Hoezo begon ze over de Ijzeren bosweg?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo begint Roxanne over kleppers, dat is toch een Sporza uitspraak?
Ik heb dit met Vingegaard want hij kent alleen maar de TDF en geen andere wedstrijden.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Milan gun ik niks deze Tour. Dat is mijn haatrenner. Ik trek een pint open bij elke valpartij of dergelijk waar hij bij ligt. Gestoorde fakking gek.
Onderschat nooit de totale leegte in de hoofden van de ploegleiders.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de laatste 10 kilometer twee keer een kilometer aan 10%, dat zou geen hogere wiskunde moeten zijn.
Ik hoor het al, de gemiddelde Fok!ker weet het beter dan Roxane.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoezo begon ze over de Ijzeren bosweg?
Zelfde antwoord, omdat Roxane niet aan lezen doet maar wel omringd is door mensen uit de koers en die napraat
Maar het is nogal afhankelijk het koersverloop. Ze hadden misschien niet gerekend op een nucleaire lead out van godbetert FDJ waarna er nog een klap overheen kwamquote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de laatste 10 kilometer twee keer een kilometer aan 10%, dat zou geen hogere wiskunde moeten zijn.
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de gemiddelde Fok!ker weet het beter dan Roxane.
Ach, was met Indurain ook. Had ik geen kriebel aan hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vingegaard want hij kent alleen maar de TDF en geen andere wedstrijden.
Zonde vind ik wel. Want hij zou ook een LBL kunnen winnen
De officiële site waarschijnlijk, de rest ligt vrij snel plat.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef RipCity het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste site voor volledige resultaat van etappe?
Mijn voorspelling zat er bijna volledig boenk op. Ik ben in te huren, heb alleen geen Australiaans accent.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onderschat nooit de totale leegte in de hoofden van de ploegleiders.
En nog een smerig oplopend stuk in de laatste kilometer.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de gemiddelde WLRer beter renners kan identificeren uit een helicopter.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de gemiddelde Fok!ker weet het beter dan Roxane.
Dat was inderdaad onverwacht, je mocht uitgaan van een nucleaire lead-out van UAE en Visma.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar het is nogal afhankelijk het koersverloop. Ze hadden misschien niet gerekend op een nucleaire lead out van godbetert FDJ waarna er nog een klap overheen kwam
Met een Duits accent kun je bij Bora terecht. En met Baskisch bij Cofidis.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn voorspelling zat er bijna volledig boenk op. Ik ben in te huren, heb alleen geen Australiaans accent.
Iemand die twee keer de Giro wint in hetzelfde jaar als de Tour.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, was met Indurain ook. Had ik geen kriebel aan hoor
https://www.tissottiming.com/2025/tdf/stage-2/rankingsquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef RipCity het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste site voor volledige resultaat van etappe?
Die anderen nemen het natuurlijk ook gewoon over van de officiële site/tissot.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
De officiële site waarschijnlijk, de rest ligt vrij snel plat.
Beetje diep gaan tijdens een van je laatste trainingsritten voor het echte werkquote:Op zondag 6 juli 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat zo'n Pogacar die gewoon de Tour heus wel gaat winnen, zich zo helemaal de tering in laat rijden op deze rit.
11kquote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat krijg je voor een etappe eigenlijk? 10k?
Oud en versleten. Niet heel onlogisch toch? Zeker tegenover deze gasten heeft ie t al n paar jaar niet meerquote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Hoe kan het bij Roglic zo snel gaan dat hij niet zo lang geleden wereldtop was op dit soort aankomsten en korte klimmetjes en hij tegenwoordig amper kan volgen?
Die mag niet van zijn vrouwquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vingegaard want hij kent alleen maar de TDF en geen andere wedstrijden.
Genoeg miljoenen verdiend en wat minder gemotiveerd om hard te trainen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Hoe kan het bij Roglic zo snel gaan dat hij niet zo lang geleden wereldtop was op dit soort aankomsten en korte klimmetjes en hij tegenwoordig amper kan volgen?
Mja, als je nog van de kwaliteiten van Van der Poel (en Philipsen) overtuigd moet worden gaan ze nu ook niet meer instappen. In de categorie waar zij zoeken zijn het vaak ook gewoon bazen van grotere bedrijven die toevallig liefhebbers van de sport zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die kunnen dit wel gebruiken met de zoektocht naar een sponsor
Ja, daarom ook, maar het is überhaupt fijn dat je een werkende site hebt.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die anderen nemen het natuurlijk ook gewoon over van de officiële site/tissot.
De jaren beginnen inmiddels te tellen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Noodgedwongen anders getraind door ex-fenomeen Marc Lamberts.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Hij won vorig jaar nog de Dauphine en Vuelta, dit jaar nog Catalonië.. maar in de Giro en ook vandaag lijkt het op deze aankomsten nergens opquote:Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
O
[..]
Oud en versleten. Niet heel onlogisch toch? Zeker tegenover deze gasten heeft ie t al n paar jaar niet meer
De 1e echt goede eendagskoers in de WT moet hij nog rijden anders.. en hij heeft het regelmatig geprobeerdquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rondquote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Genoeg miljoenen verdiend en wat minder gemotiveerd om hard te trainen.
Maar hij presteert nog wel gewoon, alleen op dit specifieke deel niet..quote:Op zondag 6 juli 2025 18:00 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rond
Ja maar tegen wie koerste ie in de vuelta? Als pogi en vingerverd er zijn kan ie niet meer meequote:Op zondag 6 juli 2025 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij won vorig jaar nog de Dauphine en Vuelta, dit jaar nog Catalonië.. maar in de Giro en ook vandaag lijkt het op deze aankomsten nergens op
Dat ligt meer aan de keuze of Roglic een "hond" heeft of niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:00 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rond
Best weinig eigenlijk...quote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
https://www.procyclingsta(...)025/teams/prizemoney
Hier kun je het zien inclusief de verdeling.
11k voor een etappe.
500 voor het geel, 300 voor groen en de bollen
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik geleerd na 2 etappes. Het is niet de beste Evenepoel en Van Aert. De chouchous van het Belgische wielrennen doet het niet goed
Dat kan hij al lang niet meer.. maar tegenwoordig kan hij ook de renners niet volgen waar hij kort geleden fluitend van wegreed op dit soort klimmetjes/aankomstenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar tegen wie koerste ie in de vuelta? Als pogi en vingerverd er zijn kan ie niet meer mee
Ik geloof daar nog steeds niet inquote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hij presteert nog wel gewoon, alleen op dit specifieke deel niet..
Maar andere training dus blijkbaar
Ik vlak VDP in het geel niet uit als die echt in vorm is.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chouchous zijn gekarameliseerde pinda's zegt google mij.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik geleerd na 2 etappes. Het is niet de beste Evenepoel en Van Aert. De chouchous van het Belgische wielrennen doet het niet goed
Verwacht ik niet. Al 45 seconden op Pogacar, en waarschijnlijk na de vierde etappe nog wat meer.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuke theorie. De praktijk is weerbarstiger.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”
Denk dat de tijdrit van Pogi wel wat beter is dan in de Dauphine.. en hij gaat dinsdag normaal ook nog verliezenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Af, duidelijk. Vraag me wel af of dat de juiste keuze is dan..quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”
Nou jij ook al ZIEDEND? Nog maar 19 etappetjes te gaan hoor, er kan nog wel iets veranderenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou dolgraag eens iemand anders de TDF zien winnen dan Pogi en Vinge. Maar die 2 gaan moeten op hun bek gaan want ze zijn niet te kloppen
Ja, raar is dat. Eerst wel aanvallen en dan niet door willen rijden, tja.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jorgenson had daar ook best meer kunnen doen
Al die zure Fransen in de comments maakt het nog beter. Hopelijk doet Visma dit nog een keer of 5.quote:
Die zat er ook helemaal niet meerquote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens Tissot is Tobias Johannessen 9e geworden. In mijn Sportpools echter 0 punten voor de Noor. Ik voel mij beflikkerd.
Johannessen staat negende in het klassement, niet in de etappe.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens Tissot is Tobias Johannessen 9e geworden. In mijn Sportpools echter 0 punten voor de Noor. Ik voel mij beflikkerd.
Je kijkt bij het algemeen klassement.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Bugno3 het volgende:
Dan heb je dit stuk van zijn vrouw nog niet gelezenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bron: In de Leiderstruiquote:Vrouw Vingegaard wijst naar Pogacar als voorbeeld: 'Iedereen kent zijn rol'
Inmiddels heeft de 28-jarige klimmer geleerd vaker voor zichzelf op te komen. 'Voorheen miste hij wat haar op de borst, wat zelfvertrouwen en de gedachte dat hij goed genoeg was. Dat heeft hij nu, en daar ben ik trots op.'
Niet alleen in de trainingen en de voorbereiding loopt het af en toe niet zoals Trine het wilt, maar ook in de Tour de France gaat het fout. Trine wil dat alle focus op de kopman is gevestigd. 'Ik hoop dat hij de volledige steun van het team krijgt, in plaats van dat er allerlei verschillende doelen zijn. Ik denk dat het team zich moet richten op het winnen van de Tour de France en niets anders. Dan denk ik dat hij de beste kans heeft om te winnen.'
Andere doelen, zoals etappezeges, moeten links gelaten worden. Renners als Wout van Aert moeten niet denken aan eigen succes maar zich volledig wegcijferen voor Vingegaard. 'Als je ook gaat inzetten op etappewinsten voor andere renners, kan dat niet ingezet worden voor Jonas', legt Trine uit. 'Je kunt alleen maar respect hebben voor hoe het Tadej Pogacar doet. Als hij aan de start van een koers staat, bestaat er geen twijfel over wie de kopman is. Iedereen kent zijn rol. Ik denk dat dat superbelangrijk is.'
Dan toch de invloed van mevrouw Vingegaard?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, raar is dat. Eerst wel aanvallen en dan niet door willen rijden, tja.
Wout bouwt wat buikvet op... Het goede leven wordt thuis gevierd...quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Sporza heeft het officiële account van de Tour geïnfiltreerd.
Dat ‘haar op de borst’ zegt Jonas zelf ook altijd, volledig geïndoctrineerd die manquote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heb je dit stuk van zijn vrouw nog niet gelezen
[..]
Bron: In de Leiderstrui
Waarschijnlijk wil hij geen bonificatie seconden voor Jonas wegkapen. Nu heeft Pogacar dat gedaanquote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan toch de invloed van mevrouw Vingegaard?
quote:Op zondag 6 juli 2025 18:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat ‘haar op de borst’ zegt Jonas zelf ook altijd, volledig geïndoctrineerd die man
Nu WOUT geen hoogvorm heeft laat Sarah De Bie de altijd kritische Georges van Aert maar thuis en mag alleen Jerome van Aert nog mee naar de koers?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit soort geslijm doen ze voortaan maar achter de slaapkamerdeur.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Niet fokken met Wout. Maar serieus Jonas heeft zoveel te danken aan Wout. In de eerste paar jaar als prof was het altijd Wout Wout in het oortje schreeuwen en Wout hielp Jonas altijd.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan heb je dit stuk van zijn vrouw nog niet gelezen
[..]
Bron: In de Leiderstrui
Nou bij vingegaard denk ik wel echt dat hij eea aan zijn vrouw te danken heeft.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan toch de invloed van mevrouw Vingegaard?
Wij zeiden tegen dit soort vrouwen vroeger: "NMB"quote:Op zondag 6 juli 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mevrouw Vingegaard is de nieuwe ploegleider van Visma LAB begrijp ik?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |