quote:
Serveren ze daar ook spare ribs?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
LLDL heeft blijkbaar ook geen zomerstop zo te zien, daarom deze kaartenbak vullingen maar weer....
DIe snap ik niet, heb vast iets gemistquote:
Ik ook niet hoor, we gaan het vanzelf wel horen of zienquote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik ga er zéker geen TikTak voor nemen, gezien zijn historie in DB kan het nooit veel zijn
die werd nogal wild van een spareribs etende chequote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe snap ik niet, heb vast iets gemist
Dat heb ik dus inderdaad gemistquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die werd nogal wild van een spareribs etende che
Dit was ook wel zijn eigen schuld net zoals hij altijd zo goed beweerde te zijn met allerlei opdrachten en vervolgens als laatste eindige. Die lengte verschil vraag was zijn eigen schuld want hij gaf het antwoord en was echt totaal onlogisch.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:26 schreef freaky40 het volgende:
En ik begrijp nu nog steeds niet of de rest van die laffe Haaien Robert nu genaaid heeft met het antwoorden geven en expres verkeerde antwoorden. Ik denk dat ze toch terug gefloten zijn want ik vond het allemaal maar berustend, denk dat krijgt nog een staartje, maar niet dus.
Zo lek als een mandjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Was het gezicht van Kim nou aan het smelten?
Kind (31) is niets gewend, alles wordt haar met de "zilveren"paplepel naar binnen geschovenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom staat Plaspop Kim te janken... ze ken Robert amper![]()
[ afbeelding ]
Niet van zijn groepje.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
Robert gaat de halve loods even langs
om vervolgens te zeggen dat hij geen dramatisch afscheid hoeft![]()
dat zei ze nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Dus omdat Erik het eerder wel goed had maar te stellig was, ging ze met Roma mee en zaten ze er naast ... Helder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |