Dankjewel!quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen felicitatie in de TT voor mij
Vriendschap Scrummie & onlogisch
Voor de rest:
Pak allemaal een stukje taart. Ik ben vandaag jarig
[ afbeelding ]
Je mag de TT aanpassen naar "Gefeliciteerd Onlogisch". Van harte ouwe reus.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk makker. Pak jij dan maar 2 stukjes taart.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag de TT aanpassen naar "Gefeliciteerd Onlogisch". Van harte ouwe reus.
De laatste keer dat jij mij hebt gefeliciteerd met mijn verjaardag is 5 jaar terug ofzo overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk makker. Pak jij dan maar 2 stukjes taart.Daar heb ik geen problemen mee. Taartjes zijn lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt maatquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1481 3/6
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1277 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
Gefeliciteerd makker @:onlogisch
Achquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:11 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1481 3/6
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1277 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
De klok van FOK! loopt een seconde achter. Waardeloos.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was alvast voor de lunch bedoeld denk ik?
Bedankt jij ook
En de rest ook!
Gefeliciteerd, makker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Enorme walvis.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker.Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.
Uiteraard neem ik graag een puntje taart. @:ggmm
Dat van al mijn vrienden uitgerekend jij je niet kan beheersen verbaast me niets, makker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, makker.Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.
Uiteraard neem ik graag een puntje taart. @:ggmm
FOK! is doot. En nog gefeliciteerd @onlogisch Maar dat lijkt me logisch.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De klok van FOK! loopt een seconde achter. Waardeloos.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Voel je vrij om morgen een dagje over te slaan en iets voor jezelf te doenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:31 schreef tong80 het volgende:
Met dit briljante slotje door een FOK!legende gezet, zeg ik tot merrege..................................![]()
![]()
![]()
FB / Nu ik een keertje mag opblijven.................
Dat ziet er uit als een smerige goedkope HEMA taart. Echt iets voor Hollanders. En gefeliciteerd nog hé maat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Ben horse voor het stuk met dat kleine chocolaatjequote:Op donderdag 10 juli 2025 05:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een smerige goedkope HEMA taart. Echt iets voor Hollanders. En gefeliciteerd nog hé maat.
Is wegbezuinigd, cacao is te duur geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben horse voor het stuk met dat kleine chocolaatje
Zo nieuwe/strakkere steunkous halen. Dus geen marathon of dansen, dan maar FOK!en. Goeiemorgen meneer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je vrij om morgen een dagje over te slaan en iets voor jezelf te doen
Ik hoor net in het nieuws dat in Nederland de zonnebrandcreme 16 euro duurder is dan in Duitsland. Die van het Kruidvat kost gewoon 2 euro. Chocola is idd schandalig gestegen, net als koffie. Maar ik laat het niet staan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wegbezuinigd, cacao is te duur geworden.
Terecht je werkt er hard genoeg voorquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor net in het nieuws dat in Nederland de zonnebrandcreme 16 euro duurder is dan in Duitsland. Die van het Kruidvat kost gewoon 2 euro. Chocola is idd schandalig gestegen, net als koffie. Maar ik laat het niet staan.
Dat bedoel ik. En dat al vanaf m'n 12e. Straks heerlijk vakantie op Lesbos. Ze kunnen de pot op.quote:
Bedankt makkerquote:Op donderdag 10 juli 2025 05:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een smerige goedkope HEMA taart. Echt iets voor Hollanders. En gefeliciteerd nog hé maat.
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:06 schreef tong80 het volgende:
Gebraden kipfilet. Magere kwark, sinaasappel, banaan en peertje.
Koffie en cacao komt door slechte oogsten vanwege het klimaat. Dat die zonnebrandcreme zoveel duurder is net als vele andere drogisterijproducten is gewoon Nederlanders een loer draaien.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor net in het nieuws dat in Nederland de zonnebrandcreme 16 euro duurder is dan in Duitsland. Die van het Kruidvat kost gewoon 2 euro. Chocola is idd schandalig gestegen, net als koffie. Maar ik laat het niet staan.
Hoe doe je dat ? Een loer draaien? En wat is een loer?quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Koffie en cacao komt door slechte oogsten vanwege het klimaat. Dat die zonnebrandcreme zoveel duurder is net als vele andere drogisterijproducten is gewoon Nederlanders een loer draaien.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ? Een loer draaien? En wat is een loer?
quote:"Een loer draaien" is een Nederlandse uitdrukking die "iemand voor de gek houden" of "bedriegen" betekent. De oorsprong van deze uitdrukking ligt in de valkerij, waar een loer een voorwerp is dat lijkt op een prooi, en wordt gebruikt om valken te trainen en te lokken
quote:Op de buidel wordt een stukje vlees vastgemaakt. Valken eten alleen levende prooien, en de valkenier moet de vogel dus de indruk geven dat de 'prooi' nog leeft. Daarom draait hij de loer in het rond op het moment dat de vogel komt aanvliegen. De valkenier bedot de valk dus met een nepprooi.
Ik heb een bbq van het werk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Witlof schotel met ham en kaas. Als toetje Arno, en daarna ga ik pitte. Enjoy...........quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Een topic wat mij raakt. Jup, ik koop het allemaal in Duitsland. Ik vraag me af of de bestands delen van de zonnebrand van 2 eu echt zonnebescherming geven? Ik kwam laatst in een rabbit hole van onderzoeken waaruit naar voren kwam dat voor bescherming er specifieke bestanddelen moeten zitten. Is bij het meerendeel niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel @Anneloosquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:13 schreef Anneloos het volgende:
Hoe durf ik. Hoop dat je een enorm fijne verjaardag hebt gehad @:Onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |