Hoezo begon ze over de Ijzeren bosweg?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo begint Roxanne over kleppers, dat is toch een Sporza uitspraak?
Ik heb dit met Vingegaard want hij kent alleen maar de TDF en geen andere wedstrijden.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Milan gun ik niks deze Tour. Dat is mijn haatrenner. Ik trek een pint open bij elke valpartij of dergelijk waar hij bij ligt. Gestoorde fakking gek.
Onderschat nooit de totale leegte in de hoofden van de ploegleiders.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de laatste 10 kilometer twee keer een kilometer aan 10%, dat zou geen hogere wiskunde moeten zijn.
Ik hoor het al, de gemiddelde Fok!ker weet het beter dan Roxane.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoezo begon ze over de Ijzeren bosweg?
Zelfde antwoord, omdat Roxane niet aan lezen doet maar wel omringd is door mensen uit de koers en die napraat
Maar het is nogal afhankelijk het koersverloop. Ze hadden misschien niet gerekend op een nucleaire lead out van godbetert FDJ waarna er nog een klap overheen kwamquote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de laatste 10 kilometer twee keer een kilometer aan 10%, dat zou geen hogere wiskunde moeten zijn.
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de gemiddelde Fok!ker weet het beter dan Roxane.
Ach, was met Indurain ook. Had ik geen kriebel aan hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vingegaard want hij kent alleen maar de TDF en geen andere wedstrijden.
Zonde vind ik wel. Want hij zou ook een LBL kunnen winnen
De officiële site waarschijnlijk, de rest ligt vrij snel plat.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef RipCity het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste site voor volledige resultaat van etappe?
Mijn voorspelling zat er bijna volledig boenk op. Ik ben in te huren, heb alleen geen Australiaans accent.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onderschat nooit de totale leegte in de hoofden van de ploegleiders.
En nog een smerig oplopend stuk in de laatste kilometer.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de gemiddelde WLRer beter renners kan identificeren uit een helicopter.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, de gemiddelde Fok!ker weet het beter dan Roxane.
Dat was inderdaad onverwacht, je mocht uitgaan van een nucleaire lead-out van UAE en Visma.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar het is nogal afhankelijk het koersverloop. Ze hadden misschien niet gerekend op een nucleaire lead out van godbetert FDJ waarna er nog een klap overheen kwam
Met een Duits accent kun je bij Bora terecht. En met Baskisch bij Cofidis.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn voorspelling zat er bijna volledig boenk op. Ik ben in te huren, heb alleen geen Australiaans accent.
Iemand die twee keer de Giro wint in hetzelfde jaar als de Tour.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, was met Indurain ook. Had ik geen kriebel aan hoor
https://www.tissottiming.com/2025/tdf/stage-2/rankingsquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef RipCity het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste site voor volledige resultaat van etappe?
Die anderen nemen het natuurlijk ook gewoon over van de officiële site/tissot.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
De officiële site waarschijnlijk, de rest ligt vrij snel plat.
Beetje diep gaan tijdens een van je laatste trainingsritten voor het echte werkquote:Op zondag 6 juli 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat zo'n Pogacar die gewoon de Tour heus wel gaat winnen, zich zo helemaal de tering in laat rijden op deze rit.
11kquote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat krijg je voor een etappe eigenlijk? 10k?
Oud en versleten. Niet heel onlogisch toch? Zeker tegenover deze gasten heeft ie t al n paar jaar niet meerquote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Hoe kan het bij Roglic zo snel gaan dat hij niet zo lang geleden wereldtop was op dit soort aankomsten en korte klimmetjes en hij tegenwoordig amper kan volgen?
Die mag niet van zijn vrouwquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dit met Vingegaard want hij kent alleen maar de TDF en geen andere wedstrijden.
Genoeg miljoenen verdiend en wat minder gemotiveerd om hard te trainen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Hoe kan het bij Roglic zo snel gaan dat hij niet zo lang geleden wereldtop was op dit soort aankomsten en korte klimmetjes en hij tegenwoordig amper kan volgen?
Mja, als je nog van de kwaliteiten van Van der Poel (en Philipsen) overtuigd moet worden gaan ze nu ook niet meer instappen. In de categorie waar zij zoeken zijn het vaak ook gewoon bazen van grotere bedrijven die toevallig liefhebbers van de sport zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die kunnen dit wel gebruiken met de zoektocht naar een sponsor
Ja, daarom ook, maar het is überhaupt fijn dat je een werkende site hebt.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die anderen nemen het natuurlijk ook gewoon over van de officiële site/tissot.
De jaren beginnen inmiddels te tellen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Noodgedwongen anders getraind door ex-fenomeen Marc Lamberts.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
Hij won vorig jaar nog de Dauphine en Vuelta, dit jaar nog Catalonië.. maar in de Giro en ook vandaag lijkt het op deze aankomsten nergens opquote:Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
O
[..]
Oud en versleten. Niet heel onlogisch toch? Zeker tegenover deze gasten heeft ie t al n paar jaar niet meer
De 1e echt goede eendagskoers in de WT moet hij nog rijden anders.. en hij heeft het regelmatig geprobeerdquote:Op zondag 6 juli 2025 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En 35 inmiddels, niet iedereen is Valverde en rijdt met 40 nog fris rondquote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Genoeg miljoenen verdiend en wat minder gemotiveerd om hard te trainen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |