Maar hij presteert nog wel gewoon, alleen op dit specifieke deel niet..quote:Op zondag 6 juli 2025 18:00 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rond
Ja maar tegen wie koerste ie in de vuelta? Als pogi en vingerverd er zijn kan ie niet meer meequote:Op zondag 6 juli 2025 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij won vorig jaar nog de Dauphine en Vuelta, dit jaar nog Catalonië.. maar in de Giro en ook vandaag lijkt het op deze aankomsten nergens op
Dat ligt meer aan de keuze of Roglic een "hond" heeft of niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:00 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rond
Best weinig eigenlijk...quote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
https://www.procyclingsta(...)025/teams/prizemoney
Hier kun je het zien inclusief de verdeling.
11k voor een etappe.
500 voor het geel, 300 voor groen en de bollen
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik geleerd na 2 etappes. Het is niet de beste Evenepoel en Van Aert. De chouchous van het Belgische wielrennen doet het niet goed
Dat kan hij al lang niet meer.. maar tegenwoordig kan hij ook de renners niet volgen waar hij kort geleden fluitend van wegreed op dit soort klimmetjes/aankomstenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar tegen wie koerste ie in de vuelta? Als pogi en vingerverd er zijn kan ie niet meer mee
Ik geloof daar nog steeds niet inquote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hij presteert nog wel gewoon, alleen op dit specifieke deel niet..
Maar andere training dus blijkbaar
Ik vlak VDP in het geel niet uit als die echt in vorm is.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
Chouchous zijn gekarameliseerde pinda's zegt google mij.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb ik geleerd na 2 etappes. Het is niet de beste Evenepoel en Van Aert. De chouchous van het Belgische wielrennen doet het niet goed
Verwacht ik niet. Al 45 seconden op Pogacar, en waarschijnlijk na de vierde etappe nog wat meer.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
Leuke theorie. De praktijk is weerbarstiger.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”
Denk dat de tijdrit van Pogi wel wat beter is dan in de Dauphine.. en hij gaat dinsdag normaal ook nog verliezenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch staat Evenepoel op pole position om woensdag het geel te pakken.
Af, duidelijk. Vraag me wel af of dat de juiste keuze is dan..quote:Op zondag 6 juli 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
“Omdat hij anders is beginnen trainen. Wat hij vroeger deed was volgen, volgen, volgen. Als hij er de laatste vijfhonderd meter nog bij was, won hij. Maar anno 2025 wordt er anders gekoerst. Als hij nu nog hetzelfde profiel had als vijf jaar geleden, dan denk ik niet dat hij nog een top 5 rijdt in de grote ronde. Maar zijn trainingen zijn bijgestuurd, met meer ‘durability’ en ‘fatigue resistance’, ten koste van explosiviteit. Dat moest ook wel, als ze telkens op 50 à 60 kilometer van het einde beginnen aanvallen en maar blijven doorgaan.”
Nou jij ook al ZIEDEND? Nog maar 19 etappetjes te gaan hoor, er kan nog wel iets veranderenquote:Op zondag 6 juli 2025 18:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou dolgraag eens iemand anders de TDF zien winnen dan Pogi en Vinge. Maar die 2 gaan moeten op hun bek gaan want ze zijn niet te kloppen
Ja, raar is dat. Eerst wel aanvallen en dan niet door willen rijden, tja.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jorgenson had daar ook best meer kunnen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |