Dat mag, maar niemand probeert het wanhopig aan de man te brengen.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou
Veel anderen zien racen als domweg rondjes rijden
meerkoetjes zijn echt duivelsquote:Op maandag 7 juli 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe hobby erbij: eendjes en meerkoetjes kijken.
Mailyquote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was aan het gamen en af en toe even alt+tabben naar FOK!. En ik zat te wachten tot ze hun werkjes af hadden, maar het schoot maar niet op, dus maar weer teug naar FOK! tijdens het wachten.
Kwam ik er net achter dat het spel op pauze stond
Het was aan het regenen, maar de animatie van de regen liep wel gewoon door. Dus daardoor had ik het niet door.quote:
Die animatie ook altijdquote:Op maandag 7 juli 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was aan het regenen, maar de animatie van de regen liep wel gewoon door. Dus daardoor had ik het niet door.
quote:
VERBOTEN!quote:
Ja die dachten ook van, als hij pauze gaat nemen kunnen wij dat ook welquote:Op maandag 7 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was aan het gamen en af en toe even alt+tabben naar FOK!. En ik zat te wachten tot ze hun werkjes af hadden, maar het schoot maar niet op, dus maar weer teug naar FOK! tijdens het wachten.
Kwam ik er net achter dat het spel op pauze stond
Oh, zou dat het zijn.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die dachten ook van, als hij pauze gaat nemen kunnen wij dat ook wel
Die staat gewoon goedquote:Op maandag 7 juli 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat kan @:bitterbal wel uitleggen als ze weer wakker is.
En hoe staat de kraan van grmbl?
[poll=9047]
Computersimulaties hebben ook een levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |