abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218142883
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:00 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rond :P
Maar hij presteert nog wel gewoon, alleen op dit specifieke deel niet..

Maar andere training dus blijkbaar
pi_218142885
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij won vorig jaar nog de Dauphine en Vuelta, dit jaar nog Catalonië.. maar in de Giro en ook vandaag lijkt het op deze aankomsten nergens op
Ja maar tegen wie koerste ie in de vuelta? Als pogi en vingerverd er zijn kan ie niet meer mee
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218142897
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:00 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rond :P
Dat ligt meer aan de keuze of Roglic een "hond" heeft of niet.
  zondag 6 juli 2025 @ 18:03:28 #154
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218142898
Roglic heeft er nauwelijks tien jaar koers opzitten. De ene 35 is de andere niet.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218142899
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
https://www.procyclingsta(...)025/teams/prizemoney

Hier kun je het zien inclusief de verdeling.

11k voor een etappe.

500 voor het geel, 300 voor groen en de bollen
Best weinig eigenlijk...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 18:03:37 #156
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218142902
Wat heb ik geleerd na 2 etappes. Het is niet de beste Evenepoel en Van Aert. De chouchous van het Belgische wielrennen doet het niet goed
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 6 juli 2025 @ 18:04:53 #157
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_218142918
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik geleerd na 2 etappes. Het is niet de beste Evenepoel en Van Aert. De chouchous van het Belgische wielrennen doet het niet goed
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
pi_218142923
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ja maar tegen wie koerste ie in de vuelta? Als pogi en vingerverd er zijn kan ie niet meer mee
Dat kan hij al lang niet meer.. maar tegenwoordig kan hij ook de renners niet volgen waar hij kort geleden fluitend van wegreed op dit soort klimmetjes/aankomsten
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 18:05:09 #159
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218142924
twitter


Sporza heeft het officiële account van de Tour geïnfiltreerd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 6 juli 2025 @ 18:05:23 #160
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218142928
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
Ik geloof daar nog steeds niet in
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218142929
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar hij presteert nog wel gewoon, alleen op dit specifieke deel niet..

Maar andere training dus blijkbaar
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”
pi_218142935
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
Ik vlak VDP in het geel niet uit als die echt in vorm is.
  zondag 6 juli 2025 @ 18:06:15 #163
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_218142944
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik geleerd na 2 etappes. Het is niet de beste Evenepoel en Van Aert. De chouchous van het Belgische wielrennen doet het niet goed
Chouchous zijn gekarameliseerde pinda's zegt google mij.
pindazakje
  Redactie Sport zondag 6 juli 2025 @ 18:06:17 #164
451829 crew  H.Vviv
pi_218142945
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
Verwacht ik niet. Al 45 seconden op Pogacar, en waarschijnlijk na de vierde etappe nog wat meer.
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 18:06:28 #165
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218142949
Milan al 40 punten achter en Merlier niet eens in de top 10
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 18:06:29 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218142950
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:

[..]
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”
Leuke theorie. De praktijk is weerbarstiger.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_218142952
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
Denk dat de tijdrit van Pogi wel wat beter is dan in de Dauphine.. en hij gaat dinsdag normaal ook nog verliezen
pi_218142960
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:

[..]
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”
Af, duidelijk. Vraag me wel af of dat de juiste keuze is dan..
  zondag 6 juli 2025 @ 18:07:47 #169
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_218142961
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef Szura het volgende:

[..]
Ik geloof daar nog steeds niet in
Dit is een lange vlakke tijdrit; 45 seconde is echt te doen denk ik.
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 18:08:04 #170
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218142964
twitter


Vauquelin is WITHEET.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 18:10:59 #171
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218142995
Ik zou dolgraag eens iemand anders de TDF zien winnen dan Pogi en Vinge. Maar die 2 gaan moeten op hun bek gaan want ze zijn niet te kloppen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218143005
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]

Vauquelin is WITHEET.
Jorgenson had daar ook best meer kunnen doen
  zondag 6 juli 2025 @ 18:12:23 #173
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_218143008
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou dolgraag eens iemand anders de TDF zien winnen dan Pogi en Vinge. Maar die 2 gaan moeten op hun bek gaan want ze zijn niet te kloppen
Nou jij ook al ZIEDEND? Nog maar 19 etappetjes te gaan hoor, er kan nog wel iets veranderen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218143013
Volgens Tissot is Tobias Johannessen 9e geworden. In mijn Sportpools echter 0 punten voor de Noor. Ik voel mij beflikkerd.
  Moderator zondag 6 juli 2025 @ 18:13:44 #175
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218143021
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Jorgenson had daar ook best meer kunnen doen
Ja, raar is dat. Eerst wel aanvallen en dan niet door willen rijden, tja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 7 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')