealen wie ik was.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie ben je dan? Zeg gewoon en doe niet zo interessant.
Brave meidquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben anoniem gegaan. En mag dus niet openbaar revealen wie ik was.
Heb er zelfs een note voor gekregen toen ik iemand anders bij zijn oude naam noemde
Dat interesseert me echt niet, sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
Okequote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:11 schreef GGMM het volgende:
Mensen die anoniem gaan zijn meestal vrij labiele personen die het leven iets te serieus nemen.
Pijnlijk voor @Scrummie1.0 @Scrummie2.0 @Kapiteintje @JanCees @Doublepain @Charmed_Angelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:11 schreef GGMM het volgende:
Mensen die anoniem gaan zijn meestal vrij labiele personen die het leven iets te serieus nemen.
@Jojoortje ?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Het is een vrouw en ze is voor Feyenoord.
WIE O WIE ZOU DAT NOU ZIJN?
@:Scrummie en @:GGMM zijn echt teringdom.
Hoe moest ik nou weten dat ze voor Feyenoord is, megadebielquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Hoe moet ik nou weten dat ze voor Feyenoord is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Je vergeet @Scrummie2.1quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor @:Scrummie1.0 @:Scrummie2.0 @:Kapiteintje @:JanCees @:Doublepain @:Charmed_Angel
En @n1ek-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht is de parenclub wat voor jullie
Ze zijn denk ik wel kalend.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien wel. Je weet maar nooit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En @:n1ek-
Benieuwd onder welk misbaksel hij dit keer terugkomt.In elk geintje zit een seintje vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mist hem.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:57 schreef GGMM het volgende:
Toen ik zag dat het een vrouw was moest het Charz of CA wel zijn
En aangezien ik nog geen naaktfoto's had ontvangen bleef CA over
@Drizztquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:57 schreef GGMM het volgende:
Toen ik zag dat het een vrouw was moest het Charz of CA wel zijn
En aangezien ik nog geen naaktfoto's had ontvangen bleef CA over
Ja voordat je het weet krijg je Danny Roodbol op je dak. Daarom houdt @Scrummie ook altijd angstvallig stil welke accounts hij eerder had.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben anoniem gegaan. En mag dus niet openbaar revealen wie ik was.
Heb er zelfs een note voor gekregen toen ik iemand anders bij zijn oude naam noemde
Users die binnen een week twee keer een ban aan de broek krijgen zouden eigenlijk een perm moeten krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Users die binnen een week twee keer een ban aan de broek krijgen zouden eigenlijk een perm moeten krijgen.
Waar heb jij jouw loonsverhoging voor gebruikt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
M'n telefoon zit al de hele dag in de oplader en is nu op 73%
Koop nooit een Huawei
Een high class escortquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar heb jij jouw loonsverhoging voor gebruikt?
Hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een high class escort
Echt een enorme verbetering tov die dronken dwerg achter het station
Vervolgens woordle gespeeld samen voor wat aanspraak of was er actie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een high class escort
wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een high class escort
Ik moest effe nadenken. Hij is leuk.quote:
Lekker maatquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een high class escort
Prachtig landquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[ x ]
@:Scrummie Flyovergoden, Murica fuck yeah. (Op tv zag het er beter uit dan vanuit deze hoek van een fan)
Maar er zong een vrouw vals en toen vloog er een vliegtuig over?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
Nederlanders die "helemaal fan zijn" van Amerika zijn niet te vertrouwen
Ja zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien dat kan alleen maar in Amerikaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar er zong een vrouw vals en toen vloog er een vliegtuig over?
Of zo.
Mag weinig zeggen verder. Ik kijk uit nostalgisch oogpunt The Osbournes terug op youtube.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien dat kan alleen maar in Amerika
Als je nu gaat lunchen kan je nog een Engels ontbijtje meepakkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben in London dus ik lunch pas over een uurtje
Eet smakelijk jullie!
quote:The phrase "HP route London" most likely refers to the Harry Potter filming locations in London. A popular route for fans to follow includes Leadenhall Market, Borough Market, Millennium Bridge, and other iconic spots featured in the Warner Bros. Studio Tour
Ik heb m'n collega's overtuigd om iets te gaan doen dat ook leuk is voor mensen die mentaal niet 12 zijnquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij zei van de week nog dat hij er heel veel zin in had omdat hij zo dol is op Harry Potter.
Check deze oplawaaiquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb m'n collega's overtuigd om iets te gaan doen dat ook leuk is voor mensen die mentaal niet 12 zijn
Gelukkig ben je woordle niet vergetenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk jullie!
quote:
quote:
Nee had je gezien hoe laatquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig ben je woordle niet vergeten
Wat ontzettend leuk dat jullie naar de HP studio’s gaan. Heel veel plezier!quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb m'n collega's overtuigd om iets te gaan doen dat ook leuk is voor mensen die mentaal niet 12 zijn
We gaan naar de Big Benquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk dat jullie naar de HP studio’s gaan. Heel veel plezier!
Leuk zeg, doe hem de groetenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan naar de Big Ben
Dat is zo'n grote joekel van een toren
Veel plezier in London.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk jullie!
Zeg je als je naar Milaan gaat ook, 'Ik ben in Milano'?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:01 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk jullie!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:29 schreef vrijgevochten het volgende:
Oehlala Aberkullie in dit topic en Pisces is weer present
Stop er maar weer meequote:Op donderdag 17 juli 2025 06:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1489 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨🟨🟨
🟨🟨🟩⬛🟨
🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Grappigen die andere waar kan ik die vinden dan?
Gevonden. Ben ik niet goed in
Woordle6 1285 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Dank je wel. Dit was mijn eerste keer. Niet slecht tochquote:
Zeker niet. Voor je het weet heb je alles goed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dank je wel. Dit was mijn eerste keer. Niet slecht toch
je doet alleen maar onaardig tegen mijquote:Op donderdag 17 juli 2025 07:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hier komen we niet uit ben ik bang
GGMM Doe eens aardig johquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:45 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1489 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1285 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik snap niet dat vido_dido dit zo lastig vond.
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Ben je voor werk in London of voor plezier @:GGMM?
De teleurstelling op je moeders gezicht was af te lezen toen ze erachter kwam dat het een toren was.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan naar de Big Ben
Dat is zo'n grote joekel van een toren
Ik denk niet dat GGMM nog veel kan groeienquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, heel veel plezier in London GGMM.
Hopelijk groeien jullie als collega's naar elkaar toe.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, heel veel plezier in London GGMM.
Hopelijk groeien jullie als collega's naar elkaar toe.
@de_boswachterquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stokbroodje ham, sinaasappel en een banaan.
Met welke is hij getrouwd?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stokbroodje ham, sinaasappel en een banaan.
Die ene die niet vreemd is gegaan.quote:
Voor je het weet doe je een triootje poep-en plasseks.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de rechter. Het wordt pas echt leuk als die linker ook een vriend krijgt
Flatbread met kip en slaquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chicken Tonight?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met schil?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:06 schreef tong80 het volgende:
Witlof, pittige gehakt. Kiwi en mandarijntje.
Daar sta ik niet onverschillig tegenover.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb de laatste tijd steeds zin in ongebreidelde seks. Toch maar weer eens het café bezoeken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb de laatste tijd steeds zin in ongebreidelde seks. Toch maar weer eens het café bezoeken.
Komt zeker weer door het tijdsverschil met Londen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1490 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1286 5/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:vrijgevochten @:rambodirk @:wereldgozer @:aberkullie @:anneloos @:tifofrifio @:alpeko
Sorry voor de vertraging
Wat is het stomme woord?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1490 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 6 1286 3/6
⬛🟨🟨🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Stom woord
Forum Opties | |