quote:Op zondag 6 juli 2025 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
En weer dramatisch gaan liggen, de gebruikelijke gimmick.
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit was extreem knap hoe die de laatste km controleerde.
Die was in de Dauphine ook al prima.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Stiekem is dit ook best een prima prestatie van Flip.
Pee Sea Ass troepquote:Op zondag 6 juli 2025 17:41 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
8 etappe-zeges in 1 keer voor Matje?
Tieft toch op met dat nationalistisch gedoe.quote:
Net Zoals Max verstappen, maar owee als je in F1 roept dat het een Belg is.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tieft toch op met dat nationalistisch gedoe.
Verder is het 2-0 voor België want VDP is geen Nederlander.
F1 is geen sportquote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net Zoals Max verstappen, maar owee als je in F1 roept dat het een Belg is.
F1 is geen sport.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die heeft mentaal een klap gekregen van Milan.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout niet goed.
En arme Bini.Hopelijk geen schade.
Jullie snappen Joao gewoon nietquote:Op zondag 6 juli 2025 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Als het aan Almeida had gelegen zou Lipowitz overigens vooruit zijn gebleven.
Max verstappen vind ik een Limburger, maar daardoor nog wel meer Nederlander dan VDPquote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Milan gun ik niks deze Tour. Dat is mijn haatrenner. Ik trek een pint open bij elke valpartij of dergelijk waar hij bij ligt. Gestoorde fakking gek.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die heeft mentaal een klap gekregen van Milan.
Gokje, fucking pijn in beide benenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo laat Alaphilippe daar zo snel lopen eigenlijk?
quote:31 Rodriguez Carlos INEOS Grenadiers + 31
32 Rodriguez Cristian ARKEA-B&B HOTELS + 31
33 Johannessen Tobias Halland Uno-X Mobility + 31
43 O'Connor Ben Team Jayco-AlUla + 31
44 Kuss Sepp Team Visma | Lease a Bike + 31
48 Dunbar Edward Team Jayco-AlUla + 01:10
Ja dat heeft iedereen. Het leek wel alsof hij op een kopman ging wachten of zo?quote:
Waar ik Dauphine zei, bedoelde ik Zwitserland. Stop de tijd, ik zet geen jokers in.quote:
Voorbereiding is voor het gepeupel, niet voor de buitenaardsenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De klimmetjes waren zwaarder dan verwacht, wát een voorbereiding.
En dan toch winnen.
Geen superdag ook.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan toch winnen.
Kennelijk dachten veel teams dat dit gemakkelijker was dan het was. Picnic ging voor Lund, Trek voor Milan, Intermarché voor Girmay, Total voor Jeannière, enzovoorts.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan toch winnen.
En ook Stef Cras verliest een halve minuut!quote:
In de laatste 10 kilometer twee keer een kilometer aan 10%, dat zou geen hogere wiskunde moeten zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kennelijk dachten veel teams dat dit gemakkelijker was dan het was. Picnic ging voor Lund, Trek voor Milan, Intermarché voor Girmay, Total voor Jeannière, enzovoorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |