Het enige wat ik kan zien is of dat je op me geilt.quote:Op donderdag 27 november 2025 00:55 schreef Sally het volgende:
kan iemand even met een wat frissere blik naar de posts in dit topic kijken?
Ik krijg het niet uitgelegd tussen Masberum en mij met wat ik bedoelde in deze reactie van mij
ik bedoel het echt niet zo kwaad, en wil zeker niet pseudomodden..![]()
R&P / Gewoon van me afschrijven
Oh, maak je geen illusies.quote:Op donderdag 27 november 2025 01:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan zien is of dat je op me geilt.
En ook die emoji heb je niet op een juiste manier geïnterpreteerd.quote:Of dat het gepresenteerd wordt als dat ik dom ben maar je het grappig wil tonen met eensmiley.
Likewise.quote:En daar laat ik het bij voor vannacht. Geen haat naar jou hoor Sally, ik zag alleen jouw reactie hier nog en wou daar nog wel even op reageren.
offtopic:quote:Op donderdag 27 november 2025 01:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als ik de naam @:Sally zie dan klinkt er altijd een liedje door mijn hoofd.
Bekijk deze YouTube-video
Vasco Rossi - Sally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Het gaat allemaal om interpretatie bij jou. Niet om wat je echt typt. Lekker gemakkelijk, zo kan je je achteraf altijd verontschuldigen met van alles en nog wat Sally. Ik typte dit maar ik bedoelde het zoquote:Op donderdag 27 november 2025 01:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maak je geen illusies.
[..]
En ook die emoji heb je niet op een juiste manier geïnterpreteerd.
[..]
Likewise.
Het enige wat ik aan wilde geven was dat ik je niet dom noemde.
Maar dat je (mogelijk, dus) wat lichtzinnig/simpeltjes [simplistisch] denkt over wat TS niet meer kan, wat ze zelf beschreef. Ze werd zelfs [ernstig] depressief. Zou willen dat ze weer kon wat ze voorheen kon.
Dat neemt dan niet weg dat je daarn wel een in het algemeen een goede tip geeft: Kijk naar wat men nog wel kan, die zin ken ik dan wel weer.
Ik geef een uitleg.quote:Op donderdag 27 november 2025 01:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om interpretatie bij jou. Niet om wat je echt typt. Lekker gemakkelijk, zo kan je je achteraf altijd verontschuldigen met van alles en nog wat Sally. Ik typte dit maar ik bedoelde het zo
Dus je accepteert dat je uitleg flauwekul is of dat je niet kan begrijpen wat tegen je gezegd wordtquote:Op donderdag 27 november 2025 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geef een uitleg.
Dat is niet genoeg voor je.
We zouden erover ophouden.
Ik zet het niet voor niets hier in Feedback neer.quote:Op donderdag 27 november 2025 01:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus je accepteert dat je uitleg flauwekul is of dat je niet kan begrijpen wat tegen je gezegd wordt
Ik heb inmiddels wat geveegdquote:Op donderdag 27 november 2025 00:55 schreef Sally het volgende:
kan iemand even met een wat frissere blik naar de posts in dit topic kijken?
Ik krijg het niet uitgelegd tussen Masberum en mij met wat ik bedoelde in deze reactie van mij
ik bedoel het echt niet zo kwaad, en wil zeker niet pseudomodden..![]()
R&P / Gewoon van me afschrijven
Die functionaliteit is mij ontnomenquote:Op donderdag 27 november 2025 01:27 schreef Armani XL het volgende:
Feedback over elkaar kan gewoon in DM of PM, daar is ook dit topic niet voor bedoeld.
quote:Op donderdag 27 november 2025 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
offtopic:Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sally, she says the sweetest things
But words won't stop the pain
[ Bericht 4% gewijzigd door Iceage op 28-11-2025 00:32:31 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |