quote:
Telt niet meer tijdens regenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
het hele zooitje moet nog naar binnen om aan het pitstopreglement te voldoen.
een slick is op dit moment nog te langzaam
Hoeft niet bij een wet racequote:Op zondag 6 juli 2025 17:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
het hele zooitje moet nog naar binnen om aan het pitstopreglement te voldoen.
een slick is op dit moment nog te langzaam
720quote:
Gelukkig regent het..dan is de slijtage minderquote:
Zullen zijn tranen zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:22 schreef Perox het volgende:
RUS die beweert dat het natter is geworden zonder dat het regent? Bijzonder weer.
Natuurlijk is het natter geworden, anders was het Russel's schuld, en dat kan natuurlijk nooit.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:22 schreef Perox het volgende:
RUS die beweert dat het natter is geworden zonder dat het regent? Bijzonder weer.
Ja Max gaat wel vertrekken bij RB zo.quote:
Flatcap?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:24 schreef vosss het volgende:
Toegegeven, Toto heb wel een puike pet op.
Ik overweeg ook zo'n model te halen. Iemand die weet hoe zo'n hoed heet?
Jack Stewart-pet?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:24 schreef vosss het volgende:
Dat zijn de VCARBS.quote:
Wáárom Hard gekozenquote:
Kale kruin boomer petquote:Op zondag 6 juli 2025 17:24 schreef vosss het volgende:
i.i.g. niet naar podiumquote:
Met kroepoekquote:Op zondag 6 juli 2025 17:26 schreef Zipportal het volgende:
Straks een bordje nasi zonder slagroom. Typisch Engels. @:3rr0r
Je hebt F1TVquote:
quote:
quote:
quote:
We wachten op de punten van de jury.quote:
En dan een wals eronder monteren.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:30 schreef Ferdii het volgende:
Wie maakt er een synchroon duik filmpje VS haas coureurs?
Zwanenmeerquote:Op zondag 6 juli 2025 17:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Klassiek muziekje eronder - heel mooie TV.
Dat zou goddelijk zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 17:30 schreef LTVDK het volgende:
Nog 7 rondjes, Hulk nog 7 seconden voorsprong, hij kan dit wel eens gaan halen
Dat zou super zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 17:30 schreef LTVDK het volgende:
Nog 7 rondjes, Hulk nog 7 seconden voorsprong, hij kan dit wel eens gaan halen
Hij leest hier vast mee inderdaad.quote:
Die auto gaat in dezelfde vuilnisbak als de Mercedessen van 2022 en 2023quote:
Niet jinxenquote:
Beetje maar.quote:
Dat voorstellen, die knul moet nog een hoop leren.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Piastri wil swappen met Norris omdat hij straf heeft gehad![]()
![]()
NIET JINXENquote:Op zondag 6 juli 2025 17:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Laatste keer Hulk op podium koers was in de regen in Duitsland toch? Blijft zweten dus.
nee heb jequote:Op zondag 6 juli 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat voorstellen, die knul moet nog een hoop leren.
Slapstick.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Piastri wil swappen met Norris omdat hij naar zijn mening straf heeft gehad vd FIA![]()
![]()
Ja maar dan moet ik streamen vanaf m'n telefoon omdat op mijn beamer die app niet beschikbaar is en dan kan ik dus niet tegelijkertijd hier zijn.quote:
Piastri mag zichzelf weggooien met die opmerkingquote:Op zondag 6 juli 2025 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Piastri wil swappen met Norris omdat hij naar zijn mening straf heeft gehad vd FIA![]()
![]()
Beetje wel he.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Piastri mag zichzelf weggooien met die opmerking
Doet het ook. Eigenlijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Hulk trapt alsof z'n leven ervan afhangt
6,1quote:Op zondag 6 juli 2025 17:32 schreef Rnie het volgende:
7,5 seconden nog tussen Lewis en Hulk. Gaat goedkomen voor de Hulk.
Denkt nu aan Lollipopman filmpjes met Lewis die Mercedes in de vuilnisbak gooit.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die auto gaat in dezelfde vuilnisbak als de Mercedessen van 2022 en 2023
Dat hangt het ook.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:32 schreef Fleischmeister het volgende:
Hulk trapt alsof z'n leven ervan afhangt
Eindigde niet synchroon genoeg voor een hoog cijferquote:
Softs he.quote:
Hopelijk wel. Iedereen gunt hem dat podium.quote:
Hulk gaat hard verdedigen.quote:
Voor de beide McLarensquote:Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb het idee dat na de race er ergens een DQ komt vanwege plank wear
We wachten op de its all luck commentquote:Op zondag 6 juli 2025 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat voorstellen, die knul moet nog een hoop leren.
Niet als hij foutjes blijft maken. Net weer een dikke seconde verloren.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton die hier even de grootste party pooper gaat worden van het jaar
laten we hopen bij McLarenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb het idee dat na de race er ergens een DQ komt vanwege plank wear
Zeldzaam foutjequote:Op zondag 6 juli 2025 17:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet als hij foutjes blijft maken. Net weer een dikke seconde verloren.
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als McLaren elkaar eraf tikt wint Nico
Pia komt nooit meer in de buurtquote:Op zondag 6 juli 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als McLaren elkaar eraf tikt wint Nico
Valt wel mee.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Begint wel lekker te schuren daar binnen McLaren
Nog even oefenenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eindigde niet synchroon genoeg voor een hoog cijfer
Opheffen die handelquote:Op zondag 6 juli 2025 17:36 schreef Evenstar het volgende:
bij F1TV zijn ze nog steeds druk bezig om alles goed te praten voor Piastri
Ham gaat het niet halen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton die hier even de grootste party pooper gaat worden van het jaar
Hij gunt het Hulkenberg gewoon.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:36 schreef MoreDakka het volgende:
Verstappen gooit een makkelijk podium weg maar ja wat heb je er aan als de McLarens nog oppermachtiger zijn dan de RB ooit was
en een brake test van Piastri lulquote:Op zondag 6 juli 2025 17:36 schreef MoreDakka het volgende:
Verstappen gooit een makkelijk podium weg maar ja wat heb je er aan als de McLarens nog oppermachtiger zijn dan de RB ooit was
neequote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
kan iemand me in lekentermen uitleggen waarom VER gister Pole haalt en het nu ineens Kwalitatief Uitermate teleurstellend is?
regenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
kan iemand me in lekentermen uitleggen waarom VER gister Pole haalt en het nu ineens Kwalitatief Uitermate teleurstellend is?
Setup en auto zelf.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
droogweer afstelling met nadruk op topspeed en minder op grip in snelle bochtenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
Regen en genaaid door Piastriquote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
Zeker niet als je volgend jaar toch bj mercedes rijdt.quote:
Jinx het nou niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef bedachtzaam het volgende:
the impodiumable hulk gaat naar het podium...
Geen regenafstelling gedaan en dat pakte goed uit gister. Vandaag niet. Plus knakenbak.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
Ja. Lees maar terug. Heb ik reeds té vaak gedaan vandaagquote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
F1tv stream behouden en commentatoren vervangen met die van GPRadioquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
Foutje Stroll.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |