SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik slaap zo 1.5 uur en dan ben ik om de haverklap wakker en zit tussen 3 en 5 altijd al gedoucht en aangekleed benedenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Holy hellquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap zo 1.5 uur en dan ben ik om de haverklap wakker en zit tussen 3 en 5 altijd al gedoucht en aangekleed beneden![]()
ook niet normaal toch? of althans. zolang jij het oke vind ik ook best. maar tis niet een standaard nacht en dag ritme.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap zo 1.5 uur en dan ben ik om de haverklap wakker en zit tussen 3 en 5 altijd al gedoucht en aangekleed benedenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 429 / +132 / +91 / 187 / 323
2. Vino_Tinto / 279 / +78 / +8 / 2027 / 2147
3. FreshFruit / 243 / +67 / +8 / 640 / 792
4. loveislikeakiss / 181 / +47 / +3 / 1027 / 1134
5. DJMO / 110 / +24 / +2 / 237 / 290
6. MizzezAmy / 89 / +21 / +0 / 422 / 490
7. Dr.Mikey / 86 / +21 / +15 / 65 / 97
8. RedShoe / 71 / +7 / +15 / 1128 / 1178
9. gebrokenglas / 62 / +8 / +11 / 375 / 415
10. marretak / 59 / +0 / +0 / 37 / 70
11. mario390 / 54 / +9 / +0 / 227 / 262
12. KoningWouter / 53 / +1 / +0 / 305 / 326
13. sp3c / 51 / +0 / +0 / 140 / 150
14. hemarookworst / 48 / +19 / +0 / 270 / 314
15. kree / 48 / +3 / +45 / 102 / 146
16. Lovely / 47 / +10 / +0 / 562 / 599
17. Fogel / 41 / +3 / +1 / 278 / 318
18. Sally / 35 / +0 / +8 / 40 / 65
19. HappyCharly / 35 / +3 / +8 / 59 / 80
20. Bally-b / 30 / +5 / +1 / 13 / 21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Slaap ook liever door hoor, maar als het er niet is is het er nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
ook niet normaal toch? of althans. zolang jij het oke vind ik ook best. maar tis niet een standaard nacht en dag ritme.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8 al vandaagquote:![]()
Killem scoort goed in de nacht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mag van mij wel winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8 al vandaag![]()
Killem scoort goed in de nacht
Had wel verwacht dat ff weer tweede zou staanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Slaap nog even lekker Mutskequote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:32 schreef marc0871 het volgende:
Morrie mense
Ik draai me nog lekker een uurtje om, hoor![]()
Gun het Killem ook wel een keertjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mag van mij wel winnen
Had wel verwacht dat ff weer tweede zou staan
waar en zo denk ik er ook wel over, en soms hoor ik dan was je hele nacht wakker, jaaaaaa ben ik soms who cares? andere slaap ik mss om 8 uur in de avond al.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap ook liever door hoor, maar als het er niet is is het er niet
lol bind het wel grappig dat iedereen daar gelijk meningen over heeft? en zeker midden in de nacht. naja.
mij maakt t niet uit. lekker doen wat je zelf wil daar ben ik voorstander van.Do what you love, love what you do!![]()
jawel alleen kan me niet voorstellen dart iemand ook gaat denken van jeeeeeeeeee ik ben de winnaar. en dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow je snapt nog steeds niet dat dit een spel is?
niks
naja eeuwige roem in de gedrochten van DTS, maar laten we het erin houden, want daardoor loopt dit topic iig wel.
Do what you love, love what you do!![]()
Spelletjes zijn er om te winnen.
Als je monopoly speelt wil je toch ook winnen? Krijg je ook geen certificaat voor ofzo.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zitten er wel meer een hele nacht hier, als je niet kan slapen kan je niet slapen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
waar en zo denk ik er ook wel over, en soms hoor ik dan was je hele nacht wakker, jaaaaaa ben ik soms who cares? andere slaap ik mss om 8 uur in de avond al.
lol bind het wel grappig dat iedereen daar gelijk meningen over heeft? en zeker midden in de nacht. naja.
mij maakt t niet uit. lekker doen wat je zelf wil daar ben ik voorstander van.
Maar als men speciaal opblijft om punten te pakken vind ik er wel wat van.
Maar dat hou ik wel voor mij zelf
"ga direct naar gevangenis" die krijg ik vaakquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Spelletjes zijn er om te winnen.
Als je monopoly speelt wil je toch ook winnen? Krijg je ook geen certificaat voor ofzo.
Puntjes?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
over spelletjes. ik had hem al eens genoemd, mijn zusje had wel een leuke?
weten jullie vast nog wel welke natuurlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Hitsterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:38 schreef kree het volgende:
over spelletjes. ik had hem al eens genoemd, mijn zusje had wel een leuke?
weten jullie vast nog wel welke natuurlijk?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
"MicroMacro: Crime City". die is leuk voor volwassenen en met kinderen. ik hou voor geen reet eigenlijk van die bord spellen, maar deze vond ik leuk. tis beetje teamwork enzo en werkt ook met kinderen.quote:
er zitten best nog doordenkers in trouwens, het grappige is kinderen kunnen ook gewoon meeraden want er is een hele kaart en moet je mannetje zoeken etc. om een misdaad op te lossen. Echt moet zeggen het eerste spel waarvan ik dacht op bord en tafel. nou is weer eens wat leuks, ik raad hem aan.Do what you love, love what you do!![]()
Kree moet gaan leren hoor. Hij zit tijd te rekken maar hij moet aan de studie voor zijn examen maandag.How can I make this topic about me?![]()
Goedemorgen GG
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat voor studiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Kree moet gaan leren hoor. Hij zit tijd te rekken maar hij moet aan de studie voor zijn examen maandag.![]()
Dank je wel GG lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Dotteke, goedemorgen.
Hier een lekker bakkie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:46 schreef DJMO het volgende:
Bolk.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
quote:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
nooit weg geweest hoor, maar ik heb zo een lastige cursus die ik moet halen. dus ff daar mijn aandacht aan besteed. en moet nog want maandag is examen. ik geef me voor vandaag nog ff vrij. hahahaHow can I make this topic about me?![]()
AL kreeg ik beide kaartjes dan ging ik nog nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Tweede kaartje gratis voor de toppers kersteditie
Ik ook niet, ik heb er niets mee. Dan kreeg iemand anders die kaartjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL kreeg ik beide kaartjes dan ging ik nog nietHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik zou ze ook weggeven. Mijn dochter vindt het geweldig. Weet ook niet precies wanneer het bij haar opvoeding fout is gegaanquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb er niets mee. Dan kreeg iemand anders die kaartjes.
Bolk de toppersIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
even opnieuw er in gaan dan doet hij het misschienquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee is echt een bestelling van etosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
uitstel gedrag jah, story of my life. lol. daarom heb ijk nooit hbo gehaald Nook behalve de P ervan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Kree moet gaan leren hoor. Hij zit tijd te rekken maar hij moet aan de studie voor zijn examen maandag.Do what you love, love what you do!![]()
Koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dan zegt hij dat de code niet meer werktquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
even opnieuw er in gaan dan doet hij het misschien
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
gewoon geen zin in map open slaan echt. ben er klaar mee, ik haalde die theorie de vorige keer. denken jullie zou nu nog lukken jaar later?Do what you love, love what you do!![]()
ik ben die alle cursussen zo zat he. iig deze want is lastig.
die andere met ff dagje onderuit zitten en met goeie lunch en bullshit vragen lijstje trek ik nog wel.
deze is beetje meer landelijk en niet zo makkelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:11 schreef kree het volgende:
gewoon geen zin in map open slaan echt. ben er klaar mee, ik haalde die theorie de vorige keer. denken jullie zou nu nog lukken jaar later?![]()
Je wordt ouder, dan neem je echt niet zo snel leerstof mee op zoals vroeger. Dit gaat niet lukken zo denk.How can I make this topic about me?![]()
Gratis is dus niet zo heel erg gratis. Of het 2e kaartje is gratis en betaal je die 91 euro voor dat eerste kaartje die je dus moet kopen?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Code doet het. Maar blijft 91 euro aangevenHow can I make this topic about me?![]()
Nee kaartje is 45,50quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gratis is dus niet zo heel erg gratis. Of het 2e kaartje is gratis en betaal je die 91 euro voor dat eerste kaartje die je dus moet kopen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah.quote:
Nou, 91 euro had me ook niet verbaasd voor zo'n ticket voor die Toppers.How can I make this topic about me?![]()
Ik betaalde van de week 40,45 voor m'n nieuwe rugzak na aftrek van de korting. Vond ik een 'leuker' bedragquote:
Als ze dichter bij het podium zijn lijkt me dat wel logisch denk ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Staanplaats is duurder dan een zitplaats?Ik heb er één en ik ben er trots op
jemig had liever gehoord, ja kree dat lukt jequote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.![]()
Je wordt ouder, dan neem je echt niet zo snel leerstof mee op zoals vroeger. Dit gaat niet lukken zo denk.
Maarja gelijk, neem t morgen nog wel ff door.
En sowieso ik wil liever nu de praktijk halen als al die theorie. want dat lukt anders later wel.Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Staanplaats is duurder dan een zitplaats?
echt onderhand zit ik meer te appen met bandje nieuwe als dat ik weer bezig ben met dit. goh lekkere prioriteiten he. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Lekker dan, dag tweede gratis kaartjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dan zegt hij dat de code niet meer werkt![]()
Ik zou even langs de etos gaan als je het graag wiltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik twijfelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, dag tweede gratis kaartje![]()
Ik zou even langs de etos gaan als je het graag wilt
Best duurIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
deze vond ik altijd mooi, tenminste als ik die met iemand met piano kon doen die t ook goed kon zingen.
Bekijk deze YouTube-video
het is qua piano en akkoorden niet onwijs moeilijk nl., maar het werkt alleen ook als je goeie zangeres hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Niet meer normaal die bedragenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Borrel, dan zit er niets anders op dan zin maken
Ik moet werken zoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Borrel, dan zit er niets anders op dan zin maken
Valt tegen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hee WouterT
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Story of my life weer slecht geslapen
Maar ga ik later wel inhalenenigsinds verlichtend
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja maar zo belangrijk is het ook weer niet. Ja voor 25 was leuk geweestquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar het is wel De Toppers....
deed. niet eens de moeite meer, lol. mogguh borrelnoot.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Story of my life weer slecht geslapen
Maar ga ik later wel inhalenenigsinds verlichtend
Slaap is belangrijkquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:38 schreef kree het volgende:
[..]
deed. niet eens de moeite meer, lol. mogguh borrelnoot.blijf je stabiel van
Goedemorgen kreetje'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Goedemorgen en vooral fijn weekend
Met verkoeling yes bitch
Doei dag tot ziens'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
whaaaaat klager? ik ben blij dat het niet zo heet is, prima temp zo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik had deze TT nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bolk die hechtingIk heb er één en ik ben er trots op
haha nou helemaal stabiel ben ik geloof ik nooit geweest afgelopen jaren. maar laten we het houden op het gaat wel okquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slaap is belangrijkblijf je stabiel van
Goedemorgen kreetjeDo what you love, love what you do!![]()
Ik hou van elke dag 30 plusquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ff bijkomen
Schroeihitte is zwaarIk klaag alleen als.het regentquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
whaaaaat klager? ik ben blij dat het niet zo heet is, prima temp zo.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, het is mooi weer, niet te heet, om goed te kunnen leren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
whaaaaat klager? ik ben blij dat het niet zo heet is, prima temp zo.How can I make this topic about me?![]()
Je kan nog altijd stabieler wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou helemaal stabiel ben ik geloof ik nooit geweest afgelopen jaren. maar laten we het houden op het gaat wel ok![]()
Maar ok is prima niet geweldig maar kan erger
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb hier regenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is mooi weer, niet te heet, om goed te kunnen leren.
tis helemaal droog en voor zover ik weer geen regen, boven 23 graden of meer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is mooi weer, niet te heet, om goed te kunnen leren.
het is bijna perfect weer zou ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
O dit is echt jouw seizoen dan. Je hoeft niet lang te wachten nav volgende week.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik hou van elke dag 30 plus
[..]
Ik klaag alleen als.het regent'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Op de radio.. Vraag: Onder welke naam is de algemene Nederlandse wielrijders bond beter bekend?
Antwoord : knvb
Vanochtend lieven hier ook een paar sputters. Nouja, het is niet anders.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben blij even geen zon te zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan wordt het weer beterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O dit is echt jouw seizoen dan. Je hoeft niet lsng te wachten nav volgende week.
whah zou kunnen idd, maar mss beetje wie ik ben ook enzo. tja wie me leuk vind of niet, doe t ernaar mee want denk niet dat ik veel verander nog.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je kan nog altijd stabieler worden![]()
Maar ok is prima niet geweldig maar kan ergerDo what you love, love what you do!![]()
quote:Morguh
Morguh KWquote:
Hoeft ook niet, als je zo bent ben je zo. Zelfacceptatie hoort er altijd te zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
whah zou kunnen idd, maar mss beetje wie ik ben ook enzo. tja wie me leuk vind of niet, doe t ernaar mee want denk niet dat ik veel verander nog.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik doe vandaag lekker helemaal niets. Ja wachten op mijn nieuwe telefoon en uitrusten zodat ik morgen weer kan klussen bij mijn broertje.![]()
vandaag als je niet te laat bent wel, morgen heb je regen wss.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hopen dat het droog wordt. Ik wil onkruid verwijderenDo what you love, love what you do!![]()
Ow ja morgen wordt het nog kutterquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
vandaag als je niet te laat bent wel, morgen heb je regen wss.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
juistquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je zo bent ben je zo. Zelfacceptatie hoort er altijd te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zag laatst een mooie uitspraak van marc0871quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
whah zou kunnen idd, maar mss beetje wie ik ben ook enzo. tja wie me leuk vind of niet, doe t ernaar mee want denk niet dat ik veel verander nog.
Ik ben wie ik ben en dat krijg je.How can I make this topic about me?![]()
yup volgens de weersvoorspelling wel.quote:
kijk ik laat de hele shit gewoon groeien, maarja dat ben ik dan weer, natuur tuin zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Oh ja. Ik zou nog carbon papier bestellen.Ik heb er één en ik ben er trots op
nou niet anders bij mij hoor? en echt ben best nog wel gevoelig persoon enzo. maar ik laat me ook niet meer omhullen. te oud ervoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zag laatst een mooie uitspraak van marc0871
Ik ben wie ik ben en dat krijg je.
maaaaaaar heh wil niet zeggen dat ik niet kan geven om anderen. echt met die meid weer nou. zucht eigenlijk heb ik er geeneens zin in.Do what you love, love what you do!![]()
die meid he die ene speelt me parten. niet omdat ik ooit wat onwijs wat met dr gehad had ofzo.
behalve vrienden ook. en jaren niet over gehoord.
maar ze gaat door beetje t zelfde als ik had en in de drank verraden doordat pa heeft uitzaaiingen en vriendje weg en eigen huisje en hulp met ggz.
echt tis of ik soort mezelf hoor, naja kan niet anders als me dat aantrekken toch?Do what you love, love what you do!![]()
Ik doe met je meequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
nouja gister belde ze me op. zoals zelf gezegd dronken (of mij dat wat uit maakt)
maaaaaaaaaaaaaaaar zo begint de ellende van een drank verslaving he?
enige wat ik kon doen bel nood nr van de brug, wat ze wilde was knuffel van mij enzo en snap ik ff iemand die naast je staat. had ik zo graag gewild toen ook.
maar wil beetje voorkomen dt ze zeg maar zover de weg kwijt raakt als ik deed? idee over?Do what you love, love what you do!![]()
Gedwongen opname bij de ggz.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:56 schreef kree het volgende:
maar wil beetje voorkomen dt ze zeg maar zover de weg kwijt raakt als ik deed? idee over?Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij drinkt toch ook weer?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:58 schreef kree het volgende:
stel ook geen makkelijke vraag? was het voor ,mij ook niet.![]()
Morguh mevr. BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms ze zegt wel van ja ik wil alles., maar denk niet dat dat de manier is.quote:
ik denk klinisch met groepje elke week praten haar meer zou helpen. en heb ik haar gezegd. maargoed ik kan niet voor haar beslissen he?
tis wel zo dat ik me nu na gister ff met dr te praten, hoewel dik dronken, dat ze geen gekke dingen doet. daarom zei de hele brug noodnummer ook van bel maandag maar ff.
en daarna belde ze mij en ik vroeg, van ja wat wil je nu van hun? eigenlijk niks he wat er gelijk kan.
ik zei neem een borrel nog ff en slaap uit morgen (vandaag) dus en kijk ff verder.Do what you love, love what you do!![]()
echt ik denk kan er niet gewoon meer over zeggen? of wat moet ik dan naar dr toe en knuffelen? zeker dat helpt ff maar is dr probleem niet mee weg.Do what you love, love what you do!![]()
en erger nog dan wordt haar probleem mijn probleem, echt ik mag dr en zou zo met dr de hele wereld over reizen benzol. maarre pas na dat ze deze shit oplost. en drinken keer maakt me niet uit. maar die problemen wel.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien een gek idee he, maar misschien moet je niet iemands priveleven hier zo op fok gooien. Naast dat werkelijk waar niemand hier op dit geneuzel zit te wachten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze zegt wel van ja ik wil alles., maar denk niet dat dat de manier is.
ik denk klinisch met groepje elke week praten haar meer zou helpen. en heb ik haar gezegd. maargoed ik kan niet voor haar beslissen he?
tis wel zo dat ik me nu na gister ff met dr te praten, hoewel dik dronken, dat ze geen gekke dingen doet. daarom zei de hele brug noodnummer ook van bel maandag maar ff.
en daarna belde ze mij en ik vroeg, van ja wat wil je nu van hun? eigenlijk niks he wat er gelijk kan.
ik zei neem een borrel nog ff en slaap uit morgen (vandaag) dus en kijk ff verder.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey Aeque, lang niet gezien
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien een gek idee he, maar misschien moet je niet iemands priveleven hier zo op fok gooien. Naast dat werkelijk waar niemand hier op dit geneuzel zit te wachten.
mwah ik hou het anoniem enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien een gek idee he, maar misschien moet je niet iemands priveleven hier zo op fok gooien. Naast dat werkelijk waar niemand hier op dit geneuzel zit te wachten.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt mij dan ook nog nooit gezien.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
laat mar ook erover, zal het er wel niet meer over hebben. maargoed weet dat ik daar wel mee bezig ben nog steeds en doe onwijs zo mijn best.Do what you love, love what you do!![]()
GoedemorgenDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nog ff geslapen...Don't follow me. I am lost too
Dat is dan ook weer waarquote:
Fok is traagDon't follow me. I am lost too
echt heb het wel eens eerder gezegd, kunnen jullie ff kappen met die gaap smileys. t demotiveert me LOLDo what you love, love what you do!![]()
Nog wel, ook dat heb je vaker niet vol gehouden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ga een dikke peuk roken en een bak koffie pakken, dik aan toe LOLDo what you love, love what you do!![]()
HechtbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Komt nog toch.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
Fijn die track & trace.
Bezorgtijd: vandaag.
Dat was het.
De tijd...Don't follow me. I am lost too
Deze held hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmms dat valt wel mee denk?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog wel, ook dat heb je vaker niet vol gehouden.
althans onder fok onderling zal het mss nog anders zijn.
en dan nog wss niet Perce zo bedoelt. ensowieso op fok vind ik het bullshit dat mensen van username veranderen.
dikke luk ik hou t niet bij.
Maar geloof niet dat ik iemand hierop verraden heb, laat staan niet iemand die ik persoonlijk ken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Maar goed, ben er ook weer vandoor.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Je hebt de tijd aan jezelf toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom is het hier nu 13 gradenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat wel. Maar haar moet drogen. Duurt nu langerquote:
En wil vanmiddag nog even op padIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O, dat is van de snelle?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VasT welquote:Don't follow me. I am lost too
Geen idee, hier is het alweer 18quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
17 hierDon't follow me. I am lost too
F traag...*;&^%/":&*Don't follow me. I am lost too
Niks mis mee zo op de zaterdagochtendIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe doe je dat, kut bolkenquote:
20 graden hier, met motregen
ARKODon't follow me. I am lost too
PrachtigDon't follow me. I am lost too
![]()
goedemorgen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Maar eens de nieuwe lay-out out proberen...Don't follow me. I am lost too
Wel ff wennenDon't follow me. I am lost too
Niet verkeerdDon't follow me. I am lost too
Gaat ook snellerDon't follow me. I am lost too
O nee, toch niet.Don't follow me. I am lost too
Toch wel voor zo'n 4 uur lang. Droomsap maar eens gebruikt, denk dat het wel wat hielp.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Amy
Lekker geslapen?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
En jij?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zal wel wennenDon't follow me. I am lost too
Fokking traagDon't follow me. I am lost too
SlowbroSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Straks down...Don't follow me. I am lost too
NopeDon't follow me. I am lost too
quote:
DT huntquote:
quote:
Don't follow me. I am lost too
Punckten voor Liev!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis Roos94 nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar wel de enige echte BolkKoning
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: