Was Erik ook al met ejvjlquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ze niet![]()
omdat Eric met alles zo stellig was
en weigerde iets op te schrijven
Ja waardoor ze met Roma mee ging, waarna ze verloren.... Erik schuldquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ze niet![]()
omdat Eric met alles zo stellig was
en weigerde iets op te schrijven
je gaat 2 x meedoen aan de Bondgenotenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Wel publiek dus.. incl langdradig verhaal
[ afbeelding ]
ik snap wel wat ze bedoeldquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja waardoor ze met Roma mee ging, waarna ze verloren.... Erik schuld
Ze zetten hem nu af bij Ter Apelquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Verdrietige familie, hij is gvd weer terug.
Erik? Nooit!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap wel wat ze bedoeld
eric laat geen ruimte voor een ander
is ego op dat soort momenten
Erik vraagt.. Hoopt dat er nog een autist binnenkomtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot er nieuwe binnen komen, dan krijgt die weer een trap na
35 en licht autistischquote:
quote:
Welneequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot er nieuwe binnen komen, dan krijgt die weer een trap na
hij heeft de leeftijd al iets opgekriktquote:
Dat jij dat nog weetquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft de leeftijd al iets opgekrikt
het was 25-35
wil je nutteloze feitjesquote:
Zoals Jan net zei, over 3 dagen nieuwe bondjes/cyclus, dus hopelijk vrijdagquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
maaruhhh
de tijd tussen de knockouts en de finale
duurt nu wel erg lang he
O bij mij is het weg zodra ze het programma uitzijn. Vind het niet belangrijk genoeg om op te slaanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je nutteloze feitjes
ze zitten in mijn hoofd![]()
Herkenbaar, maar vraag me niet naar dingen die ik echt moet onthoudenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je nutteloze feitjes
ze zitten in mijn hoofd![]()
Morgen, donderdag de uittocht en vrijdag nieuw cyclusquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of ze vandaag de finale nog gaan spelen
ja het is geen kwestie van keuze of ik het opsla of nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar vraag me niet naar dingen die ik echt moet onthouden
Ze zijn nu al aan het rekken met al die discussies.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of ze vandaag de finale nog gaan spelen
Het is niet echt onthouden, maar Erik doet je het wel weer herinneren.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar vraag me niet naar dingen die ik echt moet onthouden
Ja en dan die lang kudt reclamesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn nu al aan het rekken met al die discussies.
Ik was ook zo gek. Hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
En er zijn er die al om halfacht zitten te kijken.
is dat uberhaupt wel eens gebeurtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand gewoon zegt "10 punten voor die, en de rest 0"
Ja het moet unaniem zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Zei Jan nu 4x dezelfde naam opgeschreven?
Weet ik eigenlijk niet meer, lijkt me sterk ook met al dat venijn dat er is geweest onderling in winnende bondjes.quote:
ja ze moeten alle 4 dezelfde naam op schrijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Zei Jan nu 4x dezelfde naam opgeschreven?
Het max is 5quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand gewoon zegt "10 punten voor die, en de rest 0"
nee ze kunnen ook 5 5 of 3 3 4 of 5 4 1quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar is dit de keuze die ze hebben
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi als het nu wel een keer gebeurt, aan de Gieren geven
9quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme.. gaat Febo die echt tot tien over acht rekken
Peter wil nog wel een maandje neuken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En in de laatste 60 sec krijgt Peter 'm gewoon
Doet ze toch niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |