WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Het geluid van de druppels is beter te horen dan wat deze vrouw zegt. Kwaliteitstv.quote:
Derde in de Giro. Stukje Vacansoleil.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Thomas De Gendt, die was ik alweer vergeten.
Die hebben ze in dit programma nog nooit gevonden.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, alleen dan wel andere vrouwen die iets toe voegen.
Die hadden echt wonderbenzinequote:Op zondag 6 juli 2025 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derde in de Giro. Stukje Vacansoleil.
Het blijft wonderbaarlijk hoe groot de karakterologische verschillen zijn tussen Nederlandse en Vlaamse vrouwen in dit programma.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die hebben ze in dit programma nog nooit gevonden.
Jij vond de honderd passages van Jolien D’hoore geen succes?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die hebben ze in dit programma nog nooit gevonden.
Heb Jip nog nergens gezien deze Tour.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, alleen dan wel andere vrouwen die iets toe voegen.
Shari Bossuyt!quote:Op zondag 6 juli 2025 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Jij vond de honderd passages van Jolien D’hoore geen succes?
Die podcast met Hidde en Thijsquote:Op zondag 6 juli 2025 20:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Heb Jip nog nergens gezien deze Tour.
Medium enthousiast.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij probeerde Bini uit het wiel zijn lead-out te kwakken maar die liet dat niet gebeuren. Lachwekkende reactie, maar dat had hij zelf gelukkig achteraf ook door.quote:
Ik zou het gewoon compleet negeren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik bij Visma zou werken zou ik toch wel tamelijk ziedend zijn na de uitspraken van mevrouw Vingegaard.
Ze heeft ook elfenoren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Szura het volgende:
Ik erger me aan de mimiek van die basketbalmevrouw
Dat gaat in de Tour niet, als je ziet hoe het nu wordt opgepakt.quote:
Kan zo bij de VVD gaan werken.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:17 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een kinderlijke manier van praten heeft die Ann Wauters.
Alsof ze aan kleuters het verhaal moet doen
Ze hadden ook een keer iemand te gast die bij de vraag "Wie denk je dat er morgen wint?" reageerde met "Daar durf ik geen uitspraken over te doen."quote:Op zondag 6 juli 2025 20:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als Wout ooit stopt, neemt hij Sporza integraal over en komt er een 24/7 livestream.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy volgde TOEVALLIG de MANAGER van WOUT.
Dat snap ik nog, je kan die vrouw/Jonas wel duidelijk maken dat dit niet slim is, maar ik zou er niet uitgebreid in de media op reageren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat in de Tour niet, als je ziet hoe het nu wordt opgepakt.
Dit is zelfs voor Sammy erg ongemakkelijk.quote:
Die hebben wel wat beters te doen de komende weken dan zo'n verwende diva aandacht te geven natuurlijk. Maar wat zeurt ze? Manlief hoeft bijna geen koers te rijden behalve de Tour en er wordt met hem overlegd, er is geen renner die zo z'n eigen zin kan doen. Ga punniken ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik bij Visma zou werken zou ik toch wel tamelijk ziedend zijn na de uitspraken van mevrouw Vingegaard.
Ben bang dat we haar al eerder gaan zien.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marijn likt zich weer naar binnen voor volgend jaar.
Bij de vrouwen zit ze er denk ik bijna elke dag bij Sporza of NOS in de uitzending.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ben bang dat we haar al eerder gaan zien.
Niet als hij verstandig isquote:Op zondag 6 juli 2025 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
Hoe zou WOUT hier zelf naar kijken naar zo'n programma![]()
Dat lijkt me zo ongemakkelijk
Ja, doe he.quote:
Maar ze hebben er toch 1 extra van gemaakt!quote:Op zondag 6 juli 2025 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij krijgen heel veel vragen over het Odieltje.
Het Odieltje kun je niet kopen, dat moet je verdienen!
Alles beter dan die plofkop in je avatarquote:Op zondag 6 juli 2025 21:08 schreef Szura het volgende:
Ik erger me aan de mimiek van die basketbalmevrouw
Natuurlijk niet, als die dikke de Tour wint kunnen we de sport wel opheffenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:33 schreef Felagund het volgende:
Kan LOTTE de Tour de France Femmes winnen?
Die wil graag haar schnabbel houdenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Marijn durft niet te zeggen dat LOTTE kansloos is in de Tour.
JIJ zei een paar jaar geleden als eerste dat LOTTE de Tour kan winnen!quote:Op zondag 6 juli 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geloof jij in de winstkansen van LOTTE in de Tour?
Marijn twijfelt, Karrel springt zo van een brug.
LOTTE kan alles. En ze is ook nog eens heel altruïstisch!quote:Op zondag 6 juli 2025 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
JIJ zei een paar jaar geleden als eerste dat LOTTE de Tour kan winnen!
Daar moest ik ook meteen aan denken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Westvleteren. Karrel denkt meteen aan bier.
Thomas ook.quote:
Het zou ook al om 21.45 afgelopen moeten zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:49 schreef Kloit het volgende:
Dit programma duurt eigenlijk tien minuten te lang.
Het zou ook al om 20.40 beginnen. Ruim een uur is gewoon te lang voor een keuvelprogramma over wielrennen.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou ook al om 21.45 afgelopen moeten zijn.
Ah, ik heb het begin gemist. Uurtje is prima, veel langer hoeft niet idd.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:52 schreef Kloit het volgende:
[..]
Het zou ook al om 20.40 beginnen. Ruim een uur is gewoon te lang voor een keuvelprogramma over wielrennen.
Vrouwquote:Op zondag 6 juli 2025 21:54 schreef Dutch_view het volgende:
Ann Wauters is een erg vermoeiende vrouw.
Medelijden met haar man.
Stef Clement met IAM 2016 bonusquote:Op zondag 6 juli 2025 21:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Toen 3 Belgen en 3 Nederlanders in de top-10.
Dit is niet de echte! Die kan je alleen winnen als je een foto met Rudy maakt.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:57 schreef Szura het volgende:
De Odieltjes worden wel erg makkelijk uitgedeeld
Ik was nog aardbeien aan het plukken, Karrel is onbetrouwbaar.quote:
Hij kan wat van zijn eigen wiet gebruiken.quote:
Sebastien is niet gemaakt om (lang) te praten nee. De rest van België maakt altijd de Limburgers belangrijk, maar dit is ook niet te doen.quote:
Lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:52 schreef Dutch_view het volgende:
Platen gepakt?
Betekent dat röntgenfoto's?
Alpecin hoeft ook niet mee te sprinten als ze het te gevaarlijk vinden.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
Zou Rickaert ook weten dat sprinters zo extra geld voor ploeg kunnen verdienen door mee te sprinten? Ook voor 10 puntjes
Wij als Nederlanders hebben ook ondertiteling nodig bij (sommige) Brabanders/Limburgers toch?quote:Op maandag 7 juli 2025 20:55 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Man, en dan ook nog ondertiteling nodig voor je landgenoten bij een geitenwollen jaren 90 acteercarrière.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |