SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Typisch voor een vrouw. Een hoop geblaat en dure woorden waarvan niemand weet wat het doet.quote:
Toedelsquote:Op maandag 7 juli 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck it ook maar, ik ga afronden en opruimen. Tot morgen
En het is niet de hond.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Na een dag werken, wandelen en boodschappen doen ben ik eigenlijk ook wel moe.
En er is hier iemand toch de hele tijd scheten aan het laten
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuk dat je hier iets meer bent de laatste dagen.
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Oh @:maily hier![]()
![]()
* kwiwi let extra goed op spelling
Tafeltje vol ken ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang lurk je al? Werkte @:bitterbal toen nog bij tafeltje vol? Om maar wat te noemen
Ik was zondag nog in de blauwe doosquote:Op maandag 7 juli 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang lurk je al? Werkte @:bitterbal toen nog bij tafeltje vol? Om maar wat te noemen
Oh dat kan @bitterbal wel uitleggen als ze weer wakker is.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Tafeltje vol ken ik niet.
@:bitterbal wel![]()
En dat ze mayo gebruikt ipv mosterd
Gestemdquote:Op maandag 7 juli 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan @:bitterbal wel uitleggen als ze weer wakker is.
En hoe staat de kraan van grmbl?
[poll=9047]
Dat mag, maar niemand probeert het wanhopig aan de man te brengen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou
Veel anderen zien racen als domweg rondjes rijden
meerkoetjes zijn echt duivelsquote:Op maandag 7 juli 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe hobby erbij: eendjes en meerkoetjes kijken.
Mailyquote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was aan het gamen en af en toe even alt+tabben naar FOK!. En ik zat te wachten tot ze hun werkjes af hadden, maar het schoot maar niet op, dus maar weer teug naar FOK! tijdens het wachten.
Kwam ik er net achter dat het spel op pauze stond
Het was aan het regenen, maar de animatie van de regen liep wel gewoon door. Dus daardoor had ik het niet door.quote:
Die animatie ook altijdquote:Op maandag 7 juli 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was aan het regenen, maar de animatie van de regen liep wel gewoon door. Dus daardoor had ik het niet door.
quote:
VERBOTEN!quote:
Ja die dachten ook van, als hij pauze gaat nemen kunnen wij dat ook welquote:Op maandag 7 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was aan het gamen en af en toe even alt+tabben naar FOK!. En ik zat te wachten tot ze hun werkjes af hadden, maar het schoot maar niet op, dus maar weer teug naar FOK! tijdens het wachten.
Kwam ik er net achter dat het spel op pauze stond
Oh, zou dat het zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die dachten ook van, als hij pauze gaat nemen kunnen wij dat ook wel
Die staat gewoon goedquote:Op maandag 7 juli 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan @:bitterbal wel uitleggen als ze weer wakker is.
En hoe staat de kraan van grmbl?
[poll=9047]
Computersimulaties hebben ook een levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |