SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Met meer mensen, dan zal de lat trouwens vast wel nóg lager gelegd worden...
Ik bedoel, zou zij hieronder nu wel door de casting komen?
Alle opties bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die 4e met de ton ook weg natuurlijk, en kappen met die zeikerige codes intikkenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus van de 4 finalisten er 3 naar huis?
Voelt niet eerlijk.
Ze mogen het wel via spelletjes laten bepalen welke 2 van de 4 de echte finale mag spelen en niet via keuzes.
Ben het met je eens hoorquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Volgens mij ben ik nu de enigedie het jammer vind dat Robert naar huis gaat.
De haaien zijn gewoon naaiers en hoop dat er ook niemand van de nieuwelingen bij hun gaat willen uit zichzelf.
Hoop dat de haaien echt flink op hun bek gaan volgende cyclus.
Team Robert dus.
Op nlziet is de uitzending zelfs maar 50 minuten (en 10 seconden)quote:Op maandag 7 juli 2025 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
@:Kasthans op X heeft het bijgehouden
[..]
Ze waren ineens fanatiek, maar slecht in gokken.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:26 schreef freaky40 het volgende:
En ik begrijp nu nog steeds niet of de rest van die laffe Haaien Robert nu genaaid heeft met het antwoorden geven en expres verkeerde antwoorden. Ik denk dat ze toch terug gefloten zijn want ik vond het allemaal maar berustend, denk dat krijgt nog een staartje, maar niet dus.
Ik wist het! Het klopt gewoon niet! Je zag het ook aan de shots op hem na afloop van de laatste knock out! Er gaat wat gebeuren!quote:Op maandag 7 juli 2025 23:38 schreef Hagenesie het volgende:
Robert morgen bij boulevard en shownieuws. Hij zegt jullie zijn nog lang niet van me af. Later meer. Was op tiktok
Erik moest ook zeker blijven, die is daar niet gekomen om er de volgende maand weer uit te vliegen door een stel irritante blagen. Die is daar gekomen voor de langere termijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Roma mag haar excuses wel eens aanbieden aan Erik met haar gezuig over dat het echt 18 uur moest zijn. Pfff, ik word af en toe zo moe van dat mens. Jammer dat Robert weggaat, maa het was al te verwachten. Het ging helaas tussen hem en Erik, dus ik ben ook wel blij voor Erik dat hij niet na een maand al de loods moet verlaten. Julia denkt de finale al in de pocket te hebben, terwijl Desmond en Justin een front gaan vormen. De kans dat zij de finaleplaats vanuit het bondje krijgt lijkt mij nihil. Dat gaat nog voor flink wat drama zorgen in de vossenkamer.
Nee ik ben er zelfs knap chagrijnig vanquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Volgens mij ben ik nu de enigedie het jammer vind dat Robert naar huis gaat.
De haaien zijn gewoon naaiers en hoop dat er ook niemand van de nieuwelingen bij hun gaat willen uit zichzelf.
Hoop dat de haaien echt flink op hun bek gaan volgende cyclus.
Team Robert dus.
Ik hoop op BBquote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Robert mag toetreden tot het Legioen BN'rs want als je bij Boulevard én Shownews mag dan heb je het gemaaktEn húp in de kaartenbak voor de Alleskunner, Knikkershit, BallenShows, Praattafels bij de fleet zoveel te doen nog op TV
Misschien komt er wel een 5de groep met oud-deelnemers, waarvan er 1 een plek terug in de loods kan verdienen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop op een 5e groep.
En dat er een gehele groep tussentijds moet vertrekken via spelletjes.
Ik hoop het. Maar ik vrees ergens ook dat Justin hier te zwak voor is en het op een gelijkspel aan gaat laten komen, zodat er weer gesproken moet worden op de kamer. Huilbuien van Julia dat het allemaal zo oneerlijk is als zij hem niet uit het bondje krijgt. Alles voor de beelden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Roma mag haar excuses wel eens aanbieden aan Erik met haar gezuig over dat het echt 18 uur moest zijn. Pfff, ik word af en toe zo moe van dat mens. Jammer dat Robert weggaat, maa het was al te verwachten. Het ging helaas tussen hem en Erik, dus ik ben ook wel blij voor Erik dat hij niet na een maand al de loods moet verlaten. Julia denkt de finale al in de pocket te hebben, terwijl Desmond en Justin een front gaan vormen. De kans dat zij de finaleplaats vanuit het bondje krijgt lijkt mij nihil. Dat gaat nog voor flink wat drama zorgen in de vossenkamer.
Expeditie Robinson! Of Wie is de mol. Bij de Verraders, lijkt me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dus Robert mag toetreden tot het Legioen BN'rs want als je bij Boulevard én Shownews mag dan heb je het gemaaktEn húp in de kaartenbak voor de Alleskunner, Knikkershit, BallenShows, Praattafels bij de fleet zoveel te doen nog op TV
alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een 5de groep met oud-deelnemers, waarvan er 1 een plek terug in de loods kan verdienen.
Ik heb het filmpje gezien op zijn Insta.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Robert kwam net voorbij op Facebook
Hij is vanavond in RTL boulevard en in Shownieuws en we waren nog niet van hem af vertelde hij.
Misschien laten ze af en toe oud spelers een dagje terug komen om mee te spelen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien op zijn Insta.
Dat kan natuurlijk van alles betekenen.
Misschien heeft ie een deal met Talpa voor een ander programma of wordt hij gewoon op social media wat actiever.
Het lijkt mij heel sterk dat hij gelijk weer terugkomt in de bondgenoten.
Over meer bewoners heb ik hier en daar gelezen, maar is dat ook ergens gezegd door Jan of het programma?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien laten ze af en toe oud spelers een dagje terug komen om mee te spelen?
Er zouden mee bewoners komen
Ik heb ook geen idee wat hij bedoelde. De tijd zal het leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |