quote:Burgemeester Pierre Mathonier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, klote babiesquote:Op zondag 6 juli 2025 19:15 schreef halfway het volgende:
Bah, sowieso al een hekel aan alles wat kruipt en vliegt.
Een soort van: "In de Duitse plaats Osnabruck, ter hoogte van Amsterdam"...quote:Op zondag 6 juli 2025 19:11 schreef tesssssssss het volgende:
Een grote zwerm bijen heeft een groep mensen aangevallen in de Franse plaats Aurillac, ter hoogte van Bordeaux.
Ze bedoelen de hoogte letterlijk denk ik als je op de kaart kijkt.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een soort van: "In de Duitse plaats Osnabruck, ter hoogte van Amsterdam"...
Snap ik, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze bedoelen de hoogte letterlijk denk ik als je op de kaart kijkt.
Nee, maar goed, RTL, dus dan weet je het wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Snap ik, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Bijen zijn dus normaal helemaal geen agressieve kutbeesten.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gisteren ook een bij gezien die mij wilde steken, agressieve kutbeesten
Het is idd 3,5 uur rijden van Aurillac naar Bordeaux.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Snap ik, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Nou ja, je hebt ze er bij somsquote:Op zondag 6 juli 2025 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bijen zijn dus normaal helemaal geen agressieve kutbeesten.
Bijen![]()
![]()
![]()
![]()
Je had dus wel hoornaar die oude truck.quote:Op zondag 6 juli 2025 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag in Frankrijk eens een oude truck in een dicht bos, ik nieuwschierig binnenin kijken.
Ineens van die grote wespen, ik denk Aziatische hoornaars die me aanvielen. Een stak tussen mijn vingers. Qua pijn is een wespensteek een 5 en deze 95 zeg maar.
Niet normaal, zoveel pijn dat je hele adem ervan versnelt en je direct een soort koorts krijgt.
Moest nog een lang stuk rennen want die krengen achtervolgenden me.
Terug op de camping (daar waren we) was mijn hand zo dik als een opgeblazen latex handschoen. Bizar dik, dacht dat de huid zou barsten.
Na een kutnacht zonder slaap, volgende dag van die anti histamine gehaald en dat gaf iets verlichting.
Denk dat als je meer dan 3 steken daarvan krijgt dat je die niet overleeft.
Tja het is wat hè.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je had dus wel hoornaar die oude truck.
Je verhaal klinkt bijna net zo erg als deze gebeurtenis. Bijna...
Ja het klinkt wel als iets naars hoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja het is wat hè.
Maar heb nog wel een foto van mijn opgeblazen handschoen hand.
Maar anyways, wat ik bedoel is, die hoornaars zijn echt gevaarlijke krengen.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:17 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gisteren ook een bij gezien die mij wilde steken, agressieve kutbeesten
Ze zijn heel relaxed ja, je hebt zelfs geen beschermende kleding nodigquote:Op zondag 6 juli 2025 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bijen![]()
![]()
![]()
![]()
Africanized bees wel. Ook wel bekend als killer bees.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bijen![]()
![]()
![]()
![]()
Deze ligt wel voor de goal hequote:Op maandag 7 juli 2025 07:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Africanized bees wel. Ook wel bekend als killer bees.
Ze willen jou er gewoon niet bij hebben.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben een keer aangevallen door wespen, maar bijen laten me altijd met rust.
Helaas hebben ze niet zoveel te willen. Ik ben hier gedumpt en zal hier ook nog wel even blijven.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze willen jou er gewoon niet bij hebben.
Ook nog bijdehand doen?!quote:Op maandag 7 juli 2025 10:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Helaas hebben ze niet zoveel te willen. Ik ben hier gedumpt en zal hier ook nog wel even blijven.
yoooo wtfquote:Op zondag 6 juli 2025 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag in Frankrijk eens een oude truck in een dicht bos, ik nieuwschierig binnenin kijken.
Ineens van die grote wespen, ik denk Aziatische hoornaars die me aanvielen. Een stak tussen mijn vingers. Qua pijn is een wespensteek een 5 en deze 95 zeg maar.
Niet normaal, zoveel pijn dat je hele adem ervan versnelt en je direct een soort koorts krijgt.
Moest nog een lang stuk rennen want die krengen achtervolgenden me.
Terug op de camping (daar waren we) was mijn hand zo dik als een opgeblazen latex handschoen. Bizar dik, dacht dat de huid zou barsten.
Na een kutnacht zonder slaap, volgende dag van die anti histamine gehaald en dat gaf iets verlichting.
Denk dat als je meer dan 3 steken daarvan krijgt dat je die niet overleeft.
quote:Op maandag 7 juli 2025 09:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Heeft de Partij voor de Dieren al afstand genomen? Of Bij1?
Ja!quote:Op zondag 6 juli 2025 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bijen![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |