Ik hoop op BBquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Robert mag toetreden tot het Legioen BN'rs want als je bij Boulevard én Shownews mag dan heb je het gemaaktEn húp in de kaartenbak voor de Alleskunner, Knikkershit, BallenShows, Praattafels bij de fleet zoveel te doen nog op TV
Misschien komt er wel een 5de groep met oud-deelnemers, waarvan er 1 een plek terug in de loods kan verdienen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop op een 5e groep.
En dat er een gehele groep tussentijds moet vertrekken via spelletjes.
Ik hoop het. Maar ik vrees ergens ook dat Justin hier te zwak voor is en het op een gelijkspel aan gaat laten komen, zodat er weer gesproken moet worden op de kamer. Huilbuien van Julia dat het allemaal zo oneerlijk is als zij hem niet uit het bondje krijgt. Alles voor de beelden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Roma mag haar excuses wel eens aanbieden aan Erik met haar gezuig over dat het echt 18 uur moest zijn. Pfff, ik word af en toe zo moe van dat mens. Jammer dat Robert weggaat, maa het was al te verwachten. Het ging helaas tussen hem en Erik, dus ik ben ook wel blij voor Erik dat hij niet na een maand al de loods moet verlaten. Julia denkt de finale al in de pocket te hebben, terwijl Desmond en Justin een front gaan vormen. De kans dat zij de finaleplaats vanuit het bondje krijgt lijkt mij nihil. Dat gaat nog voor flink wat drama zorgen in de vossenkamer.
Expeditie Robinson! Of Wie is de mol. Bij de Verraders, lijkt me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Robert mag toetreden tot het Legioen BN'rs want als je bij Boulevard én Shownews mag dan heb je het gemaaktEn húp in de kaartenbak voor de Alleskunner, Knikkershit, BallenShows, Praattafels bij de fleet zoveel te doen nog op TV
alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een 5de groep met oud-deelnemers, waarvan er 1 een plek terug in de loods kan verdienen.
Ik heb het filmpje gezien op zijn Insta.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Robert kwam net voorbij op Facebook
Hij is vanavond in RTL boulevard en in Shownieuws en we waren nog niet van hem af vertelde hij.
Misschien laten ze af en toe oud spelers een dagje terug komen om mee te spelen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien op zijn Insta.
Dat kan natuurlijk van alles betekenen.
Misschien heeft ie een deal met Talpa voor een ander programma of wordt hij gewoon op social media wat actiever.
Het lijkt mij heel sterk dat hij gelijk weer terugkomt in de bondgenoten.
Over meer bewoners heb ik hier en daar gelezen, maar is dat ook ergens gezegd door Jan of het programma?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien laten ze af en toe oud spelers een dagje terug komen om mee te spelen?
Er zouden mee bewoners komen
Ik heb ook geen idee wat hij bedoelde. De tijd zal het leren
Ja is door Jan gezegd bij Shownieuws van de weekquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Over meer bewoners heb ik hier en daar gelezen, maar is dat ook ergens gezegd door Jan of het programma?
Het zou natuurlijk makkelijk kunnen; terug naar 'een jaar van je leven' met stapelbedden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Raar, dattie straks om 20:00h nog zijn koffer moet inpakken én gelijk in Boulevard/Shownews moet zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Filmpje van Robert gezien, krijg toch dat zijn terugkomst echt in DB gaat zijn, en niet in een ander programma kon ik tussen de regels door horen. Denk dat ze nog wat van plan zijn in de vernieuwde opzet. Maar hij is wel thuis, dus nog niet gelijk.
Hij is er toch al lang uit gekkie, het programma loopt achterquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raar, dattie straks om 20:00h nog zijn koffer moet inpakken én gelijk in Boulevard/Shownews moet zitten
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er toch al lang uit gekkie, het programma loopt achter
Geen dank hoor schatje, ik wist gewoon dat jij dit niet wistquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ach natuurlijk
LLDL heeft blijkbaar ook geen zomerstop zo te zien, daarom deze kaartenbak vullingen maar weer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
En ik ga er zéker geen TikTak voor nemen, gezien zijn historie in DB kan het nooit veel zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen tiktok dus geen idee wat hij bekend heeft gemaakt gisteren
[ afbeelding ]
Er is praktisch dus tot nu toe nog geen zak veranderd, behalve een vlammende Kletskoek MediaHype om Kijkvolk in de zomer aan de buis te houden.. Wegklikken verbodenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:33 schreef Gia het volgende:
Wat betreft de tijdsduur is het nu eigenlijk slechts 10 minuten langer, terwijl ze reclame maakte met een half uur langer. Nu kunnen ze dus dat reclameblok dat ze er achteraan geplakt hebben er ergens tussen schuiven, maar dan is het nog maar tot 21.20. Nog steeds niet tot 21.30. Plus extra reclame kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |