Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Of ze moet wat afspreken met haar neukertje.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
Juultje kan het wel schudden, die krijgt nix
die is lekker op vakantiequote:Op maandag 7 juli 2025 21:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maudy begint irritant te worden, denkt alles te weten. Bepaald alles maar die andere zeggen ook niks zoals een Roy.
Robert lekker naar huis en nooit meer terug en dat geldt voor iedereen die mee heeft gedaan niet meer terug mogen komen. Want ik las al ergens dat Floris wel weer mee wil doen over een half jaar ofzo. Nou echt niet !
er kwamen toch meer nieuwe bewonersquote:Op maandag 7 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Zonde, nog steeds geen vrijwillige exits, dus 2 Nieuwe is heel karig
Neuh, die neukt alleen maar, als het op die ton aankomt kan Juultje oprottenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze moet wat afspreken met haar neukertje.
Ja en dat terwijl ie van te voren nog tegen Kim zei dat ie het wel even zal doen tijdens de knockout...quote:Op maandag 7 juli 2025 21:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maudy begint irritant te worden, denkt alles te weten. Bepaald alles maar die andere zeggen ook niks zoals een Roy.
Robert lekker naar huis en nooit meer terugen dat geldt voir iedereen die mee heeft gedaan niet meer terug mogen komen. Want ik las al ergens dat Floris wel weer mee wil doen over een hslf jaar ofzo. Nou echt niet !
Misschien 5 groepjes.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er kwamen toch meer nieuwe bewoners
of meer bewoners
Ja op bezoek, gastarbeiders die wat bij willen vedienenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er kwamen toch meer nieuwe bewoners
of meer bewoners
Vond de reclames vandaag wat langer duren dan normaal.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:17 schreef DilanoNirvana het volgende:
Van half 8 tot half 9 is een totaal van 30 minuten min de reclame. Nu van 20.00 tot 21.15 - 30 min is 45 min
Nou ja, ze hadden die kistjes.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
Als scenes zijn gewoon opgerekt, meer voiceover, dialoogjes het valt gewoon op
Ja dat had ik ook ga het gewoon opnemen morgen kijk ik vanaf 20.30 dan kan ik de reclame doorzappen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond de reclames vandaag wat langer duren dan normaal.
quote:Uitzending-reclame verdeling:
20:02-20:23 Deel 1/3
20:23-20:32 Reclameblok 1/3
20:32-20:49 Deel 2/3
20:49-20:58 Reclameblok 2/3
20:58-21:11 Deel 3/3 (+aftiteling)
21:11-21:20 Reclameblok 3/3
Qua netto zendtijd 51 min, dat is slechts 11 minuten meer!!!
Reclameblok tussen 2 programma's.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
@:Kasthans op X heeft het bijgehouden
[..]
Hoop op een 5e groep.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou, in feiten zijn we qua content niet veel verder gekomen. Morgen de stemmingen, en woensdag de finale of zouden ze weer een combi maken. Met het tempo van vandaag blijft alles gewoon zoals het is. Ze hebben het zelfs vertraagt door die extra bonus bij de knock-outs er nog bij te doen als content zodat ze al weer wat later konden beginnen aan de knock-outs. We worden als kijker weer genaaid, dat moge duidelijk zijn...
Wel mooi dat Erik blijft, maar ook de finale niet bereikt heeft. Die mag nog wel een tijdje akward moments verzorgen in ieder geval komende maand voor de Febo. Het koddige juichen na de winst op de Haaien was hilarisch om te zien en ook zijn 1 op 1 momentje met de camera tijdens het boter, kaas en eieren opdrachtje.![]()
Wel jammer dat de Haaien nu toch volgens plan Robert hebben gecanceld, beetje laffe actie weer terwijl die Geert gewoon blijft zitten, vooralsnog...Het zal me niets verwonderen dat hij als nog zijn biezen gaat pakken als Robert al vertrokken is. Had Robert dus gewoon kunnen blijven. Zo'n halve tamme is het ook wel. Hopelijk zien we Robert sneller terug dan iedereen daar en thuis als kijker denkt.....![]()
Het wordt tijd voor grotere twist in de finale, dat ze alle vier een afval race moeten spelen, elke afvaller gelijk de koffer pakken, en de laatste wint de ton, kunnen ze ook mooi rekken met dramabeelden.. en 4 Nieuwe erinquote:Op maandag 7 juli 2025 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop op een 5e groep.
En dat er een gehele groep tussentijds moet vertrekken via spelletjes.
Dus van de 4 finalisten er 3 naar huis?quote:Op maandag 7 juli 2025 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor grotere twist in de finale, dat ze alle vier een afval race moeten spelen, elke afvaller gelijk de koffer pakken, en de laatste wint de ton, kunnen ze ook mooi rekken met dramabeelden.. en 4 Nieuwe erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Met meer mensen, dan zal de lat trouwens vast wel nóg lager gelegd worden...
Ik bedoel, zou zij hieronder nu wel door de casting komen?
Alle opties bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die 4e met de ton ook weg natuurlijk, en kappen met die zeikerige codes intikkenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus van de 4 finalisten er 3 naar huis?
Voelt niet eerlijk.
Ze mogen het wel via spelletjes laten bepalen welke 2 van de 4 de echte finale mag spelen en niet via keuzes.
Ben het met je eens hoorquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Volgens mij ben ik nu de enigedie het jammer vind dat Robert naar huis gaat.
De haaien zijn gewoon naaiers en hoop dat er ook niemand van de nieuwelingen bij hun gaat willen uit zichzelf.
Hoop dat de haaien echt flink op hun bek gaan volgende cyclus.
Team Robert dus.
Op nlziet is de uitzending zelfs maar 50 minuten (en 10 seconden)quote:Op maandag 7 juli 2025 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
@:Kasthans op X heeft het bijgehouden
[..]
Ze waren ineens fanatiek, maar slecht in gokken.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:26 schreef freaky40 het volgende:
En ik begrijp nu nog steeds niet of de rest van die laffe Haaien Robert nu genaaid heeft met het antwoorden geven en expres verkeerde antwoorden. Ik denk dat ze toch terug gefloten zijn want ik vond het allemaal maar berustend, denk dat krijgt nog een staartje, maar niet dus.
Ik wist het! Het klopt gewoon niet! Je zag het ook aan de shots op hem na afloop van de laatste knock out! Er gaat wat gebeuren!quote:Op maandag 7 juli 2025 23:38 schreef Hagenesie het volgende:
Robert morgen bij boulevard en shownieuws. Hij zegt jullie zijn nog lang niet van me af. Later meer. Was op tiktok
Erik moest ook zeker blijven, die is daar niet gekomen om er de volgende maand weer uit te vliegen door een stel irritante blagen. Die is daar gekomen voor de langere termijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Roma mag haar excuses wel eens aanbieden aan Erik met haar gezuig over dat het echt 18 uur moest zijn. Pfff, ik word af en toe zo moe van dat mens. Jammer dat Robert weggaat, maa het was al te verwachten. Het ging helaas tussen hem en Erik, dus ik ben ook wel blij voor Erik dat hij niet na een maand al de loods moet verlaten. Julia denkt de finale al in de pocket te hebben, terwijl Desmond en Justin een front gaan vormen. De kans dat zij de finaleplaats vanuit het bondje krijgt lijkt mij nihil. Dat gaat nog voor flink wat drama zorgen in de vossenkamer.
Nee ik ben er zelfs knap chagrijnig vanquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Volgens mij ben ik nu de enigedie het jammer vind dat Robert naar huis gaat.
De haaien zijn gewoon naaiers en hoop dat er ook niemand van de nieuwelingen bij hun gaat willen uit zichzelf.
Hoop dat de haaien echt flink op hun bek gaan volgende cyclus.
Team Robert dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |