Als Wout ooit stopt, neemt hij Sporza integraal over en komt er een 24/7 livestream.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy volgde TOEVALLIG de MANAGER van WOUT.
Dat snap ik nog, je kan die vrouw/Jonas wel duidelijk maken dat dit niet slim is, maar ik zou er niet uitgebreid in de media op reageren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat in de Tour niet, als je ziet hoe het nu wordt opgepakt.
Dit is zelfs voor Sammy erg ongemakkelijk.quote:
Die hebben wel wat beters te doen de komende weken dan zo'n verwende diva aandacht te geven natuurlijk. Maar wat zeurt ze? Manlief hoeft bijna geen koers te rijden behalve de Tour en er wordt met hem overlegd, er is geen renner die zo z'n eigen zin kan doen. Ga punniken ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik bij Visma zou werken zou ik toch wel tamelijk ziedend zijn na de uitspraken van mevrouw Vingegaard.
Ben bang dat we haar al eerder gaan zien.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marijn likt zich weer naar binnen voor volgend jaar.
Bij de vrouwen zit ze er denk ik bijna elke dag bij Sporza of NOS in de uitzending.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ben bang dat we haar al eerder gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |