abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:36:28 #151
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218161641
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik was ook zo gek. Hahaha
Dat las ik dus ;)
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:37:15 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218161647
waarom altijd 5 3 2
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:37:45 #153
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218161649
En als de stand weer 10 10 10 10 wordt, en Klesmond gaat dwarsliggen .....duurt het nog langer
pi_218161651
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
waarom altijd 5 3 2
blijkbaar is dit de keuze die ze hebben
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:37:57 #155
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218161652
Komt niet vaak voor dat iemand gewoon zegt "10 punten voor die, en de rest 0"

-O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:38:30 #156
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218161654
Gluiperds.. _O-

pi_218161657
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand gewoon zegt "10 punten voor die, en de rest 0"

-O-
is dat uberhaupt wel eens gebeurt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218161661
Mooi man :P
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:39:40 #159
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218161669
Nah.. oprotte een uur naar boven en nix kiezen }:|
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:40:19 #160
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218161672
Zei Jan nu 4x dezelfde naam opgeschreven?
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:40:47 #161
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218161677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Zei Jan nu 4x dezelfde naam opgeschreven?
Ja het moet unaniem zijn
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:40:51 #162
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218161678
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
is dat uberhaupt wel eens gebeurt
Weet ik eigenlijk niet meer, lijkt me sterk ook met al dat venijn dat er is geweest onderling in winnende bondjes.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218161679
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Zei Jan nu 4x dezelfde naam opgeschreven?
ja ze moeten alle 4 dezelfde naam op schrijven
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:41:29 #164
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218161683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ja het moet unaniem zijn
Je mag je eigen naam niet opschrijven.
pi_218161688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
Komt niet vaak voor dat iemand gewoon zegt "10 punten voor die, en de rest 0"

-O-
Het max is 5
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:42:33 #166
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218161695
Die gluiperd Kletsmond probeert wanhopig het "Van het huis" aan Juul en Peter te smeren _O-
pi_218161696
Juul.... jij hebt niets te willen ~O>
pi_218161701
Justin lult ook maar een eind raak voor een knaak
mooi dat dit bondje zichzelf opblaast _O-
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:43:54 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218161716
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
blijkbaar is dit de keuze die ze hebben
nee ze kunnen ook 5 5 of 3 3 4 of 5 4 1
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:43:55 #170
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218161717
Mooi als het nu wel een keer gebeurt, aan de Gieren geven ^O^
pi_218161725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi als het nu wel een keer gebeurt, aan de Gieren geven ^O^
gaat niet gebeuren
geloof ik niet
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:44:34 #172
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_218161727
Weggeven ... dus
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:44:53 #173
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218161732
Zul je hebben, 6-woorden-Roy met een ton naar huis :D _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:45:09 #174
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218161735
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
gaat niet gebeuren
geloof ik niet
Geloof ik ook niet.. zal wel weer de laatste minuut worden dat Juul zwicht
pi_218161740
volgens mij was Julia vorige maand veel feller en gemener
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')